Tilbakemelding ønskes: Nytt TPN!

Started by Svend Anders, November 23, 2007, 17:28:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Svend Anders

Oppfordring til medlemmene fra redaksjonen:

Det ønskes tilbakemeldinger på bladet. Det hadde vært til uvurdelig hjelp om dere kan ta dere bryet med å svare på følgende få punkter, enten her i tråden, eller på mail til redaktøren eller undertegnede. Både ris og ros er velkommen.

Om du ser at andre har skrevet noe av det samme du tenker, ikke la det stoppe deg i å komme med ditt eget inntrykk. Jo flere inntrykk, jo bedre grunnlag for fremtidig fremgang.

* Når mottok/mottar du bladet?
* Syn på design og form?
* Syn på innhold?
* Hva vil du ha mer av?
* Hva kan vi ha med som ikke finnes per idag?
* Hva ønsker du IKKE fra denne utgaven videre?

Andre kommentarer er selvagt også svært velkomne. Ser frem til konstruktive innspill!
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

DOFFER

wow...ser bra ut! Gleder meg allerede
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Per-Stian

Kul layout, Svend Anders! Kven står i spissen for andletsløftet?

Svend Anders

Quote from: Per-Stian on November 23, 2007, 17:39:07
Kul layout, Svend Anders! Kven står i spissen for andletsløftet?

Interimsredaksjonen med god hjelp fra Kitchen. Rune Roalsvig (styremedlem) har ledet an som redaktør, og gjort en glimrende jobb på kort tid. Av andre bidragsytere - ingen nevnt, ingen glemt.

SA
Følges på:

B-m

very nice!

liker også det nye navnet: The pock news!  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

For en tabbe å skrive Bassett med en -t-  :o

Skribenter ass... ;D

Neida. Bladet ser spennende ut det. Gleder meg til å lese bladet i nytt design.

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Svend Anders

Quote from: Enrique on November 23, 2007, 20:16:56

Skribenter ass... ;D

Vet ikke hvem som skrev det på forsiden, men jeg må nok ta på meg skylden for at det har blit (!) både en og to t-er i selve artikkelen. Ting har gikk tidvis veldig fort unna, men jeg tror poengene kommer godt frem uansett.

Pock News? Har du ikke hørt det? I forbindelse med poengtrekket måtte klubben også trekke tre bokstaver fra et av sine kallenavn...

SA
Følges på:

Asbjørn

Quote from: Svend Anders on November 23, 2007, 21:07:01

Skribenter ass... ;D

Vet ikke hvem som skrev det på forsiden, men jeg må nok ta på meg skylden for at det har blit (!) både en og to t-er i selve artikkelen. Ting har gikk tidvis veldig fort unna, men jeg tror poengene kommer godt frem uansett.

Pock News? Har du ikke hørt det? I forbindelse med poengtrekket måtte klubben også trekke tre bokstaver fra et av sine kallenavn...

SA

Blir spen'nde å lese et "fresh" blad.   :) Får håpe "det beste av det beste" fra "det gamle" er beholdt...
Og korrrekturlesingen er og blir et svakt punkt når man har "jobbehelger" - da må man få ihop produktet, der tidslimitene kommer som perler på en snor...

Og at gamle-Eriken ikke henger med, vet vi jo fra før...

PS! Og jeg skal skjerpe "anmeldelsene" igjen nå, sorry at jeg ikke fikk prioritert alle Frek'stad-reportasje-tilbakemeldingene etter hvert...  :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Skribenter ass... ;D

SA

Jaggu godt Jermaine ikke har hodet sitt litt lenger mot venstre!
The Cock News er ikke et magasin jeg vil ha i posten, tror jeg!  ;D
- Leif Olav

Sheridan

Quote from: lojosang on November 24, 2007, 16:06:46

Skribenter ass... ;D

SA

Jaggu godt Jermaine ikke har hodet sitt litt lenger mot venstre!
The Cock News er ikke et magasin jeg vil ha i posten, tror jeg!  ;D

;D ;D

Geir Magne

Har sett utgaven på pdf-fil og kan forsikre at interrimsedaksjonen under ledelse av Rune Roalsvik har gjort en fenomenal jobb. Dette er tidenes utgave, så gled dere!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Promotion 2010

Quote from: Geir Magne on November 24, 2007, 19:01:58
Har sett utgaven på pdf-fil og kan forsikre at interrimsedaksjonen under ledelse av Rune Roalsvik har gjort en fenomenal jobb. Dette er tidenes utgave, så gled dere!

Kanskje vi alle skulle fått den pr pdf..... Kjapt, trygt og billig..... Inn i fremtiden med P...ock News....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Ikke gi folk sånne forventninger, da, Geir Magne!  ;D Det er jo bedre å bli positivt overrasket!
Det virker som alle har sett pdf-utgaven unntatt meg? (men jeg har sett innholdet, da)

PDF-medlemsblad kan være kult, forresten. Men det er noe spesielt å få det i fast form, da. Men kanskje kan man i fremtiden få mindre info-utsendinger elektronisk?

SA
Følges på:

LeedsUnited

Quote from: Promotion 2010 on November 25, 2007, 12:44:13

Kanskje vi alle skulle fått den pr pdf..... Kjapt, trygt og billig..... Inn i fremtiden med P...ock News....  ;)

Støtter dette forslaget.  Burde fått et internettmedlemskap for dem som ikke ønsker papirutgaven.  Mer miljøvennligt også;-)

kjelvi

jeg for min del mener at tiden har gått for et tradisjonelt medlemsblad.
hva med å dytte alle kreftene inn i et solid 'nyhetstjeneste' på nettet?
klar over at det kan få svært merkbar effekt når det gjelder betalingsvilligheten for medlemmene, men så vil også utgiftssiden for klubbkassa endre seg dramatisk.

man kan på LeedsUnited.no likevel ha flere medlemsfordeler (eksklusivt nyhetbrev/reportasjer med 'forsinket' publisering på nettstedet, LUSCOS-effekter, eksklusivt turopplegg, m.m.), som gjør et betalt medlemskap interessant. i tillegg er vi trolig mange nok hardcore-fans som vil være medlem uansett print eller ei...

det finnes mange eksempler på hvordan man kan få det til - og langt på vei ivareta de flestes behov og ønsker.
skulle gjerne sett at styret ha en innovativ vurdering av dette.

er glad i TPN, som leses fra perm til perm når den kommer. men utover opplevelsen og gleden der og da, har bladet ingen varig verdi for meg.

Geir Magne

Selvsagt må vi ha bladet i papirutgave! Kan leses når-og-hvor-som-helst, vises fram og holdes i hånda. Det var bare tilfeldig at jeg fikk tilsendt denne utgaven over mail for å se et bestemt oppslag. Papirutgaven blir aldri utdatert.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Jon R

Hva med å gi oss både i pose og sekk? Både en papir-  og en passordbeskyttet Pdf utgave?  :)

I motsetning til kjelvi liker jeg godt å lese i gamle TPN som en Leeds minnebok.  ::)
Jon R.

Sheridan

Quote from: Jon R on November 25, 2007, 15:20:26
I motsetning til kjelvi liker jeg godt å lese i gamle TPN som en Leeds minnebok.  ::)

Samme her!
Har sin sjarm å finne frem ett gammelt Peacock News  :)

gill

Samme her!
Har sin sjarm å finne frem ett gammelt Peacock News

Enig!!!! Har selvsagt samlet på samtlige utgaver av TPN siden 90/91... For meg har de meget stor verdi. Betyr det, Kjelvi at du kaster bladet i søpla etter lesning??

Tom S

La oss behalde papirformatet!
Dette har samleverdi.

COME ON LEEDS !!

flynn

Nei nei nei, ikke kast vrak på papirmagasinet  :o

Samlingen av TPN hjemme er det eneste jeg tar ordentlig vare på, og de eneste gamle greiene som regelmessig hentes fram for å mimre. Det blir aldri det samme med filer på pc'en !

Begge deler er helt ok selvsagt, men det er vel et kostnadsspørsmål, og da er min prioritering krystallklar!

flynn

kjelvi

Quote from: gill on November 25, 2007, 23:06:31
Betyr det, Kjelvi at du kaster bladet i søpla etter lesning??
gjør nok det ja!
men ligg da lagret på 'harddisken'.

Dennis

Jeg ønsker heller ikke Påfuglnyhetene død og begravet. Det er no med å åpne kassa og dra opp en tjukk konvolutt hvor det står Luscos på!  :)

Dag til dag-nyhetene leser jeg ikke, ettersom jeg oppdateres på nettet. Det er nok likevel veldig mange som bruker det, som ikke er like aktive på forumet og nettsteder. Reportasjer, turrapporter og intervjuer er høyt verdsatt!

Ideen om en internettportal for medlemmene av LUSCOS er artig!
Marching on together!

Leif Sverre

Som Postens stedlige representant går jeg klart inn for
papirutgaven ,  som kommer punktlig og greit levert i
alle postkasser!! :)

Hallgeir *

Quote from: Leif Sverre on November 26, 2007, 19:22:08
Jeg er også en samler av samme produkt. Må også bare ha alle hjemmeprogrammene. Har alle fra og med sesongen 1985/1986. Hva med såkalte "Binders" i shopen? Slik holder jeg programmene samlet. Kunne være et tips å produsere en perm til Peacock News også. Herved er ideen offisiell! Hører gjerne på reaksjon fra andre samlere.... :)
Super Leeds since 1968

Jon R

Quote from: hallghel on November 26, 2007, 20:25:12
Jeg er også en samler av samme produkt. Må også bare ha alle hjemmeprogrammene. Har alle fra og med sesongen 1985/1986. Hva med såkalte "Binders" i shopen? Slik holder jeg programmene samlet. Kunne være et tips å produsere en perm til Peacock News også. Herved er ideen offisiell! Hører gjerne på reaksjon fra andre samlere.... :)

Dette har jeg hintet om tidligere, men fikk da beskjed om å snekre meg et par hyller.  :)
Jon R.

Hallgeir *

Quote from: Jon R on November 26, 2007, 21:32:52

Dette har jeg hintet om tidligere, men fikk da beskjed om å snekre meg et par hyller.  :)
Ja, det er mange gode forslag som faller på steingrunn (som det så fint heter)...dessverre! Og hyller har jeg mer enn nok av...
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Jon R on November 26, 2007, 21:32:52

Det hadde nok Elizabeth også satt pris på  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Har noen fått bladet i posten ennå?
Følges på: