Skrevet av Emne: FA-cupen  (Lest 70885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: FA-cupen
« Svar #120 på: November 28, 2010, 20:50:20 »
Kjempetrekning!
Einaste minus; vi skulle fått heimekamp - det hadde blitt fest!!
Men, vi er sterkere borte.... Watch out you gooners....
COME ON LEEDS !!

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #121 på: November 28, 2010, 20:59:39 »
Ja, er dette virkelig en kjempetrekning? Synes ikke det er kjempetrekning i det hele tatt, for vi må være så realistisk å vedgå at cupeventyret slutter straks det har begynt - dessverre... Hjemmekamp er punkt 1, og når vi ikke får det heller - så er det nok snipp, snapp, snute. Men bevares - vi håper jo på vårt kjære Leeds, men på The Emirates blir det nok altfor, altfor tøft!
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

testo

Sv: FA-cupen
« Svar #122 på: November 28, 2010, 21:06:14 »
Blir kampene spilt 8 elr 9 uansett? eller kan det hende at de utsetter de vis det skal vises på TV?

Tenkte og bestille ganske kjapt! Hvortid bestemmer de det isåfall?

Jeg så det på hjemmesiden til Leeds. At kampene spiller den helgen. Om de blir forflyttet får vi vel vite ganske kjapt grunnet billettsalg osv. Tenkte meg også bort, alltid billige billetter til London. Mitt spørsmål er når billettene kommer og hvordan jeg får kjøpt de?

Gunners v Leeds og Man*****er v Looserpool spiller antakelig på hver sin dag siden dette er de to kampene som helt sikkert blir hovedkamper 8)
Info om billetter kommer på den offesielle siden. 
http://www.leedsunited.com/page/Home/0,,10273,00.html
Er du int medlem så får du nok tak i billetter, men uten det så ser jeg svart på det.


Er int medlem, men har aldrig søkt før....

Da er det bare og følge instruksene som kommer ang billetter. Ifjor mot Manu fikk vi vel 10000 billetter og tipper vi får 8-10000 her også.

Dere som vil mimre litt om 72 kalaset så er en langversjon her i 7 deler.Her får du allt en Leeds supporter kan ønske seg.
http://www.youtube.com/watch?v=PSSpB1OWBac&playnext=1&list=PLE055AC5596EFE6FE&index=2
Obs: delene fortsetter automatisk. Nyt ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Sv: FA-cupen
« Svar #123 på: November 28, 2010, 21:08:46 »
Vi får vel håpe på at Arsenal stiller med en mellomting av et A- og B-lag (som ManU i fjor). Da kan vi jo håpe.......
MOT

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #124 på: November 28, 2010, 21:14:15 »
Joda, vi har lov å håpe - sjøl om The Gunners pr i dag slår oss i ni av ti. Men la vi håpe at den tiende kommer først... ;)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

testo

Sv: FA-cupen
« Svar #125 på: November 28, 2010, 21:15:39 »
Ja, er dette virkelig en kjempetrekning? Synes ikke det er kjempetrekning i det hele tatt, for vi må være så realistisk å vedgå at cupeventyret slutter straks det har begynt - dessverre... Hjemmekamp er punkt 1, og når vi ikke får det heller - så er det nok snipp, snapp, snute. Men bevares - vi håper jo på vårt kjære Leeds, men på The Emirates blir det nok altfor, altfor tøft!

Kos deg her en stund du så hjelper det på trua ;)
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13365.540.html

Må legge ved dette bildet også 8)

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #126 på: November 28, 2010, 21:17:53 »
Hehe - fjorårets nest beste dag, etter 8. mai!  :D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

LEO

Sv: FA-cupen
« Svar #127 på: November 28, 2010, 22:12:32 »
Ja dette blir tøft.  Men vi er vel et bedre LAG i år enn i fjor og en div. høyere.

Økonomisk må jo dette være en gullgruve. ;D
 

newsome

Sv: FA-cupen
« Svar #128 på: November 28, 2010, 22:36:39 »

Evig Pint

Sv: FA-cupen
« Svar #129 på: November 28, 2010, 23:11:21 »
Ok, da blir d tur til London.

Helloooooooooooo
Marching on together

Kickthemdown

Sv: FA-cupen
« Svar #130 på: November 29, 2010, 03:26:25 »
Old Trafford var nyttårsturen i fjor, og nå blir det Emirates.  :D Heeeeelt perfekt, selvsagt skal man dit !!!

Joe Jordan

Sv: FA-cupen
« Svar #131 på: November 29, 2010, 08:40:38 »
Blandede følelser angående dette. Ser ikke for meg at vi slår Gunners men selvsagt er ingenting umulig. Vi har ikke Beckford denne gangen, men Becchio (som faller som et korthus bare noen puster på han) og Somma (som jeg er usikker på hvor god EGENTLIG er).

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

berlin

Sv: FA-cupen
« Svar #132 på: November 29, 2010, 08:58:15 »
Jeg kan ikke se at vi har et lag som kan gå hele veien frem til finale i hverken ligacup eller FA-cup, uansett hvor "lett" veien tilfeldigvis hadde blitt.

Så derfor synes jeg dette er en festlig trekning. Det blir fint for både manager og spillere å teste seg mot det nivået Arsenal representerer. Og supert for oss supportere også.

Ryker vi ut, så vil ikke mange gråte over det.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #133 på: November 29, 2010, 09:01:12 »
Blandede følelser angående dette. Ser ikke for meg at vi slår Gunners men selvsagt er ingenting umulig. Vi har ikke Beckford denne gangen, men Becchio (som faller som et korthus bare noen puster på han) og Somma (som jeg er usikker på hvor god EGENTLIG er).



