Skrevet av Emne: FA-cupen  (Lest 70431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: FA-cupen
« Svar #30 på: Oktober 28, 2007, 10:32:55 »
Hør Herefords trener snakke om trekningen her:

http://www.herefordunited.co.uk/upload/club/herefordunited/video/free/Trewick_FA_Draw.mp3

Hvor kan jeg forresten best høre kampene? Snakker rent generelt, men er jo ikke negativt dersom de sender Hereford-kampen heller :)

Er det fortsatt radioaire som gjelder? Har ikke helt skjønt greia der for tida...

-Espen.

Det sikreste, beste, mest fornuftige, og mest Leeds-vennlige du kan gjøre er å registrere deg på Leeds United TV, via www.leedsunited.com

Det koster ikke mye, men gir deg tilgang til live radiooverføring av alle kamper, med enten Lorimer eller Hunter som ekspertkommentatorer, og egen touchline reporter. Dessuten har de et rikholdig arkiv av videoklipp fra både gamle og nye kamper, nye legges ut et par dager etter hver kamp. Som om ikke dette var nok kommer det med jevne mellomrom intervjuer med gutta.

En klar "no-brainer" dette,

flynn

Promotion 2010

Sv: FA-cupen
« Svar #31 på: Oktober 28, 2007, 17:41:40 »
Følgende mail er herved sendt til d'herrer Olav Viksmo Slettan og Arne Scheie:

Hei Olav og Arne,

På tide at statskanalen viser seg tilliten verdig og trår til med Hereford – Leeds i FA cupens 3.runde 9, 10 eller 11.november synes dere ikke?

Over 30.000 på Elland Road i dag, den gamle kjempen er på vei tilbake!

 

Første runde er det....første runde....første.... 1.runde...

Her er noen resultater fra Leeds' kamper i 1.runde i FA cupen:
1922: Swindon (b) 1-2 (Swann)
1923: Portsmouth (b) 0-0
1923: Portsmouth (h) 3-1 replay (Swann, Whipp, Armitage)
1924: Stoke (h) 1-0 (Whipp)
1925: Liverpool (b) 0-3

Ikke så veldig heftig sånn rent resultatmessig.... ::)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: FA-cupen
« Svar #32 på: Oktober 28, 2007, 21:01:15 »
Følgende mail er herved sendt til d'herrer Olav Viksmo Slettan og Arne Scheie:

Hei Olav og Arne,

På tide at statskanalen viser seg tilliten verdig og trår til med Hereford – Leeds i FA cupens 3.runde 9, 10 eller 11.november synes dere ikke?

Over 30.000 på Elland Road i dag, den gamle kjempen er på vei tilbake!

 

Første runde er det....første runde....første.... 1.runde...

Her er noen resultater fra Leeds' kamper i 1.runde i FA cupen:
1922: Swindon (b) 1-2 (Swann)
1923: Portsmouth (b) 0-0
1923: Portsmouth (h) 3-1 replay (Swann, Whipp, Armitage)
1924: Stoke (h) 1-0 (Whipp)
1925: Liverpool (b) 0-3

Ikke så veldig heftig sånn rent resultatmessig.... ::)

Akk og ve, de kommer jo ikke til å skjønne noenting av dette. Jeg forter meg å sende en oppklarende mail;

Hei igjen,

Jeg rotet litt, det riktige skulle være Hereford - Leeds i FA-cupens 1.runde, 3 el. 4 januar




Bedre nå?
flynn
« Siste redigering: Oktober 28, 2007, 21:03:00 av flynn »

Promotion 2010

Sv: FA-cupen
« Svar #33 på: Oktober 28, 2007, 21:45:42 »
Følgende mail er herved sendt til d'herrer Olav Viksmo Slettan og Arne Scheie:

Hei Olav og Arne,

På tide at statskanalen viser seg tilliten verdig og trår til med Hereford – Leeds i FA cupens 3.runde 9, 10 eller 11.november synes dere ikke?

Over 30.000 på Elland Road i dag, den gamle kjempen er på vei tilbake!

 

Første runde er det....første runde....første.... 1.runde...

Her er noen resultater fra Leeds' kamper i 1.runde i FA cupen:
1922: Swindon (b) 1-2 (Swann)
1923: Portsmouth (b) 0-0
1923: Portsmouth (h) 3-1 replay (Swann, Whipp, Armitage)
1924: Stoke (h) 1-0 (Whipp)
1925: Liverpool (b) 0-3

Ikke så veldig heftig sånn rent resultatmessig.... ::)

Akk og ve, de kommer jo ikke til å skjønne noenting av dette. Jeg forter meg å sende en oppklarende mail;

Hei igjen,

Jeg rotet litt, det riktige skulle være Hereford - Leeds i FA-cupens 1.runde, 3 el. 4 januar




Bedre nå?
flynn

Januar er en fin måned vettu.... ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: FA-cupen
« Svar #34 på: Oktober 29, 2007, 07:39:22 »
Jasså promo, du så den ja  ;D

flynn

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #35 på: Oktober 29, 2007, 12:39:15 »
Hereford - Leeds flyttet til fredag 9/11.

