KAMP: vs. Gillingham 29/9

Started by kjelvi, September 23, 2007, 04:16:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

tre minutter igjen

HI MY NAME IS LEEDS
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Fy faen hvor spennende! Håper bare ikke dommeren klarer å ødelegge dagen vår, vi SKAL ha 3 poeng denne kampen.

Hvem skal spille på topp neste kamp?

-WE'LL BE BACK-

Sølvreven

Gillingham kommer til å få straffe på alle frispark som skjer på Leeds sin banehalvdel heretter..Møkkamann

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Redd Ankers vil få et nytt gult kort og dermed rødt for å hale ut tiden... Det forundrer meg IKKE!
Kun 5 minutters tid igjen nu... MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Roy

Come on Leeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

knut_eknes

fikser vi dette er det ikke grenser for hva vi kan få til i denne divisjonen. nå er alle imot oss, FL, FA og nå denne dommeren. gillingham får jo frispark i hytt og pine uten at lorimer og han andre karen skjønner noe av det.
Men hør på Leeds fansen! Fy faen, får gåsehud!

Thomas

Hvis vi holder ut dette, vil det i hvertfall smake meget godt. Selv om jeg selfølgelig er litt bekymret for hvem vi skal ha på topp i neste kamp.

DON REVIE

Per-Stian

Nervøs latter hos meg også. Dette er nervepirrande. Treng beroligande straks!!!

Unsurprisingly, Gillingham looked to make their numerical advantage count, but they struggled to get any change out of the resolute United siude and even when presented a rare chance, Andrew Crofts headed wide from a corner.

Heath also did well to block an effort from Delroy Facey as United got men behind the ball and showed great spirit.

With 10 minutes remaining, Ian Cox had a great opportunity to level for Gillingham, but he fired high and wide from close range. Gills sub Chris Dickson also headed over as the clock started tick down on potentially United's best win so far.

Dommaren held til dagleg til i London. Skal sjå om eg finn adressa hans på Yellow Pages...

Leeeeeeeeeeeeds

Kom igjen LEEDS

HI MY NAME IS LEEDS

torivar

Bobby Davison var jo sidekommentator sist kamp, kanskje han kan ta med skoa til neste kamp?

lidsjunaited

Orient leder 3-2

Moore 4 England!

John I

5 min igjen
veldig bra om vi klarer dette ..
Marching on together

SirOlsen

Faen da så dårlig sendinga på LUTV ER!!!!!!! arghhhh, alt blir bare hakket opp!
-SirOlsen-

Thomas

Hvis vi holder ut dette, vil det i hvertfall smake meget godt. Selv om jeg selfølgelig er litt bekymret for hvem vi skal ha på topp i neste kamp.

DON REVIE

Per-Stian

Nervøs latter hos meg også. Dette er nervepirrande. Treng beroligande straks!!!

Unsurprisingly, Gillingham looked to make their numerical advantage count, but they struggled to get any change out of the resolute United siude and even when presented a rare chance, Andrew Crofts headed wide from a corner.

Heath also did well to block an effort from Delroy Facey as United got men behind the ball and showed great spirit.

With 10 minutes remaining, Ian Cox had a great opportunity to level for Gillingham, but he fired high and wide from close range. Gills sub Chris Dickson also headed over as the clock started tick down on potentially United's best win so far.

Dommaren held til dagleg til i London. Skal sjå om eg finn adressa hans på Yellow Pages...

sveifors

Han blir fan mæ å dømme straffe mot oss vis han får sjansen til det. Kanskje han har søkt på managerjobben i Gillingham
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

GeirO

Leyton Orient leder og målorgie i Portsmouth.....og vi skal vinne!
MOT

Sølvreven

2 minutt igjen. Og en hååpløs offside avgjørelse. Djiiiiz. Mye penger har de fått, mon tro?? Klarer vi dette, så...... Er det KONGE!

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Minimum 5 min overtid????? Kommentatorene skjønner ingenting.. Og der måtte de score ja...1-1

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

Lorimer: He might have tweaked his groin, I don't feel sorry for him, just thought I'd mention it

Us Against the World!

Kasin

Thomas

Leeeeeeeeeeeeds

Det måtte komme. Nå er et poeng UTROLIG VIKTIG

HI MY NAME IS LEEDS

lidsjunaited

SAAAATAAAAAAAAN!

Moore 4 England!

Papi

pota madre....

Gullet skal hem te Bergen!!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

1-1 helvete! FORP***E dommerjævel, 5 min tillegg? Helt utrolig at det er mulig - us against the world!

-WE'LL BE BACK-

Dennis

F***e! Dommerjævel dra te helvete!

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

berlin

wise er genial. Som kjent er han en stillfaren mann, og da er det ikke lett å sette ut Kandol og Beckford for å sette inn Ameobi og Elliott. Så han sa til de at de måtte mobbe dommeren litt. Vips, så er det utvist, og andre får verdifull kamptrening. Genialt. Oh, how much I love you, Wisey!

SirOlsen

F***e!!!!!! Noen slakt den dommeren da!
-SirOlsen-

Einar

Det måtte vel komme, men hvor i h... finner man slike dommere???