julebordene er i gang..

Started by B-m, November 23, 2007, 19:16:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

Skal selv på julebord med klassen min og de 2 årstrinnene over oss i morgen! Jeg har selvfølgelig Leeds-julebordet i trheim friskt i minnet, da leeds-gamlingene sjenkte oss (meg og Enrique) fulle på white russian og øl.  :-X
Skal ikke gå i den fella, tar med meg 12 stk 0,33 heineken, bør holde utover natten?

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Når starter festen? Drikk et glass vann til hver pils etter at du har nådd idealpromillen. Keeps you going til langt på morran og øker sjansen radikalt for å få litt pels på knaggen.  :-*
Jon R.

Erik_

Quote from: B-m on November 23, 2007, 19:16:48
Skal selv på julebord med klassen min og de 2 årstrinnene over oss i morgen! Jeg har selvfølgelig Leeds-julebordet i trheim friskt i minnet, da leeds-gamlingene sjenkte oss (meg og Enrique) fulle på white russian og øl.  :-X
Skal ikke gå i den fella, tar med meg 12 stk 0,33 heineken, bør holde utover natten?
Nå nå. Ikke legg all skylda på gamlingene.

Vel var vi fulle, men jeg husker klart og tydelig at du sto for innkjøp av de hvite russerne. :)

Kos deg gamle ørn. 0,33 er jo ingenting...

Asbjørn

Quote from: Jon R on November 23, 2007, 19:59:23
Når starter festen? Drikk et glass vann til hver pils etter at du har nådd idealpromillen.

Obsobs. Her tror jeg vi må være mer presise... Med Bjønnas matteferdigheter i friskt minne må vi huske at 0,05 og 0,005 er det lett å blingse mellom, spesielt litt sånn ut på kvelden...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan