Skrevet av Emne: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9  (Lest 49834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

martind

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #30 på: September 14, 2007, 02:44:10 »
Det er bekreftet idag. Har en kamerat som er med Tore og laget til Bristol. Fikk sms fra han isted om at Tore var med i troppen! Har ikke fått bekreftet hvordan det gikk med Thommo på treningen idag.

MOT!! We are Leeds!

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #31 på: September 14, 2007, 03:18:11 »
quote:
Originally posted by martind

Det er bekreftet idag. Har en kamerat som er med Tore og laget til Bristol. Fikk sms fra han isted om at Tore var med i troppen! Har ikke fått bekreftet hvordan det gikk med Thommo på treningen idag.





Ein ny og ukjend spelar på prøve? [:p]

martind

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #32 på: September 14, 2007, 06:04:41 »
er nok ikke noe prøvespill. er heller en bekjent/familiemedlem av Tore Andrè som har fått lov til å være med. Tore flyttet inn i ny leilighet i Leeds denne uken.
MOT!! We are Leeds!

Cherry

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #33 på: September 14, 2007, 15:30:15 »
Flo kan bli meget viktig i kveld. Rovers er tunge bak, og hans\ luftstyrke sammen med Kandol kan avgjøre igjen!  
Tror vi scorer sent men godt.....[:p]
 

Larsen.

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #34 på: September 14, 2007, 15:42:35 »
Noen Sky sending i kveld da? Siden det er fredags kamp, i og med at det ikke er alt for mange kamper som går på Fredags kvelden i England? Eller må jeg nøye meg med Yorkshire Radio i kveld også?

Ole Kristian
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #35 på: September 14, 2007, 15:48:02 »
quote:
Originally posted by martind
 Tore flyttet inn i ny leilighet i Leeds denne uken.


Ã…hh, så Tore tenker mer langsiktig med Leeds enn bare å leie i Eiriks gamle kåk?
...det er vel de stoore barnefamiliene til Kjell og Jostein som krever sin plass. [:)]



There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #36 på: September 14, 2007, 16:14:16 »
Når kampen Forest Green - Salisbury ble vist i går, hvorfor i huleste kan ikke Bristol Rovers - Leeds United vises? Jeg fatter det IKKE!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

soumoh

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #37 på: September 14, 2007, 16:25:08 »
Det er fordi Sky Sports er noen SoBs. Anyway. Kan noen maile meg sluttresultatet soumoh att gmail dott com. Jeg må til Dublin (Irland) en tur, og får ikke med meg kampen.

En good omen til dere er: Leeds har en tendens til å vinne kamper når jeg er bortreist. Sist gang jeg var bortreist slo vi Forest. Jeg fikk ikke med meg andre omgang av Southend kampen, og vi vant 4-1.

Og siste gang jeg var i det store utland slo vi Preston på hjemmebane, og fulgte det opp med å slå Plymouth.

We'll be back.
We'll be back.

pedro

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #38 på: September 14, 2007, 16:30:26 »
Kom i mai du då soumoh[8D]
quote:
Originally posted by soumoh

Det er fordi Sky Sports er noen SoBs. Anyway. Kan noen maile meg sluttresultatet soumoh att gmail dott com. Jeg må til Dublin (Irland) en tur, og får ikke med meg kampen.

En good omen til dere er: Leeds har en tendens til å vinne kamper når jeg er bortreist. Sist gang jeg var bortreist slo vi Forest. Jeg fikk ikke med meg andre omgang av Southend kampen, og vi vant 4-1.

Og siste gang jeg var i det store utland slo vi Preston på hjemmebane, og fulgte det opp med å slå Plymouth.

We'll be back.

