KAMP: vs. Luton 1/9

Started by kjelvi, August 26, 2007, 15:09:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Snytt for straffe!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RuneSve

Jeg har en dårlig følelse i dag. Om at vi ikke ender opp med bedre enn uavgjort i beste fall. Men håper følelsene mine er på villspor. Vi burde slå Luton om gutta har riktig innstilling. Håper ikke de tar for lett på Luton.

Svend Anders

janove sendte en kort melding som kun sa "mye folk" - og han var jo også på den første hjemmekampen, så jeg mistenker at det er over et kvart hundretusen på ER idag.

Kom igjen guttær.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Ferre

Ã...hh, bra spill av Leeds!!

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Vi er veldig angrepsvillige og det virker som vi har fått ein god start på kampen.

Come On Leeds !!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

roaldv

Neida, ingen grunn til bekymring. Dette tar vi lett[:)] Bra start på kampen!

SirOlsen

Det virker som vi er på hugget her..
-SirOlsen-

Svend Anders

quote:
Originally posted by RuneSve

Jeg har en dårlig følelse i dag. Om at vi ikke ender opp med bedre enn uavgjort i beste fall. Men håper følelsene mine er på villspor. Vi burde slå Luton om gutta har riktig innstilling. Håper ikke de tar for lett på Luton.

Jeg sitter dessverre med samme følelse. Det er typisk om Blackwell skulle få sin "hevn" på klubben idag, selv om jeg håper gamlehjemmet hans sendes hjem med stygge siffer.

Chatterom, anyone?

SA

Følges på:

Ferre

Hør på fansen! Får frysninger...

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Svend Anders

Er det vanlig at hjemmesupporterne overdøver radiokommentatorene (FØR laget har tatt ledelsen) ?

Hehe, fantastisk support vi har!

Følges på:

SirOlsen

"It`s good thing that you can`t read the letters on the seats".. er nok en del folk på gode gamle Elland Road idag da :)
-SirOlsen-

flynn

"Gamlehjemmet" er supplert med 16 år gamle Keith Keane...

flynn

marve

quote:
Originally posted by RuneSve

Har akkurat samme dårlige følelse som deg .tror ikke luton blir så lett å slå .Håper jeg tar grundig feil .

Budda

Den sitter før pause.Garantert
Endre

auren

Jeg har tatt meg en tur på jobb for å høre kampen på radioen.. Da er man Leedsfan!!! :-)

auren, som synes det har vært en jevn åpning.. Frykter for uavgjort i dag...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MacMurder

Det gjelder å få has på ringreven Furlong som kan være skummel..

GeirO

Aldri hørt maken på optismisme på forumet under en kamp. Bra det, men det får meg til å vente på Lutonscoring......
MOT

SirOlsen

quote:
Originally posted by auren

Jeg har tatt meg en tur på jobb for å høre kampen på radioen.. Da er man Leedsfan!!! :-)

auren, som synes det har vært en jevn åpning.. Frykter for uavgjort i dag...

Leeds
Till
I
Die!

Da er vi to ;)
Bortsett fra at jeg måtte jobbe fra 07-19 uansett idag da :p
-SirOlsen-

h.b

Går det på trynet så går det på trynet. Savner fandenivoldsk innstilling fra gutta. Vil si at sesongåpningen hittil har vært skuffende

Tjohei hvor det går

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sheridan

Leyton Orient ligger under med 2 mål hjemme mot Northampton Town

Ferre

For stor avstand mellom midtbanen og spissene, mener Norman.

-WE'LL BE BACK-

chief

I det spøkefulle hjørnet idag h.b?

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Sølvreven

quote:
Originally posted by h.b

Går det på trynet så går det på trynet. Savner fandenivoldsk innstilling fra gutta. Vil si at sesongåpningen hittil har vært skuffende

Tre seire på rad er skuffende????   Vi du heller ha tilbake tiden da vi spilte fin fotball OG tapte?? Skjerp deg.

Tjohei hvor det går

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007. Now rising to old heights.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lids

Nærmer oss, snart 1-0.

Thomas
Thomas

RuneSve

Jeg har sansen for Kandol, selv om jeg får inntrykk av at mange her er skeptiske til han. Virker som han alltid er involvert i det som skjer. Var han som var med i straffesituasjonen og som stod for en av de større mulighetene denne kampen (for ikke å nevne de tidligere kampene). Bare han blir litt bedre på avslutningene (eventuelt kanskje selvtilliten som må bedres?), så tror jeg han kan bli en veldig viktig spiller utover sesongen.

h.b

Chief skjønte det. Sølvreven eier ikke sarkasme i humoren

auren

FAN Beckford... der skal du putte!!!!

argh!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SirOlsen

ooooooooooooooohhhh.. Nesten Beckford!!!!! [:o]
-SirOlsen-

Ferre

Ã...hhh!! Nesten for Becks.

Kandol og Beckford samarbeider meget bra!

-WE'LL BE BACK-