Skrevet av Emne: Jeg er redd...  (Lest 3672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Jeg er redd...
« på: Oktober 14, 2007, 00:37:11 »
Jeg er redd det begynner å tørke ut en aning på skåringsfronten. Vi trenger en Leon Constantin eller hva det var han het i utfordrerposisjon. De Vries er nok kanskje på et litt for gammelt og tregt nivå foran mål. Midtbanen skårer lite. Hva med han Kish fra i fjor. Lån ham inn da, nå som Thompson er ute for et par måneder...

[8D][8D][8D] MÃ…L MÃ…L MÃ…L...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Re: Jeg er redd...
« Svar #1 på: Oktober 14, 2007, 01:03:00 »
Idag mener jeg vi gjorde to feil...

Parker skulle spilt... hvis han var så god alle her som så darlo matchen mener.
I tillegg burde da Costa spilt... to flankespillere av rang er veien å gå...

Det har ligget litt i kortene de siste kampene at laget ikke var helt i gjenge... et par bytter kunne da gjort underverker...

Douglas erstatter Thommo greit...

oak-tjome

Re: Jeg er redd...
« Svar #2 på: Oktober 14, 2007, 01:04:13 »
quote:
Originally posted by Promotion 2010

Jeg er redd det begynner å tørke ut en aning på skåringsfronten. Vi trenger en Leon Constantin eller hva det var han het i utfordrerposisjon. De Vries er nok kanskje på et litt for gammelt og tregt nivå foran mål. Midtbanen skårer lite. Hva med han Kish fra i fjor. Lån ham inn da, nå som Thompson er ute for et par måneder...

[8D][8D][8D] MÃ…L MÃ…L MÃ…L...



er det bekreftet at Thommo er ute i et par måneder?
 

lojosang

Re: Jeg er redd...
« Svar #3 på: Oktober 14, 2007, 01:08:24 »
Er vel litt tidlig å erklære da Costa som flankespiller av rang ennå? Klart, han blir det heller ikke om han ikke får spille. Med Thompson på skadelista (igjen) burde han ha alle muligheter til å spille seg inn på laget i hvert fall.

At det blir godt å få Constantine klar for kamp er det vel neppe så mange som er uenige i. Bambi Andrews har i hvert fall lite på benken vår å gjøre om det han viste mot Darlington er representativt for hans ferdigheter.

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

Promotion 2010

Re: Jeg er redd...
« Svar #4 på: Oktober 14, 2007, 01:12:08 »
quote:
Originally posted by oak-tjome

quote:
Originally posted by Promotion 2010

Jeg er redd det begynner å tørke ut en aning på skåringsfronten. Vi trenger en Leon Constantin eller hva det var han het i utfordrerposisjon. De Vries er nok kanskje på et litt for gammelt og tregt nivå foran mål. Midtbanen skårer lite. Hva med han Kish fra i fjor. Lån ham inn da, nå som Thompson er ute for et par måneder...

[8D][8D][8D] MÃ…L MÃ…L MÃ…L...



er det bekreftet at Thommo er ute i et par måneder?


Den gamle mannen har strukket hamstringen. Wise: "His hamstring went". Seig skade på gammel spiller. Han har slitt lenge med en for stram hamstring, derfor hvile innimellom. Trent ti av 28 dager før kampen forrige helg. Helt utrolig at han startet mot Darlington i midtuken på en ekstremt glatt bane, etter det han har slitt med den siste tiden,

Wise: "He will be out for long..." 8 uker er ikke uvanlig for en slik skade. Se på Owen, sliter år etter år med trang lårmuskelatur på baksiden (hamstring).

Kish inn sier nå jeg!!! [8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Re: Jeg er redd...
« Svar #5 på: Oktober 14, 2007, 01:13:06 »
Og så trekker vi inn og puster ut en gang til...

Jermaine og Tres kommer til å score viktige mål igjen.
Det er for tidlig å la Da Costa sette sitt preg på laget.
Utover sesongen kommer både Parker og Da Costa til å spille flere kamper.

