KAMP: vs. Luton 1/9

Started by kjelvi, August 26, 2007, 15:09:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Luton blir nok en tøff motstander, men desto sterkere av oss om vi tar vår fjerde strake ligaseier.

La oss håpe at gårsdagens seier har tømt de langt mer for krefter enn hva vårt junior-tap gjorde...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

lojosang

quote:
Originally posted by Enrique

Luton blir nok en hard nøtt. De har bare spilt tre treningskamper i sommer, grunnet utenomsportslige årsaker. Flom, etc. Så samspillet ligger ikke noe over det vi har, tror jeg.

Regner med det blir en jevn og tøff batalje.

Kom forøvrig over dette Blackwell intervjuet via Waccoe. Etter seieren mot Gillingham i forrige seriekamp. Legg spesielt merke til siste del: http://www.bbc.co.uk/threecounties/realmedia/2007/08/blackwell_25.ram (spilles i Realplayer)

Intervjuet er ikke relevant til vår kamp. Men jeg håper dere bærer med meg. Noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Heldigvis er Tom Kirwin og gjengen i LUTV noe bedre enn denne BBC Bedfordshire reporteren. [:)]

Kunne nesten virke so Blackie har vært på mediekurs hos Celtic. [8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

flynn

quote:

Luton blir nok en hard nøtt. De har bare spilt tre treningskamper i sommer, grunnet utenomsportslige årsaker. Flom, etc. Så samspillet ligger ikke noe over det vi har, tror jeg.

Kom forøvrig over dette Blackwell intervjuet via Waccoe. Etter seieren mot Gillingham i forrige seriekamp. Legg spesielt merke til siste del: http://www.bbc.co.uk/threecounties/realmedia/2007/08/blackwell_25.ram (spilles i Realplayer)

Intervjuet er ikke relevant til vår kamp. Men jeg håper dere bærer med meg. Noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Heldigvis er Tom Kirwin og gjengen i LUTV noe bedre enn denne BBC Bedfordshire reporteren. [:)]

Og jeg som trodde Blackwell var en litt anonym, småkjedelig kar uten evne til å provosere en flue, ei heller bli provosert! Mon tro hva vi hadde ment om Wise hadde uttalt seg slik ?

flynn

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

torivar

Han har nok nettopp fått telefon fra kona med melding om at svigermor blir tre fire uker til.

Marching on...

auren

Hehe... Herlig intervju.. Nokså elendig reporter da. Spent på hvordan han intervjuet Blackie etter storseieren mot Sunderland i går..

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Roy

Vi slår Luton.De er pest etter kampen :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Hallgeir *

Er veldig spent på Luton-kampen. Nå har vi hatt flaks/vært dyktige på slutten av ligakampene. Jeg tror ikke at vi scorer så nært slutten i 4. kamp på rad. Dette blir som en liten tentamen for Leeds United. Og Luton ankommer med en Premier-skalp i beltet. Som sagt, dette blir spennende!

Super Leeds since 1968

Erik_

quote:
Originally posted by auren

Hehe... Herlig intervju.. Nokså elendig reporter da. Spent på hvordan han intervjuet Blackie etter storseieren mot Sunderland i går..

Det var en annen reporter som sto for det intervjuet. Og det gikk en god del roligere for seg, kan man vel si. Det var litt snakk om den kommende Leeds kampen på slutten. Uten at det er noe mer å nevne om det. Nesten så jeg hørte at han fikk en klump i halsen når det ble snakk om Leeds, gamle sentimentale mannen.

Jon R

quote:
Og jeg som trodde Blackwell var en litt anonym, småkjedelig kar uten evne til å provosere en flue, ei heller bli provosert! Mon tro hva vi hadde ment om Wise hadde uttalt seg slik ?

flynn

Vi hadde applaudert! Dette er jo strålende parert av Blackwell. Snakk om negativ vinkling av reporteren, etter 3 poeng og seier. [8D]

Jon R.
Jon R.

Budda

Hehe, for et intervju! Dette hadde jeg aldri trudd om Blackwell
Endre

Tom S

Han hadde blitt korsfestet med beskjed om å fokusere på laget og ikkje legge seg ut med journalister.
Og; kva var det eg sa, tok ikkje lang tid før Unwisey dreit på draget igjen...
[;)]For uansett har vi verdens dårligste manager[;)]

quote:
Originally posted by flynn

quote:

flynn

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

quote:
Originally posted by Tom S

Han hadde blitt korsfestet med beskjed om å fokusere på laget og ikkje legge seg ut med journalister.
Og; kva var det eg sa, tok ikkje lang tid før Unwisey dreit på draget igjen...
[;)]For uansett har vi verdens dårligste manager[;)]

Korsfestet my ass. [|)]

Hadde vi vunnet en kamp og Wise oppført seg på samme måte.. No way! Bates gjør dette hver gang han er på radio, bare mye verre. De stakkars reporterne skjelver av frykt når nissfar skal intervjues.  Har ikke hørt at Bates har fått så mye kritikk for dette, til tross for at han er et langt større hatobjekt enn Wise. [:0]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Klart! Jeg kritiserer idioti, ikke stor underholdning.
"I haven't laughed so hard since ma caught her tits in the mangle" er fortsatt en genial uttalelse, uansett om det var Antikrist sjøl som kom med den [8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Totto

Hadde Wise oppført seg slik etter en seier hadde vi hyllet ham for det.

Blackwell hadde vunnet mye på å vise en slik side når han var i klubben vår. I stedet ble han stemplet som soft, og mistet respekten hos fansen da resultatene uteble.

En krysning de sterke sidene til Wise og Blackwell kunne gitt oss en god manager, men at det skal skje er det vel en forholdsvis lav medisinsk sannsynlighet for.

Alt i alt synes jeg Wise ser ut som den som er best skikket for dagens situasjon, men måten han kom til managerstolen på kan ha kostet oss plassen i CCC.
Kampen mot Luton blir spennende, og magefølelsen er dessverre litt uggen...

Resultatene har vippet i vår vei de første kampene, og min største frykt er at det blir en vilepute før vinduet stenger på fredag.
En nettoøkning av stallen på tre spillere i løpet av uken, og en reduksjon i vår negative saldo på tre poeng til lørdag, og jeg skal se lyst på høsten som står foran oss.

MOT!

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Dennis

Kampen mot Luton blir tøff! Det er klart at det vil være en stor skuffelse for oss om vi skulle tape, men også skuffende med kun ett poeng. Vi har startet sesongen perfekt resultatmessig, men Luton har også innledet veldig bra. Seieren mot Sunderland var solid.

Men er det noen som vet hvordan kampforløpet var i Luton - Sunderland? Det er ganske vesentlig, ettersom resultatet i vår kamp tydeligvis var litt ufortjent, etter hva jeg har lest.

Gleder meg stort til lørdag, men er mer nervøs med tanke på seier enn før cupkampen. Vi har nå, tross at ligacupen ikke ble prioritert, fått vår første baksmell. Det blir spennende å se om dette demoraliserer gutta, eller psyker dem ytterligere opp. Bring'em on!
Marching on together!

auren

Jeg blir strålende fornøyd med tre poeng på lørdag, men ett poeng er ikke så ille heller. Det er viktig at vi plukker poeng jevnt og trutt og taper minst mulig. Så får jeg heller uttale meg etter kampen om ett poeng eller ikke er ok nok...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Per-Stian

Trur ikkje vi skal leggje så stor vekt på resultata frå ligacupen. Einaste eg kan tenkje meg er at Luton må vere meir slitne enn våre guttar (som hovudsakleg stod over kampen).

Forventar å få tilbake Hughes og Westy, samt at Becks er fit etter smellen mot Pompey.

