Skrevet av Emne: Mål fra kampene  (Lest 475048 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ferre

Sv: Mål fra kampene
« Svar #840 på: Oktober 03, 2010, 19:25:39 »
Ipswich 2 - 1 Leeds United

http://www.dailymotion.com/video/xf1q81_ipswich-2-v-1-leeds-02-10-10_sport

Forferdelig markering på 2-1-målet!

Dennis

Sv: Mål fra kampene
« Svar #841 på: Oktober 03, 2010, 19:50:12 »
Elendig markering ja, men målscorer dytter med strake armer før han header ballen i kassa? Syns det ser ut som vi har grunn til å føle oss snytt der.
Marching on together!

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #842 på: Oktober 03, 2010, 20:27:58 »
Elendig forsvar på 1-0.
Og enig med Mr Kaizer; klart frispark til oss på 2-1.
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Mål fra kampene
« Svar #843 på: Oktober 03, 2010, 20:54:14 »
Er det ikke Robert Snodgrass som ved begge målene gjør en helt håpløs jobb som førsteforsvarer?  :-\ Blir for enkelt å bare snu rævva til .

At vi ikke får frispark på 2-1 er jo helt utrolig, nesten like utrolig som at jeg ikke hørte kommentatorene nevne det en gang i går?!

bwirum

Sv: Mål fra kampene
« Svar #844 på: Oktober 04, 2010, 08:53:28 »
Ganske spenstig dytt der på 2-1 ja. Men Ipswich gjorde en meget bra prestasjon på 1-0, både gjennomspillet og mottaket. Selv om vi nok burde klart å sette en tå på den.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #845 på: Oktober 04, 2010, 10:40:09 »
Er det ikke Robert Snodgrass som ved begge målene gjør en helt håpløs jobb som førsteforsvarer?  :-\ Blir for enkelt å bare snu rævva til .

At vi ikke får frispark på 2-1 er jo helt utrolig, nesten like utrolig som at jeg ikke hørte kommentatorene nevne det en gang i går?!

Snoddy blir lurt trill rundt på midtbanen på 1-0 målet, dog jeg ikke vil laste han så veldig for det. Det er Somma som snur rævva til på 2-1. Flott prestasjon av Watt. Ellers så synes jeg ikke det var så veldig klare armer på 2-1 - Ipswichspilleren er selvagt borti vår forsvarer, men han detter fryktelig lett.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Mål fra kampene
« Svar #846 på: Oktober 04, 2010, 20:38:52 »
På 1-0 ser jeg (bortsett fra en utspilt Snodgrass) to som prøver å bryte foran og ingen som sikrer. Hadde vært bedre med en av hver.

På 2-1 ser jeg (bortsett fra Somma som gjør som Snoddy) fire mot fire i feltet - men Faye ser på ballen i stedet for å ta ut en motspiller. Collins faller nok også litt for lett, selv om det burde vært frispark.
Hekta på Leeds siden 1974

TK20

Sv: Mål fra kampene
« Svar #847 på: Oktober 17, 2010, 11:36:40 »

Ferre

Sv: Mål fra kampene
« Svar #848 på: Oktober 17, 2010, 11:54:52 »

berlin

Sv: Mål fra kampene
« Svar #849 på: Oktober 17, 2010, 12:36:22 »

viking

Sv: Mål fra kampene
« Svar #850 på: Oktober 17, 2010, 13:55:41 »
Kanskje Thor Eggen ikke er den værste allikevel... ;D
 

Superfan

Sv: Mål fra kampene
« Svar #851 på: Oktober 20, 2010, 21:32:29 »
http://www.dailymotion.com/video/xfackz_leeds-1-v-2-leicester-19-10-10_sport

Tragisk forsvarsspill ved begge baklengs. God gammeldags tunnel, gitt....

