Skrevet av Emne: The Winning Bid: DETALJENE!  (Lest 10782 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

The Winning Bid: DETALJENE!
« på: August 15, 2007, 23:09:45 »
Vet ikke om andre også har fått det, men idag lå det jammen en solid epost fra KPMG og ventet i innboksen min. Det kommer en kort oppsummering av situasjonen og at de da vurderte Bates som beste budgiver. Det gjentas at dette var det eneste budet som var "unconditional".

I brevet vedlagt, fra Richard Fleming, som er det samme som går til kreditorene, har jeg blant annet sett følgende:
* Det argumenteres for at budgiverne som var med i den "andre" burdrunden også hadde vært inne og fått info om selskapet (over en periode på tre uker) før budrunden til den opprinnelige CVA'en.
* EN ny budgiver hadde ikke vært med da det var snakk om CVA, men fikk samme tilgang på info som alle andre (jeg er sikker på at dette er Pearson).
* Alle budgivere ble informert om at de i etterkant selv måtte stå for kontakt/forhandlinger med Football League/FA om tilbakegjngivelse av lisenser, etc.
* Det var FIRE bud inne da fristen gikk ut, inkludert vinnerbudet.

Detaljene om vinnerbudet
Kontant betaling til kreditorene: £1,8 millioner.

* Astor "waived debts" det vil vel innebære at de frasier seg gjelden ved dette budet - pålydende £17,6 millioner.

Betaling i pundet etter "waived debts": 11.2

* 1,8 mill delt på 11,2 penny innebærer at det gjensto £16,1 million i gjeld ekslusive Astors "waived debts".

BONUSUTBETALING:
Ved opprykk til Premiership innen 10 sesonger: £5 millioner.

Total utbetaling i pundet til kreditorer ved bonus (eks.Astor): 52.9

MER FØLGER.

http://www.svendanders.com/

Svend Anders

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #1 på: August 15, 2007, 23:37:41 »
OM DE ANDRE BUDENE

De tre andre budene er anonyme, men er oppsummert i en tabell. Det er litt vanskelig å forklare alle punktene, og flere av de innholder fotnoter med detaljer, etc.

Følgende må bemerkes:
Alle FIRE bud ville utløst overdragelse av £499,350. Alle bud innebærer at utgifter til administrastorer, etc, trekkes i fra salgssummen. Denne summen er på £885,000, og er altså penger kreditorene mister.

Men, jeg vil her forsøke å liste opp de tre alternativene som IKKE vant:

Bud B:
Bød £3,5 mill i cash (der Bates bød 1,8 mill).
Bonusutbetaling på 5 millioner ved opprykk til PL innen ti år.

Bud C:
Bød ett pund cash.
Ville gi £7 mill ved tilbakegivelse av "golden share".
Ytterligere en million bonus ved opprykk til CCC.
Ytterligere to millioner ved opprykk til PL.
De to opprykksbonusene har ingen tidbegrensning.

Bud D:
Bød null pund i cash.
£5 mill ved tilbakegivelse av "golden share".
Ingen ytterligere bonuser.

OBS OBS OBS!
Det ligger inne, kun i budet fra Ken Bates, at kreditorene også KAN få en utbetaling dersom fire navngitte spillere selges FØR 31. AUGUST 2007. Dersom de selges netto for £1,667 mill til £3 mill får kreditorene 15% av overskuddet. Selges de for MER enn 3 mill får kreditorene 40% av overstigende beløp.
De fire spillerne er:
Kevin Nicholls, David Healy, Jonathan Douglas og Jermaine Beckford.

