Skrevet av Emne: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)  (Lest 43482 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #390 på: November 20, 2007, 22:55:06 »
Shame on! Cup-exiten er allereie gløymt for min del. Men spelarane må tole å få nokre fikar i garderoben av Wise.

Laurdag krev eg tre poeng i serien som oppreising for ei flau forestilling!
Jeg mener Wise må ta sin del av skylden og gi noen klaps på egen bak også. Dumt om en trener bare skylder på andre. Jeg sitter med en sterk følelse av undervurdering av motstanderen og ikke ta ting seriøst i forberedelsen til kamp.

Enig! Blir også svært vanskelig for Wise å skylde på rotasjon denne kampen, da han bruker en Howson i form og faktisk ofrer Kandol tross skader i ribbeina. Laget var ikke særlig svekket i det hele tatt! Men som han kjeftet og smalt under hele kampen, virker det jo ikke som om han trodde det ble en enkel kamp.
« Siste redigering: November 20, 2007, 22:57:18 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #391 på: November 20, 2007, 22:55:50 »
Wise må sjølvsagt sjå seg sjølv i spegelen viss han verkeleg har oppmoda til å ta det roleg i kampen fordi Hereford er walk-over. Men det trur eg ingenting på. Han stilte med eit tilnærma førstelag når vi ser vekk frå suspensjonar, skadar og cup-tieds. Dette må nok spelarane ta på si kappe. Huff kor flaut!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #392 på: November 20, 2007, 22:56:16 »
Jeg bare forbereder meg til kommende forklaringer på Forum om at cup-exit mot Hereford egentlig er en god ting.
At vi må se bak resultatene. At vi egentlig er bedre enn hva som presteres. At vi spilte to-tre gode kamper i september og oktober, så her er det bare å tusle videre mot opprykk. At Wise egentlig er en fotballgud selv om han ser ut som og delvis oppfører seg som en fotballdverg.
O.s.v.
Og jeg gleder meg til det skal fortsettes å negativisere seierne i ligaen!  :D
Det er da ingen som skal forsvare dette, kjelvi. At noen er uenig med deg må du ikke ta så tungt, i dag er nok alle enig med deg uansett.
Uenighet og debatt er bra - og er med på å pumpe stemninga opp.
Mener likevel at to cup-exiter mot L2-lag hjemme på Elland Road er et bekymringsfult svakhetstegn.
At vi i tillegg ikke har imponert i serien i de siste kampen er med på å forsterke min frykt for en downperiode.
Laget og sporslig ledelse har klare svakhetstegn, som jeg frykter kan bli mer utslagsgivende i tiden som kommer.
Rett og slett: Dagens kamp og mot Bury i forrige uke holder ikke! Ser ikke noe som kan forklare noe annerledes.

MEN BESVARES - gleder meg over alle seiere og satser bil, hus og kjærring på opprykk.

ragnar

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #393 på: November 20, 2007, 22:56:45 »
Rett og slett for dårligt.

Men bedre lag har gått på større smeller tidligere...

Nå kan det konses 110% om ligaen og målet om å rykke opp.
*In El Loco we trust!*

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #394 på: November 20, 2007, 22:58:15 »
Enig! Blir også svært vanskelig for Wise å skylde på rotasjon denne kampen, da han bruker en Howson i form og faktisk ofrer Kandol tross skader i ribbeina. Laget var ikke særlig svekket i det hele tatt!
Howson's formsvikt i denne kampen er langt på vei selvforklarende. En guttunge i hans alder vil variere sterkt i sine prestasjoner - fra topp ene dagen (i helga) til kanskje banens dårligste (ref. Norman i dag).

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #395 på: November 20, 2007, 22:59:04 »
Jeg bare forbereder meg til kommende forklaringer på Forum om at cup-exit mot Hereford egentlig er en god ting.
At vi må se bak resultatene. At vi egentlig er bedre enn hva som presteres. At vi spilte to-tre gode kamper i september og oktober, så her er det bare å tusle videre mot opprykk. At Wise egentlig er en fotballgud selv om han ser ut som og delvis oppfører seg som en fotballdverg.
O.s.v.
Og jeg gleder meg til det skal fortsettes å negativisere seierne i ligaen!  :D
Det er da ingen som skal forsvare dette, kjelvi. At noen er uenig med deg må du ikke ta så tungt, i dag er nok alle enig med deg uansett.
Uenighet og debatt er bra - og er med på å pumpe stemninga opp.
Mener likevel at to cup-exiter mot L2-lag hjemme på Elland Road er et bekymringsfult svakhetstegn.
At vi i tillegg ikke har imponert i serien i de siste kampen er med på å forsterke min frykt for en downperiode.
Laget og sporslig ledelse har klare svakhetstegn, som jeg frykter kan bli mer utslagsgivende i tiden som kommer.
Rett og slett: Dagens kamp og mot Bury i forrige uke holder ikke! Ser ikke noe som kan forklare noe annerledes.

MEN BESVARES - gleder meg over alle seiere og satser bil, hus og kjærring på opprykk.



Jeg skal si meg enig. Vi er inne i en liten down, tross seier i serien i helga. Vi får håpe det eneste positive vi kan finne med godvilje til denne kampen er en ekstrem revansjelyst og at den ikke knekker moralen. For dette var helt forferdelig!

Og ja, Howson var elendig i dag og det er helt naturlig og han bør ikke være langt unna laget i lange perioder tross det. Likevel, at Howson startet var et tegn på at Wise toppet laget (minus skader,susp,cup-tie) fordi han tross alt var en spiller i storform. Den eneste mangelen på dagens lag var vel Marquez?

NB: At laget toppes bedrer i alle fall ikke inntrykket!
« Siste redigering: November 20, 2007, 23:02:11 av Mr Kaizer »
Marching on together!

gill

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #396 på: November 20, 2007, 22:59:32 »
Uff uff... dette var rett og slett pinlig og flaut. Noen som vet hvordan det går med Casper?
 

auren

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #397 på: November 20, 2007, 23:01:04 »
Stikk fingen i jorda: Vi er på det tredje øverste nivå. Vi går ut mot et topplag i divisjonen under. Det var 10 ganger flauere å ryke ut mot Mansfield i liga cupen gjennom en 2-legged kamp for 12 år siden. De lå vel 3 divisjoner under oss. Mager trøst nå - men Leeds har gjort det minst like dårlig tidligere i cupene. Men måten vi går ut på er under enhver kritikk. Hereford nærmere 2-0 og 3-0 enn vi utligning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #398 på: November 20, 2007, 23:04:34 »
Enig! Blir også svært vanskelig for Wise å skylde på rotasjon denne kampen, da han bruker en Howson i form og faktisk ofrer Kandol tross skader i ribbeina. Laget var ikke særlig svekket i det hele tatt!
Howson's formsvikt i denne kampen er langt på vei selvforklarende. En guttunge i hans alder vil variere sterkt i sine prestasjoner - fra topp ene dagen (i helga) til kanskje banens dårligste (ref. Norman i dag).

Helt enig, men jeg må poengtere at Howson slett ikke var så god som rapportene kunne tyde på mot Swindon. Han var god - ikke mer - i en omgang mot et forferdelig dårlig lag!!!!!
Gutten fyller 20 i mai og i den meget fysiske divisjonen L1 er det hardt med to kamper på 4 dager.

Det fornuftige var nok å spare Kish og Thommo. Douglas og Prutton er også klare til søndag. DA har vi nok et langt bedre lag.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #399 på: November 20, 2007, 23:07:21 »
Det blir spennende å se hvor lenge vi skal spare Alan Thompson. Han er en gammal kar, som virker svært tungtrent og trenger MYE tid på å finne form. Det er også noe som skadene legger en demper på. Jeg håper dermed ikke han starter i helga.
Marching on together!

auren

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #400 på: November 20, 2007, 23:08:49 »
Vi har nok en kraftig downperiode nå: 2-1-3 på de siste 6 kampene (inklusiv cupene) er ikke bra. 3 av disse kampene er mot lag fra divisjonen under. 2 av disse kampene på hjemmebane (begge tapt).

Men på lørdag kommer sentrale og rutinerte karer tilbake. Tror nok Prutton, Douglas og evt. Kish vil heve laget. Bare ikke Ankers er skadet i lang tid nå. Denne Lucas virker rusten og feltarbeidet er til tider skrekkelig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #401 på: November 20, 2007, 23:11:15 »
Vi har nok en kraftig downperiode nå: 2-1-3 på de siste 6 kampene (inklusiv cupene) er ikke bra. 3 av disse kampene er mot lag fra divisjonen under. 2 av disse kampene på hjemmebane (begge tapt).

