Kandol signs

Started by Promotion 2010, October 19, 2007, 15:28:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Synes han gjorde et greit innhopp, men også jeg reagerte på manglende vilje til å gjenvinne ballen når han mistet den.  :)
Jon R.

Erik_

Kan visst han bare vil denne Tresor Osmar. Bedre enn Pele også, sier Pele selv... så det så.  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=_eZT2CneWSQ

Mener Kandol ennå ikke blir brukt helt riktig i sin spissrolle. Tresor vil bli bedre av å få innlegg fra kant fra en spiller som f. eks Sweeney, i stedet for å jobbe 90% med å vinne lange baller fra forsvaret for å flikke videre til Beckford. Tror det var Sølvreven (correct me if i'm wrong) som for litt siden nevnte noe lignende. Om enn i noe annen innpakning. Uansett spot on, Silverfox!

Savner forresten soumoh sitt syn på Kandol i denne tråden. Kandols egen nummer èn supporter må være.  :)

Asbjørn

Quote from: Enrique on January 15, 2008, 23:56:05
Savner forresten soumoh sitt syn på Kandol i denne tråden. Kandols egen nummer èn supporter må være.  :)

Ironi har aldri vært din greie  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Quote from: Asbjørn on January 16, 2008, 00:02:39
Quote from: Enrique on January 15, 2008, 23:56:05
Ironi har aldri vært din greie  :)
Som Kandol og å skåre mål.
Vel, en gang treffer jeg også.  :-\

Asbjørn

Quote from: Enrique on January 16, 2008, 00:09:05
Vel, en gang treffer jeg også.  :-\

...tror nok godeste Soumoh følte seg ganske truffet også  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Når jeg kritiserer Kandol så kommer det selvsagt ikke av de 10 minuttene han spilte i går.... Føler jeg har sett/hørt/lest nok igjennom de siste månedene til å konstatere at Kandol holder et for dårlig nivå for Leeds United. Ihvertfall for tiden.. Hvem vet om Wise kan få lært fyren noe fotball...

Alta-White