Main Menu

Poker?

Started by Dennis, September 05, 2007, 20:58:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Noen som spiller online eller live-poker her?

- Dennis
Marching on together!

Erik_

Ja. Holder til på Expekt og PKR nå for tiden. Har også en konto på Betsson, men har bestemt meg for å bare spille freeroll der og heller prøve meg i 3D verden på PKR.

Ikke store summene jeg har i omløp da. Spiller mest for gøy og for å holde meg på scratch. Men det hadde jo vært gøy med en LUSCOS turnering. Ingenting er som prestisje.

Ser at Trond Solli aka TSO på forumet hadde et spørsmål om dette i april, uten helt den store responsen.

asLeeds

tja litt spe forsøk på online...i da små!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Dennis

Ok, befinner meg på nordicbet, jeg da! Under det passende navnet Mr_Leeds!

- Dennis
Marching on together!

asLeeds

eg holder til på partypoker,som asleeds=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

dexter90

Petter Northug er faktisk poker-proff=)
nå vet dere det

Kickthemdown

Vant en freeroll på Nordicbet i går... Hele 25 dollar i utbetaling .. [:)] Var ikke med for pengene sin del akkurat men jeg ville se om man kunne vinne den men full konsentrasjon. Ã... det gikk veldig lett.. [:)]

Normalt er jeg å finne på betway sine bord. kilgallon er nok mitt nick .. [:p]

Mvh

Alta-White

Erik_

Hvordan er så interessen for å få til en LUSCOS turnering/konkurranse som omhandler både poeng og småpenger a'la Season long prediction, som f.eks hver søndag? (Vet de har fått det til på WACCOE).

Før disse særdeles flotte moderatorene flytter oss over til "Spill og Tipsforum".
*Smiske smiske*

Jon R

quote:
Originally posted by Enrique

Ja. Holder til på Expekt og PKR nå for tiden. Har også en konto på Betsson, men har bestemt meg for å bare spille freeroll der og heller prøve meg i 3D verden på PKR.

Ikke store summene jeg har i omløp da. Spiller mest for gøy og for å holde meg på scratch. Men det hadde jo vært gøy med en LUSCOS turnering. Ingenting er som prestisje.

Ser at Trond Solli aka TSO på forumet hadde et spørsmål om dette i april, uten helt den store responsen.

Nå følte jeg meg plutselig veldig gammel. [xx(]

Jon R.
Jon R.

Einar

Ta det med et smil Jon, du ER veldig gammel (hehe)

Jon R

Snakk om lissepasning, Einar. [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Snakk om lissepasning, Einar. [:)]

...og han scoret for open goal [:)]

There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

quote:
Originally posted by Jon R

Nå følte jeg meg plutselig veldig gammel. [xx(]

http://en.wikipedia.org/wiki/3d
http://en.wikipedia.org/wiki/Aka
http://en.wikipedia.org/wiki/Poker
http://no.wikipedia.org/wiki/Betsson
http://en.wikipedia.org/wiki/PKR.com
http://sv.wikipedia.org/wiki/Expekt
her Jon.

Det er vel dette som kalles å få det inn med teskje. [;)]

Du er ikke gammel, Jon. Alder er jo en sinnstilstand. Du er bare uvitende. Ikke i negativ forstand selvsagt. Mange lever fint uten å spille poker. Faktisk lever de fleste godt uten dette fenomenet.

Lids

Får ikke overført pæng fra kortet, og det er penger der. Anyone?

Thomas
Thomas

kjelvi

poker er djevelens spill, sa min gamle bestemor....

Einar

quote:
Originally posted by Lids

Får ikke overført pæng fra kortet, og det er penger der. Anyone?

Thomas

Vær glad til [:p], og bruk penga på piker, vin og sang (alternativt horer, hb (uten selvsagt å dra en herværende poster inn i denne konteksten) og trekkspill) i stedet [:D]. Det har du trolig mer igjen for [:p]

Dennis

Har du prøvd det 3d-poker på pkr.com, Enrique? Er det kult?

- Dennis
Marching on together!

Erik_

Vel ja, jeg synes det absolutt gir litt ekstra i forhold til de andre pokerstedene jeg har spilt på.

Litt flere muligheter til å spille ut kortene. Mer spennende måte å drive bløffing på for eksempel. Anbefaler at den som liker å spille poker laster det ned og spille med tullepenger.. For å teste det ut. I verste fall kan jo dette være en finfin plass å trene på dette djevelens spill. Frem til man møter gutta til dyst til en pokerkveld i stua.

Du føler nesten at du sitter rundt et bord i ren World Poker Tour stil. Bare det faktum at du ser ut som en "Sims" figur da. [:)]

Dennis

Det ser fryktelig artig ut ja, men man må vel kanskje belage seg på at nybegynnerne på sida driver å prøver ut 'tells' og 'emotions' for alt det er verdt? Til tross for at jeg ikke er no særlig erfaren pokerspiller selv, har jeg erfart at det er enklere og mer artig å spille med folk som har spilt det en stund.