Spørre Everton om vi kan få låne Beckford i bare denne kampen? Det inntrykket jeg har fått fra Everton-fans er at han ikke er en god nok avslutter.

auren

Sv: FA-cupen
« Svar #134 på: November 29, 2010, 09:25:50 »
Sitter med blandede følelser jeg også. Jeg har lyst til å nå langt i cupen, og da blir det ytterst vanskelig med en slik trekning. Arsenal er kanskje det laget med høyest toppnivå i PL, og når de spiller som best går det fryktelig fort i lengderetningen - der vil vår treige bakre firer bli satt på en prøve. Men; sjansen for avansement er minst like god som 3.januar i år. Jeg tror nok Arsenal vil stille med en del juniorer og sannsynligvis er de ikke like tente og "up for it" som Leeds vil være. Når Arsenal har en middels dag på jobben er det fullt mulig å slå dem! Jeg bare håper at vi etter kampen kan gå med hevet hode etter å ha prestert vårt ytterste.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: FA-cupen
« Svar #135 på: November 29, 2010, 09:28:39 »
Jeg kan ikke se at vi har et lag som kan gå hele veien frem til finale i hverken ligacup eller FA-cup, uansett hvor "lett" veien tilfeldigvis hadde blitt.

Så derfor synes jeg dette er en festlig trekning. Det blir fint for både manager og spillere å teste seg mot det nivået Arsenal representerer. Og supert for oss supportere også.

Ryker vi ut, så vil ikke mange gråte over det.

Hmmm, er du tankeleser ???
COME ON LEEDS !!

pale

Sv: FA-cupen
« Svar #136 på: November 29, 2010, 09:39:47 »
Vi ryker ut mot Arsenal, garantert.
Og det er helt greit, husker med gru hva som skjedde etter 3 januar i fjor.

Nå har vi faktisk en mulighet til å nå play-off, da er det bra at fokus er på ligakampene.

Men det er en flott trekning, nå har vi møtt Liverpool, scum, Tottenham og Arsenal på litt over et år.

berlin

Sv: FA-cupen
« Svar #137 på: November 29, 2010, 10:41:19 »
Jeg kan ikke se at vi har et lag som kan gå hele veien frem til finale i hverken ligacup eller FA-cup, uansett hvor "lett" veien tilfeldigvis hadde blitt.

Så derfor synes jeg dette er en festlig trekning. Det blir fint for både manager og spillere å teste seg mot det nivået Arsenal representerer. Og supert for oss supportere også.

Ryker vi ut, så vil ikke mange gråte over det.

Hmmm, er du tankeleser ???

Nei, ikke akkurat.  :) Men jeg får god hjelp av en gammel fyr fra Snåsa.

Tom S

Sv: FA-cupen
« Svar #138 på: November 29, 2010, 11:12:58 »
Jeg kan ikke se at vi har et lag som kan gå hele veien frem til finale i hverken ligacup eller FA-cup, uansett hvor "lett" veien tilfeldigvis hadde blitt.

Så derfor synes jeg dette er en festlig trekning. Det blir fint for både manager og spillere å teste seg mot det nivået Arsenal representerer. Og supert for oss supportere også.

Ryker vi ut, så vil ikke mange gråte over det.

Hmmm, er du tankeleser ???

Nei, ikke akkurat.  :) Men jeg får god hjelp av en gammel fyr fra Snåsa.

 ;D
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: FA-cupen
« Svar #139 på: November 29, 2010, 19:53:20 »
Skal ikke kampene spillest lørdag eller søndag uansett? Tv eller ikke?
Rogaland Whites

Tarald72

Sv: FA-cupen
« Svar #140 på: November 29, 2010, 20:43:33 »
Går ut fra at den blir spilt enten lørdag eller søndag ja, og Bates regner jo den som en god kandidat til å bli sendt på tv pga. den blir spilt denne helga....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Hobben

Sv: FA-cupen
« Svar #141 på: Desember 08, 2013, 11:39:46 »
Tredje runde i FA-cupen trekkes i dag.

Håper på Man.U eller Liverpool hjemme  ;D
Rogaland Whites

Hobben

Sv: FA-cupen
« Svar #142 på: Desember 08, 2013, 11:43:59 »
Trekningen skjer ca 1700 norsk tid.
Rogaland Whites

Fripp

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #143 på: Desember 08, 2013, 17:17:46 »
Borte Rochdale

Lukic

Sv: FA-cupen
« Svar #144 på: Desember 08, 2013, 17:18:11 »
Trekningen skjer ca 1700 norsk tid.

Trekningen er klar:
Rochdale v Leeds

Bør være overkommelig for oss.

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #145 på: Desember 08, 2013, 17:18:50 »
Leeds møter Rochdale

nord

Sv: FA-cupen
« Svar #146 på: Desember 08, 2013, 17:45:20 »
Det klarer við som ingenting  ;D
 

Sølvreven

Sv: FA-cupen
« Svar #147 på: Desember 08, 2013, 23:35:55 »
Det klarer við som ingenting  ;D
Ja det kunne vært Histon eller pisten hvem vi fikk  ::)  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ankerjon15

Sv: FA-cupen
« Svar #148 på: Desember 09, 2013, 00:21:59 »
Grei trekning dette.

flynn

Sv: FA-cupen
« Svar #149 på: Desember 09, 2013, 08:54:14 »
Bananskall av dimensjoner.