Leedsomaniac

kjelvi

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #39 på: September 14, 2007, 16:38:58 »
Leeds United boss reveals his targets
Dennis Wise will aim for his second target of the season when Leeds

United clash with Bristol Rovers at a packed Memorial Stadium tonight.
United completed their first task of the campaign by wiping out their 15-point penalty against Hartlepool United on Saturday, and a sixth league victory in Bristol this evening would free Leeds from the bottom of the League One table.
Wise's squad will rise out of the division's relegation places if they protect the country's only 100 per cent league record, and the Memorial Stadium is expected to see a record attendance of around 12,000 tonight.
Wise said: "It's nice to get to nought but it'll be even better if we can go off the bottom. If we get the right result we'll not only go off the bottom, we'll go fifth from bottom for the night.
"That would be a massive boost for everyone. There are 23 targets we've got to hit and we need to catch them team-by-team. This is our next hurdle now.
"You have to be realistic when you set targets out. You can't be mad. But the players are very focused and I'd be disappointed if they took the foot of the pedal. We're not going to let them."
United's 2-0 victory over Hartlepool lifted them to zero points last weekend, just four weeks after their penalty was confirmed at a Football League appeal hearing, but the performance drew criticism from Wise, and his players were subjected to a video replay of their display this week.
Hartlepool hit the woodwork three times and had a series of shots cleared off United's line as they dominated the second half at Elland Road, and the unconvincing showing from Wise's midfield should see Alan Thompson and Jonathan Douglas return to United's line-up tonight.
"It wasn't good enough," said Wise. "We sat down and showed them the horror movie of the second half. They realised they had stopped doing the things that we'd been working on.
"The worst thing for a player is to go into the video room and know that it's been an absolute nightmare. They're thinking 'please don't bring me up'. I've been in that situation myself.
"It's repetition, repetition. They have to get it right every time. I don't want them doing their own thing, which is what happened with four or five of the players. It looked a mess.
"It was such a massive game and that might have been at the back of their minds. I'll let them have that one, but they knew I wasn't happy."
United are making their first visit to the Memorial Stadium, and Wise is anticipating buoyant opposition with Rovers unbeaten after five league games and seventh in League One.
Paul Trollope's side beat Luton 2-1 at Kenilworth Road last weekend, and Wise said: "They're a very compact team. They like to sit back, and the back four play very tight.
"They'll let you have it wide and let you cross it, but they pack the area. It'll be difficult because they put the onus on you."
Byron Anthony, Rovers' Welsh defender, said: "It's a Friday night game which should make the atmosphere a bit special.
"Our fans can help push us forward and I'm sure they'll be as vocal as ever because we'll need them."

YEP

kjelvi

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #40 på: September 14, 2007, 16:45:29 »
Leeds expecting double boost
Leeds skipper Alan Thompson and striker Tore Andre Flo are both expected to return to the squad for Friday's trip to Bristol Rovers.
Midfielder Thompson missed the home win over Hartlepool last week due to a groin injury, while Flo has been sidelined since the win at Nottingham Forest due to an ankle problem.
New signing David Lucas should take his place on the bench as back-up for goalkeeper Casper Ankergren. Alan Martin is away with the Scotland Under-19s squad.
Leeds manager Dennis Wise will be further boosted by the return of midfielder Jonathan Douglas from international duty with the Republic of Ireland, while Ian Westlake and Curtis Weston are also back in contention.
Paul Huntington, a recent signing from Newcastle, is hoping to build on his late appearance off the bench against Pools, but there is no place in the squad for Portuguese winger Filipe Da Costa, who is still awaiting international clearance.

TeamTalk

kjelvi

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #41 på: September 14, 2007, 16:46:45 »
Double boost for Leeds clash
Joe Jacobson and David Pipe return to contention for Bristol Rovers' League One clash at home to Leeds on Friday but Aaron Lescott is injured.
Jacobson missed the Pirates' 2-1 win at Luton last weekend following his call-up to the Wales Under-21 squad while Pipe was forced to miss out at Kenilworth Road through illness. Lescott continues to struggle with the knee injury that ruled him out against the Hatters.
Ryan Green, who made a surprise return to action at Luton following a lengthy lay-off with an Achilles problem, suffered no ill-effects and has trained this week.
Green was one of three changes last week along with Sammy Igoe and Rickie Lambert so the return of Jacobson and Pipe leaves Rovers first-team coach Paul Trollope with a selection dilemma.

