KAMP: vs. Nottingham F.

Started by kjelvi, August 19, 2007, 04:44:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roy

Har en dyp følelse for u her, men ser ikke vekk fra at vi stjeler 3 :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!
Prutton putter perfekt!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Hvorfor denne entusiasme for Prottons golfferdigheter, Auren? [:O]

[8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

auren

quote:
Originally posted by lojosang

Hvorfor denne entusiasme for Prottons golfferdigheter, Auren? [:O]

[8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]

[:)] Vel... det stod i et tidligere innlegg at Forest fansen var redd at Prutton ville putte. Likte egentlig hvordan "Prutton putter" smakte i min munn og måtte bare meddele dette bokstavrimet til mine medfans...[8D]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

quote:
Originally posted by soumoh

Ser at Forest fansen ikke er spesielt optimistiske før kampen mot oss: http://www.forestfans.net/index.php?showtopic=11747
Skylder blant annet på at de ikke klarer å score, vet ikke hvor målet er, Prutton kommer til å putte på etc.
Jeg håper vi moser dem :D

We'll be back.

Jeg har den dypeste respekt for Forest fans. Felles skjebne, felles trøst. Som en motvekt mot ensretningen blant dagens unge. [8)]

Ikke for det: Måtte vi gruse Forest ned til grunnvannet! [8D]

Jon R.
Jon R.

Roy

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by soumoh

Ser at Forest fansen ikke er spesielt optimistiske før kampen mot oss: http://www.forestfans.net/index.php?showtopic=11747
Skylder blant annet på at de ikke klarer å score, vet ikke hvor målet er, Prutton kommer til å putte på etc.
Jeg håper vi moser dem :D

We'll be back.

Jeg har den dypeste respekt for Forest fans. Felles skjebne, felles trøst. Som en motvekt mot ensretningen blant dagens unge. [8)]

Ikke for det: Måtte vi gruse Forest ned til grunnvannet! [8D]

Jon R.

Sakset fra forumet til Nottingham:

Leeds win. Their players don't even get paid, might not even have a job in six months time, yet they still play with more passion than us.

La oss håpe han får rett ( i at vi vinner) [:p][:p][:p]

fmtj

Forest har også min sympati! Husker gamle Forest sitt storlag som lagde mye huskestue bl.a i Europa. Men, det er klart, vi må gjerne gi de en leksjon!
Yeboahs vitne

Leeds04

Forest welcome League 1 new boys Leeds United to the City Ground on Saturday, for the clash of the (used to be) Titans.

Our astonishing fall from grace has at least been matched, if not surpassed by a Leeds side that has been robbed of it's talent as well as it's finances. Long gone are the likes of Keane, Kewell, Smith, Viduka and Bridges. It has been a downward spiral for the Whites and it would take for ever to explain how their current financial state came to be, so I won't bother. Suffice to say, that Leeds started this season with a massive 15 point deduction due to the club not following football league rules on clubs entering administration.

The Whites have so far made short work of reducing that deficit, by winning their first two games of the campaign over Tranmere and Southend. Those of us who predicted a long and hard season for them have so far been proved wrong as Dennis Wise seems to have engineered a team spirit that Calderwood would die for. That 15 point deduction is already down to 9. Both Forest and Leeds have predictably been made the bookies favourites to win the title. This weekend, although early in the season may go some way in deciding who wins it. Forest are of course still awaiting their first goal of the season, let alone their first win.

Remember that this game is a 1pm KO and no pubs are open around the ground.  
Vital Quotes:
Nottingham Forest Team News:
Forest still have a long list of players on the treatment table. McGugan, Cohen, Davies, Breckin and Lockwood will once again miss out. The good news for the Reds is the hopeful return to the first team of striker Nathan Tyson albeit on the bench.
Player to watch: Neil Lennon
Our new captain has not put a foot wrong since his arrival from Celtic. His cool head and no nonsense approach will be needed in what will surely be a hard fought game.
Leeds United Team News:
Leeds will give a debut to new loan signing Jamie Clapton from Wolves. They have injury worries over former Red Shaun Derry and Gylifi Einarsson, as well as Leon Constantine.
Player to watch: David Prutton
Prutton will need no introducing to Forest fans as he was a former fans favourite. That was until his loan spell with us last year when he failed to live up to past glories and was sent off in his final Forest game in that never to be mentioned again playoff defeat to Yeovil.
Match Facts & Stats
In terms of League meetings, the two sides have a long history dating as far back as 1921. Leeds just about edge it with Forest winning 21, drawing 27 and losing 24.
Match Prediction:
Forest 1-1 Leeds.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sleivind

Pressekonferansen angående Notthinghamkampen ligger ute på lutv nå.

Peter7

Seier her vil være et viktig steg i retning opprykk ... 3-1 (Kandol 3)

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Leeds-United-boss-Dennis-Wise.3144581.jp

Wise fyrer opp stemningen før kampen mot Forest. Leeds har ikke vunnet på 15 forsøk på City Ground!!! Wise mener det vil skremme vannet av resten av lagene dersom det blir tre poeng i morra og han tipper Forest stemte for poengstraffen til Leeds! Presset er på Nottingham legger han til!
Hærrrlig atmosfære før kampen[:p]!
Yeboahs vitne

fmtj

http://soccernet.espn.go.com/preview?id=219148&cc=5739

Litt om lagenes status før kampen. Clapham ser ut til å starte, mens Flo sitter på benken. Hughes og Westlake tvilsomme etter skader i Southend kampen.
Yeboahs vitne

jarle

ser ut som Skogvokterne har endel mann ute...

tar vi de har vi spist opp 7 av 15 poeng på Forest etter 3 kamper...

B-m

Brodern er Forest-fan!! Han har pratet om kampen siden i juli! Er jo hans cup-finale :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Roy

En trepoenger i morgen så begynner jeg virkelig å se lyst på det. Vi har jo ikke akkurat møtt lag som er forventet å kjempe i bunnen!

Per-Stian

quote:
Originally posted by fmtj

Wise fyrer opp stemningen før kampen mot Forest. Leeds har ikke vunnet på 15 forsøk på City Ground!!! Wise mener det vil skremme vannet av resten av lagene dersom det blir tre poeng i morra og han tipper Forest stemte for poengstraffen til Leeds! Presset er på Nottingham legger han til!

Nok ein sterk (?) siger vil absolutt sende ut skremselsbølgjer i ligaen. Det hadde vore kongeleg om vi kunne tatt vår tredje strake i ligaen, kanskje mot ein av opprykkskandidatane. Forest har, som mange nemnar, fleire ute med skader. Det har vi også, i tillegg har vi seld mange sentrale. Trur det blir eit bikkjeoppgjer der vi vinn knepent.

The only way is up!

jarle

0-2... mmmmmm GOING UP UP UP!!!

sindre12

Forest har noen spillere men en vi må se opp for er Nathan Tyson han er farlig.

Tar comeback i måra. kansje ikke like god ennå vært ute i 4 måneder.

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

Tom S

Nottingham Forest striker Nathan Tyson will not be risked for Leeds's visit after his return from a knee injury.

Kan virke som Tyson ikkje får yppe seg mot oss.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/6952758.stm

quote:
Originally posted by sindre12

Forest har noen spillere men en vi må se opp for er Nathan Tyson han er farlig.

Tar comeback i måra. kansje ikke like god ennå vært ute i 4 måneder.

Beckford 4 England!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sindre12

Beckford 4 England!

roaldv

Kan ikke skjønne annet enn at dette må gå veien. Klarer ikke å huske annet enn gode opplevelser mot Forest (selektiv hukommelse)

Blir forresten minnet om mitt favoritt fotball-quiz-spørsmål fra engelsk fotball som jeg pleier å dra fram når jeg blir presset av fans fra øvere divisjoner...

Hvilke er de to fotball-stadioner som ligger nærmest hverandre i hele det engelske liga-systemet?

pale

Det er vel Forest og Notts county tror jeg.

gill

Håper virkelig at det er Forest som slår følge med oss til CCC. Forest var engang et superlag... Nigel Clough,Staurt Pearce, Gary Crosby, Neil Webb(senere Scum), Mark Crossley,Roy Keane(da han hadde litt respekt for seg selv),Kingsley Black,Gary Parker, Des Walker, Gary Charles osv... You name it. Liker denne klubben...men imorgen må de desverre få juling... 3-1 til Super-Leeds...Beckford, Flo og Rui

roaldv

quote:
Originally posted by pale

Det er vel Forest og Notts county tror jeg.

Ganske så riktig. Meadow Lane og City Ground ligger klin inntil hverandre. Rart å tenke på at Notts County en gang hevdet seg blant de store i England. Husker ennå at jeg hadde et blad med bilde av Jimmy Sirrell, manageren deres fra den tida. Turde nesten ikke åpne bladet, for han var så stygg at jeg ble livredd av å se på ham. Allikevel var han vel den mest suksessrike manageren i lagets historie, som klarte å få laget fra fjerde nivå og helt opp til toppdivisjonen[:)]

Roy

Endelig lørdag og fri! Mulighet for å sove lenge. Men hva skjer... Våkner 7.30 med vidåpne øyne, og med en tanke i hodet KAMP! Da er det lite annet å gjøre enn å få på seg bortedrakten, sette over en kanne kaffe og tråle øyrikets nettaviser - ahh livet er herlig dere :) Satser på at resten av dagen, og kvelden, blir en eneste lang opptur! Nå er det tid for valgkamp, godt å gjøre på noe annet en stund slik at tiden går litt fortere. Vi høres/sees/skrives kl. 2.

Hisja

er inne på siden til matchlive ved hver kamp, men nå er det blitt mye radiotull her...må hente en lisens, kommer opp, der må jeg skrive inn brukernavn og passord...
er det blitt slik eller er det veier for å omgå dette...?
noen bedre som en ikke trenger å registrer seg for å høre radio"kampen" live ?

Tore LUSCOS medl. 3071
Hisja

Eriksen55

Første jeg tenkte på selv når jeg våknet i dag, nottingham-LEEDS... gleder meg enormt. Plukket den gule drakten fra i fjor ut av skapet..sitter egentlig bare å venter :)

Er utrolig usikker på kampen, ikke ofte jeg er pessimist..igrunn utrolig usikker. Vinner vi så har vi en synnsyk åpning på sesongen..men fornøyd også med uavgjort.

Lykke til alle sammen:)

Dennis

I dag har jeg en sverm av sommerfugler i magen - den gode sorten. Ventingen, spenningen, neglbitingen og alt det andre som følger med når man venter på kamp er på plass i dag. Tross lidelsen av å vente på en kamp, er det en fantastisk følelse! [:)]

Selvsagt er jeg spent og nervøs foran hver kamp, selv treningskamper, men det er noe spesielt med motstanderen i dag. Nottingham Forest - Leeds United. Det er en kamp for TV. En kamp som ikke bare er Premier League verdig, men også Europacupen! For første kamp på lenge virker det også som om supportere av andre lag faktisk har litt forventninger til det oppgjøret. Hadde vi spilt på Elland Road, hadde vi nok sett oppimot, og kanskje godt over, 30.000 tilskuere! Det er noe mange, mange klubber over oss i divisjonene ikke kan matche, selv i Premier League. [8D]

Nottingham Forest - Leeds United! Smak på den folkens! Jeg gleder meg vilt i dag! Lykke til alle sammen! Måtte det beste laget - LEEDS UNITED - vinne! [;)]

- Dennis

"Jeg har spilt på et skikkelig United, LEEDS UNITED." - Alf Inge Haaland
Marching on together!

Masinga

Vinner Leeds i dag, begynner det å smake fugl. Ã...pningskampen borte mot Tranmere var i seg selv en sterk seier. Men det kan også gå på sesongforberedelser og hvor mye trening som sitter i beina. Hjemme mot Southend klarte Leeds å sprekke ballongen de siste fem minuttene. Jeg vet lite om hvilket treningsgrunnlag Leeds har lagt i sommer, like lite som hvilke forberedelser Forest har gjort. Men Forest regnes blant favorittene til å vinne divisjonen. Da regner jeg med at resultatene snart vil komme.

Når det er sagt synes jeg ikke en klubb som Leeds skal stå skjelvende og med lua i handa overfor noen i League One.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Masinga

quote:
Originally posted by gill

Håper virkelig at det er Forest som slår følge med oss til CCC. Forest var engang et superlag... Nigel Clough,Staurt Pearce, Gary Crosby, Neil Webb(senere Scum), Mark Crossley,Roy Keane(da han hadde litt respekt for seg selv),Kingsley Black,Gary Parker, Des Walker, Gary Charles osv... You name it. Liker denne klubben...men imorgen må de desverre få juling... 3-1 til Super-Leeds...Beckford, Flo og Rui

Jeg er så gammel at jeg har Nottingham Forest friskt i minne fra slutten av sytti-tallet. For et lag de hadde! Er det noe annet lag jeg har hatt en viss sympati med, må det være mannskapet til Brian Clough. Det vrimler av navn. Spesielt vil jeg trekke frem John Robertson, Tony Woodcock, Archie Gemmill, Kenny Burns, Trevor Francis, Garry Birtles, Martin O`Neill, John McGovern, Ian Bowyer etc.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250