Andrews and De Vries

Started by McMidjo, October 01, 2007, 19:46:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McMidjo

Har ikke allverdens forventninger til disse to, men synes Wise igjen har handlet med fornuft i transfermarkedet.

Andrews profil:

http://en.wikipedia.org/wiki/Wayne_Andrews

(merker meg at han også kan spille ving - kan være grei mann å ha i backup)

DeVries profil:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_de_Vries

(husker denne karen fra han scoret vinnermålet for Leicester mot Spurs i FA-cupen for ei stund sia. En fysisk sterke hodespiller som har spilt kamper for Leicester iår. Har faktisk samme trøyenummer i Leicester som Kandol har i Leeds)

-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

samadhi

Dennis Wise er i allefall ikke handlingslammet.

Vi kan vel ikke vente at disse vil bli superstjerner i Leeds, men jeg er overbevist om at de vil gjøre en god jobb. Selv når Kandol og Beckford er tilbake fra karantene vil disse to bli gode å ha i bakhånd så de to andre får litt avlastning. Om en måneds tid bør vel Constantin og Flo (lov å håpe) være klare for spill...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

fornuftig å signe desse to for en mnd under rådende omstendigheter
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

Interessante og fornuftige spelarar Wise hentar her. Byrjar å stole på at dei han hentar, passar inn i gruppa og klubben.

Ferre

Har heller ikke store forventniger til disse to. God å ha når Becks og Kandol må stå over.

-WE'LL BE BACK-

berlin

Enig i at dette var klokt. De kann vise seg å være nyttige den måneden de her.
Hvem vet hva som skjer med våre 4(5) spisser den neste måneden, forlenging kan bli aktuelt om de gjør en bra innsats, selv om det naturligvis er opp til hhv Coventry og Leicester. De Vries virker forøvrig som den mest interessante på papiret.

Jon R

De Vries: Bra snitt for scoringer i Hearts og skotsk PL (72 kamper/ 29 mål), som vel nivåmessig er noe bedre enn League One. Spennende spiller. [8)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

B-m

Grei backup, De Vries høres mest spennende ut av de to.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fmtj

Han lar ikke gjøremål vente den Wise-karen altså[^]! Kanskje han synes klubben og fansen har fått nok av venting og usikerhet? Handlekraft er bra!
Yeboahs vitne

McMidjo

Fant forresten denne:
http://www.youtube.com/watch?v=YdqM72cD-QY

De Vries gjør 4 mål i sin hjemmedebut for Hearts - i lokaloppgjør mot Hibs.

Noen år sia riktignok, men virker som om store deler av Leicesterfansen ikke er særlig happy med å se De Vries gå ut på lån. Omtales som en fysisk sterk, men litt treg spiller.

Han har spilt omtrent alle kamper for Leicester sålangt iår, og var en av hovedmennene når Leicester banket Watford 4-1 i slutten av aug. I motsetning til de fleste lånespillere er altså De Vries matchfit, og bør være mer enn kapabel til å ta Sean Gregan ut av kampen i Oldham i morgen kveld...
[:)]

jarle

Ser ut som en MEGET bra signing på niva 3...

Hollendere har grunnteknikk som er på et høyt nivå... Du ser her en spiss som har kontroll og bruker innsiden av hodet når han setter målene... ikke noe stress...

DETTE BLIR BRA... TIPPER HAN SCORER I DEBUTEN!!!

Sander

Alltid spennende med nye spillere! Håper de kan vise seg fram allerede i morra.. Regner med begge starter på topp

Hallgeir *

Synes Wise er vis her. Tror at det hadde blitt for tynt med to uerfarne spisser...hvis det hadde vært valget. Nå bør i alle fall en av de innlånte starte, og det må være han som har spilt kamper denne sesongen, de Vries. Nå føler jeg at vi likevel har noe å hente på vanskelige Boundary Park. Ros til Wise!
Super Leeds since 1968

Jon R

quote:
Originally posted by midjo

Noen år sia riktignok, men virker som om store deler av Leicesterfansen ikke er særlig happy med å se De Vries gå ut på lån. Omtales som en fysisk sterk, men litt treg spiller.

Han har spilt omtrent alle kamper for Leicester sålangt iår, og var en av hovedmennene når Leicester banket Watford 4-1 i slutten av aug. I motsetning til de fleste lånespillere er altså De Vries matchfit, og bør være mer enn kapabel til å ta Sean Gregan ut av kampen i Oldham i morgen kveld...
[:)]

Jeg så det samme og stusset litt. Det er vanskelig å forstå at det er sportslige årsaker til at strugglin` Leicester ikke har bruk for han nå. Har han kommet på kant med manageren? [8)]

Jon R.
Jon R.

McMidjo

quote:
Originally posted by Jon R
...
Jeg så det samme og stusset litt. Det er vanskelig å forstå at det er sportslige årsaker til at strugglin` Leicester ikke har bruk for han nå. Har han kommet på kant med manageren? [8)]

Ny manager i Leicester, som sikkert vil sette sammen 'sitt eget' lag. Dette kjenner vi jo godt til i Leeds....[:)]

De Vries fulgte med tidligere Leicester-manager Craig Levein over fra Hearts, og er neppe i Gary Megsons framtidsplaner, selv om han har spilt kamper i år.

