Skrevet av Emne: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?  (Lest 5153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« på: November 20, 2007, 09:21:43 »
Vel, jeg går da forbi mine private ønsker - som lagspilleren jeg er ;D

Vi trenger en kantspiller til! Det er praktisk talt det eneste i den divisjonen vi spiller i nå.
Forsvaret sitter greit, litt lite fart i beina på noen & enhver - men holder.
Midtbanen har vi bra med folk på, håper faktisk at Thompson ikke spiller noe særlig mer....syns det er viktigere med fart & spenning enn en luntende utrenet (han blir ikke yngre) AT i midtsirkelen. Howson er jo Gull! Prutton, Kish, Carole, Da Costa, Weston, Douglas.........trenger KUN en RASK kantspiller til!!
Angrepet?  Er bra nok i League One!

Kryss i fingre i kvald- hadde vært kult og kommet til 3.runde ja!
 

Dennis

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #1 på: November 20, 2007, 09:29:10 »
Et alternativ på kanten er også mitt ønske!

Carole er vel den eneste naturlige vingen vi har, ettersom Da Costa muligens er en mer supporting-type enn kantspiller. Prutton er helt klart en mer sentral type, til tross for at han til stadighet bekler høyresiden. Helst skulle jeg sett en venstrebeint kantspiller, til tross for at Carole har klart seg fint der.

Som tidligere nevnt, jeg er ikke så sikkert på at vi hadde tjent på å spille med to breie vinger. Midtbanen har ofte blitt løpt i senk og da hjelper det ikke med en til som nok har litt færre defensive kvaliteter enn Douglas og Prutton. Likevel, har ikke lest like mye klaging om det de siste kamprapporterne, så midtbanen vår har vel begynt å gi mer juling enn før, kanskje.

Et alternativ på venstreback burde også stå høyt på lista, når Clapham etterhvert drar. Ikke så sikker på at Huntington har farten som skal til, dersom Parker er ute og vi møter en god vingspiller. Men jeg mener at en slik backupløsning kan lånes om ikke det rette materiellet finnes til januar.
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #2 på: November 20, 2007, 11:20:21 »
Og full uttelling av poeng i jula i tillegg til kantspilleren så.... :D
Yeboahs vitne

Runar

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #3 på: November 20, 2007, 11:23:52 »
Daniell Nardiello hadde vært gull, samt et salg av Heath og hentet tilbake Simon Walton.
 

Per-Stian

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #4 på: November 20, 2007, 11:25:14 »
Fem poengs ligaleiing og ein typisk venstreving. Det hadde vore ei perfekt julegåve til oss supportarar. Har ingen tips om venstrevingar, men ser gjerne at vi får låne eit supertalent frå ein av fabrikkane i Nederland. Dei utviklar spelarar som er ekstremt gode til å utfordre mann-mot-mann og kor snøggleik er eit kriterium.

Og så ønskjer eg at talenta våre får rikeleg med næring i jula slik at dei vert store og sterke, og blir klare for meir førstelagsfotball. Det kjekkast hadde vore om f.eks Bayly hadde blitt ein like suveren kantspelar som Lennon.
« Siste redigering: November 20, 2007, 17:03:30 av Per-Stian »

Klausen

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #5 på: November 20, 2007, 11:39:01 »
Laget er bra nok for denne divisjonen ja? Men vi har ambisjoner om å rykke opp både ett og to hakk, og da må vi handle kvalitetsspillere over hele linja og det må vi gjerne gjøre allerede i dette transfervinduet!

Jon R

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #6 på: November 20, 2007, 12:02:30 »
Mitt juleønske går i retning av de unge talentene fra eget akademi. Leeds er inget kjøpende lag og vil heller ikke bli det så lenge Bates har kontroll over klubben. Vi har den beste stallen i denne divisjonen, noe som til de grader ble demonstrert mot Swindon. (Kish, Thompson, Constantine, De Vries og Huntington på benken). Når slike spillere ikke får plass i startelleveren kan det ikke være noe akutt behov for å forsterke stallen. Jeg ønsker meg derfor først og fremst at Wise våger å bruke flere av de yngre spillerne, for å forbedre de største talentene på et liv etter L1. Vi har tidenens sjanse til å spille dem gode, nå som vi ligger på tredje nivå og har et vinnerlag! Minst tre akademispillere i 16 manns troppen i hver kamp trenger ikke gå utover poenghøsten. Parker ( som ikke engang nådde benken sist, må være lite motiverende etter alle lovordene) og Howson er de nærmeste, men også Bayly og Gardner har vist at de bør være modne for en smak av førstelagsfotball.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #7 på: November 20, 2007, 12:08:52 »
Du har et meget godt poeng, Jon R!  :o

