Skrevet av Emne: Stigmatisering av supporterne...  (Lest 1863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØBS

Stigmatisering av supporterne...
« på: August 13, 2007, 00:13:58 »
Det er ikke mye jeg har fulgt straffereaksjonen mot LUFC i detalj, for jeg begynner å bli mektig lei av hele greia.  Jeg synes det begynner å se ut som en vill heksejakt slik det har vært de siste par åra.

Men hva i all verden har Bates å vinne på å ikke ta saken videre, få slettet hele eller deler av poengstraffen, og forkorter prosessen mot et evt. opprykk?

Det har vært nevnt her inne tidligere at det er en mulighet for at Bates mål med å la saken ligge (og ta straffen som den er), vil ta fokus vekk fra ham og de som ellers har hengende gigantiske spørsmålstegn over seg og ved driften og håndteringen av LUFC.

Er de virkelig så dumme, at de tror VI virkelig er så dumme???

Ken Bates sitt mål hele veien har vært å tjene penger.  Det har han gitt klart uttrykk for siden han kom til klubben.  Men hvordan skal han tjene penger på en klubb som ikke "vil" opp en divisjon eller to fortest mulig, ved ikke å forfølge denne saken til siste instans???

Vi har funnet oss i mye de 3-4 siste sesongene, vi Leeds-supportere.  Og Bates er jammen ikke lite frekk som stigmatiserer den mest lojale kundegruppa han har, gjennom sin opptreden etter han kom til klubben.

Det mener i hvertfall jeg...

Se ellers innlegg i TPN en av de nærmeste numrene (hvis Sverre tar det med, da)...



LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Geir Magne

Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #1 på: August 13, 2007, 01:38:58 »
Jeg forstår det slik at Bates skal få en juridisk vurdering av om det vil være noen vits i å anke. Han har alt å vinne, også økonomisk, på at Leeds United gjør det bra. Jo bedre klubben ligger an, jo mere attraktiv vil den være å selge. Bates vil nok gjerne få mest mulig når han trekker seg ut, og det får vi håpe skjer i løpet av et år.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

veteranen

  • Gjest
Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #2 på: August 13, 2007, 07:16:15 »
quote:
Originally posted by ØBS

Det er ikke mye jeg har fulgt straffereaksjonen mot LUFC i detalj, for jeg begynner å bli mektig lei av hele greia.  Jeg synes det begynner å se ut som en vill heksejakt slik det har vært de siste par åra.

Men hva i all verden har Bates å vinne på å ikke ta saken videre, få slettet hele eller deler av poengstraffen, og forkorter prosessen mot et evt. opprykk?


Det har vært nevnt her inne tidligere at det er en mulighet for at Bates mål med å la saken ligge (og ta straffen som den er), vil ta fokus vekk fra ham og de som ellers har hengende gigantiske spørsmålstegn over seg og ved driften og håndteringen av LUFC.

Er de virkelig så dumme, at de tror VI virkelig er så dumme???


Ken Bates sitt mål hele veien har vært å tjene penger.  Det har han gitt klart uttrykk for siden han kom til klubben.  Men hvordan skal han tjene penger på en klubb som ikke "vil" opp en divisjon eller to fortest mulig, ved ikke å forfølge denne saken til siste instans???

Vi har funnet oss i mye de 3-4 siste sesongene, vi Leeds-supportere.  Og Bates er jammen ikke lite frekk som stigmatiserer den mest lojale kundegruppa han har, gjennom sin opptreden etter han kom til klubben.

Det mener i hvertfall jeg...

Se ellers innlegg i TPN en av de nærmeste numrene (hvis Sverre tar det med, da)...



LUSCOS-hilsen
ØBS



Jeg har ingen tro på at vi er utsatt for noen heksejakt fra andre klubber. I såfall er det snakk om en heksejakt som vi selv har skapt. Det vi først og fremst er (og i langt tid har vært) utsatt for, er en forferdelig ledelse av klubben.

Bates snakker om at han vil at et uavhengig organ skal vurdere denne saken. Nåja! Jeg er er ikke helt overbevist når Bates bruker ordet uavhengig. Tipper han først vil vite hva disse menneskene mener, sånn at han kan forsikre seg om at deres uavhengige meninger harmonerer med hans egne. Hadde et virkelig uavhengig organ, med kompetente mennesker, fått lov til å granske hva som egentlig har foregått i Leeds denne sommeren, så tipper jeg at Bates ville lagt jævlig tynt ann! Og det tror jeg også at Bates vet. Så her er det nok mye skrik og lite ull, fra Bates.

Om Bates tror at supporterne er så dumme at de heller velger å være forbanna på Football League enn ham selv, vet jeg ikke. Men det er helt tydelig at han håper det! Vi har jo allerede sett noen tåpelige "oss mot hele verden"-uttalelser fra Bates`utsendte mann langs sidelinjen. Og la oss nå være ærlig: sannheten er at skremmende mange supportere er nokså tett i pappen! Vinner laget noen kamper, så tar de helt av - og gir blaffen i hvordan ledelsen måtte behandle supportere, eller hvordan klubben forøvrig blir vannstyrt. Heldigvis finnes det mange supportere som har et litt større perspektiv på tingene, og som ikke lar seg lure så lett - og det er disse som kan bli klubbens redning.

GeirO

Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #3 på: August 13, 2007, 14:07:32 »
Hvis han drar saken videre bryter han avtalen med FL om ikke å ta skaen videre. Bates bryte avtale...HVA?
MOT

lojosang

Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #4 på: August 13, 2007, 15:01:15 »
Den avtalen gjelder sivile rettsinstanser, så vidt jeg har fått med meg. FA og UEFA ligger fortsatt der som mulige ankeinstanser.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #5 på: August 13, 2007, 16:59:52 »
Nå er serien i gang, kanskje skal vi la dette hvile med tro på at de instanser som kan vurdere dette gjør det! Klart Bates vil vi skal nå så langt som mulig!
Yeboahs vitne

GeirO

Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #6 på: August 13, 2007, 18:00:17 »
quote:
Originally posted by lojosang

Den avtalen gjelder sivile rettsinstanser, så vidt jeg har fått med meg. FA og UEFA ligger fortsatt der som mulige ankeinstanser.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Håper det.
MOT

Runar

Re: Stigmatisering av supporterne...
« Svar #7 på: August 13, 2007, 18:51:07 »
Støtter Bates i anke saken!

Vi har ikek fått en fair anke mulighet av FL! Latterlig at klubber med interresse om at det går til helvete med leeds skal få muligheten til å gi oss straffesanksjoner