ANTI-EMBARRASMENT CLAUSE:
...denne er utvidet til å gjelde frem til 30 juni 2008. Med andre kan ikke Bates selge (uten å betale kreditorene halvparten?) før denne datoen.

http://www.svendanders.com/

Svend Anders

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #2 på: August 15, 2007, 23:56:12 »
Oversikt: Betaling til kreditorene i pundet

Her er hva de fire budene ville gitt i prosenter tilbake til kreditorene, kort oppsummert og tatt direkte fra tabellen (første beløp er hva som betales øyeblikkelig, det andre er med bonuser):

BUD A (Bates):
Unconditional: 11,2%
Conditional: 52,9&

BUD B:
Unconditional: 10,3%
Conditional: 26,7%

BUD C:
Unconditional: 0
Conditional: 32,2%

BUD D:
Unconditional: 0
Conditional: 15,0%

Merk: Uten At Astor hadde "waived debts" på Bates sitt bud, hadde Bates Bud vært nummer to (ca 5 prosent til kreditorene istedet for 11,2 øyeblikkelig og 16,2% som uncoditional). Altså var det en konkret, bestemt og samkjørt avgjørelse med Astor som sørget for at KPMG med rette kan si at Bates sitt bud er det høyeste til de gjenværende (!) kreditorene.

NYTT BUD FORSØKT LAGT INN
Richard Fleming bekreftet at det ble forsøkt lagt inn et nytt, endret bud fra budgiver B - ETTER at fristen utløp. Dette ville innebært en høyere utbetaling ved tilbakegivelse av "golden share" (£8 millioner), men samtidig skulle denne summen OGSÃ… dekke "footballing debts" (£8,09 millioner????). Uansett ville KPMG likevel kunne si at Bates hadde det høyeste "unconditional offer", men ett annet bud (eller to, om det hadde blitt levert inn før fristen) var klart høyere totalt sett.

Questions?

http://www.svendanders.com/

Peter7

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #3 på: August 16, 2007, 00:17:08 »
Det er et press fra kreditorene for å selge Beckford og Douglas nå, med andre ord.
Er dette de "2 ut" som Wise snakker om ...

***
Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sleivind

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #4 på: August 16, 2007, 00:18:42 »
Dette vil vel si at Douglas og Beckford nesten garantert forsvinner i løpet av ett par uker?

Svend Anders

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #5 på: August 16, 2007, 00:28:21 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Dette vil vel si at Douglas og Beckford nesten garantert forsvinner i løpet av ett par uker?



Man vet jo aldri, men dette er jo evt penger som går til kreditorene HVIS spillerne blir solgt. Det ligger, såvidt jeg kan se, IKKE krav om at de gjør det.

Så for BATES og KLUBBEN sin del - så vil han jo gå glipp av en del penger om disse to går ut nå... og ikke i januar, f.eks.

Tvert om kan dette altså være garantien for at de to blir værende. See?

SA

http://www.svendanders.com/
« Siste redigering: August 16, 2007, 00:33:00 av Svend Anders »

jarle

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #6 på: August 16, 2007, 00:32:09 »
KAN FÃ… HVIS DE SELGES... betyr vel ikke at de skal selges... 2 er allerede ute...

Tror ikke Becford skal selges...da hadde han vel neppe vært førtsevalget vårt frem til nå? eller tar jeg feil!!!

raggen

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #7 på: August 16, 2007, 01:58:55 »
første tanken min er også at dougie og becks er tapt for oss

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #8 på: August 16, 2007, 02:17:14 »
For meg kan det nesten virke som de satser på å "vise frem" Dougie og Beckford ved å la de spille nå, og forhåpentligvis for dem, levere varene og være attraktive nok til at prisen presses opp..

Dette likte jeg ikke å høre, og tør ikke slappe helt av, nei..
-SirOlsen-

stian

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #9 på: August 16, 2007, 03:48:42 »
Spillerne nevnt i den klausulen kan likeå godt være nevnt fordi de har vært de fire mest sannsynlige spillerne ut, og dermed de som er mest fristende for kreditorene. Healy og Nicholls var selvsagte ut, Douglas og Becks har vel kanskje vært de med mest transferinteresse rundt. Det at kreditorene skal ha en del av kaka gjør vel nesten disse spillerne mindre aktuelle for salg? Det vil i alle fall være bedrebusiness å selge andre transferobjekter (les: danny rose) og heller beholde de nevnte her. Det er lov å håpe i alle fall.