Parker, Huntington (kjøpt, men dog ung) og Howson er alle unggutter som er i nærheten av førstelaget, mens Delph, Elliott og Bayly har fått lite til i år. Samtidig spilte Madden godt mot Bury og bør også regnes med. Kanskje et par av de er med i troppen i kveld?

Men jeg ser likevel ikke denne naturlige venstrekanten på akademiet - i alle fall ikke i nærheten av A-laget.
Marching on together!

Runar

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #8 på: November 20, 2007, 12:11:41 »
Helt enig JonR!

Vi har en gyllend mulighet til å matche ungutta denne sesongen. Men samtidig finnes det posisjoner i laget vi ikke har STOR back-up ei heller ungutter som ligger i vannskopren....Tenker då på kant posisjonene - Og til en viss gradd spissplassen, der for jeg vil ha inn Nardiello.

Vi har dog mange alternativer sentralt i banen og det er ikke meg i mot å "kvitte" oss med noen av disse så blant annet Bayly er ennå nærmere en første 11'er.

 

Jon R

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #9 på: November 20, 2007, 12:18:52 »
Du har et meget godt poeng, Jon R!  :o

Parker, Huntington (kjøpt, men dog ung) og Howson er alle unggutter som er i nærheten av førstelaget, mens Delph, Elliott og Bayly har fått lite til i år. Samtidig spilte Madden godt mot Bury og bør også regnes med. Kanskje et par av de er med i troppen i kveld?

Det tror jeg nok, Dennis. Unguttene har jo blitt "satset på", men bare i cupene. Regner med at det gjøres plass for Parker og kanskje Madden, i tillegg til Howson i kveld. Når det gjelder Huntington så har han allerede fått prøve seg i PL for Newcastle, og så raskt Heath eller marques blir skadet, regner jeg med at han gjør stopperplassen til sin.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #10 på: November 20, 2007, 12:29:45 »
Det er vel fare for at Manuel Rui Marquez de la Costa Sanchez spiller landslagsfotball for Angola i januar\februar, så Paul for nok sjansen sin der!
Marching on together!

Runar

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #11 på: November 20, 2007, 12:45:40 »
Det som er godt å se er at vi har Martin, Madden, Gardner, Huntington, Parker, Bayly, Howson, Delph, Ameobi og Elliot alle til enviss grad tilgjengelig eller aktuell for stallen vår gjennom sesongen. Det er meget viktig at vi klarer å i vare ta de spillerne som er på vei opp og som kan ta steget videre....

Vi har LANGE tradisjoner for å ha et produktivt og godt akademi bare synd at vi til en viss grad har neklisjert det i de siste 6 sesongene - Jeg håper at Wise er villig til å øke satsningen på egne spillere.
 

Jon R

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #12 på: November 20, 2007, 13:10:10 »
Vi har LANGE tradisjoner for å ha et produktivt og godt akademi bare synd at vi til en viss grad har neklisjert det i de siste 6 2-3 sesongene - Jeg håper at Wise er villig til å øke satsningen på egne spillere.

Sånn. Nå rettet jeg det for deg. Ungutta ble satset på til og med 2004-2005 sesongen. Etter det har det vært tørke.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #13 på: November 20, 2007, 13:11:53 »
Vi har LANGE tradisjoner for å ha et produktivt og godt akademi bare synd at vi til en viss grad har neklisjert det i de siste 6 2-3 sesongene - Jeg håper at Wise er villig til å øke satsningen på egne spillere.

Sånn. Nå rettet jeg det for deg. Ungutta ble satset på til og med 2004-2005 sesongen. Etter det har det vært tørke.  :)


Det er fordi alle som skulle vært satset på har havnet i Tottenham.  ::)
Marching on together!

