KAMP: vs. Cheltenham 25/11

Started by kjelvi, November 18, 2007, 23:01:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Det kan virke drastisk å kjøre med fire spisser de siste 20, men taktikken har gått rett vei flere ganger tidliger i år. Jeg TROR at vi kommer bedre ut av det totalt sett, men det vet man jo aldri.

Hadde Becks satt noen av de gigasjansene sine idag, eller målet ikke annulert, hadde samme taktikk trolig blitt hyllet.

Fryktelig skuffende å tape mot bunnlaget er det uansett.

Likevel er det fortsatt viktig å ikke henge seg opp i dette og krisemaksimere for mye (selv om vi så absolutt må ta lærdom, etc). Vi må fortest mulig tilbake i flytsonen, og det skjer ved knallhard jobbing og den samme entusiasmen vi startet sesongen med.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sheridan

boegval

Pokker..... (håper ikke det var for sterkt utrykk) Trist å høre på sånne kamper   >:( >:( >:(

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Lids

Nitriste greier, og litt typisk Leeds.  >:(
Thomas

Per-Stian

Eriksen55

Nå har vi vel fått en del seire før i år når wise har kastet innpå spisser...da ble han hylla for å væra tøff...første gang det går i mot så klager man. Viktig å at lysten for å vinne er høyere enn frykten for å tape.

kilgallon

Utrolig skuffende og svakt. Er enig i at 4 spisser høres dumt ut. Men det er lett å være bakklok...

laddi

10 dager til neste kamp!!!!!!!

Må bruke de dagene godt!!!!!
Bergen Whites

Thomas

Volda69

Og då var det 5 reelle poeng opp til toppen igjen. :-[
MOT

samadhi

Dette var en skikkelg nedtur. Skuffende at vi ikke klarer å score i ein kamp vi vinner sjansestatistikken 21-6.

Etter en fenomenal start på sesongen virker nå som hverdagen er kommet, og vi har ikke lenger "garanti" for seier. Wise og Bassett har en stor jobb fremover!
marching on together,
derudaf forever...

sveifors

Quote from: Robbie Blake on November 25, 2007, 16:52:18
Quote from: sveifors on November 25, 2007, 16:51:32
Denne feilen tror jeg wise får ta.

Westlake inn var feil, 4 spisser er feil.

Han burde satt inn Kish, holdt oppe presset i 20 min, da hadde vi hatt mulighet......

Lett å si nå. Enig med Westlake, men 3 eller 4 spisser har funket bra tidligere i år. Litt skummelt å gjøre det på bortebane likevel

4 spisser gir ikke en konstant press, 5 meteren blir overbefolket av 4 stk som vil score sjøl, 100 % sjansenemå skapes?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

Er det downperioden som er satt inn?
Ã... tape for bunnlaget er ikkje godt nok, og det hjelper ikkje å snakke om sjansestatistikk. Vi var ikkje gode nok!
Skal vi klare direkte opprykk kan ikkje denne formen vare stort lenger!

WE ARE LEEDS!!!

COME ON LEEDS !!

SirOlsen

-SirOlsen-

Sølvreven

Dette skulle egentlig ikke være mulig, når man tenker på alle sjansene til Becks. Lorimer gir han omtrent skylda for hele tapet. Men dette er vel første gangen i år at jeg er skikkelig skuffet. Så når jeg tenker på fjoråret, så er det vel ikke så ille.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Geir Magne

Det er klart vi er opphisset og frustrerte når kampen utvikler seg slik som i dag, men det er fullt mulig å variere språket og klart gi uttrykk for hva vi mener uten å skrive slik at ungene lurer på hva som mammaer og pappaer hisser seg så opp for.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Sheridan

Spissene sviktet i de avgjørende øyeblikkene idag.