YR har bekreftet at kampen er LIVE ON SKY!!

ARNE SCHEIE kan du høre oss!!!
Her må gullrekka vike...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Sv: FA-cupen
« Svar #36 på: Oktober 29, 2007, 13:30:14 »
Hereford - Leeds flyttet til fredag 9/11.

YR har bekreftet at kampen er LIVE ON SKY!!

ARNE SCHEIE kan du høre oss!!!
Her må gullrekka vike...

Kan du gi meg en link til YR hvor dette er bekreftet?

Vil i tilfelle være i Oslo den helgen for å bivåne at FK Haugesund banker Lillestrøm  :D Så send gjerne tips om hvor Leedsgjengen pleier å samles på kampdager. Regner med at avpark er kl 2045...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #37 på: Oktober 29, 2007, 13:33:46 »
Bekreftet på nettsidene til Leeds også nå.

Oslo sportsbar, Schweigaardsgate....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: FA-cupen
« Svar #38 på: Oktober 29, 2007, 17:22:07 »
Bekreftet på nettsidene til Leeds også nå.

Oslo sportsbar, Schweigaardsgate....

Slik kommer du deg til Sportsbaren vår, auren.  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=5901.0
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #39 på: Oktober 29, 2007, 17:28:33 »

Vil i tilfelle være i Oslo den helgen for å bivåne at FK Haugesund banker Lillestrøm  :D Så send gjerne tips om hvor Leedsgjengen pleier å samles på kampdager. Regner med at avpark er kl 2045...

Vær obs på at Joachim (auren) har en tendens til å gi seg før det er slutt (tips, sjekk f.eks. signaturen hans...), så om han forlater åstedet må dere ikke automatisk gå ut ifra at kampen er over...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen - Millwall 2004 - hvor er de nå?
« Svar #40 på: November 09, 2007, 09:49:18 »
Vi som driter i LSK og Haugesund kan jo forsøke å fyre opp litt cupfinalestemning omkring Leeds vei mot Wembley (og så får vi håpe at den veien ikke er lukket etter fredagens kamp mot Hereford… :-\)

Av de 10 siste FA-cupfinalene, er det kun en eneste gang at et lag utenfor Premier League har gått til FA-cupfinalen: Millwall i 2004. Millwall hadde Dennis Wise som spillende manager den gangen – Ray Wilkins som assistant mgr – og en spillerstall som bl.a. inneholdt en ung Curtis Weston.

Cup er som kjent cup – både på godt og vondt, men når en ser på den spillerstallen Millwall tok seg til finale med, må jeg si at den lille spirende tanken om å se Leeds i en FA-cupfinale i mai 2008 vokser et par små centimeter…. :)  Det må nevnes at Millwall hadde en svært heldig trekning, og ikke møtte et eneste Premiershiplag – før de ble utradert 3-0 av det unevnelige laget til Alex Ferguson i finalen. Av Millwallspillerne fra den gang, er det kun Tim Cahill som har gjort noe stort i etterkant. De øvrige spillerne er i dag stort sett middelmådigheter på middelmådige lag i The Championship, som de var den gangen i 2004....

Lagoppstillingen til Millwall i FA-cupfinalen 2004 - i en 4-5-1 formasjonen – med spillernes nåværende klubb i parentes:

Andy Marshall (Coventry)

Robbie Ryan (Welling)
Darren Ward (Wolves)
Matt Lawrence (Crystal Palace)
Marvin Elliott (Bristol City)

Peter Sweeney (Stoke)
David Livermore (Hull)
Dennis Wise (Leeds manager)
Paul Ifill (Crystal Palace)
Tim Cahill (Everton)

Neil Harris (Millwall)

Subs:
Willy Gueret (MK Dons)
Alan Dunne (Millwall)
Barry Cogan (Gillingham)
Curtis Weston (Leeds)
Mark McCammon (Doncaster)

BCC sin presentasjon av Millwall sin 18-mannstropp foran cupfinalen:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/3614009.stm
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #41 på: November 10, 2007, 19:58:54 »
Av de 40 (førti!) amatørlagene som fortsatt er igjen - er det noen ordentlige askeladder.

