avstemning

Er Dennis Wise rette manager for LUFC?

Ja
36 (52.9%)
Nei
14 (20.6%)
Vet ikke
18 (26.5%)

Stemmer totalt: 67

Avstemning er avsluttet: Oktober 24, 2007, 09:32:29

Skrevet av Emne: Wisey rette man for Leeds?  (Lest 5834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #30 på: Oktober 20, 2007, 15:15:30 »
Merk dere følgende:


"Hvis man overforer trollet, ender det oftest med kraftig oppkast og diarre. "


gammelt jugeord.
Jon R.

Tom S

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #31 på: Oktober 20, 2007, 15:47:42 »
Det er greit å vite kor vi har Karl Hot Shot.
For framitden må han selvfølgelig få skrive så mykje han vil, men han vil jo aldri bli tatt seriøst, så sånn sett kan han jo egentlig slutte.
COME ON LEEDS !!

Karl Hot Shot

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #32 på: Oktober 20, 2007, 16:37:56 »
Karl Hot Shot - hvor langt ned skal du synke?  Du gjør meg kvalm og for meg ødelegger du dette forumet.  Ytringsfrihet er greit, men du ligger på nivå med ren rasisme.  Vi kan diskutere om Wise er rette mannen og det behøver ikke alltid være veldig sakelig.  Men det får vel være grenser.  Jeg er flau over å dele Leeds-fellesskapet med deg. Klubben og supporterklubben hadde vokst på å bli kvitt sånne som deg.

Her er det tydeligvis noen som tar seg selv og alt rundt litt for høytidelig? Kan det være at noen befinner seg i en psykisk ustabil periode når de makter å reagere så knallhardt på en vits? Og har du fordommer til psykisk utviklingshemmede, Erik M? Det er slike holdninger til de som er litt annerledes enn oss andre som gjør samfunnet kaldt å leve i.

Wise har for øvrig under normal intelligens til å befinne seg i fotballmiljøet. Og vi vet at fotballmiljøet generelt er preget av mennesker som igjen er under normal standard for samfunnet. Dette er ikke skrevet som en hets. Det er et faktum.
 

Budda

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #33 på: Oktober 20, 2007, 17:00:01 »


Wise har for øvrig under normal intelligens til å befinne seg i fotballmiljøet. Og vi vet at fotballmiljøet generelt er preget av mennesker som igjen er under normal standard for samfunnet. Dette er ikke skrevet som en hets. Det er et faktum.

Litt av en påstand. Regner du har et godt grunnlag å bygge den på... ::)
Endre

Sheridan

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #34 på: Oktober 20, 2007, 17:06:50 »
Men du må da skjønne noe Hottentott  ;)

Alt dette usaklige lortet du på død og liv
må lire av deg ang Wise - blir noe patetisk
i lengden.

# Rotte med stikkende øyne
# Minner om en utviklingshemmet
# Har usedvanlig lav intelligens

Og sikkert mye mer...

Sånt minner ikke om en særlig smart aktør
på forumet. Og du som er opptatt av intelligens (?).

Spark så hardt du bare vil for meg!
Men er redd postene dine mister sin kraft
hvis du har tenkt å fortsette i samme sporet.

Karl Hot Shot

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #35 på: Oktober 20, 2007, 19:05:16 »
Kan alle dere som har svart 'Vet Ikke' vennligst stemme på nytt, nå som dere har sett Hot Shot sine velfunderte argumenter for at Wise ikke er rette mann for Leeds.  :-[

Jeg er enig i at "Vet ikke" i utgangspunktet ikke burde vært med som svaralternativ i en forumsundersøkelse omkring hvorvidt Dennis Wise er rett manager for Leeds United eller ikke. At du derimot misforstår budskapet i noen av mine innlegg, er jo ikke noe nytt, og det burde heller ikke ha noe med denne saka å gjøre. Folk må jo kunne bestemme seg for et svar, så lenge det er helt frivillig å avgi stemme og avstemningen har null betydning i den store sammenhengen. Jeg foreslår derfor at de ansvarlige for hele greia, gjør jobben om igjen og denne gangen utelater "Vet ikke" som svaralternativ.
 

Promotion 2010

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #36 på: Oktober 20, 2007, 19:20:48 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.
Hvis du er en representant for norsk skolevesen og er satt til å vurdere innhold i oppgaver skrevet av norske ungdommer, så håper jeg dine overordnede følger med på dette forumet og vurderer tiltak for hjelpe deg inn på rett spor.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #37 på: Oktober 20, 2007, 19:40:53 »
Skulle vara intressant att veta vad moderatorna tycker om persongreppen på wise? vad går gränsen för vad man får skriva?
 