Friskt satset av Dennis med byttene..
Men Wisey kan ikke være uttpå der å sette sjansene.  :o

lufc86

ein fantastisk drittmnd med 4 tap mot dårlegare lag... godt med litt over ei veke fri... no må dei ta seg sjølv i nakken.....................
@m_sortland på twitter

Volda69

Lett å seie det i etterkant når det går dårleg, men eg har hatt ei kjensle av at kombinasjonen Wise/Poyet er mykje betre enn Wise/Bassett.
MOT

Sheridan

Dette ble en trist søndag.
Logger av..

Sleivind

Lorimer mener Wise burde se etter en ny midtbanespiller som kan score noen mål. Samtidig vil han ha inn en ving som kan komme seg ned til dødlinja og legge inn.

Tom S

Friskt av Dennis å satse på 4 spisser, spesielt med tanke på at det har gått bra tidlegare i år.
Men, personlig tykkjer eg det er litt dumt og naivt.

Vi var for dårlige foran kassa idag.

Quote from: Sheridan on November 25, 2007, 16:57:45
Spissene sviktet i de avgjørende øyeblikkene idag.

Friskt satset av Dennis med byttene..
Men Wisey kan ikke være uttpå der å sette sjansene.  :o
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Quote from: Volda69 on November 25, 2007, 16:58:22
Lett å seie det i etterkant når det går dårleg, men eg har hatt ei kjensle av at kombinasjonen Wise/Poyet er mykje betre enn Wise/Bassett.

Der tror jeg du har helt rett.

RoarG

0-1 mot Cheltenham Town! Tygg litt på den kjære Leedsfans! Dette er bånn i bøtta, lowest of the low >:(. Leeds har nå en periode med mindre flatterende resultater å se tilbake på. Her må noe drastisk skje. Cheltenham skal slåes komfortabelt, hjemme som borte. En del spillere begynner kanskje å dabbe av, og behovet for forsterkninger bør melde seg. Her må Wise handle i dobbelt fostand.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

For meg var dette årets største skuffelse så langt. Heilt forferdeleg å tape mot ligaens kanskje dårlegaste lag. Og no som vi endeleg hadde kjent lukta av førsteplassen...

Sander

Quote from: Geir Magne on November 25, 2007, 16:57:05
Det er klart vi er opphisset og frustrerte når kampen utvikler seg slik som i dag, men det er fullt mulig å variere språket og klart gi uttrykk for hva vi mener uten å skrive slik at ungene lurer på hva som mammaer og pappaer hisser seg så opp for.

Greit nok, men jeg tror de som er innpå her + de som følger Leeds, har gjentatt mange av disse banneordene en haug av ganger over de siste 7 årene :'(

Jon R

Trenden fotsetter. Vi vinner "scrappy" kamper og taper når vi dominerer. Sier det mer om denne ligaen enn det sier om oss???  ???

Alle visste jo at denne 4 spisser taktikken ville straffe seg før eller siden. For min del håper jeg vi forkaster den etter dette, mens vi fortsatt er i "pluss" med den taktikken . Ã... avfolke midtbanen gjør oss svakere både fremover og bakover etter mitt syn.   :-\

Tror allikevel at støtteapparatet lærer av dette og at vi snart kommer tilbake på vinnersporet. Tre skritt frem og et tilbake: Neste helg banker vi Port Vale  ned i støvlene.  ;D  
Jon R.

Sølvreven

Farvel. Vi snakkes om noen dager. Nå må jeg døyve skuffelsen litt.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leeds04

Quote from: RoarG on November 25, 2007, 17:00:49
0-1 mot Cheltenham Town! Tygg litt på den kjære Leedsfans! Dette er bånn i bøtta, lowest of the low >:(. Leeds har nå en periode med mindre flatterende resultater å se tilbake på. Her må noe drastisk skje. Cheltenham skal slåes komfortabelt, hjemme som borte. En del spillere begynner kanskje å dabbe av, og behovet for forsterkninger bør melde seg. Her må Wise handle i dobbelt fostand.

Jeg er mer for å jobbe med den etablerte spillegruppa, enn å kjøpe og låne inn i hytt og pine...
Stallen vi har burde være god nok for opprykk!
Tull og mase om spillerkjøp nå......
"Why settle for more, when you can settle for less"