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Robert H.

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #10 på: August 16, 2007, 04:08:16 »
Meget interessant info, Svend Anders. Dette viser en gang for alle at Bates bud var best, men dette forutsatte at Astor droppet sitt krav. Synes ellers oppsettet fra KPMG var meget ryddig og det må ha vært litt av en jobb å lede denne prosessen.

Ellers tar også jeg dette som gode nyheter når det gjelder å beholde Beckford og Douglas. De gutta blir nok ikke solgt nå nei...

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #11 på: August 16, 2007, 04:22:19 »
Imponert over hva du klarer å grave fram av info, SA!

Tror ikke denne klausulen har noen betydning ift salg av Douglas/Beckford, og Bates er vel ikke akkurat typen til å gi etter for press verken fra kreditorer eller andre utenforstående - med mindre han faktisk har gjort en avtale om at disse to skal selges før 31.aug koste hva det koste vil.

Synes ellers det er interessant at de andre budgiverne har satt betingelser knyttet til 'The Golden Share' i sine bud. Dette kan jo tyde på at budgiverne visste at dette kom til å bli en 'nøtt' ift The FL. Sett fra administratorens ståsted vil jeg tro at å selge klubben til en budgiver som setter slike betingelser ikke ville være verken i klubbens eller kreditorenes interesse - iom at man da ikke ville ha fått noe forpliktende salg av klubben før budgiveren hadde forhandlet ferdig med The FL ift 'The Golden Share'.

Basert på dette ser du ut som Bates&Co faktisk hadde det beste budet - når en både ser på tilbakebetaling og risiko.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

TrJ

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #12 på: August 16, 2007, 14:57:13 »
Veldig bra info SA!

Interessant å se hvordan budene fordelte seg, som nevnt ser det jo ut som Bates faktisk hadde det beste budet..
Jeg tror nok heller ikke at Beckford/Douglas.
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

kjelvi

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #13 på: August 16, 2007, 15:15:27 »
Cash-strapped Leeds are poised to sell Eddie Lewis and Jonathan Douglas. (Star)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #14 på: August 16, 2007, 15:43:46 »
Dette var nyttig info! Vi ble blendet av Bates- hetsen og superskuffa da han vant budrunden så viser det seg da altså hvorfor det skjedde! Takk for dette SA.
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #15 på: August 16, 2007, 15:58:44 »
Tror ikke det er så enkelt som det blir påpekt her. Selvsagt vil ikke KPMG si hele sannheten hvis det er noe som de har gjort feil.
Kan kun godta Bates sitt bud som det beste hvis denne gjeldsfraskrivelsen fra Astor hadde gjeldt alle budgivere. Vi er i 17 milioner gjeld pr idag. Like det eller ikke. Gjelden til Astor er ikke skrivd av, den er bare gjemt inne i det nye Leeds.
Så jeg står på min mening. Her er det noe som ikke stemmer



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
« Siste redigering: August 16, 2007, 16:02:13 av h.b »

Budda

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #16 på: August 16, 2007, 16:08:50 »
quote:
Originally posted by h.b

Tror ikke det er så enkelt som det blir påpekt her. Selvsagt vil ikke KPMG si hele sannheten hvis det er noe som de har gjort feil.
Kan kun godta Bates sitt bud som det beste hvis denne gjeldsfraskrivelsen fra Astor hadde gjeldt alle budgivere. Vi er i 17 milioner gjeld pr idag. Like det eller ikke. Gjelden til Astor er ikke skrivd av, den er bare gjemt inne i det nye Leeds.
Så jeg står på min mening. Her er det noe som ikke stemmer



