Skrevet av Emne: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9  (Lest 49837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #390 på: September 17, 2007, 17:01:26 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Matt-Heath-Culture-of-trust.3205681.jp

Som en siste kommentar etter Rovers kampen er det ok å lese intervjuet med Heath; kultur av tillit er nøkkelen til suksess mener han! Nye koster på Elland Road!
Yeboahs vitne

baste

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #391 på: September 17, 2007, 17:11:16 »
Rett og slett artig å være Leeds supporter..ikke mye negativt å lese nå..Og for noen måål gutta scorer...sykt... Come on Leeds

http://www.youtube.com/watch?v=mEj8LcUpfEI&mode=related&search=

jarle

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #392 på: September 17, 2007, 17:36:26 »
LOOKING VERY GOOD!!! Beckford står fram som vår store spiller som jeg spådde... Det merkelige er at han ikke har fått tillit før... Det var ikke vanskelig å se at den gutten hadde noe ekstra i sin debutkamp... men så ble det benken og utlån!!! Deilig at han er tilbake og leverer...

De to siste enkeltmansprestajonene hans er av HØY HØY klasse uansett liga og nivå!!

soumoh

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #393 på: September 18, 2007, 15:31:20 »
Hva var det jeg sa? Leeds vinner alltid når jeg er bortreist, og jaggu meg klinte gutta til igjen med en tre-null sier. Noen som har lyst til å betale et utenlandsopphold for meg til medio mai 08? [:D]

We'll be back.
We'll be back.

lojosang

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #394 på: September 18, 2007, 15:49:16 »
quote:
Originally posted by soumoh

Hva var det jeg sa? Leeds vinner alltid når jeg er bortreist, og jaggu meg klinte gutta til igjen med en tre-null sier. Noen som har lyst til å betale et utenlandsopphold for meg til medio mai 08? [:D]

We'll be back.



En enveis billett til Vladivostok med jernbanen er jeg sikker på vi kan spleise på. [:P]

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

Trygve

  • Gjest
Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #395 på: September 18, 2007, 17:06:08 »
Var i Bristol og så kampen , stemmer nok at Leeds ikke akkurat spilte over dem.
Bristol var nok det førende laget,men det stoppet opp for dem foran mål.
Og det kan man vel gi forsvaret til Leeds rosen av, de spilte godt bak. Og det virket som de hadde god kontroll der. Nå skal det sies at jeg ikke helt ser igjen at "possesion" var så jevn.
Bristol var nok veldig overlegen der, vil nok si det var 65-35.
Men bra kontroll bak,og raskt i angrep var en resept som virket denne gangen.
Første halvdel var det spill mot et mål,og da skjer det som ofte skjer. Motstandaren scorer :) og i dette tilfellet var det Leeds.
Intim stadion, med god gammel stemning.

lojosang

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #396 på: September 18, 2007, 18:41:12 »
Har jeg rett når jeg påstår at i tillegg til at vi spiller en divisjon lavere enn i fjor så er hovedforskjellen at vi har en noenlunde fast sentrallinje, i de fire i forsvaret, samt de to på topp? Og Prutton har vel også spilt de aller fleste kampene. I fjor spilte vi knapt to kamper med samme mannskap.

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

soumoh

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #397 på: September 18, 2007, 20:44:46 »
Hehe. Jeg er spent på hvordan det går med Leeds, når jeg skal på pilgrimsreise før jul. Om det er en god ting, at jeg kommer nærmere laget i hjertet.

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by soumoh

Hva var det jeg sa? Leeds vinner alltid når jeg er bortreist, og jaggu meg klinte gutta til igjen med en tre-null sier. Noen som har lyst til å betale et utenlandsopphold for meg til medio mai 08? [:D]

We'll be back.



En enveis billett til Vladivostok med jernbanen er jeg sikker på vi kan spleise på. [:P]

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets



We'll be back.
We'll be back.

LEO

Re: KAMP: vs. Bristol Rovers 14/9
« Svar #398 på: September 19, 2007, 18:11:25 »
Bristol Rovers hadde ikke tapt på 16 kamper som tilsvarer cirka et halvtår

Dette viser at det var en klasse seier