Så trekker vi inn en gang til, og puster rolig ut.

Promotion 2010

Re: Jeg er redd...
« Svar #6 på: Oktober 14, 2007, 01:14:46 »
På radioen snakket de om venstreback Clapham som MoM. Da er det vel noe igjen for Parker, selv om han var glimrende som midtstopper i 2.omgang mot Darlo.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander

Re: Jeg er redd...
« Svar #7 på: Oktober 14, 2007, 04:04:57 »
Bra Enrique.. Jeg!! Som mange andre, har nok litt panikk nå, men skal vi ha det?!!!
 

Sydhagen

Re: Jeg er redd...
« Svar #8 på: Oktober 14, 2007, 16:47:41 »
og hva skulle denne panikken komme av...? pga en uavgjort hjemme mot topplaget?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Jeg er redd...
« Svar #9 på: Oktober 14, 2007, 16:49:40 »
Det eneste jeg er redd for er at skadene som tilsier at vi har for tynn stall



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

Re: Jeg er redd...
« Svar #10 på: Oktober 14, 2007, 16:52:26 »
tror de fleste lag i denne divisjonen har tynn stall, men tror også at leeds har den beste stallen i divisjonen.
det som er viktig er at vi ikke får skader på casper, heath, douglas og spissene(ivertfall frem til en av de andre spissene blir friske)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Jeg er redd...
« Svar #11 på: Oktober 14, 2007, 16:55:50 »
Leeds har nok den beste stallen hvis man kun regner med 13 spillere, men fra den 14 så er det muligens for tynt besatt. Spør du en Nottingham supporter så sier han at de har den beste stallen osv. Vi tror nok at Leeds har den beste stallen fordi det er Leeds og vi er Leeds supportere



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

peacock

Re: Jeg er redd...
« Svar #12 på: Oktober 14, 2007, 17:05:52 »

Låne spillere? Tynn stall? For oss spiller det ingen rolle at vi mister en midtbanespiller. Her har vi nok av alternativer. Forstår virkelig ikke at de ropes på lån bare vi får en spiller skadet. Tenk[:(!]
« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 17:07:24 av peacock »

h.b

  • Gjest
Re: Jeg er redd...
« Svar #13 på: Oktober 14, 2007, 17:09:25 »
Er ikke så sikker på alternativene peacock. tror at vi trenger inn en eller to på midten



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

Re: Jeg er redd...
« Svar #14 på: Oktober 14, 2007, 17:10:52 »
er enig i at vi trenger en sjef på midtbanen, føler ikke at thompson er god nok her.
men bortsett fra det er vi godt besatt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jarle

Re: Jeg er redd...
« Svar #15 på: Oktober 14, 2007, 17:47:26 »
hvorfor spiller Thommo på en Tirsdag når han er "skadet" for så å spille Lørdag igjen...

Smarte lag hviler stjernene i ubetydelige cupkamper på bortebane på glatt underlag osv...
VELDIG LITE WISE spør du meg...

Han burde fått en uke med trening og massasje til og spilt mot LO thats it.. NÃ… ER HAN UTE IGJEN!!!

peacock

Re: Jeg er redd...
« Svar #16 på: Oktober 14, 2007, 18:13:54 »
Jarle; tull! Etterpåklokskap kan alle vise. Selvsagt var han ikke skadet, da hadde han ikke spilt.

Til dekning og bredde på midtbanen:
Thompson, Douglas, Hughes, Carole, Prutton, Westlake, Derry, Howson, Bayly, Da Costa og Weston. Om ikke dette holder i League One, da vet ikke jeg hva som er nødvendig. I hvert fall et bevis for at å låne en spiller når Thompson blir skadet, blir fullstendig latterlig. Hvilket signal er dette å gi til de andre?

jarle

Re: Jeg er redd...
« Svar #17 på: Oktober 14, 2007, 18:28:56 »
"skadet" skrev jeg påfuglen...

det betyr ikke at han var skadet... men han var tydeligvis ikke helt frisk heller... Han har vært hvilt i mange kamper iår pga av skade... da spiller man vanligvis ikke tirsdag / lørdag...
det kaller jeg ikke etterpåklokskap!!!