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Er gjemt inne i det nye Leeds? Er det i hele tatt mulig? Slik jeg har forstått det så sier de fra seg gjelden ved at de får eierskap i det nye selskapet. Hadde vel ikke kommet ut av administasjon eller fått golden share hvis man tok med seg 17 millioner pund av gammel gjeld inn i det nye selskapet?
Endre

Stewart Harvey

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #17 på: August 16, 2007, 16:13:14 »
quote:
Originally posted by h.b

Tror ikke det er så enkelt som det blir påpekt her. Selvsagt vil ikke KPMG si hele sannheten hvis det er noe som de har gjort feil.
Kan kun godta Bates sitt bud som det beste hvis denne gjeldsfraskrivelsen fra Astor hadde gjeldt alle budgivere. Vi er i 17 milioner gjeld pr idag. Like det eller ikke. Gjelden til Astor er ikke skrivd av, den er bare gjemt inne i det nye Leeds.
Så jeg står på min mening. Her er det noe som ikke stemmer




Nok en gang påstander som du ikke kan dokumentere i det hele tatt. Har du aldri tenkt tanken at KPMG faktisk har gjort ting etter boka (dvs. loven i England).

Konspiratoriske ubegrunnede påstander er alltid ditt svar på det som kommer frem av fakta. Helt utrolig.
 

h.b

  • Gjest
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #18 på: August 16, 2007, 17:48:24 »
Budda. Tror du virkelig at astor vinker bye bye til 17 mill pund. Det er en sterk link mellom Astor og Bates. Gjelda er ikke offentlig. Men skal vedde hatten til Jon på at Astor og Bates kommer til å   ta ut disse pundene før eller siden. Og her er en antakelse. Hvem som står bak bates nå er usikkert. Ingen vet dette sikkert. Min påstand er at det er Astor som står bak Bates denne gangen også.
Ingen i verden skal si at et firma skriver av nesten 200 mill kroner fordi de liker en person uten å være sikker på at de får tilbake disse pengene før eller siden.
Det kan faktisk være en mulighet for at Bates får til sin drøm om å få Leeds tilbake til Premier League og ut i Europa, men jeg vil ha vekk denne gale mannen for det. Uansett hva han finner på så godtar og tilgir  jeg aldri en person som voldtar. Bates voldtar systemet og driter i alt og alle bare han får viljen sin



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
« Siste redigering: August 16, 2007, 17:51:35 av h.b »

h.b

  • Gjest
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #19 på: August 16, 2007, 17:53:53 »
Harvey.
Muligens har han gjort ting etter loven i England. Muligens har KPMG ikke gjort noe galt. Men en jente som blir omskjært i Etiopia blir omskjært uten at personen gjør noe galt ifølge loven i Etiopia. Men det er ikke greit fordet.
Og til fakta. jeg har bare sett mailen som er omtalt her. Har ikke sett den hele og fulle sannhet. Dette er KPMG`s versjon



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
« Siste redigering: August 16, 2007, 17:55:14 av h.b »

mari

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #20 på: August 16, 2007, 18:18:25 »
Maleriske bilder hb - dog kanskje litt for abstrakte for min smak

"Listen carefully - I will say this only once" :

Selvfølgelig kommer Astor et co til å kreve penger tilbake, men det kommer til å være et krav mot Bates - fra en gevinst Bates måtte få av et fremtidig salg av Leeds....og for at Bates skal få en gevinst må han sørge for å få Leeds er ute av dragens gap....og over i de grønne daler. Dette må gjennomføres før en investor vil være interessert i å betale de minst 30 millioner pund (?) Bates må ha for å komme ut av "Leeds-transaksjonen" med gevinst.

Dette burde være i alles interesse - jo før jo bedre. Eller er det slik at vi har en dragning mot å bli værende i skyggenes dal - når lyset ser ut til å være i enden av tunnellen.

Det for være nok malesmøring for i formiddag...
 

 

 

Eriksen55

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #21 på: August 16, 2007, 20:00:36 »
HB.. kan ikke du lage deg en egen tråd?

