KAMP: vs. Luton 1/9

Started by kjelvi, August 26, 2007, 15:09:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Papi

Trur det blir siger eg gutter.
Kvifor skal me kollapse i morgen? Det blir vertfall 5 på rad før evt poengtap...

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

soumoh

Det er bursdagen min i dag, og jeg ønsker "bare" tre poeng til bursdagen min [:D]

We'll be back.
We'll be back.

Leppan

Gratulerer med dagen

Glory years will come again!

Svend Anders

Jeg har en snikende følelse av at vi tar litt for lett på denne kampen...

Kan alle sammen please komme seg ned på bakken igjen før avspark (bare så jeg får roa nervene litt her).

Tipper Martin er på benken og at de to andre er på tribunen (eller ordner flyttelasset) idag.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leppan

Får vi fiksa et chat rom under kampen?

Sydhagen

noen som har inside info om lagoppstillingen?

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Adis

vi ryker på en smell i dag 0-2!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

SirOlsen

Ã...hh, som jeg gleder meg til å høre kampen idag!..
Jeg var helt sjuuuuk forrige helg, da jeg missa at kampen begynte tidligere.. jeg satte meg ned foran PCen klokka 15.50 forrige lørdag og logget meg inn på LUTV, og skjønte ikke en dritt før jeg omsider fant ut at jeg hadde bommet..
Selv om det var sukkersøtt med seier, ødela det på en måte dagen min.. hrmf..

Så kan noen bekrefte at kampen begynner kl 16.00 idag?.. Evt når sendingen fra kampen begynner?
-SirOlsen-

Sølvreven

quote:
Originally posted by KeyserSoze

Noen som vet om Westlake og Hughes blir klare? Og hvordan gikk det med Becks i går? Ble bekymra når jeg hørte han haltet i så og si hele omgangen han spilte...

Beckham er ute i 3-4 måneder......[:D]

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007. Now rising to old heights.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

quote:
Originally posted by soumoh

Det er bursdagen min i dag, og jeg ønsker "bare" tre poeng til bursdagen min [:D]

We'll be back.

Happy hanuka.[:)] Haper at ditt eneste bursdagønske går i oppfyllelese. Personlig bruker jeg å ønske meg tre poeng OG en avsugning etterpå[:D]

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007. Now rising to old heights.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leppan

Får vi fiksa et chat rom under kampen?

Sheridan

Ja så er det snart ny match!
Kan vi makte den 4 gevinsten på rad og komme ned i minus 3?
Spennende!

SirOlsen

Nei svarte bjønnfette altså!!!!!!!!!!!
Så var det selvfølgelig ikke realplayer på denne PC`en på jobb.... da får jeg vel ikke hørt den forbannade kampen idag allikevel da... HELV!....

Noen som har link til matchlive, og/eller vet om den blir sendt på radio der idag også?
-SirOlsen-

Roy

Går på LUTV. Det er i hvertfall sikkert :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

B-m

quote:
Originally posted by SirOlsen

Nei svarte bjønnfette altså!!!!!!!!!!!
Så var det selvfølgelig ikke realplayer på denne PC`en på jobb.... da får jeg vel ikke hørt den forbannade kampen idag allikevel da... HELV!....

Noen som har link til matchlive, og/eller vet om den blir sendt på radio der idag også?

ehm laste ned realplayer? [:I]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

B-m: Problemet er at det blir særdeles lite populært om jeg gjør det.. Hadde det enda vært min pc, så..

Eller... det er mulig jeg kan være litt for rask på tekker`n her nå.. Sendingene begynner vel ikke før tidligst 30min før kampstart gjør det ikke?...
Og får man følgende feilmelding; "Unable to create Real player." uansett når det ikke er sending?..
-SirOlsen-

jarle

Ankergren
Frazer - Rui - Huntington - Clapham
Carole - Prutton - Thompson - Da Costa
Beckford - Kandol

Martin
Heath
Douglas
Hughes
Howson
Flo

B-m

er dette din ønskede lagoppstilling?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Føler meg av en eller annen grunn veldig sikker på at vi ikke får se Da Costa og Huntington i start11`eren idag.. Men kanskje som innhopp i løpet av kampen.. Men det hadde vært moro om de bidro med noe idag da :)
Spørsmålet er om det er så lurt å rokke for mye på den samkjøringen som alt er igang?.. Men de har vel muligens fått vært med på trial/trening først forhåpentligvis?.. da er vel mulighetene kanskje større..
-SirOlsen-

HåvardK

Mye som tyder på det med Flo på benken...

jarle

yepp B-m... trygge bak...fart på kantene... solide på midten ogb to rever foran... uslåelige...

HåvardK

quote:
Originally posted by jarle

yepp B-m... trygge bak...fart på kantene... solide på midten ogb to rever foran... uslåelige...

Vet ikke om det blir så mye fart på kantene med to rever i garderoben foran kamp, men følelsen av å være uslåelig vil nok komme, jarle.[;)]

jarle

her holder vi oss til Øl Håvard : )

ToreLA

Er det ikke litt usannsynlig at de nye gutta er med i troppen idag? Eller er det noen som har lest noe?

Dennis

Det er litt småmerkelig prioritering av godeste Wise, dersom Da Costa og Huntington starter i dag. Han kan jo ikke ha sett stort av gutta, samt at de ikke har trent seg inn i laget. Som backup, om det er mulig med tanke på kort tid, svært gjerne, men å sette begge inn fra start ville vært litt dristig.

Men, vi har jo ikke stort vi kan arrestere Wise på så langt denne sesongen, så...

- Dennis
Marching on together!

Leedsulf

Det er vel kun Martin som er spilleberettiget av de tre nye?

Erik_

Bare Martin er med i dagens tropp av de nye. Som reservekeeper. Ikke rart da dette med spilleberettigelse hindrer Wise i å prioritere feil. [:)]

SirOlsen

-SirOlsen-

Ferre

Casper
Richardson Marques Heath Hughes
Prutton Douglas Thompson Carole
Beckford Kandol

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Benken: Martin, Ameobi, Clapham, Howson og Parker

-WE'LL BE BACK-