Midtbanen vår består av mange gode spillere helt klart.
POENGET er at vi mangler den helt store spilleren... den som styrer kampen dit han vil, som sprer sikkerhet i laget, som har ro og overblikk, en SPIELFüRHER en PLAYMAKER...

Sheridan

Re: Jeg er redd...
« Svar #18 på: Oktober 14, 2007, 18:30:08 »
Tres og Becks er snart "back among the goals" [8D]



peacock

Re: Jeg er redd...
« Svar #19 på: Oktober 14, 2007, 18:42:05 »
"det betyr ikke at han var skadet... men han var tydeligvis ikke helt frisk heller... "

Det er lett å si i etterkant= Etterpåklokskap, selvsagt.

HåvardK

Re: Jeg er redd...
« Svar #20 på: Oktober 14, 2007, 19:41:34 »
Douglas kommer heldigvis tilbake fra landslagsfotball til helga, men vil sikkert være ute av samme grunn i flere kamper fremover. Dessuten mister han nok en del kamper pga kort, vil jeg tro.
Bortsett fra ham er det vel Hughes som er igjen til å bekle den sentrale ankerrollen(selv om Norman Hunter ga ham det glatte lag gjennom hele kampen i går). Kan ikke se at noen av de andre har kvaliteter på den plassen.

Jon R

Re: Jeg er redd...
« Svar #21 på: Oktober 14, 2007, 20:00:46 »
quote:
Originally posted by Jon R

Sitat
Originally posted by HåvardK

Douglas kommer heldigvis tilbake fra landslagsfotball til helga, men vil sikkert være ute av samme grunn i flere kamper fremover. Dessuten mister han nok en del kamper pga kort, vil jeg tro.
Bortsett fra ham er det vel Hughes som er igjen til å bekle den sentrale ankerrollen(selv om Norman Hunter ga ham det glatte lag gjennom hele kampen i går). Kan ikke se at noen av de andre har kvaliteter på den plassen.



Prutton har egenskaper til å spille på Thompsons plass. Hughes har vist at han takler "ankerrollen" når Douglas ikke er tilgjengelig. Vi burde ha nok midtbanefolk som cover til alle plasser ved skader og suspensjoner og i kulissen venter flere av de yngste gutta som Bayly, Howson og Hotchkiss. Jeg kan rett og slett ikke se behovet for å hente inn enda flere. [:0]

Når det gjelder Hunters kritikk av Hughes, gikk vel den like mye til Wise sitt spilleopplegg. Nok en gang lå den mest defensive av midtbanespillerne svært dypt og rett foran de to stopperne våre. "Get out of there and leave that job to our central defenders" var Hunters melding, den samme meldingen han har sendt til Douglas i nesten alle av våre forgående kamper. [8)]

Jon R.


« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 20:02:35 av Jon R »
Jon R.

OPM

Re: Jeg er redd...
« Svar #22 på: Oktober 14, 2007, 20:38:22 »
Jeg synes ikke vi skal overdrive dette med at Thompson blir ute. Laget har nok cover-up på midtbanen. Vi må ikke glemme at Tommo har vært ute store deler av sesongen, og vi har jo greidd oss tålelig, eller?
Jeg mener at problemet ligger mer i at forsvar og midbane ikke henger sammen. Som Hunter sa, "get out of there" til vår ankermann på midtbanen som lå altfor nær midforsvaret. Vi får ikke nok ut av overtallsituasjonen når LO reduseres til 10 mann. Da må vi flytte laget framover på banen! Det greidde vi ikke.
 