Sims? Ikke no problem. Jeg både ser ut som og snakker som en Sim!

- Dennis
Marching on together!

Erik_

Hehe. Joda, nybegynnerne vil nok teste ut ting og tang. Men når det kommer penger inni bildet så er det selvsagt litt mer seriøsitet. Men var vel egentlig bare et par ganger når jeg først prøvde med spillepenger at det var to som "ødela" på et bord. Det fine da er at det går an å trykke på at man vil ignorere de spillerne. Da verken ser eller hører man noe av deres sprell.

Det er absolutt mer lyder og "kroppsspråk" enn det man er vant til, men på en måte er det hele litt mer realistisk også. Er man ny så vil man gjerne teste ut litt ting. Noen vil sikkert bruke dette som en strategi på spillingen sin. Dette med å irritere mest mulig. Eller spille utrolig kul.

B-m

Mine unger hadde ihvertfall ikke fått lov til å spille poker på nettet....
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Enrique: Har begynt å spille på pkr.com og vant en liten $10 sit&go-turnering første kvelden. Dagen etterpå fikk jeg en artig mail, fra nettsiden. De hadde laget til en slags forside, med bilde av karakteren min og navn, samt kommentarer og det hele. Artig sak!

- Dennis
Marching on together!

Erik_

Hehe. Ja, stemmer det. Har fått den jeg også. Blir ganske sjølgod av slik positiv omtale. [:)]

Skjer hver gang man vinner en turnering. Stjernene kommer i avisa vet du. Morsomt første gangen.

Erik_

Vant akkurat en turnering på Pkr. I mailen lå det en flott avisstripe igjen, denne gang hadde jeg fått en snerten caps og solbriller siden sist. Og summen var noget større. Innen poker er nok dette noe av det råeste jeg har vært med på. Vil si jeg bedrev stor idrett til tider. Noen sleivpasninger var det, men hva gjør det når du caller en all-in bløff på første hånden heads-up med A7 mot Q8 og 10 10 4 lå i floppen. Da stiger jubelen i taket når de neste kortene verken er 8 eller Q. [:)]

Min første turneringsseier. (Har hatt noen få gode plasseringer fra 3.- 17. plass av 100-2000 spillere tidligere). "Bare" 169 spillere inkludert undertegnede denne gang. Skarve $2 innsats og nærmere et tresifret beløp i gevinst. Men for en som spiller om småsummer og bare for gøy er dette store greier. Så nå må jeg vel ringe de du veit og si at jeg lider av en viss "sykdom" før jeg ender utenfor stupet. Og heller holde meg til Keno, Lotto, Bingo og tipping som jo er allment godkjent...

Næh. Jeg spiller meg heller fra gård og grunn så lenge det er gøy. Spiller selvsagt for å vinne, men rik blir jeg aldri uansett.

Ps. Det hadde fortsatt vært gøy å få til en LUSCOS-pokerliga, for prestisjens skyld.

ToreLA

Hm.... Nærmere tresifret.... Vil det si 92-93 kr...? :)

Kickthemdown

Dollar...

[:)]

Alta-White

Erik_

Hehe, dollar ja. 89.46 for å være eksakt. I kroner blir det tresifret. [:)]

Skal være nok til en Leeds drakt det. Og någgå attåt.

Dennis

Gratulerer, Enrique! Jeg spiller også kun for moro skyld. Selvsagt ønsker jeg å vinne penger, men jeg får også dårlig samvittighet dersom jeg på en helaftens har gått under med 20-30$. [:)]

Følte meg også som en småkonge da jeg vant noe slikt på pkr.com. Eller da jeg på en freeroll på nordicbet med ca. 900 mann ble vlant det 20-25 beste og dro inn (hele!) 0.90$! [8D]

Jeg har sett en kamerat vinne 2000, for så å tape 5000 på fem minutter. Hvordan han har hjerte og ikke minst hjerne til å holde på sånt, forstår ikke jeg!

- Dennis
Marching on together!

Læshy

Spiller både live-poker og nettpoker.. Dog er nettpokeren bare med småpenger, ettersom jeg ikke ønsker å sette inn penger. Spiller derfor freerolls, men vant 2$ på en freeroll på pokerstars forleden. Har spilt meg opp til i overkant av 9$ der nå, så det går oppover :)

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Erik_

Takk for det, Dennis. Og jommen vant jeg ikke en turnering igjen i dag. Denne gangen "bare" $50 da innsatsen var $1... men over 170 spillere da. Men at jeg skulle bli nr. 1. Aldri hadde jeg trodd det kunne gå så bra, igjen!

Et morsomt lite utdrag fra "avisen":

Kjempebra det, Lars. Hold deg til den regelen. Ingen grunn til å sette inn penger da. [:)]