Skrevet av Emne: Neste år  (Lest 1382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

soumoh

Neste år
« på: August 13, 2007, 23:33:12 »
En av de aller beste tingene med å vinne en ligakamp, så tidlig i sesongen, når ingenting er avgjort, er at man begynner å tenke på neste år [:D]

Jeg tenker høyt nå, ikke skyt er dere snille; men hvilke spillere holder CCC-nivå DERSOM vi rykker opp.

Jeg ville ha beholdt:

Ankergen, Heath, Thompson, Douglas, Beckford, (Constantine) og Hughes. Det er så langt. Etter bare en kamp ute i sesongen. Ja, det er flere spillere vi kan beholde som squad-spillere, men tenk på en starting XI først.

We'll be back.
We'll be back.

Eriksen55

Re: Neste år
« Svar #1 på: August 13, 2007, 23:49:04 »
hvorfor beckford? hva har han bevist? ellers så ser det bra ut...men toppscorer kandol er ikke med?? hehe

Neida. Vanskelig å si etter 1 kamp..håper flere kan melde seg på. bla prutton og noen unggutter.

Bye

Re: Neste år
« Svar #2 på: August 14, 2007, 00:28:29 »
Thompson begynner vel å bli litt gammel,eller..? Og er meget usikker på om Heath holder godt CCC-nivå. Ellers tror jeg at Prutton,om han får det til, kan være en god mann å ha med seg. Og flere av unggutta bør ta sjansen de får i år, ta steget opp, og etablere seg på førstelaget som unge stjerner(Delph,Bayly,Howson,Elliot). Vi får se hvordan Weston gjør det,kanskje han kan bli med opp også.
Trønder i Bergen!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Neste år
« Svar #3 på: August 14, 2007, 00:53:19 »
Man kvitter seg ikke med en notorisk måljeger som Kandol- jeg mener vurdert så langt i sesongen altså![:D]
Yeboahs vitne

Erik_

Re: Neste år
« Svar #4 på: August 14, 2007, 00:59:59 »
Spark hele gjengen.

Hallo, de har spilt EN kamp. Og har greid det kunststykket å ligge helt sist med -12 poeng. Erre muli...

Ikke godt nok!