Skrevet av Emne: Mål fra kampene  (Lest 475058 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Mål fra kampene
« Svar #1170 på: Oktober 22, 2011, 22:20:07 »
2-2 målet til Posh er jo helt krise. 2 går opp i samme duell og så er det kaos bak der.. Men våre mål er flotte, som dere sier! :D
O'dea sitt er jo fantastisk artistisk og flott. Sjelden vare fra en midtstopper!

Woody

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1171 på: Oktober 22, 2011, 22:54:52 »
Tre fantastiske mål! Rett og slett ein fryd for auga ;D

Vakkert  ja,vakkert ;D
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1172 på: Oktober 22, 2011, 23:58:53 »
Vi er faktisk goe`om dagen....Brum`next!
 

kongsmo

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1173 på: Oktober 23, 2011, 08:21:51 »
hvem var det som hadde den vollyen i tverra før Becchio scoret på returen?

forøvrig strålende mål av Keogh og Clayton  ;D
"SNIFFER"

Hobben

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1174 på: Oktober 23, 2011, 09:17:39 »
hvem var det som hadde den vollyen i tverra før Becchio scoret på returen?

forøvrig strålende mål av Keogh og Clayton  ;D

Darren O'Dea, ballen var over streken for Becchio var på den, så det er O'Dea som har fått målet.
Rogaland Whites

mac_gyver

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1175 på: Oktober 23, 2011, 12:02:26 »
Fytterakkern O'Dea. Det der var pent. McC - O'Dea på topp neste match....?
Pride of Yorkshire

leedsheim

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1176 på: Oktober 23, 2011, 12:09:23 »
Klasse avslutninger! Synd målene imot som vanlig er av det enkle slaget,hvor det er dårlige markeringer og litt tilfeldigheter.
Vi skal tilbake!

Gufrias

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1177 på: Oktober 29, 2011, 07:55:54 »
Highlights fra Brum - Leeds 26.10.

http://www.youtube.com/watch?v=HZo6pMrPnJU
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1178 på: Oktober 29, 2011, 08:53:02 »
Synd vi ikke scoret på noen av langskuddene våre.
Kunne ha blitt noen skikkelige kremmerhus!
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1179 på: Oktober 31, 2011, 16:42:46 »
Leeds-Cardiff 30.10.2011

Mange av dere hadde vel sett det før, men jeg måtte for husfredens skyld prioritere håndball gutter 12.

http://www.footytube.com/video/leeds-united-cardiff-city-oct30-94590

Synes dommeren gjør en slett jobb på 0-1.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1180 på: Oktober 31, 2011, 16:54:25 »
At dommeren ikkje dømmer fri til oss på 0-1 er ikkje anna enn latterlig!
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1181 på: Oktober 31, 2011, 23:05:08 »
Er uenig med de to siste innleggene.
O'Dea har bare seg selv å klandre, det er nå min mening.

stian94

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1182 på: Oktober 31, 2011, 23:46:15 »
Er uenig med de to siste innleggene.
O'Dea har bare seg selv å klandre, det er nå min mening.
Enig med deg der
SJ

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1183 på: November 01, 2011, 08:56:35 »
O'Dea skal sentre den ballen tilbake til Rachubka før Mason tek han att, men dytten er ikkje etter regelboka.

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1184 på: November 01, 2011, 09:31:03 »
Er uenig med de to siste innleggene.
O'Dea har bare seg selv å klandre, det er nå min mening.

Enig. Like god dommeravgjørelse som i cupfinalen mot Bayern München. Skjønner ikke hva folk klager etter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1185 på: November 01, 2011, 11:11:44 »
At dommeren ikkje dømmer fri til oss på 0-1 er ikkje anna enn latterlig!


Ja, fra en helt annen vinkel enn den dommern hadde og i sakte film er det jo helt tydelig at han får en ørliten puff som får ham til å se ut som en nyfødt kalv på rullebrett.  8)

- Leif Olav

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1186 på: November 01, 2011, 14:23:12 »
At dommeren ikkje dømmer fri til oss på 0-1 er ikkje anna enn latterlig!


