Skrevet av Emne: Mål fra kampene  (Lest 477496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Mål fra kampene
« Svar #1290 på: Mars 15, 2012, 14:05:41 »
Dessuten var motstandernes keeper svært god.
Understatement...

Motstanderens keeper har en egen evne til å finne verdensklasseformen mot Leeds, nesten uansett hvem f... vi spiller mot :(
Synes ikke boro-keeperen var verdensklasse (ihvertfall ikke første målet), men det ser ut til å være en tendens ja. Alle vil slå oss! Det er vel en grunn til at mange av motstanderne i bortekampene våre får sesongbeste tilskuerantall.

Promotion 2010

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1291 på: Mars 18, 2012, 09:37:34 »
Leeds vs West Ham

http://www.dailymotion.com/video/xpihoc_leeds-1-west-ham-1-17th-march-2012_sport

Klar "foul" på O'Dea i situasjonen der WH utlikner!  :'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

haugeby

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1293 på: Mars 19, 2012, 20:54:25 »
 

Promotion 2010

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1294 på: Mars 21, 2012, 00:41:01 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

viking

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1295 på: Mars 21, 2012, 14:20:02 »
PINLIG !!!
 

Oggy

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1296 på: Mars 21, 2012, 16:51:09 »
Fattig trøst, men var det siste offside...
Oggy

ollan

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1297 på: Mars 24, 2012, 20:58:25 »
Milwall vs Leeds United

http://www.youtube.com/watch?v=M2ZBZZSPGdE&feature=youtu.be

Målet og strafferedningen
Ollan

sveifors

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1298 på: Mars 25, 2012, 12:39:08 »
Milwall vs Leeds United

http://www.youtube.com/watch?v=M2ZBZZSPGdE&feature=youtu.be

Målet og strafferedningen

Glimrende strafferedning av Lonny, Warnock ikke kast bort tiden på å få Paddy Kenny til oss vi har god nok keeper
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bwirum

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1299 på: Mars 26, 2012, 16:18:12 »
Milwall vs Leeds United

http://www.youtube.com/watch?v=M2ZBZZSPGdE&feature=youtu.be

Målet og strafferedningen

Glimrende strafferedning av Lonny, Warnock ikke kast bort tiden på å få Paddy Kenny til oss vi har god nok keeper
+1 :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Gufrias

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1300 på: April 01, 2012, 08:05:42 »
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1301 på: April 01, 2012, 09:28:37 »
http://www.dailymotion.com/video/xptm3k_leeds-v-watford_sport

De triste fakta fra gårsdagen

At Snodgrass ikke putter på den "dobbelsjansen" er jo bare latterlig. Ellers ser det jo ut som spillerne har sirup i beina under hele klippet.

Gleder meg til sommeropprydning...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1302 på: April 01, 2012, 10:41:33 »
http://www.dailymotion.com/video/xptm3k_leeds-v-watford_sport

De triste fakta fra gårsdagen

At Snodgrass ikke putter på den "dobbelsjansen" er jo bare latterlig. Ellers ser det jo ut som spillerne har sirup i beina under hele klippet.

Gleder meg til sommeropprydning...

Snoddy putter ikke denne sjansen, fordi høyrebeinet hans kun er brukbart, ikke mer.
Det kommer veldig klart frem av bildene. Det hadde vært goal om dette hadde skjedd på venstre side.

auren

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1303 på: April 01, 2012, 12:39:01 »
Fanden for en rygging og balanse på Bruce på 0-1, passivitet på 0-2, håpløs tilbakespill av Lees som utrolig ikke ble mål. Og en Snoddy som selvsagt burde puttet, selv om det ikke var godfoten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1304 på: April 01, 2012, 19:14:22 »
Ã… se disse klippen er bare helt komisk, LEEDS UNITED ER FAEN MEG PATETISK fotballag.

martind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1305 på: April 01, 2012, 21:01:48 »
Ã… se disse klippen er bare helt komisk, LEEDS UNITED ER FAEN MEG PATETISK fotballag.

Latterlig kommentar!!

MOT
MOT!! We are Leeds!

Kontakinte

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1306 på: April 01, 2012, 23:46:28 »
Vell! Godt du har humor..

martind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1307 på: April 02, 2012, 08:52:52 »
Hadde du kostet på deg et smilefjes eller noe, så kunne jeg kanskje tolket det annerledes. Synes jo det er en merkelig form for humor da men... Når man ser hvilke andre kommentarer som florerer inne på dette forumet, så er det vel ikke så rart om jeg trodde du mente det heller...

Men ok, humor for deg, jeg synes ikke det var så opplagt i denne situasjonen hvertfall :)

God påske :)
MOT!! We are Leeds!

Kontakinte

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1308 på: April 02, 2012, 12:34:20 »
Det var ment som det var skrevet. Om du synes det var latterlig så får du vell mene det da. Har ikke humor på vårens utgave av laget desverre! Er heller ikke i aldersgruppen for å spre rundt meg med smilefjes heller.

God Påske til deg å!!

martind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1309 på: April 02, 2012, 13:02:21 »
Men mener du at Leeds United er patetisk? Jeg mener jo at MAN UTD er patetisk, og holder med Leeds United...... Er det omvendt for deg da kanskje?

Jeg er enig i at Leeds united presterer for dårlig til tider og at vi hører hjemme et annet sted enn der vi er, og jeg kan være skuffet og sint over prestasjoner og valg som gjøres i klubben, men jeg synes på ingen måte Leeds United er patetisk av den grunn! Jeg er stolt av å være Leeds United supporter... både i med og motgang...

Marching On Together
MOT!! We are Leeds!

Kontakinte

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1310 på: April 02, 2012, 15:30:19 »
Men mener du at Leeds United er patetisk? Jeg mener jo at MAN UTD er patetisk, og holder med Leeds United...... Er det omvendt for deg da kanskje?

Jeg er enig i at Leeds united presterer for dårlig til tider og at vi hører hjemme et annet sted enn der vi er, og jeg kan være skuffet og sint over prestasjoner og valg som gjøres i klubben, men jeg synes på ingen måte Leeds United er patetisk av den grunn! Jeg er stolt av å være Leeds United supporter... både i med og motgang...

Marching On Together
Vell, jeg vet ikke hvem du er eller hvor gammel du er. Men det som er sikkert er at slik laget fremstår og presterer nå er PATETISK! Har fulgt laget siden -75 i tykt og tynt. Er vell ikke noe mindre supporter om man har andre meninger en deg?? Spillerne er som aspeløv og gjør juniorfeil anmass. Det kan nesten virke som om de ikke vill nå play-off, fordi!! di ikke er av PL materiale. Syk konspirasjonsteori men kven kveit!! MOT!

martind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1311 på: April 02, 2012, 15:53:16 »
Men mener du at Leeds United er patetisk? Jeg mener jo at MAN UTD er patetisk, og holder med Leeds United...... Er det omvendt for deg da kanskje?

Jeg er enig i at Leeds united presterer for dårlig til tider og at vi hører hjemme et annet sted enn der vi er, og jeg kan være skuffet og sint over prestasjoner og valg som gjøres i klubben, men jeg synes på ingen måte Leeds United er patetisk av den grunn! Jeg er stolt av å være Leeds United supporter... både i med og motgang...

Marching On Together
Vell, jeg vet ikke hvem du er eller hvor gammel du er. Men det som er sikkert er at slik laget fremstår og presterer nå er PATETISK! Har fulgt laget siden -75 i tykt og tynt. Er vell ikke noe mindre supporter om man har andre meninger en deg?? Spillerne er som aspeløv og gjør juniorfeil anmass. Det kan nesten virke som om de ikke vill nå play-off, fordi!! di ikke er av PL materiale. Syk konspirasjonsteori men kven kveit!! MOT!

Har ikke sagt at du er det heller, bare stilte et par spørsmål fordi jeg synes det virket rart med den babstante tilnærmingen du hadde i ditt første innlegg. Vi er alle forskjellige og det kan jeg veldig godt leve med.
Enig med deg i at laget fremstår dårlig om dagen, men holder fast ved at Leeds United ikke er patetisk.

Ønsker deg videre en hvit påske og 3 poeng kommende fredag :)
MOT!! We are Leeds!

Kontakinte

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1312 på: April 02, 2012, 22:32:36 »
Er redd det kan bli stygge siffre. Men alltid opptimist, lettlurt og naiv..

God påske, redd det blir en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang fredag.

Oggy

« Siste redigering: April 09, 2012, 23:27:10 av Oggy »
Oggy

Kontakinte

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1314 på: April 10, 2012, 09:30:32 »
Herregud, blir helt matt av dette "laget"..

haugeby

 

Kickthemdown

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1316 på: April 14, 2012, 21:36:33 »

Håvard

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1317 på: April 14, 2012, 21:55:27 »

TK20

Sv: Mål fra kampene
« Svar #1318 på: April 14, 2012, 21:59:40 »
Leeds- Peterborough

http://www.dailymotion.com/video/xq4q78_leeds-4-peterborough-1-14th-april-2012_sport?search_algo=1

Fin den siste avslutningen til Paynter. Håper han tar over for Becchio neste sesong.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968