TeamTalk

martind

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #42 på: September 14, 2007, 17:20:47 »
Tror det blir en ny seier ikveld jeg! Har troen på 3-1 i vår favør! Mål av Thommo, Kandol og Beckford.

Det er 41 kamper igjen og 13 poeng opp. Tror ikke det er umulig gitt.

MOT
MOT!! We are Leeds!

soumoh

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #43 på: September 14, 2007, 17:22:13 »
Hehe.

Min tidligere samboer foreslo fote at dersom jeg hadde sluttet å følge med på Leeds på radio, tv, etc., hadde Leeds kvalifisert seg til CL "det året" og at O'leary hadde aldri fått sparken.

quote:
Originally posted by pedro

Kom i mai du då soumoh[8D]
quote:
Originally posted by soumoh

Det er fordi Sky Sports er noen SoBs. Anyway. Kan noen maile meg sluttresultatet soumoh att gmail dott com. Jeg må til Dublin (Irland) en tur, og får ikke med meg kampen.

En good omen til dere er: Leeds har en tendens til å vinne kamper når jeg er bortreist. Sist gang jeg var bortreist slo vi Forest. Jeg fikk ikke med meg andre omgang av Southend kampen, og vi vant 4-1.

Og siste gang jeg var i det store utland slo vi Preston på hjemmebane, og fulgte det opp med å slå Plymouth.

We'll be back.





We'll be back.
We'll be back.

auren

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #44 på: September 14, 2007, 17:22:24 »
Det er faktisk kun 10 poeng opp til opprykk (2.plass)!

Har også tro på seier i dag, men lukter kanskje litt uavgjort...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #45 på: September 14, 2007, 18:02:26 »
Frykter at vi går på vårt første poengtap ikveld.. (Men jeg frykter jo alltid at vi ikke vinner.)

Nei hekkane, vi går for seier - Kandol og Becks putter to hver![8D]

Forever Leeds

Forever Leeds

Eriksen55

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #46 på: September 14, 2007, 18:21:22 »
Kan noen oppdatere meg i kveld? Reiser på fjellet nå. 90219902.

Hadde blitt utrolig glad om noen tok seg tid og råd til det :)

lykke til i kveld!

vi vinner forøvrig 2-1 :)

RoarG

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #47 på: September 14, 2007, 19:21:49 »
Kampen i kveld blir grei skuring for Leeds som vinner enten 2-0 eller 2-1.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #48 på: September 14, 2007, 19:25:43 »
Blir det den tredje 2-1 sigeren på rad på bortebane? Vant jo 2-1 både mot Rovers og Forest.

Spent på om Thommo starter. Regner med at Douglas går rett inn, og at Howson må finne seg i å sitte på benken.

MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #49 på: September 14, 2007, 19:29:39 »
Tredje 2-1 seier på bortebane? Ikke usannsynlig. Tar gjerne i mot 23 2-1 seire på bortebane, jeg[;)].
quote:
Originally posted by auren

Blir det den tredje 2-1 sigeren på rad på bortebane? Vant jo 2-1 både mot Rovers og Forest.

Spent på om Thommo starter. Regner med at Douglas går rett inn, og at Howson må finne seg i å sitte på benken.

MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #50 på: September 14, 2007, 20:00:09 »
http://www.teamtalk.com/football/yoursay/0,19082,982,00.html#672658
Det ser heller dårlig ut med Thompson til denna kampen. Virker troverdig denne uttalelsen.
Leedsomaniac

auren

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #51 på: September 14, 2007, 20:16:32 »
quote:
Originally posted by pedro

http://www.teamtalk.com/football/yoursay/0,19082,982,00.html#672658
Det ser heller dårlig ut med Thompson til denna kampen. Virker troverdig denne uttalelsen.



