Skrevet av Emne: TV  (Lest 2118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

brynjar

TV
« på: September 10, 2007, 01:58:03 »
Kan man se Leeds på tv??

brynjar(-:
Marching on together!

Svend Anders

Re: TV
« Svar #1 på: September 10, 2007, 02:03:04 »
Ikke per øyeblikket, dessverre.

Du kan se høydepunkter i etterkant av kampene og video-intervjuer, samt høre hver eneste kamp direkte på web-radio om du har abonnement på LUTV. Se leedsunited.com for mer detaljer.

SA

http://www.svendanders.com/

Beckford

Re: TV
« Svar #2 på: September 10, 2007, 04:02:16 »
går de ikke på Viasat lengre????
 

Svend Anders

Re: TV
« Svar #3 på: September 10, 2007, 04:20:43 »
Ikke årets kamper, i alle fall.

Men det hender de viser noen klassikere fra Champions League-tiden eller Revie-åra.

SA

http://www.svendanders.com/

Erik_

Re: TV
« Svar #4 på: September 10, 2007, 04:47:05 »
Sendte en mail til LUTV her forleden, med en forespørsel om de kunne sende fremtidige kamper. Og da spesielt hjemmekamper. Til og med reservelagskamper spurte jeg om. Jeg ymtet frempå at skandinavene sikkert ville betale mer på LUTV (hintet til Bates og mer £ i kassa). [:)]

Som forventet fikk jeg tilbakemelding om at dette ikke var mulig grunnet rettighetene til SKY.

Bet24 og Viasat fikk vel til slutt fikset en ordning med å sende hjemmekampene på slutten av forrige sesong. Sannsynligvis kostet det mer penger enn Bates har råd til å punge ut med. Men siden SKY ikke viser noe lyst til å sende særlig med League One kamper. Hadde det ikke vært bedre økonomisk for dem å "selge" kampene til hjemmelaget, for en respektabel sum...?

Ett kamera som følger kampen som mot Wigan i sommer. Hadde vært greit nok for meg. Nei jeg vet. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker tanken en gang. Radio it is!

Nesten som i gamle dager.

SirOlsen

Re: TV
« Svar #5 på: September 10, 2007, 09:29:23 »
Ikke for det, jeg biter negler i full begeistring, spenning og entusiastme når jeg hører på LUTV radioen under kanmpene og jeg.. Men jeg skulle og likt å se kampene altså.. jeg føler det er rimelig bortkastet det Viasat abonnementet mitt nå.. (bortsett fra snusket etter kl 12 på kveldene..)..

Noen som vet hvor jeg må sende brevet om oppsigelse av abonnementet?.. (adresse feks?)
Eller holder det med å sende en mail til Viasat om dette?
-SirOlsen-

Eriksen55

Re: TV
« Svar #6 på: September 10, 2007, 15:16:48 »
quote:
Originally posted by SirOlsen

Ikke for det, jeg biter negler i full begeistring, spenning og entusiastme når jeg hører på LUTV radioen under kanmpene og jeg.. Men jeg skulle og likt å se kampene altså.. jeg føler det er rimelig bortkastet det Viasat abonnementet mitt nå.. (bortsett fra snusket etter kl 12 på kveldene..)..

Noen som vet hvor jeg må sende brevet om oppsigelse av abonnementet?.. (adresse feks?)
Eller holder det med å sende en mail til Viasat om dette?




Kan både ringe og sende mail. Ring først og snakk med en kundebehandler, få et navn du kan merke mailen med og kun forhold deg til han. De er fryktelig vanskelige så alt dere blir  enige om bør du få bekreftet i en mail.

Alle sånne selskaper er kun ute eter penger og tar ikke 5 øre for å lure deg, desverre!

MrK

Re: TV
« Svar #7 på: September 10, 2007, 15:21:33 »
quote:
Originally posted by SirOlsen

 Viasat abonnementet mitt nå.. (bortsett fra snusket etter kl 12 på kveldene..)..

Noen som vet hvor jeg må sende brevet om oppsigelse av abonnementet?.. (adresse feks?)
Eller holder det med å sende en mail til Viasat om dette?



du vet du kan bli blind hvis du sitter alene og ser på snusk om kveldene[:D]

Såfremt du ikke har lang binding på abb. burde en mail med oppsigelse holde - spm er da hva du skal fylle kveldene med?

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Papi

Re: TV
« Svar #8 på: September 10, 2007, 15:59:32 »
Dårlig erfaring med oppseiinga av VIASAT. Vrange konsulenter som blir sure, og spørr om eg er hundre prosent sikker på om at eg vil avslutte forholdet. + at kortet skal returnerast rekommandert til dem, ellers oppstår det eit straffegebyr på 1000kr.

Kyss my ass lissom!!


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

SirOlsen

Re: TV
« Svar #9 på: September 10, 2007, 17:47:41 »
Jeg hadde 2 års binding, men det er gått ut for lenge siden.
Men jeg leste på Viasaat sine sider at reglene dems tilsier at man har en viss oppsigelsestid og at oppsigelsen må skje skriftlig, men jeg fant ikke ut om det holdt med skriftlig via mail.. men jeg skal sjekke litt mere.. takker for svar i allefall :)

MrK: jeg er en veldig blind ung mann.. [:p] fyller kveldene med... ja, godt spørsmål [:D]
-SirOlsen-

MrK

Re: TV
« Svar #10 på: September 10, 2007, 19:14:15 »
quote:
Originally posted by SirOlsen
[
MrK: jeg er en veldig blind ung mann.. [:p] fyller kveldene med... ja, godt spørsmål [:D]



Sorry[8D]

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leif Sverre

Re: TV
« Svar #11 på: September 11, 2007, 01:37:03 »
Jeg liker heller ikke Viasat.Har ikke hatt abbonement på Viasat på
flere år nå og klarer meg godt uten.

Forøvrig går det an å prute på prisen hos Viasat.De tilbyr
nå full pakke for 199,- pr.mnd og det faktisk ikke så ille
for full pakke.
Men jeg har ikke tenkt å abbonere av den grunn.