Karl Hot Shot

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #38 på: Oktober 20, 2007, 19:51:51 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.
Hvis du er en representant for norsk skolevesen og er satt til å vurdere innhold i oppgaver skrevet av norske ungdommer, så håper jeg dine overordnede følger med på dette forumet og vurderer tiltak for hjelpe deg inn på rett spor.

Har du hørt om humor?
 

Sten

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #39 på: Oktober 20, 2007, 19:53:23 »
Skulle vara intressant att veta vad moderatorna tycker om persongreppen på wise? vad går gränsen för vad man får skriva?

There's no need to flog a dead horse. Tror vel alle nå har fått med seg om hva Hot Shot mener om Wise, og foreslår at vi enes om følgende definisjon: en real diskusjon er meningsytringer som preges av en dialog der de som diskuterer forsøker å belyse en problemstilling fra forskjellig synsvinkler. Når en synsvinkel eller ett synspunkt er behørig belyst er det ikke nødvendig å gjenta det i uendelighet..
Sten

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #40 på: Oktober 20, 2007, 19:58:45 »
Kan alle dere som har svart 'Vet Ikke' vennligst stemme på nytt, nå som dere har sett Hot Shot sine velfunderte argumenter for at Wise ikke er rette mann for Leeds.  :-[

Jeg er enig i at "Vet ikke" i utgangspunktet ikke burde vært med som svaralternativ i en forumsundersøkelse omkring hvorvidt Dennis Wise er rett manager for Leeds United eller ikke. At du derimot misforstår budskapet i noen av mine innlegg, er jo ikke noe nytt, og det burde heller ikke ha noe med denne saka å gjøre. ....

Jeg skal gi deg mye kreditt for at du høyner både temperatur og underholdningsverdi på dette forumet med dine klovnestreker, Hot Shot – men av og til virker det jo faktisk som du mener det du skriver. Jeg har nok tatt feil av deg. Sorry…
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

janove

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #41 på: Oktober 20, 2007, 22:08:52 »
Om Dennis Wise var 60 år, ville ikke det ha gjort idiotien hans noe bedre. Jeg er enig i at alderen ikke bør brukes mot ham. Derimot ligner han veldig på Aukrusts Flåklypa-figur Mysil Bergsprekken, og det gjør at jeg personlig ikke makter å ta ham alvorlig. Videre ligner han veldig på en psykisk utviklingshemmet som jeg hadde med å gjøre for noen år siden. I studietida jobbet jeg noe i helgene på et avlastningshjem for psykisk utviklingshemmede. Tanken var at foreldrene til de psykisk utviklingshemmede skulle få litt fred og tid for seg selv. Første gang jeg så et intervju med Dennis Wise visste jeg at jeg hadde sett ham før. Jeg visste bare ikke hvor. Så slo det meg at det var på avlastningshjemmet! Men i motsetning til hans psykisk utviklingshemmede look-alike, bringer Dennis Wise på langt nær så mye glede og smil i hverdagen.



Er du sikker på at du jobbet på denne institusjonen?

ai494

Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #42 på: Oktober 21, 2007, 02:45:07 »
Skjønner ikke denne nesegruse beundringen flere på dette forumet har av Wise.
Vi er tross alt i 3. divisjon og selv om vi har vunnet mange kamper så har spillet stort sett vært ganske dårlig. Ingen kan vel påstå at vi ikke har vært heldig i stort sett hver kamp denne sesongen.
Selvfølgelig fortjener vi litt "stang inn" nå etter flere sesonger med bare elendighet, men spillet må bedre seg om vi skal klare opprykk.
Dersom det blir CC neste år så tror jeg immidlertid at Wise kommer til å møte veggen skikkelig.
Har ingenting tro på at han skal ta Leeds opp i PL.
Vi får bare håpe at gnieren Bates selger klubben til neste år til noen som har lomma full av pund og ikke minst er villig til å bruke dem. Forsvinner Bates så forsvinner vel Wise også forhåpentligvis.

Synes forøvrig at innleggene til Karl er både velformulerte og morsomme. Begriper ikke at noen lar seg hisse opp av slikt.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wisey rette man for Leeds?
« Svar #43 på: Oktober 21, 2007, 10:38:34 »
Vi velger å stenge denne tråden.

De siste innleggene har dreid seg om å karakterisere med-debattanter, ikke om Wise. Så da dropper vi videre diskusjon, og håper at videre Wise-diskusjoner (i andre tråder) kan gå på sak...

Mod.


Edit: Forøvrig fler enn Hot Shot som fortjener "gult kort" i denne tråden. Vi tar det på PM i denne omgang, men husk at selv innlegg som bevisst er lagt inn for å provosere og som har en respektløs tone overfor navngitte folk i klubben, ikke kan brukes som argument for å drive ren personhets mot andre debattanter.

Jon R
« Siste redigering: Oktober 21, 2007, 12:45:55 av Jon R »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan