avstemning

Er Dennis Wise rette manager for LUFC?

Ja
36 (52.9%)
Nei
14 (20.6%)
Vet ikke
18 (26.5%)

Stemmer totalt: 67

Avstemning er avsluttet: Oktober 24, 2007, 09:32:29

Skrevet av Emne: Wisey rette man for Leeds?  (Lest 5820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Billy Leeds

Wisey rette man for Leeds?
« på: Oktober 19, 2007, 09:32:29 »
Bare til å stemme...
 

lojosang

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #1 på: Oktober 19, 2007, 09:57:19 »
Akkurat nå er det vanskelig å si nei.
I det lange løp TROR jeg ikke det, men se hvor hyppige managerbytter har ført oss.
Ikke at managerbyttene er eneste årsaken. Mener han er i ferd med å skaffe seg tilgang på blanke ark og fargestifter med den glimrende sesongåpningen. Fikser han opprykk skal han få sjansen til å overbevise meg i CCC.

Det blir med andre ord en soleklar "Vet ikke" på meg.
- Leif Olav

KeyserSoze

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #2 på: Oktober 19, 2007, 10:16:42 »
Må gå for "Vet ikke" jeg også. Tror Wise er rett mann for å få oss opp til CCC, og kanskje også opp til PL. Men deretter er jeg meget usikker. Han er dog en ung manager, så alt kan skje.
 

JanT

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #3 på: Oktober 19, 2007, 12:04:18 »
Helt klart "JA".

Kan vanskelig se for meg noen andre som til nå kunne gjort en bedre jobb.
Jan Tore, luscos 1119

AndyMathie

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #4 på: Oktober 19, 2007, 12:45:55 »
Helt klart et nei, han bør ikke være manager i Leeds om et par år. Legger til at om spørsmålet var litt annerledes formulert som dette:

Er Wise rette mann for Leeds akkurat NÃ…?
Ja, det er han.
We are Leeds and we are proud of it!

Lars E

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #5 på: Oktober 19, 2007, 13:16:37 »
Akkurat nå er det vanskelig å si nei.
I det lange løp TROR jeg ikke det, men se hvor hyppige managerbytter har ført oss.
Ikke at managerbyttene er eneste årsaken. Mener han er i ferd med å skaffe seg tilgang på blanke ark og fargestifter med den glimrende sesongåpningen. Fikser han opprykk skal han få sjansen til å overbevise meg i CCC.

Det blir med andre ord en soleklar "Vet ikke" på meg.

Samme her ja
Forever Leeds

pedro

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #6 på: Oktober 19, 2007, 13:32:50 »
Helt klart JAAAAAA!!! :)
Leedsomaniac

Dennis

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #7 på: Oktober 19, 2007, 13:52:18 »
Det blei et rungende "Ja!" med et (akkurat nå, i alle fall...) etter  ::)
Marching on together!

Kato

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #8 på: Oktober 19, 2007, 14:22:51 »
Nope, ikke rette mann.

Når man vurderer Wise OVER TID, er han dessverre feil mann.
 

Robert H.

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #9 på: Oktober 19, 2007, 14:43:17 »
Jeg ender på "vet ikke" her. HÃ…PER han er det, men tvilen gnager enda etter altfor mange uheldige episoder i fjorårssesongen...

Klausen

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #10 på: Oktober 19, 2007, 14:55:57 »
Hva mener du med over tid Kato?

Klingen

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #11 på: Oktober 19, 2007, 15:46:19 »
Blei eit JA frå meg, men er jo også i tvil, har aldri hatt sansen for Wise som spiller/person. Han var jo ein mann som kunne ordne slosskamp i ein telefonboks, sjølv om han var aleina der. Men da som han har gjort med LEEDS i årets sesong, er jo strålandes, så derfor JA.
Klingen
Medlemnr. 456

Budda

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #12 på: Oktober 19, 2007, 16:05:54 »
Er usikker. Trenger litt mere resultater. Derfor ett vet ikke.
Endre

Karl Hot Shot

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #13 på: Oktober 19, 2007, 18:12:15 »
Her var det veldig enkelt å avgi stemme. Det er i hvert fall 200 bedre managere bare i England, og jeg kan altså intet annet enn å avskrive Dennis Wise. Kato hadde gjort en dobbelt så god jobb. Under Kato hadde vi bare tapt 0-1 borte mot Pompey, og vi hadde stått med 11 seirer i League One. Easy!
 

Kato

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #14 på: Oktober 19, 2007, 18:13:04 »
Over tid er summen av det han har levert som manager de siste to årene. Og det er ikke godt nok, selv om høsten så langt har vært bra (i 3.-divisjon?????? og med lady luck sittende ved hans side).

Altfor mange som skriker opp med noen seire, og så tuter etter oen tap.

Se dette over tid, og dessverre blir han gal mann.
 

Roy

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #15 på: Oktober 19, 2007, 18:36:38 »
Wise er DEFINITIVT IKKE mannen som skal lede oss til de store høyder  >:(. Til opprykk fra L1  ??? Det bør han klare, men deretter bør han ta over MK Dons eller lignende.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Klausen

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #16 på: Oktober 19, 2007, 20:26:58 »
Det var sikkert endel som hadde avskrevet Svennis etter Englandsjobben også, men han har til de grader motbevist kritikerne!
Poenget er, både spillere og managere utvikler seg, og ser man på Wise i dag i forhold til tidligere ser man at han også har utviklet seg! Ser man ikke dette, er man enten svaksynt eller trangsynt!