De fleste av disse amatørlagene hører hjemme i Conference Premier og Conference 2, som er divisjon nr 5 og 6 - om vi regner oss fra Premier League som divisjon nummer 1 og nedover.

Men det er også åtte lag som hører hjemme i divisjonene under der igjen:

7.divisjon: Billericay (møter Swansea i første runde), Staines, Horsham og Team Bath.
8.divisjon: Harrogate Railway, Ware, Evesham, Chase Town

Av disse er faktisk Team Bath og Chase Town trukket mot hverandre i første runde,  så om Leeds kommer forbi Hereford kan neste motstander bli et 8.divisjonslag!


Sålangt er 11 amatørlag klare for andre runde. I tillegg har Staines og Barrow mulighet til å sikre seg avansement gjennom omkamp, og Gainsborough, Forest Green og Torquay spiller i morgen.

Morsomt at tre av 'askeladdene' fra 7./8.nivå har tatt seg videre; Horsham, Harrogate Railway og Chasetown. I tillegg spiller altså Staines omkamp hjemme mot Stockport.

Verdt å merke seg er det også at Gillingham er det eneste laget fra Leauge 1 som er slått ut, men mange av de andre må i likhet med Leeds gjennom omkamp. Blant disse er Carlisle, Forest og Luton som slet seg til 1-1 mot lag fra nedre halvdel av League 2. Swansea lå lenge under mot Billericay fra 7.nivå, men vant 2-1 med et vinnermål like før slutt.

Trekningen for andre runde er søndag ettermiddag kl 18.15.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Erik_

Sv: FA-cupen
« Svar #42 på: November 11, 2007, 18:29:56 »
Slår vi Hereford møter vi Hartlepool hjemme i neste runde.

Veldig synd det ikke ble Harrogate Railway. De ble trukket like etter som en av de to siste i baljen. Vi ble trukket i kampen før. Nærmere kunne det ikke ha vært!

Ikke akkurat en walkover i neste runde mot Hartlepool skulle vi makte å slå Hereford altså.

Tom S

Sv: FA-cupen
« Svar #43 på: November 11, 2007, 18:33:20 »
Syns vi bør legge lista såpass høgt at vi forventer seier mot Hartlepool på Elland Road.

COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: FA-cupen
« Svar #44 på: November 11, 2007, 18:35:25 »
Syns vi bør legge lista såpass høgt at vi forventer seier mot Hartlepool på Elland Road.



(2)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #45 på: November 11, 2007, 20:34:36 »
Jeg teller intet mindre enn 10 rene amatøroppgjør i første runde. Det kan bety at 12-15 amatørlag vil være med i trekningen til andre runde - og 3-5 av de kanskje videre til tredje runde....


Etter at Torquay smadret våre League 1-kolleger Yeovil 4-1 i ettermiddag, er 12 amatørlag videre til 2.runde - ytterligere tre må spille omkamp for avansement.

Alle de tre askeladdene fra 7./8.nivå fikk vanskelige trekninger, men flere av lagene fra Conference Premier bør ha en sjanse til å ta seg videre til 3.runde.

Synd at Leeds ikke fikk Harrogate Railway når det var så nære i trekningen, men Hartlepool kan vise seg å være en grei trekning. Hjemmekamp er viktig - i tillegg har H'pool et tungt kampprogram fram mot denne FA-cupkampen med bortekamper mot Gillingham og Swansea uka før. (Swansea hadde igjen flaks med trekningen og fikk Horsham fra 7.liganivå).

Såfremt Leeds klarer å avansere forbi Hereford, tror jeg også at Leeds - Hartlepool har svært god sjanse til å bli plukket ut som TV-kamp og vist enten fredag 30/11 eller søndag 2/12.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #46 på: November 15, 2007, 14:45:16 »
Harrogate Railway – Mansfield er satt opp som TV-kamp fra FA-cupen søndag 2/12.

Ser ut til at Sky holder igjen sitt valg av TV-kamp fredag 30/11 til omkampene er spilt førstkommende tirsdag. Regner med at Sky særlig avventer resultatene i disse omkampene:

Luton Town or Brentford v Lincoln City or Nottm Forest  :-\

Hereford or Leeds v Hartlepool  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: FA-cupen
« Svar #47 på: November 15, 2007, 15:43:00 »
Fredag 30.11 er jeg bundet til det årlige pinnekjøttlaget til en kompis og det passer derfor ikke med noen TV-sendt kamp med mitt favorittlag akkurat den kvelden. Såpass burde vel Sky forstå?   ::)
Jon R.

