KAMP: vs. Nottingham F.

Started by kjelvi, August 19, 2007, 04:44:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Will

Hvilket parabolabonnement må en ha for å få sett kamper i leauge one? Noe med skysports sikkert.

Har stor tro på kampen i dag. Gutta viser en voldsom spirit. De blør virkelig for drakta. Likevel en tøff motstander som overbeviste i FA-cupen i fjor. Come on lads!

WG
WG

B-m

Det bør jo være store muligheter å få sett kampen på stream idag siden Sky sender kampen??!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

gill

Noen som har sett innslaget på NRK "Forest og i". Kjempefin repotasje... glimt fra kampen mot mot Leeds på EL i 92/93 sessongen, tapte 1-4. Eneste hjemmetapet den sesongen, men vi vant ikke noen bortekamper husker jeg...

27.10.1961

Lennon er nok mannen vi må stoppe.Har hatt en meget bra start i Forest tøya.Fikk visst tilbud om og bli manager for et topplag i Skotland,men av slo dette da ha hadde betydlig høyere lønn i Forest.

Boxman

Sender Sky kampen? Det er nytt for meg.
Såvidt jeg kan se, har Sky ingen planer om å vise Leeds United i det hele tatt. Dvs. så langt de har offentligjort sendeskjema i høst...

quote:
Originally posted by B-m

Det bør jo være store muligheter å få sett kampen på stream idag siden Sky sender kampen??!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sleivind

Stemmer det Boxman, Sky sender IKKE kampen idag, og kommer ikke til å sende Leeds en eneste gang denne høsten.

Når det gjelder laget idag så tyder mye på at Hughes og Westlake må stå over på grunn av skade. Men dette gir vel plass til Carole og Clapham fra start?

Tror vi stiller med dette laget idag:

Ankergren
Frazer - Heath - Marques - Clapham
Douglas - Prutton - Thompson - Carole
Kandol - Becks

Svend Anders

Jeg tør ikke håpe for mye idag, dessuten har jeg spådd uavgjort.

Er det noe ønske om at vi finner en LIVE-CHAT å erobre til bruk under kampen idag? Det fungerte jo godt på SOL tidligere i sommer da vi ventet på avgjørelsen etter administrasjon.

Tipper forøvrig samme lag som Sleivind, men med Prutton og Douglas i omvendte posisjoner.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Jon R

HUSK TIDLIG KICK OFF IDAG!!! 14.00 norsk tid. [8)]

(hvilket dessverre innebærer at jeg går glipp av siste 25 minuttene av kampen live på radio. [B)])

Jon R.
Jon R.

Svend Anders

quote:
Originally posted by Jon R

(hvilket dessverre innebærer at jeg går glipp av siste 25 minuttene av kampen live på radio. [B)])

Jon R.

Thank God you reminded me!!!

Følges på:

LEO

lykke til gutter, dette tar vi

FLO kommer inn når Kandol har mørna dem !!

Husker FLO tok en frekkis på en Stabekk spiller og scorte.  Den finta kommer idag også.

Nott.Forest - Leeds UNITED 1 - 3  Beckford 2, FLO

DET FINNES BARE EN UNITED -  LEEDS UNITED

Læshy

Noen har skrevet at kampen går på Sky Sport.. Stemmer dette??

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Sleivind

quote:
Originally posted by Læshy

Noen har skrevet at kampen går på Sky Sport.. Stemmer dette??

Nei!

Læshy

det jeg trodde.. takk for svar...

Tror dagens kamp blir tøff, men håper at vi har en mulighet til å ta med alle poengene!

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Hisja

Live på radio....hvor ?

quote:
Originally posted by Jon R

Jon R.

Tore LUSCOS medl. 3071
Hisja

Svend Anders

quote:
Originally posted by Hisja

Live på radio....hvor ?

Tore LUSCOS medl. 3071

LUTV på leedsunited.com

Worth every penny.

SA

Følges på:

Læshy

Har laget et chatterom der vi kan møtes under kampen, om det er interesse for det. Jeg har funnet en nettbasert chat, som krever Java (de fleste har det, om ikke kan det lastes ned på java.com)

1. Ã...pne http://webchat.xs4all.nl/
2. Bytt fra IRCnet til EFnet under "Irc network" i den gule firkanten helt til høyre.
3. Under nickname skriver du nicket du vil bruke (maks ni bokstaver)
4. Under "Chatchannel" velger du "Other"
5. Under "Other chatchannel" skriver du #LUSCOS
6. Trykk deretter "Go"

http://bildr.no/image/98114.jpeg (Et bilde beskriver mer enn tusen ord?)

Så ta det litt tid, men du kommer etter hvert inn..

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

B-m

jarle

The teams
Nottingham Forest: Smith, Chambers, Morgan, Wilson, Bennett, Perch, Lennon, Clingan, Commons, Holt, Agogo
Subs: Roberts, Bastians , Sinclair, Thornhill, Tyson

Leeds: Ankergren, Richardson, Douglas, Marques, Heath, Prutton, Thompson (C), Beckford, Carole, Kandol, Clapham
Subs: Howson, Bayly, Flo, Parker, Gardner

Ferre

Var vel det laget alle ventet skulle starte. Ung og spennende benk i dag, med Flo som super-sub.

-WE'LL BE BACK-

Eriksen55

bra tiltak Læshy!! jeg har et helt forum for meg selv...håper folket kommer etterhvert:)

30 min til avspark..gått fra utrolig usikker til å få tilbake den gode gamle otpimismen...0-3...kandol,prutton og flo.

jarle

hva er feil med forumet her?

Robert H.

I dag får vi svaret på hvor godt laget vårt er. Laget ser bra ut og jeg tror og håper Thompson vinner midtbanekrigen mot sin gamle Celtic-kompis Neil Lennon.

Mats-

er desverre opptatt, live oppdatering på mobilen ønskes sterkt, hvis noen kunne være en engel [:)]. Hadde vært supert!

Mvh Mats :) 97539685.

Us Against the World!

jokern

Jeg har stor tro på hvertfall ett poeng i dag.

Lykke til Leeds!

Eriksen55

finfint forum det her...men hos meg kan det gå sinnsykt treigt å oppdatere. Men nå er ikke maskinen min helt av nyeste merke heller da hehe

jarle

merkelig stille her idag... tror folk at det er 16.00 kick off... come on lads!!!

soumoh

Hei. Kan noen holde meg oppdatert per sms? 90195061

We'll be back.
We'll be back.

raggen

hiver meg paa denne hvis noen gidder aa oppdatere, sitter i bulgaria og kan ikke sitte ved en pc hele tida, da er kjerringa gretten med ei gang[:p] kan sende updates paa 93883387. takker paa forhaand

quote:
Originally posted by Mats-

er desverre opptatt, live oppdatering på mobilen ønskes sterkt, hvis noen kunne være en engel [:)]. Hadde vært supert!

Mvh Mats :) 97539685.

Us Against the World!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

B-m

KAMPEN BEGYNNER NÃ... !!

MOT

B-m

jeg kan sende dere oppdateringer! :)