Jeg er iallefall ikke interessert i å dømme Wise på grunn av jobben han gjorde i Millwall eller Swindon!
Han har gjort en bra jobb med Leeds, sett under ett! Fjorårssesongen var ikke optimal og endte med nedrykk, men det hadde den gjort med Kevin Blackwell også!

kilgallon

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #17 på: Oktober 19, 2007, 20:29:38 »
Jeg skulle ønske det var mulig å sammenligne Wise med en av de 200 andre managerne som Hot Shot mener er bedre enn Wise. Og hvordan vurderer vi om Wise er rette mann for Leeds? Hva er kriteriene? Er det anntall seire? Går det på hvor mange "store stjerner" han greier å signe? Eller går det på uttalelsene hans etter kampen? For meg så dreier det seg om en ting, og det er å få Leeds opp i rekkene igjen, og der ser det ut til at Wise er mannen. Og det at noen trekker frem hans unge alder som et "minus" synes jeg egentlig er litt bort i natta. Uten at jeg helt vet det, så tror jeg f.eks. ikke at Mourinho er særlig mye eldre enn Wise. Nå nej, han var jo så heller ikke rette mann for Chelsea.... ::)

Og jeg tror heller ikke Wise er Leeds manager ut sesongen. Leeds er en stor klubb og resultatene blir lagt merke til. Så det spørs nok om ikke en eller annen manager-løs PL eller CCC klubb snart har kloa ute etter "den bette"  :)

Karl Hot Shot

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #18 på: Oktober 19, 2007, 22:27:05 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.
 

Dennis

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #19 på: Oktober 19, 2007, 22:44:01 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.


Alderen er ikke grunn for dømming, men utseendet er!  ???
Marching on together!

Klausen

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #20 på: Oktober 19, 2007, 23:14:19 »
Nå tar du kaka igjen, Karl! ::) :o  Er det mulig å synke så lavt?

Karl Hot Shot

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #21 på: Oktober 19, 2007, 23:54:35 »
Nå tar du kaka igjen, Karl! ::) :o  Er det mulig å synke så lavt?


Jeg fatter bare ikke hva Brasils Kaka har med dette å gjøre, Klausen!  ;D Ufattelig sykt av deg å bringe inn Kaka i denne diskusjonen. Tror du virkelig at han er interessert i å spille for Leeds United i engelsk tredjedivisjon? Nei, nå går synsinga her inne rett vest. Synd, for vi var så godt i gang!  :-[
 

Sydhagen

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #22 på: Oktober 20, 2007, 11:12:01 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.

greit nok å være negativ og sint hot shot, men her går du for langt!  >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik M

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #23 på: Oktober 20, 2007, 11:30:42 »
Karl Hot Shot - hvor langt ned skal du synke?  Du gjør meg kvalm og for meg ødelegger du dette forumet.  Ytringsfrihet er greit, men du ligger på nivå med ren rasisme.  Vi kan diskutere om Wise er rette mannen og det behøver ikke alltid være veldig sakelig.  Men det får vel være grenser.  Jeg er flau over å dele Leeds-fellesskapet med deg. Klubben og supporterklubben hadde vokst på å bli kvitt sånne som deg.
 

Kato

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #24 på: Oktober 20, 2007, 12:02:56 »
Det var da voldsomt....... Holder vi med samme lag?
 

Budda

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #25 på: Oktober 20, 2007, 13:11:27 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.

Er det mulig? Slike sammenligninger bør du holde deg for god til. Er målet ditt å provosere mest mulig?
Endre

Jon R

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #26 på: Oktober 20, 2007, 13:19:41 »
Dette tar litt av nå. Gult kort til Hot Shot for "unsporting behaviour", som det heter på fotballspråket.
Det er greit å skyte hardt, men rene sleivspark treffer sjelden målet. Hvis dette utarter seg ytterligere nå, stenger vi tråden.
Jon R.

kilgallon

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #27 på: Oktober 20, 2007, 13:19:31 »
Der er jeg enig med dig Jon R. Selvom jeg ikke tar Hot Shots utmelding som annet enn et forsøk på å være morsom. Eller så er det skrevet i fullskap.

Klausen

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #28 på: Oktober 20, 2007, 14:25:02 »
Sitat
Skrevet av: Jon R
Dette tar litt av nå. Gult kort til Hot Shot for "unsporting behaviour", som det heter på fotballspråket.
Det er greit å skyte hardt, men rene sleivspark treffer sjelden målet. Hvis dette utarter seg ytterligere nå, stenger vi tråden.

Denne applauderes!  En tommelfingerregel bør være at man prøver å ta ballen, ikke mannen...


McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #29 på: Oktober 20, 2007, 14:54:18 »
Kan alle dere som har svart 'Vet Ikke' vennligst stemme på nytt, nå som dere har sett Hot Shot sine velfunderte argumenter for at Wise ikke er rette mann for Leeds.  :-[
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....