Dennis

Sv: FA-cupen
« Svar #48 på: November 15, 2007, 16:27:35 »
Det er dermed liten sjans for at Leeds blir sendt på TV på julebords-kvelden 1.desember?
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen - 2.runde
« Svar #49 på: November 28, 2007, 00:07:06 »
Etter at alle omkampene er spilt, ser 2.runde slik ut:

Oxford Utd v Southend
Swindon v Forest Green
Oldham v Crewe
Northampton v Walsall
Cambridge Utd v Weymouth
Millwall v Bournemouth
Staines v Peterborough
Bradford v Tranmere
Torquay v Brighton
Notts County v Havant & Waterlooville
Dagenham & Redbridge v Kidderminster Harriers
Port Vale v Chasetown
Bristol Rovers v Rushden & Diamonds
Huddersfield v Grimsby
Burton v Barnet
Bury v Exeter
Luton v Nottm Forest
Horsham v Swansea
Hereford v Hartlepool
Harrogate Railway v Mansfield Town

De aller fleste av topplagene i League 1 og lagene Leeds skal møte nå i desember har gått videre. 2.runde spilles nå til helga, og forhåpentligvis må flere av våre kommende motstandere også ut i omkamp. :)

Interessant nok - hele 14 amatørlag har gått videre - mot bare 9 lag fra League 2. Fire av amatørlagene befinner seg på 7.divisjonsnivå (Staines, Horsham)/8.divisjonsnivå (Harrogate Railw, Chasetown).

Tror fort at amatørlag som Oxford, Forest Green, Torquay, Kidderminster, Burton og Exeter blir å se i 3.runde....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #50 på: November 28, 2007, 00:10:37 »
Kostbar kamp for Leyton Orient i kveld: De røk ut etter ekstraomganger og straffespark mot Bristol Rovers - og fikk to mann utvist....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Svend Anders

Sv: FA-cupen
« Svar #51 på: November 28, 2007, 09:35:44 »
Uffda – dette gir jo FA-cupen et ekstra spenningsmoment…. :-[

Jeg har regnet litt på dette SA, og så vidt jeg kan se er det under 40% sannsynlighet for at Leeds spiller 3.runde i FA-cupen borte den dagen – gitt Farsley og Harrogate Town som motstandere:

Sannsynlighet for å gå videre fra første runde (Farsley Celtic): 85%
*
Sannsynlighet for å gå videre fra andre runde (Harrogate Town): 90%
*
Sannsynlighet for å få bortekamp i tredje runde: 50%
=
Sannsynlighet for bortekamp den 5.januar 2008: 38%

Med maks flaks (for deg) blir motstanderne i 1. og 2. runde Doncaster og Nottingham Forest, og da synker sannsynligheten for FAC3-bortekamp til 15%.
 :) :)

Det utenkelige scenariet – som ikke er hensyntatt i prosentene over  – er at Northampton går videre til 3.runde, mens Leeds blir slått ut -> kamp avlyst den 5/1.  :-[

Det skulle jammen ikke forundre meg om jeg får bekreftet på lørdag at jeg drar til Leeds i januar UTEN å få se Leeds i aksjon.

Hvor stor sjanse er det for at Northampton taper hjemme mot Walsall?

SA

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen
« Svar #52 på: November 28, 2007, 10:52:09 »

Det skulle jammen ikke forundre meg om jeg får bekreftet på lørdag at jeg drar til Leeds i januar UTEN å få se Leeds i aksjon.

Hvor stor sjanse er det for at Northampton taper hjemme mot Walsall?

SA

Bookmakerne gjør Northampton til svak favoritt mot Walsall. Ser ut som et ganske 50/50 oppgjør, men Walsall er jo i kanonform og slo Northampton i ligaen for ei uka sia.

Ser ikke bort fra at dette blir maks lidelse, SA - dvs at dette ikke blir avgjort før i omkamp den 11/12.... (Kunne jo forresten være gunstig for Leeds iom at vi møter Walsall påfølgende helg.)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Sleivind

Sv: FA-cupen
« Svar #53 på: November 30, 2007, 23:55:43 »
Ikke akkurat Leedsrelatert, men idag spilte Swansea uavgjort borte mot Horsham! Jeg er ikke akkurat veldig oppdatert på de lavere divisjoner i england. Men Horsham må da ligge hvertfall 4(?) divisjoner under Swansea?

Ikke bare Leeds som går på smeller mot lag fra lavere divisjoner.

