Nå kommer jula....hva ønsker vi oss?

Started by Cherry, November 20, 2007, 09:21:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Nå må du ikke miste fokus, Thomas. Det finnes da viktigere ting her i verden enn fred og sånt.  :)
Jon R.

Asbjørn

Quote from: Jon R on November 21, 2007, 15:43:48
Nå må du ikke miste fokus, Thomas. Det finnes da viktigere ting her i verden enn fred og sånt.  :)
...nå syns jeg virkelig ikke du skal skimse av "sånt"  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ragnar

To-tre forsterkninger.

En ny klassisk ving som kan spille på motsatt side av Carole.
En playmaker sentralt. (Evt satse knallhardt på Howson)

Ligaledelse.
*In El Loco we trust!*

Roy

Poeng, poeng og atter poeng. Da kan julefreda senke seg. ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sportcarl1

varför inte de 15 poängen som FA och våra konkurentklubbar tog ifrån oss

BERGH

Ainsworth fra Hereford som herjet med Leeds, er nå lånt ut til Watford med opsjon på kjøp i januar.

kunne ikke den dealen vært i forrige uke  ;D  Men synd at ikke Leeds reagerte umiddelbart etter matchen
Tidligere trener i leeds som nå leder Watford har skjønt det og de rykker opp til PL

Superleeds77

Hva hadde vært bedre enn å se Leeds på toppen av tabellen til jul og ikke minst ved sesongslutt?!
Hva mer kan man ønske seg? At vi er ute av cupene syntes jeg ikke er noe big deal.
Ut fra de forutsetningen vi hadde før sesongstart er det bare å ta av seg hatten for det gutta har prestert i ligaen. Poeng er Poeng selv om ikke alle kamper er like bra, det viktige er at vi vinner kamper der vi spiller dårlig. Det er et tegn på at vi er et vinnerlag!! Vi har tapt en kamp i liagen i år, det er da ingen ting. Man kan alltids bekymre seg over at vi spiller dårlig når vi er opp i Premier league! :)

berlin

Quote from: Lids on November 21, 2007, 14:42:02
Fred og sånt...  :)

....og så synes jeg at det er innmari viktig med krig og fred og politikk og sånt.....og at skjønnheten kommer innenfra.
BANG KRÆSJ! Dagladet - sterke meninger!  ;D

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sølvreven

Jeg ønsker meg også kantspill. Noen raske winger kunne tilført laget mye. Er ikke Hotchkiss venstre wing? Han har ihverfall ekstremt god ballkontroll etter hva jeg så på youtube. Og jeg er enig med den som sa at vi bør ha med tre ungutter i hver kamp. Hvert fall på benken. Går det bra så kan de slippe til mot slutten. Ikke alle på en gang da, men.  8)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lids

Quote from: Sølvreven on November 23, 2007, 17:26:32
Jeg ønsker meg også kantspill. Noen raske winger kunne tilført laget mye. Er ikke Hotchkiss venstre wing? Han har ihverfall ekstremt god ballkontroll etter hva jeg så på youtube. Og jeg er enig med den som sa at vi bør ha med tre ungutter i hver kamp. Hvert fall på benken. Går det bra så kan de slippe til mot slutten. Ikke alle på en gang da, men.  8)

og litt fred og sånt?
Thomas

whitelocks

Quote from: cherry on November 20, 2007, 15:28:44
Ligger an til en Jul med mange ønsker oppfyllt ift dette!
Stallen er super, anleggene vi spiller & trener på er meget bra - og vi produserer unggutter i fleng....
Hvis det er noen rettferdighet i verden, så har vi gode år foran oss....det VET Julenissen også!

hvem er disse supermennene og superkvinnene som produserer disse ungguttene da? Har vi et eget sted for dette? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

whitelocks

3 poeng i hver kamp
Få tilbake de - 15 FA har tatt
1.plass i L1 resten av sesongen :D

Asbjørn

Quote from: whitelocks on November 24, 2007, 10:01:28
Har vi et eget sted for dette?

...tror det må være i "lokale avdelinger" http://www.leedsunited.no/forum/index.php?board=10.0 - sånn passe diskré sted der man stort sett får være i fred. Og kan holde på uhildret...

PS! Positivt tiltak  :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan