Akkurat en slik vi trenger!

Started by Cherry, November 21, 2007, 09:04:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cherry

Ift Juleønsker-topic`n i går.
Rask kantspiller - glimrende rykk, målfarlig & blikk.
Scoret mot våre i går kveld- Lionel Ainsworth.....KJØP!

Tenk hva Lennon kunne gjort på dette nivået. :-\

RoarG

Ja, kjøp alle som scorer mot oss ;). Lennon i L1?! Mannen er jo landslagsspiller, så han hadde helt sikkert klart å erobre en plass i første- 11.eren  ;) på dagens Leedslag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Roy

Quote from: RoarG on November 21, 2007, 11:50:18
Ja, kjøp alle som scorer mot oss ;). Lennon i L1?! Mannen er jo landslagsspiller, så han hadde helt sikkert klart å erobre en plass i første- 11.eren  ;) på dagens Leedslag.

Tipper han allerede har kjøpt billett og sitter på toget.... NOT!  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

Quote from: cherry on November 21, 2007, 09:04:13

Er dette basert på inngående kjennskap til spilleren eller ret og slett at han scoret mot oss i FA cup kampen? ???
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Quote from: fmtj on November 22, 2007, 09:40:33

Er dette basert på inngående kjennskap til spilleren eller ret og slett at han scoret mot oss i FA cup kampen? ???

Jeg synes vi skal signe alle som skårer sånn generelt sett jeg. Da slipper vi å møte lag med angripere...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Quote from: Promotion 2010 on November 22, 2007, 10:36:28
Jeg synes vi skal signe alle som skårer sånn generelt sett jeg. Da slipper vi å møte lag med angripere...  ;)

Bare hvis de er halvskadde og 30+!
Marching on together!

fmtj

Quote from: Promotion 2010 on November 22, 2007, 10:36:28

:) :D ;D God ide!
Yeboahs vitne

Cherry

Voldsomt med optimisme da!
Basert over og ha sett han i tv-sendt oppgjør i bortemøtet.
Koster vel ikke flesk fra Hereford, eller var han på lån fra Derby?

Tenkte på typen spiller....vi mangler fart på kanten...derfor.

Runar

Daniell Nardiello hadde holdt i massevis

Kickthemdown

Ainsworth har vært strålende for Hereford denne sesongen. Har bl.a scoret 2 hat-trick fra sin høyrekant posisjon. Fyren er akkurat fyllt 20 år og er uten tvil et stort stort talent. Mystisk at han ble sluppet fri av derby etter at han ble årets spiller der (på academiet) i sin første sesong.

Det beste er vel at kontrakten hans går ut til sommeren, signerte altså bare en ettårskontrakt med The Bulls.

Sign him up! En ving som kan drible, er kjapp og kan score mål... Er vel ikke det vi har mest av?

Alta-White

veteranen

Ainsworth gikk til Watford i dag. Først på lån, før overgangen blir gjort permanent i januar.

Kanskje han blir med på sjefens flyttelass til Leeds, om 2-3 år..?  ;)

Kickthemdown

;) ugh.. Han har peiling denne fyren ja...

BERGH

ønsker ihvertfall 2 kjøp i januar og det er :  venstre back Michael Gray fra Wolves som har spilt 7 matcher og en sub.
Lubomir Michalik fra Bolton for å erstatte Heath, han har kun vært sub 2 ganger.  Han var meget god når han spilte for oss sist, ja begge to her var veldig gode og hever laget.

Midtbanen og angrepet er gode nok hvis de fleste er skadefrie.

Sander

Quote from: BERGH on November 22, 2007, 19:01:11
ønsker ihvertfall 2 kjøp i januar og det er :  venstre back Michael Gray fra Wolves som har spilt 7 matcher og en sub.
Lubomir Michalik fra Bolton for å erstatte Heath, han har kun vært sub 2 ganger.  Han var meget god når han spilte for oss sist, ja begge to her var veldig gode og hever laget.

Midtbanen og angrepet er gode nok hvis de fleste er skadefrie.

Men da lå vi en divisjon høyere.. synd vi ikke fikk tak i Ainsworth litt før

BERGH

Greit det Robbie, men vi har snart kun 6 mndr. fra den divisjonen.  Kish har kommet og de vil komme i januar, det er ihvertfall midt håp.  Vi må begynne å tenke CCC i hvilke spillere vi henter inn.

berlin

Quote from: cherry on November 21, 2007, 09:04:13!

Ja, i 10 minutter ja! Så hadde han måttet ut med en fryktelig skade!
Det hadde vært direkte uforsvarlig å dytte Lennon inn i League 1, det blir som bedriftsfotball her i landet, livsfarlig!

Tror det var Rafa Benitez som sa en gang, at de teknisk briljante, god balanse etc må beskyttes i PL (les: mot engeske fabrikkarbeidere og tømmerhoggere)

Sander

Quote from: BERGH on November 23, 2007, 10:04:14
Greit det Robbie, men vi har snart kun 6 mndr. fra den divisjonen.  Kish har kommet og de vil komme i januar, det er ihvertfall midt håp.  Vi må begynne å tenke CCC i hvilke spillere vi henter inn.

Det er sant. Vi burde hente spillere som kan være med oss opp. Tror vi har endel som er gode nok for divisjonen over, men vi trenger fler..

Det ser jo ut til at vi har sjanser for å gå opp i år og det kan seff gjøre at spillere vil te oss..