Klassescoring av Becchio, han er virkelig på gang.

lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #852 på: Oktober 20, 2010, 21:40:45 »
Dårlig kollektivt forsvarspill på siste målet. Om Naylor kunne gjort noe her må den påståtte kjempeblemma hans ha skjedd før klippet? Eller er det nå opplest og vedtatt at er Howson og Naylor som er våre nye boo-boys? Det er vanskelig å takle en spiller samtidig som man dekker pasningsalternativet som er alene gjennom ved siden av ballfører.
Hva Collins gjør på førstemålet er vanskelig å forstå seg på. Litt nyfødt kalv over det hele der.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Mål fra kampene
« Svar #853 på: Oktober 20, 2010, 23:06:38 »
 Naylor ruser ut og misser på ballen. Deretter lunter han tilbake isteden for å sette fart (!) for å dekke opp Howard, som får ballen tilbake og lager mål nr. 2 for Leicester. Jeg er ikke ute etter "å ta" enkeltspillere, men Naylor burde rettet opp den første missen sin med å markere ut sin mann.
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #854 på: Oktober 21, 2010, 00:54:22 »
Jeg rører.
Er vel McCartney som ser ut som en nyfødt kalv på førstemålet etter at Somma er brukt som rødkjegle.
Andremålet er det Collins som har to mann å dekke, ikke Naylor.
- Leif Olav

Anders P

Sv: Mål fra kampene
« Svar #855 på: Oktober 21, 2010, 21:16:31 »
Midtbanen rota det til på det andre målet, tror det var Howson som mista ballen. Se ellers på luntinga til Snodgrass på første målet.....han var utrolig dårlig i denne kampen!
 

jarle

Sv: Mål fra kampene
« Svar #856 på: Oktober 21, 2010, 22:39:25 »
Dårlig kollektivt forsvarspill på siste målet. Om Naylor kunne gjort noe her må den påståtte kjempeblemma hans ha skjedd før klippet? Eller er det nå opplest og vedtatt at er Howson og Naylor som er våre nye boo-boys? Det er vanskelig å takle en spiller samtidig som man dekker pasningsalternativet som er alene gjennom ved siden av ballfører.
Hva Collins gjør på førstemålet er vanskelig å forstå seg på. Litt nyfødt kalv over det hele der.


TAKLE... hmmm dette er lærer man som lilleputt Mr lojosang..
Press - sikring - markering...

Så det ble dobbelt feil det du mener Collins skulle gjøre... han skal ikke takle, ikke markere men presse i riktig retning... få motspiller til å ta et valg som er ugunstig for han og gunstig for Collins og vår keeper.

Ikke rart vi har mange diskusjoner om Leeds og forsvaret vårt her!


lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #857 på: Oktober 22, 2010, 02:05:32 »
Dårlig kollektivt forsvarspill på siste målet. Om Naylor kunne gjort noe her må den påståtte kjempeblemma hans ha skjedd før klippet? Eller er det nå opplest og vedtatt at er Howson og Naylor som er våre nye boo-boys? Det er vanskelig å takle en spiller samtidig som man dekker pasningsalternativet som er alene gjennom ved siden av ballfører.
Hva Collins gjør på førstemålet er vanskelig å forstå seg på. Litt nyfødt kalv over det hele der.


TAKLE... hmmm dette er lærer man som lilleputt Mr lojosang..
Press - sikring - markering...

Så det ble dobbelt feil det du mener Collins skulle gjøre... han skal ikke takle, ikke markere men presse i riktig retning... få motspiller til å ta et valg som er ugunstig for han og gunstig for Collins og vår keeper.

Ikke rart vi har mange diskusjoner om Leeds og forsvaret vårt her!



What? Så Collins (Ikke Naylor som jeg skrev) burde med letthet ha stoppa målet hvor han plutselig fikk to mann å passe på? Du er en artig skrue, Jarle, det skal du jaggu meg ha.  :D
- Leif Olav

jarle

Sv: Mål fra kampene
« Svar #858 på: Oktober 22, 2010, 08:12:54 »
Dårlig kollektivt forsvarspill på siste målet. Om Naylor kunne gjort noe her må den påståtte kjempeblemma hans ha skjedd før klippet? Eller er det nå opplest og vedtatt at er Howson og Naylor som er våre nye boo-boys? Det er vanskelig å takle en spiller samtidig som man dekker pasningsalternativet som er alene gjennom ved siden av ballfører.
Hva Collins gjør på førstemålet er vanskelig å forstå seg på. Litt nyfødt kalv over det hele der.


TAKLE... hmmm dette er lærer man som lilleputt Mr lojosang..
Press - sikring - markering...