Runar

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #14 på: November 20, 2007, 13:36:21 »
Jeg ønsker meg:

1. Carson
2. Kilgallon
3. Walton
4. McPhail
5. Lennon
6. Milner
7. Keogh

 ;D
 

peacock

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #15 på: November 20, 2007, 14:39:07 »
McPhail? Er du gal, mann :)

Dennis

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #16 på: November 20, 2007, 15:12:17 »
"Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii'm dreamin' of a whiiiiite christmaaaaas! Just like the ooones I used to knooooow!"
Marching on together!

Cherry

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #17 på: November 20, 2007, 15:28:44 »
Ligger an til en Jul med mange ønsker oppfyllt ift dette!
Stallen er super, anleggene vi spiller & trener på er meget bra - og vi produserer unggutter i fleng....
Hvis det er noen rettferdighet i verden, så har vi gode år foran oss....det VET Julenissen også!
 

berlin

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #18 på: November 20, 2007, 16:00:23 »
Hva med noe så enkelt(?) som å toppe League 1 tabellen?

(........hadde jeg vært grådig anlagt, ville en pengegave fra en anonym på sånn ca 2 milliarder NOK vært greitt,
men det er vel å tro på julenissen?  ??? ( Jammen, det gjør jeg jo. Jippi! :) )  Og det er jo juleaften det menes? Uff, ble komplekst dette! Hæh???  ::) Hvah? Vorr?
« Siste redigering: November 20, 2007, 16:01:55 av berlin »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #19 på: November 20, 2007, 16:07:19 »
Helt enig JonR!

Nå syns jeg forumet begynner å bli vél kjedelig her, altså  :)


At Parker ikke var i hverken tropp eller 11'er forrige helg må utvilsomt komme av enten skade eller at han var "sliten" etter hektisk periode...
Eller så hadde han taklet Wise på treninga  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #20 på: November 20, 2007, 16:53:00 »
McPhail? Er du gal, mann :)

Hej det er min ønskeliste....... her er resten uredigert

8. Vekk med Derry
9. Vekk med Westlake
10. Inn med Seth Johnson
11. Vekk med Basset
12. Inn med Eddie Gray
13. Ligaledelse 24. desember
 

isak

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #21 på: November 20, 2007, 20:20:54 »
Ei kvit jol e nåkk fø meg ;) ein klassespiss te hadde helle ikkje våre å forakta ;D

kjelvi

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #22 på: November 20, 2007, 21:59:50 »
McPhail? Er du gal, mann :)

Hej det er min ønskeliste....... her er resten uredigert

8. Vekk med Derry
9. Vekk med Westlake
10. Inn med Seth Johnson
11. Vekk med Basset
12. Inn med Eddie Gray
13. Ligaledelse 24. desember

Spis en pille....! :o

raggen

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #23 på: November 21, 2007, 06:26:40 »
SETH JOHNSEN????  ;D ;D ;D Må være verste mareritt
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #24 på: November 21, 2007, 07:48:43 »
Ønsker meg egentlig kun poeng denne jula!

COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #25 på: November 21, 2007, 08:54:56 »
En slik en kantspiller som denne Ainsworth.......det er det vi trenger. Lennon, en som han. Type spiller liksom.
 

RoarG

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #26 på: November 21, 2007, 11:52:31 »
Hva jeg ønsker meg til jul? Ganske mye! Hva med et helt nytt lag? Helt ny sportslig ledelse? Nye eiere? Tror det bør rekke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #27 på: November 21, 2007, 11:56:28 »
McPhail? Er du gal, mann :)

Hej det er min ønskeliste....... her er resten uredigert

8. Vekk med Derry
9. Vekk med Westlake
10. Inn med Seth Johnson
11. Vekk med Basset
12. Inn med Eddie Gray
13. Ligaledelse 24. desember

Seth Johnson og Stephen Mc Phail sentralt. DET hadde vært noe det, hvis det er skilpaddetempo som er målestokken.  ::)
Jon R.

GeirO

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #28 på: November 21, 2007, 11:59:12 »
Og Seth Johnson får beholde lønna fra happy days ???
MOT

Lids

Sv: Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?
« Svar #29 på: November 21, 2007, 14:42:02 »
Fred og sånt...  :)
Thomas