KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)

Started by kjelvi, November 12, 2007, 19:43:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kjelvi

Wise is set to recall Curtis

Leeds United will turn out for tonight's FA Cup first-round replay against Hereford United without a host of players.
Midfielders Jonathan Douglas and David Prutton are serving one-match suspensions after accumulating five bookings each, and Portuguese winger Filipe Da Costa is continuing the three-game ban he incurred following his dismissal against Bury in the Johnstone's Paint Trophy.
Mark De Vries â€" on loan at Elland Road from Leicester City â€" is ineligible having been unavailable for the original tie at Hereford on November 9, and the same rule will keep Radostin Kishishev sidelined.
Kishishev extended his loan with Leeds from Leicester until January 23 yesterday and has been given permission to play in the FA Cup, but he was not free to play in the game at Edgar Street and will enter the competition if United reach the second round.
Ian Westlake (broken toe) and Tore Andre Flo (foot) are also out of action, although Flo is now aiming to return from his persistent problem before Christmas. Shaun Derry, meanwhile, has left Elland Road for a temporary spell with Crystal Palace.
Captain Alan Thompson is nearing full fitness but may be forced to settle for a place on the bench with youngster Jonathan Howson in fine form.
Jamie Clapham is available for the final time before he concludes his long-term loan from Wolves, but his imminent departure could see Wise turn instead to Ben Parker on the left side of defence.
Curtis Weston is competing for a place on the right wing in the absence of Prutton.

United (from): Ankergren, Richardson, Madden, Heath, Marques, Huntington, Clapham, Parker, Thompson, Hughes, Howson, Weston, Carole, Kandol, Beckford, Constantine, Lucas.

YEP

kjelvi

Derry out as battle for places in midfield increases

Shaun Derry

Leeds United v
Hereford United
FA CUP

LEEDS United manager Dennis Wise has allowed forgotten man Shaun Derry to leave the club on loan ahead of tonight's FA Cup first round replay against Hereford United.
Midfielder Derry has returned to one of his former clubs, Crystal Palace, who have yet to win a game since the arrival of former Sheffield United manager Neil Warnock six games ago.
Derry has fallen down the pecking order at Elland Road and has not played first-team football since January but could still offer Palace the battling qualities needed in a scrap for survival.
Only yesterday, Leeds extended the loan signing of Bulgarian international midfielder Radostin Kishishev and awarded a new deal to midfielder David Prutton.
With Alan Thompson, Jonathan Howson, Andrew Hughes, and Jonathan Douglas also competing for places in the midfield engine room, Derry's chances of first-team football in the immediate future at Leeds are remote.
Warnock, who sold Derry to Portsmouth for £300,000 during the early months of his eight-year reign at Bramall Lane, needed to move quickly to beat Thursday's deadline for loan signings.
"At the moment, we are short of bodies around the place so I have moved to get him in," said Warnock. "I was impressed with Shaun's appetite to come down and play for us and he will be vital over the next few weeks as we all work together to move in the right direction."
Derry, 29, spent three years at Palace prior to his move to Leeds and played a major role in the club's narrow failure to win promotion to the Premier League under Kevin Blackwell.
Last season, however, he disappeared from the limelight as injuries took a toll and he only returned to reserve team action last month with the club relegated to League One.
His loan deal with Palace expires on January 18 and could eventually lead to a permanent move during the New Year transfer window.
Ironically, Leeds will be short of midfielders against League Two side Hereford United tonight because Kishishev is ineligible and both Douglas and Prutton are ruled out by suspension.
For Kishishev, the absence is yet another setback after he suffered the pain of a hamstring injury on the first day of his initial loan spell and missed five games before getting action as a substitute against Swindon Town at the weekend.
"It was sad that I got injured but for the next two months I'll try and be in my best shape and stay free of injury," he said yesterday. "I'm here for 12 or 13 games now and I'm happy to stay on. Who knows â€" after that, maybe I'll be able to stay longer?"
Kishishev has now been granted permission to play in the FA Cup by his permanent employers Leicester City but is ineligible tonight because he was not granted permission before the original first round tie.
Douglas and Prutton, meanwhile, are banned after collecting five yellow cards and the latter has secured a new deal until the end of next season after reaching a specified target of 15 appearances for the club last weekend.
On-loan striker Marc De Vries is also ruled out tonight by Leicester but, again, will be allowed to play for Leeds if they reach the second round. Striker Tresor Kandol is also doubtful with a rib injury.
A much-changed Leeds side were held to a goalless draw by Hereford at Edgar Street 11 days ago and were eliminated from the Johnstone's Paint Trophy by Bury last week after Wise again opted to rest several first-team players.
It would be dangerous to under-estimate the threat posed by Graham Turner's side tonight if Leeds are serious about securing a second-round home tie against Hartlepool United.
Promotion remains the priority but, financially, the FA Cup is important, particularly if a Premier League club is drawn in the third round.
Hereford, who make a first visit to Elland Road, have an even bigger incentive to progress in terms of the potential impact on club finances and will again be dreaming of an FA Cup shock to rival their famous 1972 victory over Newcastle United.