Så det ble dobbelt feil det du mener Collins skulle gjøre... han skal ikke takle, ikke markere men presse i riktig retning... få motspiller til å ta et valg som er ugunstig for han og gunstig for Collins og vår keeper.

Ikke rart vi har mange diskusjoner om Leeds og forsvaret vårt her!



What? Så Collins (Ikke Naylor som jeg skrev) burde med letthet ha stoppa målet hvor han plutselig fikk to mann å passe på? Du er en artig skrue, Jarle, det skal du jaggu meg ha.  :D


Ikke lett men gjør man ting i riktig rekkefølge så øker oddsen for å lykkes...

Uansett har jo du fått en innføring i forsvarspill... nå kan noen oversette å sende det til Larry!!!


lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #859 på: Oktober 22, 2010, 10:44:14 »
Dårlig kollektivt forsvarspill på siste målet. Om Naylor kunne gjort noe her må den påståtte kjempeblemma hans ha skjedd før klippet? Eller er det nå opplest og vedtatt at er Howson og Naylor som er våre nye boo-boys? Det er vanskelig å takle en spiller samtidig som man dekker pasningsalternativet som er alene gjennom ved siden av ballfører.
Hva Collins gjør på førstemålet er vanskelig å forstå seg på. Litt nyfødt kalv over det hele der.


TAKLE... hmmm dette er lærer man som lilleputt Mr lojosang..
Press - sikring - markering...

Så det ble dobbelt feil det du mener Collins skulle gjøre... han skal ikke takle, ikke markere men presse i riktig retning... få motspiller til å ta et valg som er ugunstig for han og gunstig for Collins og vår keeper.

Ikke rart vi har mange diskusjoner om Leeds og forsvaret vårt her!



What? Så Collins (Ikke Naylor som jeg skrev) burde med letthet ha stoppa målet hvor han plutselig fikk to mann å passe på? Du er en artig skrue, Jarle, det skal du jaggu meg ha.  :D


Ikke lett men gjør man ting i riktig rekkefølge så øker oddsen for å lykkes...

Uansett har jo du fått en innføring i forsvarspill... nå kan noen oversette å sende det til Larry!!!



Har en begredelig opptreden på stopperplass i 7. divisjon i bedriftsserien, så jeg kan sikkert dra nytte av denne innføringen selv. Jeg passer dog best som stasjonær forward eller keeper. ;D
- Leif Olav

bwirum

Sv: Mål fra kampene
« Svar #860 på: Oktober 25, 2010, 08:12:41 »
Jeg var jævlig god som spiss når vi spilte lilleputt og ingen tenkte på offside!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

4ever arcticwhite

Sv: Mål fra kampene
« Svar #861 på: Oktober 27, 2010, 09:58:00 »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Lysse


Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #863 på: Oktober 30, 2010, 22:32:27 »
Yesyesyes!

Akkurat slik jeg vil se Howson! Det er da han er på sitt beste, på løp inn i boksen! Håper for guds skyld Grayson bruker han på samme måte i neste kamp!

samadhi

Sv: Mål fra kampene
« Svar #864 på: Oktober 30, 2010, 23:14:01 »
Nydelige bilder av vår kaptein  :)
marching on together,
derudaf forever...

stian94

Sv: Mål fra kampene
« Svar #865 på: Oktober 31, 2010, 02:31:54 »
fine mål fra howson :)
SJ

Tore

Sv: Mål fra kampene
« Svar #866 på: Oktober 31, 2010, 08:05:05 »
Captain fantastic  ;D
Skulle nesten tro at det mulig at han får sjansen til å fortsette i den posisjonen
Tore
Marching on together...

haak-d

Sv: Mål fra kampene
« Svar #867 på: Oktober 31, 2010, 08:53:34 »
Herlige bilder, måtte vi bare bli litt mer stabile så blir dette bra utover vinteren :)
 

Kato

Sv: Mål fra kampene
« Svar #868 på: Oktober 31, 2010, 10:38:05 »
Smart nok til å ombestemme seg etter hat-tricket..... og la drakten være på :)
 

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #869 på: Oktober 31, 2010, 11:03:20 »
Smart nok til å ombestemme seg etter hat-tricket..... og la drakten være på :)
så litt mer ut som at han ikke klarte å få den over hodet :p For liten drakt kanskje? ;)