Main Menu

Neste år

Started by soumoh, August 13, 2007, 23:33:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soumoh

En av de aller beste tingene med å vinne en ligakamp, så tidlig i sesongen, når ingenting er avgjort, er at man begynner å tenke på neste år [:D]

Jeg tenker høyt nå, ikke skyt er dere snille; men hvilke spillere holder CCC-nivå DERSOM vi rykker opp.

Jeg ville ha beholdt:

Ankergen, Heath, Thompson, Douglas, Beckford, (Constantine) og Hughes. Det er så langt. Etter bare en kamp ute i sesongen. Ja, det er flere spillere vi kan beholde som squad-spillere, men tenk på en starting XI først.

We'll be back.
We'll be back.

Eriksen55

hvorfor beckford? hva har han bevist? ellers så ser det bra ut...men toppscorer kandol er ikke med?? hehe

Neida. Vanskelig å si etter 1 kamp..håper flere kan melde seg på. bla prutton og noen unggutter.

Bye

Thompson begynner vel å bli litt gammel,eller..? Og er meget usikker på om Heath holder godt CCC-nivå. Ellers tror jeg at Prutton,om han får det til, kan være en god mann å ha med seg. Og flere av unggutta bør ta sjansen de får i år, ta steget opp, og etablere seg på førstelaget som unge stjerner(Delph,Bayly,Howson,Elliot). Vi får se hvordan Weston gjør det,kanskje han kan bli med opp også.
Trønder i Bergen!

fmtj

Man kvitter seg ikke med en notorisk måljeger som Kandol- jeg mener vurdert så langt i sesongen altså![:D]
Yeboahs vitne

Erik_

Spark hele gjengen.

Hallo, de har spilt EN kamp. Og har greid det kunststykket å ligge helt sist med -12 poeng. Erre muli...

Ikke godt nok!