Så kan de som vil lese om dine feiltolkede engelske linker, dramatiserte konklusjonen gjøre det der. Du har ødelegger mange fine poster. Hadde vært fint å kunne lest en tråd uten at du stjeler hele showet hver gang..starter med mange fine diskusjoner, så kommer du med dine ytringer...folk svarer deg og alt sporer ut..gang på gang!

ja til at HB får sin egen topic han kan leke i!!

h.b

  • Gjest
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #22 på: August 16, 2007, 20:17:00 »
Eriksen
Uansett hva man sier så er meningene mange. Hvis man vil at Bates skal vinne frem for sin maktmissbruk og lukker øynene for alt den gamle mannen som forhåpentligvis tar kvelden snart, så vil man ikke høre på den andre siden.
Når det gjelder topicet The Winning Bid: DETALJENE!, så er dette kun fra en side. En stund siden belyste jeg problemet med linker til folk som burde vite hva de snakker om. Da var det angrep på den siden av enkelte av dere. Dere ville rett og slett ikke høre på noe som var negativt ang dette oppkjøpet, Dere ville høre hva dere ville høre.Alt annet var tull.
Når jeg nå belyser at dette kun er KPMG sin måte å fortelle sin versjon, så svelger dere den rått. Absolutt ingen andre enn meg og 4-5 personer her inne ser ut til å vær bekymra over at Astor sin representant satt/sitter i dagens Leeds styre. Hvis ikke dette er på kanten av loven og burde gjøre sitt til at Astor ble nekta å stemme over dette salget grunnet sin dobeltrolle.
En annen ting som gjør at jeg tviler på hele seriøsiteten her er det faktum at KPMG kunne rett og slett ha sagt at det høyeste pengemessig budet vant. Da skulle disse pengene fordeles likt uansett hvem som har gjeld utestående. Hvis KPMG var fri til å gjøre som de ville, da kunne de si til Astor. Sorry men dere har ikke noe dere skulle sagt. Dere får stille dere i køen som andre kreditorer. Hvis de nå tydelighvis har noe de skulle lagt ned veto mot, så kan da faktisk de andre kreditorene gjøre det samme. Dette gjelder også HMRC som drar klubben for retten.
En siste ting i denne omg. Hvis det viser seg at Astor faktisk kunne gjøre dette fordi kreditorene hadde sitt å si, da har Leeds brutt reglene om denne CVA. Denne CVA er ikke enstemmig. Så rent teknisk skulle ikke Leeds fått lov til å starte sesongen. Dette ifølge FA sitt regelverk





Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

4ever arcticwhite

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #23 på: August 16, 2007, 22:00:38 »
KPMG sin jobb var å få mest mulig til kreditorene, og det fikk de fra Bates i og med at Astor sa bye-bye til £17mill. Samtidig synes det klart at andre bud var bedre for den videre drift av fotball-laget Leeds United, men det kunne dessverre ikke KPMG ta hensyn til.

Ingen tvil om at som en man i dag har en dårligere økonomisk situasjon enn man ville hatt med en annen budvinner. Bates må også "tyne" mer penger ut av en fremtidig kjøper enn fordi Astor garantert skal ha en pen andel av salget for å dekke (deler av) de £17 mill, noe som medfører mindre penger til investeringer/drift for den fremtidige kjøperen.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #24 på: August 16, 2007, 23:06:27 »
quote:
Originally posted by eriksen55

HB.. kan ikke du lage deg en egen tråd?



Jeg tror de fleste har fått med seg ditt syn på Håkons innlegg nå, Edvind. Ã… gi beskjed (i en saklig tone) er greit...  Men å gjenta noe til det kjedsommelige...

Jeg vil anbefale en mulig måte å unngå irritasjon på: Ikke les alle  innlegg (noe jeg i min pro-mod.-tid ofte benyttet med suksess...).

(Jeg har til&med fått antakelser om at et par stk faktisk benytter denne taktikken på et off-topic tema om en skald fra Minnesota *sick* Menmen...)






Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, "I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Stewart Harvey

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #25 på: August 16, 2007, 23:20:32 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by eriksen55

HB.. kan ikke du lage deg en egen tråd?



Jeg tror de fleste har fått med seg ditt syn på Håkons innlegg nå, Edvind. Ã… gi beskjed (i en saklig tone) er greit...  Men å gjenta noe til det kjedsommelige...

Jeg vil anbefale en mulig måte å unngå irritasjon på: Ikke les alle  innlegg (noe jeg i min pro-mod.-tid ofte benyttet med suksess...).

(Jeg har til&med fått antakelser om at et par stk faktisk benytter denne taktikken på et off-topic tema om en skald fra Minnesota *sick* Menmen...)


Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, "I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan



Helt enig med Eriksen55.
Synes faktisk heller det er h.b. som gjentar seg til det kjedsommelige.

Men her på forumet er det visst helt greit å lage seg egne konspirasjonteorier.
« Siste redigering: August 16, 2007, 23:23:24 av Stewart Harvey »
 

Karl Hot Shot

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #26 på: August 16, 2007, 23:32:31 »
quote:
Originally posted by Stewart Harvey

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by eriksen55

HB.. kan ikke du lage deg en egen tråd?



Jeg tror de fleste har fått med seg ditt syn på Håkons innlegg nå, Edvind. Ã… gi beskjed (i en saklig tone) er greit...  Men å gjenta noe til det kjedsommelige...

Jeg vil anbefale en mulig måte å unngå irritasjon på: Ikke les alle  innlegg (noe jeg i min pro-mod.-tid ofte benyttet med suksess...).

(Jeg har til&med fått antakelser om at et par stk faktisk benytter denne taktikken på et off-topic tema om en skald fra Minnesota *sick* Menmen...)


Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, "I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan



Helt enig med Eriksen55.
Synes faktisk heller det er h.b. som gjentar seg til det kjedsommelige.

Men her på forumet er det visst helt greit å lage seg egne konspirasjonteorier.



Det er ikke rart at noen og hver lager seg konspirasjonsteorier med det vanstyret som har vært av Leeds United siden år 2000. H.b. spekulerer, du spekulerer, jeg spekulerer. Det er helt naturlig med alt det hemmelighetskremmeriet som skjuler seg bak Bates' lederstil.

Jeg er dessuten imot at noen forsøker å "kosfeste" debattanter her inne, uten å ta ballen. I fotball (og i diskusjoner om fotball) er regelen at man forsøker å ta ballen, og ikke mannen.
 

Tom S

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #27 på: August 17, 2007, 00:48:32 »
HB og Forkynneren har jo eigen tråd...[:D]

HB har rett til å spekulere på same måte som oss andre her på forumet, men det vert mykje oppattaking av same argumentasjon.
Så ein oppfording til hb; tenk av og til ein gang ekstra før du poster, mykje er sagt før.

Men, eg vil ikkje ha hb i eigen bås, han er ein engasjert Leedssupporter som høyrer heime her med oss andre!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #28 på: August 17, 2007, 00:57:15 »
Zzzz...poenget som forsvant...Leser de innleggene jeg vil, og noen ganger må man kommentere..men en ting er sikkert... "marching on together"....ingen over..ingen ved siden..

[xx(] Og Svend Anders..takk for en utfyllende og oppklarende info.

[:D]
« Siste redigering: August 17, 2007, 00:58:26 av baste »

Sverre

Re: The Winning Bid: DETALJENE!
« Svar #29 på: August 17, 2007, 02:22:14 »
Foreslår at de som ikke vil se noe negativt når de er her inne om kun å benytte seg av "positivitets-tråden".

Som Leeds-supporter anno 2007 må du bare venne deg til at det blir mye negativitet, og dersom du ikke tåler det, er ikke OEF generellt stedet for deg...

Støtter dermed Hot Shot's innlegg litt lenger oppe i tråden!