Men på lørdag kommer sentrale og rutinerte karer tilbake. Tror nok Prutton, Douglas og evt. Kish vil heve laget. Bare ikke Ankers er skadet i lang tid nå. Denne Lucas virker rusten og feltarbeidet er til tider skrekkelig.

auren

Fekk streng beskjed av Tom om at kampen går på søndag! Men det skal bli godt å få tilbake Prutton, Douglas og Kish! Men eg meinar framleis at Howson bør få speletid trass ein dårleg kamp idag. Forrige kamp var han ein liten gigant.

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #402 på: November 20, 2007, 23:14:44 »
Siste seks totalt : 2-1-3
Siste seks i liga:  4-1-1

Vi kan bare håpe at laget skiller mellom turneringer i prestasjoner, ellers er vi i deep shit.
Marching on together!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #403 på: November 20, 2007, 23:15:09 »

Ainsworth celebrates his winning goal at Leeds.


BULLS KNOCK OUT LEEDS

League Two Hereford set up an FA Cup second round clash with Hartlepool following an impressive 1-0 replay win over Leeds.
The Bulls started in spectacular fashion and made the decisive breakthrough after just three minutes at Elland Road.
Lionel Ainsworth, who netted a hat-trick at the weekend against Stockport, lashed home a low shot from just inside the penalty area to leave the hosts stunned.
The West Yorkshire outfit, who struggled to take a grip on the game and were second best for long periods, have now not won in the competition since February 2003.

PA Sports

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #404 på: November 20, 2007, 23:21:32 »
jag är  van vid att leeds åker ut i första omgången, dagens förlust får jag lägga in under epitetet: vilja slår klass, nu är det bara att ta krafttag till helgen, räknar med ett revanchsuget lag
 

isak

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #405 på: November 20, 2007, 23:54:27 »

Lids

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #406 på: November 21, 2007, 00:05:30 »
Passe stusselig å tape denne kampen, men ikke så eller hørte  jeg den - og aner derfor ikke om det var fortjent eller ei. Stusselig, og pinlig, var det uansett...
Thomas

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #407 på: November 21, 2007, 07:08:38 »
Svakt og iflg. BBC fortjent seier til gjestene! >:(
Yeboahs vitne

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #408 på: November 21, 2007, 07:24:41 »
Second-best Leeds upset by minnows



Leeds 0, Hereford 1
Leeds United crashed out of the FA Cup, beaten 1-0 by Division Two outfit Hereford and only a one-eyed home fan would say they didn't deserve it.
Leeds were second best in many areas and it was only poor finishing by the visitors that stopped the margin being greater.
 Hereford made the perfect start, going ahead after only three minutes as Leeds' defence stood still.
Lionel Ainsworth, who scored a hat-trick on Saturday, found himself half a yard of room in a crowded penalty area and carefully placed the ball wide of Casper Ankergren's right hand.
Leeds seemed stunned and almost conceded a second ten minutes later when a long ball forward found Theo Robinson. The big striker went round Ankergren but his angled shot was weak enough to allow Paul Huntington to clear.
Leeds started to dominate possession and Tresor Kandol's powerful header from an Ian Westlake corner was fumbled by the Hereford keeper but scrambled clear.
Despite having most of the play, Leeds didn't look as threatening on attack as the visitors, who should have gone further ahead before the break.
Robinson was causing the defence constant problems and had a glorious chance when Trevor Benjamin picked him out but the striker reacted slowly and allowed Ankergren to plunge at his feet and deflect the ball wide.
The Leeds keeper was injured in the challenge and had to be replaced by David Lucas.
Leeds looked livelier at the start of the second half as Jonathan Howson produced a fierce long-range shot.
But Hereford were still looking comfortable and Ainsworth went close when he cut in from the right and unleashed a powerful drive that flew inches wide of the post.
And with the visitors piling on the pressure, Dennis Wise went with three front men to try and get back into the game. He sent on Leon Constantine to join Kandol and Beckford but it was the defence who were getting most of the work.
When Leeds did manage to get down to the other end they found the Hereford back four solid and when Beckford was put in the clear, his fierce shot was well saved by Brown.
Meanwhile, Huddersfield Town will be at home to Grimsby in the second round after the Mariners beat Carlisle 1-0 at Blundell Park.

thetelegraphandargus.co.uk
« Siste redigering: November 21, 2007, 07:30:10 av kjelvi »

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #409 på: November 21, 2007, 07:26:04 »



Andrew Hughes of Leeds United beats Ben Smith of Hereford United during the FA Cup 1st Round Replay at Elland Road last night

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #410 på: November 21, 2007, 07:29:11 »
Hereford savour echo of glory days as Lionel Ainsworth stuns Leeds



Leeds 0 Hereford 1
Graham Turner heaped praise on his Hereford United players after the Coca-Cola League Two side upset the odds by beating Leeds United at Elland Road to book a home second-round tie with Hartlepool United.
This victory may not compare to Hereford’s famous slaying of Newcastle United in 1972, the year that Leeds went on to win the competition, but try telling that to Turner and his players as they embarked on their long but joyous journey home.
Lionel Ainsworth’s early goal was enough to settle the replay and Turner said: “We got off to a great start and it gave us the belief to go on and do something. We got pushed back at times but held on. We weren’t overawed and coped well.
“I’m delighted with the players because they deserve this. Are Leeds still a giant club? Yes. They have fallen on hard times but will be in the Championship next season. They are still a massive scalp.”
Hereford took the lead after three minutes to leave the home side facing the prospect of another black mark against their name in a competition in which they have not won a tie since 2003. Trevor Benjamin’s powerful run was momentarily halted by Jonathan Howson, but Leeds failed to clear the ball, allowing Ainsworth — who scored a hat-trick against Stockport County on Saturday — to place a low shot past the flat-footed Casper Ankergren.
Home supporters knew there was ample time for their side to respond, but a combination of poor finishing and spirited resistance was to prove Leeds’s downfall.
Theo Robinson could have doubled his side’s advantage in the thirteenth minute when he got behind a static defence and found himself with only Ankergren to beat, but having rounded the goalkeeper, his shot was hacked off the line by Ben Parker.
Leeds finally stirred when Tresor Kandol met Parker’s corner only to see his downward header partially saved by Wayne Brown before being hoofed clear. More pressure followed, but Sébastien Carole and Jermaine Beckford squandered good chances.
Despite finding themselves pinned back, Hereford engineered another wonderful chance when Benjamin broke free and fed the unmarked Robinson, but, once again, his finishing was poor and Ankergren smothered the danger. The goalkeeper injured himself in the process and had to be replaced.
Leeds’s increased desperation left them more exposed, but Ainsworth’s shot went inches wide before Robinson’s control betrayed him again. It did not seem to matter as the visiting team put bodies on the line to repel Leeds’s frantic attacks. Dennis Wise, the Leeds manager, threw on a third striker, Leon Constantine, but it made no difference. Hereford were not to be denied and left the field to raucous applause from their supporters. Leeds, meanwhile, departed to boos.
Wise said: “We just didn’t perform. Credit to Hereford because they got what they wanted early on. We didn’t pass it well enough. We had chances as well but didn’t take them. There was so much wrong with the performance and we looked knackered. We had more than enough to get through but we haven’t performed.”

Leeds United (4-4-2): C Ankergren (sub: D Lucas, 38min) – F Richardson, P Huntington, M Heath, B Parker – S Carole (sub: C Weston, 82), A Hughes, J Howson, I Westlake (sub: L Constantine, 65) – T Kandol, J Beckford. Substitutes not used: J Clapham, T Elliott. Booked: Hughes, Heath.
Hereford United (4-4-2): W Brown – R Rose, J McCombe, B Smith, R Threlfall – L Ainsworth, B Smith, T Diagouraga, C Easton (sub: K Taylor, 90) – T Robinson, T Benjamin. Substitutes not used: S Guinan, M Ingham, S Gwynne, S Johnson.

The Times

GeirO

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #411 på: November 21, 2007, 07:37:39 »
Dette var vel en typisk undervurderingskamp av "mighty Leeds"...akkurat som Bury.
MOT

Will

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #412 på: November 21, 2007, 07:57:20 »
Leeds burde kjøpt denne ainsworth. Ung, rask, målfarlig og teknisk. Så første kampen og der var han helt klart banens beste spiller, etter min mening. Stort potensiale.
WG

BERGH

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #413 på: November 21, 2007, 08:06:39 »
Det som nå er sikkert er at Douglas, Prutton og Kishishev skal spille til lørdag etter min  mening. 