Volda69

Sv: FA-cupen
« Svar #54 på: Desember 01, 2007, 10:51:54 »
Det er vel opplest og vedtatt at Leeds er eit elendig cuplag. Kom difor til å tenke på playoff. Playoff er jo nesten ein form for cup, og Leeds har vel aldri vunne playoff, så eg håper inderleg at laget klarer direkte opprykk til våren. Kan vere negative tankar som snik seg inn etter ein elendig månad, så eg håper desemberkampane kan rette på dette. Eg synest i alle fall det er godt å sjå FL1 på resten av kampane i sesongen.
MOT

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #55 på: Desember 01, 2007, 11:04:53 »
Det er vel opplest og vedtatt at Leeds er eit elendig cuplag. Kom difor til å tenke på playoff. Playoff er jo nesten ein form for cup, og Leeds har vel aldri vunne playoff, så eg håper inderleg at laget klarer direkte opprykk til våren. Kan vere negative tankar som snik seg inn etter ein elendig månad, så eg håper desemberkampane kan rette på dette. Eg synest i alle fall det er godt å sjå FL1 på resten av kampane i sesongen.

Det er mer enn opplest og vedtatt- det er et faktum! Derfor er det all grunn til å bekymre seg dersom det blir Play off!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: FA-cupen
« Svar #56 på: Desember 01, 2007, 14:19:43 »
Det spiller da ingen trille for Dennis Wise sitt Leeds United at vi tapte play off finaler under Billy Bremner og Kevin Blackwells ledelse. Klubb og lag er ikke det samme. Kommer vi til play off i mai, stiller vi med 100 % blanke ark, akkurat som de tre øvrige lagene.  :)
Jon R.

Tom S

Sv: FA-cupen
« Svar #57 på: Desember 01, 2007, 14:21:16 »
Nei, så enkelt er det nok ikkje...
 ;) ::)

Det spiller da ingen trille for Dennis Wise sitt Leeds United at vi tapte play off finaler under Billy Bremner og Kevin Blackwells ledelse. Klubb og lag er ikke det samme. Kommer vi til play off i mai, stiller vi med 100 % blanke ark, akkurat som de tre øvrige lagene.  :)
COME ON LEEDS !!

Roy

Sv: FA-cupen
« Svar #58 på: Desember 01, 2007, 19:47:10 »
... og Hereford kruser videre mot tittel  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA-cupen - 3.runde
« Svar #59 på: Desember 02, 2007, 23:19:22 »
Spennende trekning for 3.runde - og som vanlig trekkes en del av storlagene fra de to øverste divisjonene mpot hverandre, og åpner for at noen av askeladdene kan ta seg et steg videre.

'Høydepunktene' fra 3.runde:
  • Swansea får igjen 'lett' motstand med Havant & Waterlooville, såfremt de klarer å slå Horsham etter omkamp. Betyr at Swansea har møtt motstandere fra 7., 7. og 6.divisjon i sine tre første runder!
  • Det eneste laget fra 8.divisjon - Chasetown - holdt Port Vale til 1-1 på bortebane, og får Cardiff hjemme om de klarer å ta Port Vale i omkampen.
  • Vinneren av Luton - Forest får Liverpool i 3.runde.
  • Aston Villa - Scum

Av vår kommende motstandere må både Walsall og Southend ut i omkamper den 11/12 (?) - i tillegg til Swansea.

Harrogate Railway ble dessverre slått ut etter hederlige 2-3 hjemme for Mansfield - som holder til fire divisjoner over Railway. Kampen sto til og med på Norsk Tipping sitt langoddsprogram, men ble strøket når NT ble gjort oppmerksom på at de hadde ført opp feil lag fra Harrogate - Harrogate Town! For n'te gang et bevis på at kvalitetssikring er et fremmedord på Hamar.....

Trekningen i sin helhet:
Preston v Scunthorpe
Port Vale/Chasetown v Cardiff
Colchester v Peterborough
Bolton v Sheffield United
Blackburn v Coventry
Brighton v Mansfield
Northampton/Walsall v Millwall
Charlton v West Brom
Watford v Crystal Palace
Luton/Nottingham Forest v Liverpool
Plymouth v Hull
Aston Villa v Manchester United
Tranmere v Hereford
Tottenham v Reading
Burnley v Arsenal
Bristol City v Middlesbrough
Fulham v Bristol Rovers
Huddersfield v Birmingham
Horsham/Swansea v Havant & Waterlooville
Sunderland v Wigan
Oxford/Southend v Dagenham & Redbridge
Everton v Oldham
Derby v Sheffield Wednesday
Southampton v Leicester
West Ham v Manchester City
Ipswich v Portsmouth
Wolves v Cambridge
Barnsley v Blackpool
Chelsea v QPR
Stoke v Newcastle
Swindon v Burton Albion/Barnet
Norwich v Bury

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....