Last six games: Leeds WLWDLW, Hereford LDWWDW.
Referee: G Laws (Whitley Bay ).

YP

Per-Stian

Med Douglas, Prutton, Kishishev, Westlake og da Costa ute på midten er det fritt fram for våre juniorar å vise seg fram.

Håpar vi stiller følgjande lag i kvelds avansement (4-4-2):

Ankergren
Madden Marques Huntington Parker
Bayly/Weston Hughes Howson Carole
Beckford Constantine

Men Bayly verkar tvilsam sidan han ikkje ein gong er nemnd i troppen ovanfor...

laddi

Kampen går på webtv!!!!
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
last ned ett program som heter sopcast!!!!!

Så forrige kamp direkte!!!!!!! gleder meg til kveldens kamp!!!!!
Bergen Whites

isak

Quote from: kjelvi on November 20, 2007, 16:33:02
Quote from: Leedsvik on November 20, 2007, 16:23:23
GRATIS LINK TIL RADIO.
For dere som ikke har LUTV. Her er en gratis link
http://www.bbc.co.uk/herefordandworcester/sport/hereford/hereford_utd_commentary_listen_live.shtml
tror ikke den virker.
bbc stenger i utgangspunktet ute alle ip-adresser som ikke er i uk.
håper jeg tar feil, men alle mine forsøk på bbc tidligere har trynet....
Han virka i alle fall no :) so får me sjå om han virke i kveld og ;)

auren

Quote from: laddien on November 20, 2007, 18:03:02
Kampen går på webtv!!!!
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football

Med forrige kamp - mener du Leeds - Swindon eller Hereford - Leeds?

Dette er jo nesten for godt til å være sant. Men har en jobb pc, og får egentlig ikke lov å laste ned noe som helst... men... ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SveinArve

prøvde å se en u21 kamp. trykker på kampen, men ingenting skjer....
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Kampen går på webtv!!!!

Fy faen, håper linken funker! Da er det bare å vente i spenning...

SveinArve

skal man trykke på websida eller finne kampen i programmet?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan

Noen som kan gi en grei step by step forklaring på hvordan man kan få sett kampen online?

Hva må man laste ned - link osv...

lowfields

laddien: Stemmer det at det nå står : "The channel is offline now..."?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Sleivind

sveifors

Quote from: Ferre on November 20, 2007, 18:40:29
Kampen går på webtv!!!!

Fy faen, håper linken funker! Da er det bare å vente i spenning...

Fy fan, no blei æ JØGER. Har akkurat lasta ned sopcast og akkurat no får jeg inn Danmark U- Slovenia direkte.

This is føkking ubeliveable

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

1
jeg registrerte meg på den sida, det var enkelt 2 sekund

2 så gikke jeg inn på live sports og valgte fotball på programguiden ( Her står det at Leeds -Hereford går kl 2045)

3 Her står det at denne streames av et program som heter sopcast. Det hadde ikke jeg, men lastet dette gratis ned fra siden

http://norwegian.toggle.com/lv/group/view/kl29771/SopCast.htm
4
Derretter prøvde jeg en kamp som går nå, funka som bare fan

nå venter jeg spent på KAMPEN

Sveifors

Sleivind

Men "kanalen" som Leedskampen går på er for øyeblikket offline? Står hvertfall det hos meg.