Sjansen for fire sigrar på rad er absolutt til stades, men dette blir nok den tøffaste kampen så langt.

chief

Jeg ser helst at vi vinner hjemmekampene våre iår (uansett motstander)men om vi skulle stå med 4 seiere etter 5 kamper,skal jeg være strålende fornøyd jeg.

Tror heller det er en fordel enn en ulempe for oss at Luton vant og vi tapte i cupen tirsdag.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

auren

Vi var vel enige her inne at hvis vi hadde slått Portsmouth så hadde det gitt en skikkelig confidence boost frem mot Lutonkampen. Skjønner ikke hvordan et tap skal gjøre at vi har enda bedre sjanse til å slå et Lutonlag med masser av selvtillit.

Lutonkampen er nok ikke den vanskeligste til nå i år. Borte mot Forest er på papiret den vanskeligste kampen vi har i serien denne sesongen, og 3 poeng i den kampen var imponerende!

auren

Leeds
Till
I
Die!

chief

quote:

Vi var vel enige her inne at hvis vi hadde slått Portsmouth så hadde det gitt en skikkelig confidence boost frem mot Lutonkampen. Skjønner ikke hvordan et tap skal gjøre at vi har enda bedre sjanse til å slå et Lutonlag med masser av selvtillit.

Lutonkampen er nok ikke den vanskeligste til nå i år. Borte mot Forest er på papiret den vanskeligste kampen vi har i serien denne sesongen, og 3 poeng i den kampen var imponerende!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Hadde vi slått ut Portsmouth i cupen er jeg redd vi kunne blitt litt for "kjepphøye" og trodd at vi lett skulle valse over Luton.
Nå bør det ikke være noen fare for at vi går i den fella.

Jeg tror iallefall at sjansen for å ta 3 poeng på lørdag er større nå,enn om vi hadde vunnet i cupen.[;)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

auren

Så hvis vi taper mot Luton, vil sannsynligheten være større for at vi slår Hartlepool neste helg igjen, enn hvis vi skulle slå dem?

auren

Leeds
Till
I
Die!

SveinArve

quote:

auren

Leeds
Till
I
Die!

Heilt enig Auren!

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

chief

quote:

Så hvis vi taper mot Luton, vil sannsynligheten være større for at vi slår Hartlepool neste helg igjen, enn hvis vi skulle slå dem?

auren

Leeds
Till
I
Die!

He he!  Tror ikke en seier hjemme over Luton town vil få gutta til å ta av like mye som en seier over et Pr.L. lag på bortebane.

Prestere du på et høyt og jevnt nivå i sereien og vinner kamper,er dette mere betryggende og bedre for selvtilliten,enn "sjokkseiere" i cupen.

Tror jeg da! [^]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

RoarG

Lar meg ikke skremme av Lutons seier over Sunderland. Hjemme på ER tar vi denne slappe gjengen, og den 14. sept har Leeds 3 poeng[:)]!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SirOlsen

Kampen starter kl 16.00 og sendes på LUTV radio eller?..
-SirOlsen-

Sleivind

quote:
Originally posted by SirOlsen

Kampen starter kl 16.00 og sendes på LUTV radio eller?..

Leedsradion dekker alle kampene til Leeds, så ja, de sender kampen mot Luton også[:)]

Hallgeir *

Auda! Wise har blitt kåret som månedens manager for august. Det er sjelden et godt omen for påfølgende kamp. Historien har vist dette gang etter gang. Får håpe at kampen mot Luton er et hederlig unntak!
Super Leeds since 1968

Sander

Er det ingen gratis radiokanaler som sender kampen?

KeyserSoze

Skjønner ikke at ikke alle bare abonnerer på LUTV...

Radiodekning av alle kampene, highlights, intervjuer mm for 3-400 kr året (eller evt 40-50 kr i mnd).

Verdt hver krone!