Budda

De Vries kan gjøre det godt trur jeg. Artig med en nederlender på laget også
Endre

raggen

spennede lånespillere ja og meget klokt av wisey:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

veteranen

Wise viser en imponerende handlekraft på transfermarkedet.
Det skal han ha, den lille knerten! [:)]

Sheridan

Det kan jo også vise seg at Dennis Wise her har gjort ett par elendige impuls-lån [:)][8)]

Robert H.

Er jeg den eneste som er skeptisk til at vi nok engang låner inn middelmådigheter i stedet for å satse på unggutta...? Dette har vi prøvd før x antall ganger de siste årene uten særlig hell!

Sheridan

De som viser seg gode/modne nok i reservekamper er jeg overbevist om får sjansen under Dennis Wise ledelse. Vi trenger back-up for tiden, Robert.

veteranen

quote:
Originally posted by Sheridan

Det kan jo også vise seg at Dennis Wise her har gjort ett par elendige impuls-lån [:)][8)]

Du er alltid så negativ til Wise, Ole! [8D]

Ps: Jeg tok ironien. [:)]

Sheridan

quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Sheridan

Du er alltid så negativ til Wise, Ole! [8D]

Ps: Jeg tok ironien. [:)]

Me2 [:)]

RoarG

La oss nå la de nye folka få en sjanse før vi slakter dem. Det er selvsagt bra at Wise henter inn nye folk gitt den situasjonen laget befinner seg i.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

McMidjo

Mulig jeg tiltror Dennis Wise og hans stab større kløkt og kompetanse enn det de har (eller jeg selv har spilt altfor mye FM[:)]), men jeg ser ikke bort fra at de til enhver tid sitter med en oppdatert shortlist av spillere som både fyller visse kriterier og som er tilgjengelig på lån...

Hvordan kan de (edit:) på så kort tid ellers låne inn to spisser som både holder god Lg1-kvalitet (?), og som langt på vei er kopier av Kandol og Beckford?

Virker ikke særlig impulsivt på meg. Virker snarere som en planlegger for alle eventualiteter - og Wise & co har jo forsåvidt også visst en stund at stallen er tynt besatt med friske angripere....

Blir spennende å se hvor godt Andrews/De Vries kan fylle Becks-/Kandolrollene imorgen kveld - etter bare 24 timer i klubben.

veteranen

quote:
Originally posted by midjo

Mulig jeg tiltror Dennis Wise og hans stab større kløkt og kompetanse enn det de har (eller jeg selv har spilt altfor mye FM[:)]), men jeg ser ikke bort fra at de til enhver tid sitter med en oppdatert shortlist av spillere som både fyller visse kriterier og som er tilgjengelig på lån...

Hvordan kan de ellers låne inn to spisser som både holder god Lg1-kvalitet (?), og som langt på vei er kopier av Kandol og Beckford?

Virker ikke særlig impulsivt på meg. Virker snarere som en planlegger for alle eventualiteter - og Wise & co har jo forsåvidt også visst en stund at stallen er tynt besatt med friske angripere....

Blir spennende å se hvor godt Andrews/De Vries kan fylle Becks-/Kandolrollene imorgen kveld - etter bare 24 timer i kluben

Det er nok ikke noen her som mener at dette er dårlige impulslån, Midjo. Det var bare "Sheridan" som tøyset litt med meg, fordi jeg gjentatte ganger har skrevet at Wise sliter med manglende impulskontroll. [:)]

Vil tro at Leeds, i likhet med andre klubber, har en nokså bra oversikt over spillere som kan hentes på kort varsel.

McMidjo

quote:
Originally posted by veteranen
Det er nok ikke noen her som mener at dette er dårlige impulslån, Midjo. Det var bare "Sheridan" som tøyset litt med meg, fordi jeg gjentatte ganger har skrevet at Wise sliter med manglende impulskontroll. [:)]
....

Vanskelig å følge med på de interne spøkene som går på tvers av tråder - var ikke meningen å bryte inn i 'samtalen'...[:)]

Hang meg ikke først og fremst opp i tidsaspektet  - snarere at disse to spillerne ser ut til å være tro kopier av Becks/Tres.

baste

4 fine mål der..trur dette kan være ett scoop..Lov å håpe.

roaldv

Litt overrasket over den nokså samstemte halleluja-stemningen i denne tråden! Kanskje greit nok å låne, men jeg håper allikevel at Ameobi og Howson får sjansen til å vise seg fram i kveld.

Jeg er skeptisk til at man begynner å tukle med det tilsynelatende sterkt sammensatte laget ved å pøse på med leiesoldater på korttidskontrakter igjen. Det har med identitet å gjøre - de er ikke LEEDS ennå, og vil dessuten ha et mye større press på seg til å prestere enn hva våre egne unggutter har. La de(de Vries?) få litt spilletid, javel, men plassen i startoppstillingen i kveld bør allikevel gå til en av våre egne.