Ja, fra en helt annen vinkel enn den dommern hadde og i sakte film er det jo helt tydelig at han får en ørliten puff som får ham til å se ut som en nyfødt kalv på rullebrett.  8)



Du får sagt det du, lojo ;)

Men, uansett vinkel og/eller sakte film, dommeren burde sjå den der - kvifor i svingande skulle O'Dea plutselig sjå ut som ein nyfødt kalv på rullebrett i den situasjonen uten at han faktisk fekk ein ørliten puff?

Seff hadde O'Dea mulighet til å avklare tidlegare, det skal han ha kritikk for, men dommeren treng ikkje straffe han for det, synest eg.
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Re: Mål fra kampene
« Svar #1187 på: November 01, 2011, 15:52:41 »
Jeg hadde blitt småsur om det hadde vært McCormack som ble avblåst for den, tror jeg. Men frispark hadde vel vært helt greitt, ja, sett med nøytrale briller fra Sveits eller Sverige.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #1188 på: November 01, 2011, 16:38:31 »
Fra min vinkel (D12) undret det meg hvorfor Rubka ikke gikk ut og fixet den ballen, at det var frispark så jeg først da reprisen ble vist på storsjermen, møkkadommer, men klart O'Dea skulle løst "problemet" når Rubka ikke kom til unnsetning!

...og Joachim, av og til høres du ikke ut som en LU-fan, alle vet vi ble snytt i -75!

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1189 på: November 01, 2011, 16:53:14 »
Fra min vinkel (D12) undret det meg hvorfor Rubka ikke gikk ut og fixet den ballen, at det var frispark så jeg først da reprisen ble vist på storsjermen, møkkadommer, men klart O'Dea skulle løst "problemet" når Rubka ikke kom til unnsetning!

...og Joachim, av og til høres du ikke ut som en LU-fan, alle vet vi ble snytt i -75!

Trur ikkje eg vil klandre keeper for denne, meiner han gjer riktig å ikkje ruse ut når det er "duell" og tilsynelatende full kontroll for O'Dea.

COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1190 på: November 01, 2011, 18:23:12 »
Er uenig med de to siste innleggene.
O'Dea har bare seg selv å klandre, det er nå min mening.

Enig. Like god dommeravgjørelse som i cupfinalen mot Bayern München. Skjønner ikke hva folk klager etter.

auren

Skjønte ikke den. Ironi? O'Dea forsøkte seg med et touch til høyre med mening om å følge opp. Den dytten er meget svak, og O'Dea reagerer overhodet ikke etterpå. Han skjønte han hadde driti seg ut.

Skulle enkelt og greit spilt "safe" og spilt ballen ut over dødlinjen, siden v.foten hans neppe hadde fått den ut til innkast. Det var vel sånn kommentatorene og folk flest så og dømte situasjonen.
Ingen reaksjon fra verken Garyson eller presse tilsier samme vurdering.

Dette er engelsk og ikke spansk fotball.

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1191 på: November 01, 2011, 18:50:53 »
Fra min vinkel (D12) undret det meg hvorfor Rubka ikke gikk ut og fixet den ballen, at det var frispark så jeg først da reprisen ble vist på storsjermen, møkkadommer, men klart O'Dea skulle løst "problemet" når Rubka ikke kom til unnsetning!

...og Joachim, av og til høres du ikke ut som en LU-fan, alle vet vi ble snytt i -75!

Jeg var nok ironisk Rudi.. ;) En klar dytt. Ikke et lite puff. Grunnen til at O'Dea ikke reagerte var at han var fortumlet etter to hodesmeller på få dager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #1192 på: November 01, 2011, 19:09:39 »
Fra min vinkel (D12) undret det meg hvorfor Rubka ikke gikk ut og fixet den ballen, at det var frispark så jeg først da reprisen ble vist på storsjermen, møkkadommer, men klart O'Dea skulle løst "problemet" når Rubka ikke kom til unnsetning!

...og Joachim, av og til høres du ikke ut som en LU-fan, alle vet vi ble snytt i -75!

Jeg var nok ironisk Rudi.. ;) En klar dytt. Ikke et lite puff. Grunnen til at O'Dea ikke reagerte var at han var fortumlet etter to hodesmeller på få dager.

auren

Bra Joachim, beklager for at jeg et øyeblikk sådde tvil om din lojalitet 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #1193 på: November 03, 2011, 08:57:13 »

TK20

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1194 på: November 03, 2011, 09:19:11 »
Tabbevideoen
http://kop-tv.com/go/778/news/youth-reserves/on-loan-shelvey-hits-hat-trick-video.html?

Ikke akkurat den beste kvaliteten

Her tapte vi åpenbart vel fortjent, og Rachubka hadde ikke den beste kvelden.

MEN:

Rødt kort og straffe på handsen til Lees? Ballen blir jo skutt rett i hånda hans fra 20cm avstand. Hvis jeg ikke blir lurt av dårlige bilder er denne dømmingen noe av det dårligste jeg har sett.

Rødt kort og straffe er den hardeste straffen man kan få i en fotballkamp, og dommere må lære seg å utvise litt skjønn ved uheldige handser i eget straffeområde.

Cherry

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1195 på: November 03, 2011, 09:19:40 »
...vel ikke overdrevet å si at vår 4èr bak mangler pace på de 2 siste målene?
De 3-tre første er jo keepermat deluxe.
 

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1196 på: November 03, 2011, 11:00:09 »
Tabbevideoen
http://kop-tv.com/go/778/news/youth-reserves/on-loan-shelvey-hits-hat-trick-video.html?

Ikke akkurat den beste kvaliteten

Her tapte vi åpenbart vel fortjent, og Rachubka hadde ikke den beste kvelden.

MEN:

Rødt kort og straffe på handsen til Lees? Ballen blir jo skutt rett i hånda hans fra 20cm avstand. Hvis jeg ikke blir lurt av dårlige bilder er denne dømmingen noe av det dårligste jeg har sett.

Rødt kort og straffe er den hardeste straffen man kan få i en fotballkamp, og dommere må lære seg å utvise litt skjønn ved uheldige handser i eget straffeområde.

Hadde bare dommerne greid å bestemme seg for hva de skal gjøre i sånne situasjoner. Det er lotto hver gang det skjer inne i 16-meteren, noen blåser, noen blåser ikke.

En ting som er sikkert er at med mindre Lees binder fast hånda på ryggen, så er det komplett umulig for han å unngå hands i den situasjonen.

HåvardK

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1197 på: November 03, 2011, 11:00:37 »
Her tapte vi åpenbart vel fortjent, og Rachubka hadde ikke den beste kvelden.

MEN:

Rødt kort og straffe på handsen til Lees? Ballen blir jo skutt rett i hånda hans fra 20cm avstand. Hvis jeg ikke blir lurt av dårlige bilder er denne dømmingen noe av det dårligste jeg har sett.Rødt kort og straffe er den hardeste straffen man kan få i en fotballkamp, og dommere må lære seg å utvise litt skjønn ved uheldige handser i eget straffeområde.
+1

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1199 på: November 03, 2011, 11:33:16 »
Mål nr. 1 og 3 er ikke de verste tabbene jeg har sett akkurat. Vanskelig å holde skuddene i fast grep, men burde jo ikke gi retur rett i beina på motstanderen. Tabben på straffemålet er stygg! Enkelt innlegg som han fomler vekk. Minner litt om utligningsmålet til Coventry. Straffen er klar, men også enig i at rødt virker hardt idømt. Men slik er jo reglene. Så da er det noe galt med dem.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.