JOHN CARVER NY ODD GRENLAND TRENER???.

Started by Bjalle Skien, November 30, 2007, 09:26:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjalle Skien

Hei alle sammen. Som dere vet er jeg en ivrig Odd Grenland supporter. I dagens lokalavis (Varden) blir det opplyst at det nå gjenstår kun 4 alternativer til nye Odd Grenland sjef. Det er Fagermo, Flintbjerg, en annen ukjent danske og den tidligere Leeds manageren (var det 2 kamper) John Carver...
Er John Carver den rette??

Hadde vært morsomt å høre deres mening om han som trener / person hvis noen av dere kjennet til han..

Takk for meninger..
God helg
MVH
Jarle S. Bakke

Her er linken:  http://www.varden.no/article/20071130/SPORT/66644991/1007/_

Per-Stian

Eg har diverre lite kunnskap om Carver (utover det lille han viste som vår takeover-manager), men dette høyres unekteleg meget spennande ut! Carver til Odd? Det heng eigentleg ikkje heilt på greip...

ToreLA

Det jeg vet om Carver er at han er dårlig på tippetuppen og dårlig til å takke fansen når de synger navnet hans. Ja, også er han tydeligvis latterlig dårlig på defensiv organisering. Men Blackwell hadde jo stor tro på Carver husker jeg.

Dennis

Når Carver ble hentet til Leeds ble han omtalt som tilnærmet et scoop, da han i Newcastle ble regnet som meget dyktig. Som manager i en klubb uten lim i noen kanter, fungerte han derimot ikke. I Adeccoligaen kan han nok være en dyktig type, uten at jeg skal kunne påstå at jeg kjenner til hans ferdigheter i større grad.

Spennende hadde det vært, uansett! Blir eventuellt moro å høre med Petter Bruer Hanssen om Carver kommer med noen internhistorier fra Leeds-tiden  ;)
Marching on together!

HAD

Håper det blir Fagermo, så kan Godset få tak i en skikkelig trener og ikke den arrogante tumlepungen der...

Bjalle Skien

Ja da er det bekreftet at det ikke blir Flintbjerg som blir trener så nå gjenstår det kun 3 alternativer..

Erik_

Quote from: HAD on November 30, 2007, 11:50:46
Håper det blir Fagermo, så kan Godset få tak i en skikkelig trener og ikke den arrogante tumlepungen der...
Den arrogante tumlepungen er nok det beste Godset kan ha som trener nå.

Bjalle Skien

Til deres info, går det iflg NRK mot Bård Borgersen som ny Odd trener. Mange er skeptiske her i Skien til det, men hverken Tom Nordli eller Arne Sandstø hadde jo noen erfaring som trener på "topp" nivå før de ble trener i Odd....

Spennende spør du meg..  så spør jeg deg tror du Bård Borgersen kan bli en bra trener??

Bjalle Skien

Virker som Odd Grenland ikke klarer å bestemme seg, nå ser det igjen ut til at de vurderer John Carver som sitt førstevalg, og Eirik Bakke blander seg også inn i diskusjon nå:
http://www.varden.no/article/20071211/SPORT/398753995/1046/_