Ã… bruke Westlake var tull, han har vært skadd en stund og burde ikke være benyttet.  Howson skulle ha vilt da det er feil å drive rådrift på en så ungspiller.

lykke til på lørdag
 

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #414 på: November 21, 2007, 08:59:30 »
Wise slams his 'brain dead' Leeds players after shock Elland Road FA Cup exit

Dennis Wise blasted his 'brain dead' cup flops after they were dumped out by minnows Hereford.
Winger Lionel Ainsworth, 20, scored the only goal after just three minutes at Elland Road in a thrilling FA Cup first-round replay.
The former Derby man struck a low shot from 18 yards past keeper Casper Ankergren after Trevor Benjamin's lay off.
"We've played well in the league all season but not looked anything like as good in the cup.
"I thought my players were a bit brain dead. I couldn't say that one of them played well.
"We didn't pass the ball, we didn't play our football and we made wrong decisions in all areas of the pitch."
The League Two side fully deserved this sensational win which earns them a home tie against League One Hartlepool.
Leeds have now not won an FA Cup tie since February 2003.
And given the League One side's dramatic fall from grace over the past four years this Hereford triumph may not be as glorious as the famous victory over Newcastle 35 years ago.
But it was still a notable scalp for boss Graham Turner's mighty minnows and he was rightly proud of his team.
He said: "Leeds might have fallen on hard times but they are still a very big club and in my book are certainties to win promotion this season.
"So we believe they are still a big cup scalp for us. We deserved our win. We competed well and played well."
This was only the Yorkshire outfit's fourth defeat in all competitions this season — and the victory margin could have been much greater.
After 12 minutes Theo Robinson's shot was hacked off the line by Paul Huntington.
Ainsworth released Robinson again on 23 minutes but the striker hoisted his drive over.
Leeds tried desperately to get back into the game after the break. Jermaine Beckford, Jonny Howson and Leon Constantine all went close but Hereford held on.

Daily Mail

isak

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #415 på: November 21, 2007, 09:11:49 »
Det som nå er sikkert er at Douglas, Prutton og Kishishev skal spille til lørdag etter min  mening. 

Ã… bruke Westlake var tull, han har vært skadd en stund og burde ikke være benyttet.  Howson skulle ha vilt da det er feil å drive rådrift på en så ungspiller.

lykke til på lørdag
Ka so skjer på laurdag då :o kampen mot cheltenham e jo på sondag ;)

Jon R

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #416 på: November 21, 2007, 09:18:21 »
Trist at vi er ute av Fa cupen. Hadde gledet meg ( ?) å sett våre gutter vårt mot lag fra PL. Eller kanskje ikke?  :-\

Til lagets forsvar er at vi stilte reservepreget. Hunter rapporterte tidlig i kampen at Howson ikke virket helt "up for it", og tredje kampen på en uke ble nok for mye for 19 åringen. Westlake er vel heller ikke match fit og ble nok kastet innpå i 12. time. Ingen god løsning sett fra sofaperspektiv. Huntigton/ Heath fungerte heller ikke optimalt, for å si det mildt. ::)

Formildende omstendigheter til tross:Jeg undres over at vi lar oss spille ut på hjemmebane av et L2 lag . Hvor ble det av den fantastiske fysikken, moralen og fandenivoldskheten som skal være vårt varemerke denne sesongen? Er ikke FA cupen stort nok i dagens Leeds United? Det må være lov til å gremmes over vår andre cup exit mot et L2 lag i løpet av en uke.  :-[

To bunnlag venter i ligaen nå. To nye "cup-kamper" mot antatt dårligere motstand? Jeg må innrømme at jeg skjelver bittelittegrann i buksene.  :o

Jon R.

Kato

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #417 på: November 21, 2007, 09:25:13 »
I motsetning til deg Jon, så synes jeg ikke vi stilte reservepreget.

Ut fra tidligere laguttak synes jeg Wise denne gangen tok ut bortimot sitt beste lag, og viste han ville videre i cupen.

Et tegn på det er vel at Kandol, med ribbeinstrøbbel, ble ofret og spilte fra start.
 

Trond A

Sv: KAMP: vs. Hereford 20/11 (omkamp FA 1. r.)
« Svar #418 på: November 21, 2007, 09:28:29 »
lykke til på lørdag
Kampen mot Cheltenham er på søndag.
Luscos medl. 338

Skogen

Cuplaget Leeds......
« Svar #419 på: November 21, 2007, 09:34:28 »
Ingen bombe at vi blir slått ut av cupen av storlaget Hereford United FC.
Vet ikke om det finnes noen statistikk på dette; men er vi Englands dårligste cuplag? Kan ikke huske sist vi kom et stykke i noen av de store cupene.
Men drit i det! Det viktigste er at vi rykker opp. Og det tror jeg fanden gale meg vi gjør!
Fra en ikke stor bidragsyter på dette forumet, men Leedsfan siden starten på 70-tallet; LEEDS FOREVER!!