Svend Anders

Re: Jeg er redd...
« Svar #23 på: Oktober 14, 2007, 23:37:04 »
Jeg håper i alle fall Derry kan fylle (avlaste) mye av rollen som Thompson har hatt når han eventuelt er tilbake i laget (tidligst i november, trolig nærmere jul).

Selv om vi har MANGE midtbanespillere er ikke det noen garanti for å ha nok spillere til å sette spillere sammen som komplementerer hverandre dersom vi blir utsatt for noen skader og landslagsinnkallinger. Ikke minst Thompsons rolle som anker, med ro, erfaring og pasningsferdigheter til å "holde i trådene" er utsatt, spesielt inntil Derry er tilbake.

SA

http://www.svendanders.com/

Sølvreven

Re: Jeg er redd...
« Svar #24 på: Oktober 14, 2007, 23:46:36 »
Vi har mange unggutter som bør slippe til snart. Hvis de ikke er gode nok til 3 divisjon, hvorfor blir de da kjøpt opp av PL lag? Gutter som Leeds matcher forsiktig spiller ofte fast når de kommer til en bedre klubb. Milner, Lennon, Parker, Beckford etc---

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jeg er redd...
« Svar #25 på: Oktober 15, 2007, 14:26:55 »
quote:
Originally posted by Promotion 2010

Jeg er redd det begynner å tørke ut en aning på skåringsfronten. Vi trenger en Leon Constantin eller hva det var han het i utfordrerposisjon. De Vries er nok kanskje på et litt for gammelt og tregt nivå foran mål. Midtbanen skårer lite. Hva med han Kish fra i fjor. Lån ham inn da, nå som Thompson er ute for et par måneder...

[8D][8D][8D] MÃ…L MÃ…L MÃ…L...



Ingen har klart å slå oss enda, husk det!
Yeboahs vitne

HåvardK

Re: Jeg er redd...
« Svar #26 på: Oktober 16, 2007, 00:44:28 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Jon R

Sitat
Originally posted by HåvardK

Douglas kommer heldigvis tilbake fra landslagsfotball til helga, men vil sikkert være ute av samme grunn i flere kamper fremover. Dessuten mister han nok en del kamper pga kort, vil jeg tro.
Bortsett fra ham er det vel Hughes som er igjen til å bekle den sentrale ankerrollen(selv om Norman Hunter ga ham det glatte lag gjennom hele kampen i går). Kan ikke se at noen av de andre har kvaliteter på den plassen.




Prutton har egenskaper til å spille på Thompsons plass. Hughes har vist at han takler "ankerrollen" når Douglas ikke er tilgjengelig. Vi burde ha nok midtbanefolk som cover til alle plasser ved skader og suspensjoner og i kulissen venter flere av de yngste gutta som Bayly, Howson og Hotchkiss. Jeg kan rett og slett ikke se behovet for å hente inn enda flere. [:0]

Når det gjelder Hunters kritikk av Hughes, gikk vel den like mye til Wise sitt spilleopplegg. Nok en gang lå den mest defensive av midtbanespillerne svært dypt og rett foran de to stopperne våre. "Get out of there and leave that job to our central defenders" var Hunters melding, den samme meldingen han har sendt til Douglas i nesten alle av våre forgående kamper. [8)]

Jon R.





Jeg vektlegger vel egentlig ikke Normans uttalelser så mye. Syns han nok en gang virket temmelig brisen, med sine stadige "I can´t believe it!"og gjentatte klaging på dommeren.
Når det er sagt, stiller jo også jeg spørsmål ved de forskjellige rollene på midtbanen. Syns det er rart at ikke en kreativ spiller som Howson blir brukt mer - men han trenger jo et adskillig mer kreativt spilleopplegg for å kunne fungere.
Det er også mulig at Prutton kan fungere som anker/tilbaketrukket midtbane. Samtidig ser det ut til at han og Fraz har et brukbart samarbeid på høyre kant, ihvertfall med tanke på innsats og ballbesittelse.