Ferre

Quote from: Sleivind on November 20, 2007, 20:04:14
Men "kanalen" som Leedskampen går på er for øyeblikket offline? Står hvertfall det hos meg.

Ja, vi må vente til kampstart.

Sheridan

sveifors

Quote from: Sleivind on November 20, 2007, 20:04:14

vet ikke , men den begynner vel ikke å streame før oppimot kampen starter
Sveifors

Tobb

Laster ned nå.. Håper virkelig dette fungerer :) MOT

ToreLA

Jeg kommer inn på en sånn innloggingsskjerm for Sopcast når jeg trykker på play. Plutselig forsvinner den og så kommer jeg inn på en side jeg kan skrive inn sopcast-adresse eller noe slikt. Andre som har samme problem? Skal ikke kampen bare starte når jeg trykker play? Nå har jeg prøvd kamper som spilles nå, bare så det er sagt... Har også registrert meg...

Kickthemdown

Det funker!!! Tusen hjertelig takk !!!! Dette er jo fette genialt for å si det pent...

Alta-White

laddi

Quote from: auren on November 20, 2007, 18:21:00
Kampen går på webtv!!!!

Med forrige kamp - mener du Leeds - Swindon eller Hereford - Leeds?

Dette er jo nesten for godt til å være sant. Men har en jobb pc, og får egentlig ikke lov å laste ned noe som helst... men... ::)

Mente Hereford-Leeds!!!!!!!!! 2 bad med jobbe laptoppen

auren
Bergen Whites

sveifors

Quote from: ToreLA on November 20, 2007, 20:10:05
Jeg kommer inn på en sånn innloggingsskjerm for Sopcast når jeg trykker på play. Plutselig forsvinner den og så kommer jeg inn på en side jeg kan skrive inn sopcast-adresse eller noe slikt. Andre som har samme problem? Skal ikke kampen bare starte når jeg trykker play? Nå har jeg prøvd kamper som spilles nå, bare så det er sagt... Har også registrert meg...

denne skal komme opp med login anonymous
Sveifors

laddi

åpne sopcast
deretter trykk på på "tven" til høyre for kampen Leeds-Hereford
deretter "play" litt ned på siden

Håper dette funker!!!!!!!!!

Bergen Whites

Ferre

Laget:

Casper
Frazer - Heath - Hunt - Parker
Carole - Hughes - Howson - Westlake
Beckford - Kandol

Subs: Leon, Weston, Clapham, Lucas, Elliot

Jon R

Flere enn meg som får alvorlig advarsel mot å åpne og innstallere sopacast programmet?
"Et forsøk på å starte en infisert fil identifisert! Visst denne filer er åpnet kan den ha infisert din maskin med farlig programvare".

Infeksjon: Adware.Win32.AdMedia.b

??? ??? ??? ???

Akk så nærme himmelen med allikevel så lang unna?  :'(

Jon R.

laddi

WOW

Ser ut som de vil videre i cupen!!!!!
Håper på bra kamp!!!!!!
Bergen Whites

ToreLA

Quote from: sveifors on November 20, 2007, 20:15:49
Quote from: ToreLA on November 20, 2007, 20:10:05

denne skal komme opp med login anonymous

Jepp, den gjør det, og den logger inn av seg selv, men det kommer ikke opp noen kamp....

laddi

Quote from: Jon R on November 20, 2007, 20:17:59
Flere enn meg som får alvorlig advarsel mot å åpne og innstallere sopacast programmet?
"Et forsøk på å starte en infisert fil identifisert! Visst denne filer er åpnet kan den ha infisert din maskin med farlig programvare".

Infeksjon: Adware.Win32.AdMedia.b

??? ??? ??? ???

Akk så nærme himmelen med allikevel så lang unna?  :'(

Har F-secure her!!!!!!! Ikke noe shit her i gården !
Bergen Whites

Promotion 2010

Quote from: Ferre on November 20, 2007, 20:17:23
Laget:

Casper
Frazer - Heath - Hunt - Parker
Carole - Hughes - Howson - Westlake
Beckford - Kandol

Subs: Leon, Weston, Clapham, Lucas, Elliot
Becks og Kandol.... VI SATSER HER!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973