Skrevet av Emne: Eh...................formann?  (Lest 3516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Eh...................formann?
« på: August 25, 2007, 00:50:55 »
Fra det nye TPN:
"Isolert sett mener jeg vi har et lag som skal vinne League One: Thompson, Lewis, Richardson, Derry, Ameobi, Heath, Douglas - dette er spillere som skal vinne kamper på dette nivået."

Kan vi leve med en formann i Luscos som til de grader mangler kunnskap?
Ja, vi kan leve med at et salg av Lewis var uventet. Nei, vi kan ikke leve med at han mener Frazer er en dugelig ballsparker.
Heath er omdiskutert og veldig variabel; det får gå!
MEN, Ameobi??????? Har du plukket et tilfeldig navn fra stallen, Tor? Jeg regner med at du VET at han er milevis fra så mye som et innhopp?
Vel, konklusjon? Jeg ble betenkt. Hvor oppdatert er vår nye formann? Andre synspunkter? Gjerne fra formann himself.
« Siste redigering: August 25, 2007, 00:52:01 av peacock »

Svend Anders

Re: Eh...................formann?
« Svar #1 på: August 25, 2007, 01:05:37 »
Synes dette var litt voldsomt... Ikke minst synes jeg du skal være litt mer forsiktig med å si hva "vi" mener.

JEG synes vel ikke de spillerne han nevner er spesielt gale å ha med i en slik tekst, og at det er lov å ha forventninger til Frazer i League One er jeg ikke uenig i.

Jeg vet Lewis ble solgt etter at Tor skrev dette.

MEN jeg stusset også på Ameobi. Det får han nesten svare på selv...

Stå på, Tor (og resten av styret)!

SA

http://www.svendanders.com/

Tom S

Re: Eh...................formann?
« Svar #2 på: August 25, 2007, 01:14:27 »
Vi må da for svarte vere forbeholdt å ha våre egne meninger, formann eller ikkje!

Skivebom peacock!!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: August 25, 2007, 01:14:52 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Eriksen55

Re: Eh...................formann?
« Svar #3 på: August 25, 2007, 01:17:33 »
Stusset over Ameobi. De andre er og var nøkkelspillere..kanskje minus frazer...men folk liker forskjellige spillere...så ser ikke noe galt i de han nevner.

Men kan jo være at ameobi slår til i år, ikke noe hadde vært bedre enn det. Eller at tor tror det...det var hans mening og hans spådommer...han snakket ikke på vegne av andre enn seg selv :)

Roy

Re: Eh...................formann?
« Svar #4 på: August 25, 2007, 01:28:51 »
quote:
Originally posted by peacock

Fra det nye TPN:
"Isolert sett mener jeg vi har et lag som skal vinne League One: Thompson, Lewis, Richardson, Derry, Ameobi, Heath, Douglas - dette er spillere som skal vinne kamper på dette nivået."

Kan vi leve med en formann i Luscos som til de grader mangler kunnskap?
Ja, vi kan leve med at et salg av Lewis var uventet. Nei, vi kan ikke leve med at han mener Frazer er en dugelig ballsparker.
Heath er omdiskutert og veldig variabel; det får gå!
MEN, Ameobi??????? Har du plukket et tilfeldig navn fra stallen, Tor? Jeg regner med at du VET at han er milevis fra så mye som et innhopp?
Vel, konklusjon? Jeg ble betenkt. Hvor oppdatert er vår nye formann? Andre synspunkter? Gjerne fra formann himself.



Smaken er som baken Peacock [:I] Synes vi skal leve videre med formannen vår jeg [8D]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Erik_

Re: Eh...................formann?
« Svar #5 på: August 25, 2007, 01:32:15 »
Jeg sitter igjen med at vår formann er godt oppdatert, har kunnskap og er mer enn nok engasjert i Leeds United. Mest sannsynlig er nok Ameobi ment å være Beckford. Det vil jo være logisk, eller hva.

Denne tråden derimot...

Per-Stian

Re: Eh...................formann?
« Svar #6 på: August 25, 2007, 01:33:14 »
Kven kunne vel i forkant av sesongen "spå" kven som kom til å bli, kven som evt ville kome, kven som vart skadd/friskmeld osv.
Thommo, Lewis, Derry, Heath og Douglas har vist nok prov på klasse og personleg trudde eg at Frazer ville finne sitt nivå i L1. Ameobi har skåra mykje for juniorane og reservelaget, så kvifor skulle ikkje han bli ei ny stjerne? Hadde (og har) meir tru på han samanlikna med f.eks Kandol.

Gir herr formann full stønad for det han skreiv. Lett å vere etterpåklok!

peacock

Re: Eh...................formann?
« Svar #7 på: August 25, 2007, 04:31:47 »
"Skivebom peacock!!!"

Tja? Jeg er uenig. Ja, selvsagt bør vi alle ha rett til egne meninger. Jeg forbeholder meg retten til å mene at vår formann er helt ute på viddene. ALLIKEVEL, jeg kjenner ikke mannen, og dette er kun betraktninger på bakgrunn av et sitat.

peacock

Re: Eh...................formann?
« Svar #8 på: August 25, 2007, 04:55:29 »
"Vi må da for svarte vere forbeholdt å ha våre egne meninger, formann eller ikkje!"

Selvsagt. Men, meninger er en ting, kunnskap noe annet. LUSCOS er vel ikke en vernet bedrift?

gill

Re: Eh...................formann?
« Svar #9 på: August 25, 2007, 05:08:38 »
Reagerte på samme selv faktisk når leste det... Ameobi. Men ikke heng så volsomt opp i det: Tor gjør en bra jobb. Dette gjør han faktisk 110% frivillig...
 

peacock

Re: Eh...................formann?
« Svar #10 på: August 25, 2007, 05:09:45 »
Jeg følger også Leeds United av fri vilje.

gill

Re: Eh...................formann?
« Svar #11 på: August 25, 2007, 05:12:52 »
Misfornøyd med TPN?
 

Knut-

Re: Eh...................formann?
« Svar #12 på: August 25, 2007, 05:17:02 »
quote:
Originally posted by peacock

Jeg følger også Leeds United av fri vilje.



Er forskjell på å følge med Leeds United kun for egen del og det å bidra med innsats på vegne av oss alle.

Medlem 191
medlem 191

Eriksen55

Re: Eh...................formann?
« Svar #13 på: August 25, 2007, 05:26:56 »
quote:
Originally posted by peacock

Jeg følger også Leeds United av fri vilje.





Og poenget ditt med det var??

TrJ

Re: Eh...................formann?
« Svar #14 på: August 25, 2007, 05:35:39 »
quote:
Originally posted by peacock

Jeg følger også Leeds United av fri vilje.



kommentar overflødig...
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Erik M

Re: Eh...................formann?
« Svar #15 på: August 25, 2007, 06:56:15 »
Peacock, ditt innlegg er direkte usympatisk.  Hvorfor skal dette forum handle om å angripe andre Leeds-supportere?  Der forstår jeg deg ikke, men du kan trøste deg med at du ikke er alene.

Det helt umulige i ditt innlegg og standpunkt er at du ganske tydelig setter et krav at du må "ha peiling" på fotball for å kunne være Leeds supporter - eller lede en supporterklubb for den del. For noe nonsense.
 

gill

Re: Eh...................formann?
« Svar #16 på: August 25, 2007, 07:51:02 »
Frazer har gjort en god jobb...han sendte oss til play off finale og scoret et super mål mot shefield U... liker Frazer..håpe han blir
 

peacock

Re: Eh...................formann?
« Svar #17 på: August 25, 2007, 12:59:15 »
"Misfornøyd med TPN?"

Nei. TPN er strålende. Sverre gjør en flott jobb.

Hisja

Re: Eh...................formann?
« Svar #18 på: August 25, 2007, 15:04:41 »
og alle de andre som skriver innlegg i TPN, flotte greier.

Tore LUSCOS medl. 3071
Hisja

Roy

Re: Eh...................formann?
« Svar #19 på: August 25, 2007, 15:24:41 »
quote:
Originally posted by Hisja

og alle de andre som skriver innlegg i TPN, flotte greier.

Tore LUSCOS medl. 3071



TPN er et glimrende blad som jeg har hatt stor glede av i mange mange år. Det står enorm respekt av de som lager bladet, og selv i disse infotider - hvor Gud og hvermann - kan hente info fra hele verden fremstår TPN som et glimrende blad. Stå på folkens - dere gjør en KANONJOBB [:p]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

samadhi

Re: Eh...................formann?
« Svar #20 på: August 25, 2007, 15:50:57 »
TPN er selvfølgelig et kanonblad, og de som skriver gjør en kjempejobb. Likvel er det naturligvis lov å være kritisk på enkelte punkter, og i dette tilfellet er det jo en komisk "feil". Ameobi har så vidt jeg vet aldri vært aktuell for førstelaget, og ikke imponert nevneverdig på reservelaget. Kanskje slår han til i fremtiden, men å nevne han blant nøkkelspillerne foran denne sesongen er i beste fall en snodig uttalelse.



marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Masinga

Re: Eh...................formann?
« Svar #21 på: August 25, 2007, 16:05:20 »
Hva er dette for en idiotisk diskusjon?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

gill

Re: Eh...................formann?
« Svar #22 på: August 25, 2007, 16:32:33 »
He-he.. enig. Trur vi avlutter denne debatten
 

Tom S

Re: Eh...................formann?
« Svar #23 på: August 25, 2007, 20:32:58 »
Du skal selvfølgelig få ha dine meininger peacock, men det er ikkje det samme som om å stille mistillit til vår formann pga av hans betraktninger.


quote:
Originally posted by peacock

"Skivebom peacock!!!"

Tja? Jeg er uenig. Ja, selvsagt bør vi alle ha rett til egne meninger. Jeg forbeholder meg retten til å mene at vår formann er helt ute på viddene. ALLIKEVEL, jeg kjenner ikke mannen, og dette er kun betraktninger på bakgrunn av et sitat.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Re: Eh...................formann?
« Svar #24 på: August 25, 2007, 20:33:59 »
Nei, vi er ein frivillig organisasjon...


quote:
Originally posted by peacock

"Vi må da for svarte vere forbeholdt å ha våre egne meninger, formann eller ikkje!"

Selvsagt. Men, meninger er en ting, kunnskap noe annet. LUSCOS er vel ikke en vernet bedrift?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

peacock

Re: Eh...................formann?
« Svar #25 på: August 25, 2007, 21:42:39 »
Beklager dersom jeg har fornærmet noen. Jeg gikk kanskje litt hardt ut; en uvane jeg har[:)]

Robert H.

Re: Eh...................formann?
« Svar #26 på: August 25, 2007, 23:24:41 »
Kan jo ellers nevne at Tor Dalen tok med seg familien og bodde i Yorkshire et år for å følge Leeds United full-time. Kan du skryte av det samme, peacock? Slutt å herse medsupportere med slikt flisespikkeri og støtt opp om laget!

« Siste redigering: August 25, 2007, 23:26:25 av Robert H. »

peacock

Re: Eh...................formann?
« Svar #27 på: August 26, 2007, 01:40:20 »
Det unnskylder ikke at man ikke er oppdatert.

Sten

Re: Eh...................formann?
« Svar #28 på: August 26, 2007, 01:49:59 »
quote:
Originally posted by peacock

Det unnskylder ikke at man ikke er oppdatert.



Kanskje greit å la denne teite tråden daue hen nå? [xx(]

Sten
Sten