Main Menu

Erik Hagen

Started by ERIK, August 18, 2007, 03:37:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ERIK

Klubben bør nå hente vår landslagsstopper for han trives ikke i Russland.  Han vil få samme lønna her og det er mer aktrativt å spille i England.
Hvis Leeds samtidig kjøper Steffen Iversen da kommer de begge til å si JA:

Dette er svaret for å rykke opp !!!![8D]

Erik_

Du har et fint navn. Herr Hagen også for den del, det skal nevnes... [;)]

Men, at Hagen og Iversen kommer er vel like sannsynlig som at Harte spiller på venstrebacken i klubben denne sesongen. Lik null altså. Du er en sånn drømmer du, Erik. Fint det altså, for all del. Man trenger å drømme litt i blant.

Kickthemdown

Passer bra det. Eier allerede landslagslagsdrakta med "Panzer" bakpå [:)]

Mvh

Alta-White

ToreLA

Ikke for å være negativ og nedbrytende, men tråder om norske spillere vi bør hente er noe av det minst givende jeg leser på LUSCOS-forumet, og her er det forøvrig mye bra å lese. Det er like stor sjanse for at Leeds henter Mwolelu Mbogabge fra den gambiske ligaen som ethvert norsk navn vi slenger ut her på forumet.

Robert H.

Har du ikke fått med deg at vi har gitt kontrakt til en viss Tore Andre Flo, Tore...?[:o)][;)]

quote:
Originally posted by ToreLA

Ikke for å være negativ og nedbrytende, men tråder om norske spillere vi bør hente er noe av det minst givende jeg leser på LUSCOS-forumet, og her er det forøvrig mye bra å lese. Det er like stor sjanse for at Leeds henter Mwolelu Mbogabge fra den gambiske ligaen som ethvert norsk navn vi slenger ut her på forumet.

h.b

Skal ikke se bort fra at Hagen kunne bli frista av dette, men etter en samtale med Hareide så sier han nei. Hareide vil ikke ha en landslagspiller som spiller under det høyeste nivået i det respektive landet han spiller i

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Tore fra Larvik

Det er heldivis ikke noe fare for at han kommer. Da må en av dere betale, for K.B er ikke villig til å bruke noen penger på laget.

auren

quote:

Hmmm.. forsøkte å google denne spilleren, men fant ingen treff hverken på google eller wikipedia[:D]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

quote:

Søttes! Dessuten ville jeg ikke vært særlig oppløftet av om Ivers begynte å løpe rundt på Elland Road å furte!
Yeboahs vitne

lojosang

Jon, hvor mange hatte rhar du? Legg én til i marinade. Jeg kommer for å spise den når Hagen går til League 1.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

soumoh

Hagen er ræva.

We'll be back.
We'll be back.

Erik_

quote:
Originally posted by soumoh

Hagen er ræva...

Oo-ooh Hagen er ræva. Hagen er rææææææva. Oo-ooh Hagen er rævaaaa.
Hagen er ræva. Oo-ooh...

fmtj

quote:
Originally posted by Enrique

quote:

Hagen er ræva...

Hagen er ræva. Oo-ooh...

Det tror jeg han skotten som tuppa Hagen i baken synes også, kommer bare ikke på navnet!
Yeboahs vitne

Robert H.

Paul Dickov

quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Enrique

quote:

Hagen er ræva...

Hagen er ræva. Oo-ooh...

Det tror jeg han skotten som tuppa Hagen i baken synes også, kommer bare ikke på navnet!

ToreLA

quote:
Originally posted by Robert H.

Har du ikke fått med deg at vi har gitt kontrakt til en viss Tore Andre Flo, Tore...?[:o)][;)]

quote:

Jovisst har vi jo det, men det er nå en mye mer naturlig overgang. Tore Andre Flo har spilt med Wise og Poyet, under Bates, og har en kone som på død og liv kun vil bo i England. [:)]

Sydhagen

quote:

Hagen er ræva.

We'll be back.

han er kanskje ræva i forhold til terry, men i forhold til heath er han en gud!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Sydhagen

quote:

Hagen er ræva.

We'll be back.

han er kanskje ræva i forhold til terry, men i forhold til heath er han en gud!

[8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by ERIK

Klubben bør nå hente vår landslagsstopper for han trives ikke i Russland.  Han vil få samme lønna her og det er mer aktrativt å spille i England.
Hvis Leeds samtidig kjøper Steffen Iversen da kommer de begge til å si JA:

Dette er svaret for å rykke opp !!!![8D]

Zenit St. Petersburg er bedriftslag for Gasprom, et av de største oljeselskapene i Russland. Gasprom har pumpet inn oljepengene sine i Zenit, for å gjøre laget til et av de beste i Europa. Absolutt ingen spillere i Zenit har under £6000 i ukelønn. Hvorfor i all verden skulle Erik Hagen da gå til £3000 i uka i Leeds United? Er Erik Hagen Leeds United-supporter?

Cherry

Erik Hagen er ett stort frispark  Keep clear.