Stoler aldri på folk som ikke bruker komma og punktum i setninger.

Heng ham ikke vent til jeg kommer hjem![;)]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Stifler

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #52 på: September 14, 2007, 20:34:48 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by pedro

http://www.teamtalk.com/football/yoursay/0,19082,982,00.html#672658
Det ser heller dårlig ut med Thompson til denna kampen. Virker troverdig denne uttalelsen.



Stoler aldri på folk som ikke bruker komma og punktum i setninger.

Heng ham ikke vent til jeg kommer hjem![;)]

auren

Leeds
Till
I
Die!




Heng ham, ikke vent til jeg kommer hjem.
Heng ham ikke, vent til jeg kommer hjem!

noe sånt?[8D]




Enjoy you sick bastard:)
« Siste redigering: September 14, 2007, 20:35:17 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

Einar

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #53 på: September 14, 2007, 21:25:08 »
Bare for å helle litt kaldt vann:

Leeds have been short-priced in every game they've played so far but the temptation to oppose them has been resisted for a couple of reasons. Firstly, the 15-point deduction imposed by the Football League changed the dynamics of their collective mental approach and it was always likely to galvanise the Elland Road dressing room. Secondly, none of their opening four opponents fell into the classic small-club-desperate-to-take-a-big-scalp category.

That changed last weekend against when the Whites came up against Hartlepool but, after much deliberation, the visitors were swerved at 4/1 because the psychological prize of wiping out the 15-point deficit in five straight games was considered too great for Dennis Wise's men. It came as little surprise to learn Leeds were second best throughout and it should serve as a reminder that the Yorkshire club are nowhere near as talented as their early results suggest.

Nonetheless, we should also remain respectful of the unshakeable sense of belief that Wise has fostered in his players and their hordes of followers. And belief is not easiest commodity to overcome. However, Leeds head down to Bristol Rovers on Friday evening and they now look ripe for picking.

The siege mentality might lose some of its edge now the club are back on zero points and the humble surroundings of the Memorial Stadium will provide their first real taste of life at this level. The Pirates' many qualities have been lauded by this service on numerous occasions already this season and 2/1 is a huge price on a team full of confidence after starting the season unbeaten.
« Siste redigering: September 14, 2007, 21:29:08 av Einar »
 

Tore fra Larvik

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #54 på: September 14, 2007, 22:03:06 »
Ønsker alle lykke til i kveld. Selv om vi aldri vunnet på denne banen,
 føler jeg det blir seier. Tipper 3-1 det hadde smakt godt.
LEEDS4EVER
 

Oggy

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #55 på: September 14, 2007, 22:27:05 »
Håper vi kommer på pluss-siden med poeng i kofferten,
selv om jeg tror d kun blir 1 i dag.
Oggy

SirOlsen

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #56 på: September 14, 2007, 22:36:25 »
Lykke til ikveld kara!
-SirOlsen-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #57 på: September 14, 2007, 22:41:35 »
quote:
Originally posted by Einar

Bare for å helle litt kaldt vann:



...tror du må prøve å finne litt kaldere vann, Einar [8)]




There's a woman by the river
With some fine young handsome man
He's dressed up like a squire
Bootlegged whiskey in his hand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Einar

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #58 på: September 14, 2007, 23:16:02 »
... det blir vel litt nærmere vinteren det da Asbjørn...
 

venadis

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #59 på: September 14, 2007, 23:32:22 »
Vil det sei at du frykte at me miste poenga på dag 2 då[?]
quote:
Originally posted by Oggy

Håper vi kommer på pluss-siden med poeng i kofferten,
selv om jeg tror d kun blir 1 i dag.