Skrevet av Emne: Leeds fansen - Englands verste  (Lest 4392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vangen2

Leeds fansen - Englands verste
« på: Desember 06, 2007, 15:18:06 »
http://atvs.vg.no/player/?id=13127

Henger vel litt sammen med invasjonen av banen sist sesong?  :'(
Vegard

HåvardK

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #1 på: Desember 06, 2007, 15:42:00 »
Ikke akkurat dyptgravende, den reportasjen der. Dessuten kan vel antall utestengte også tyde på at noen faktisk tar dette arbeidet på alvor?

vangen2

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #2 på: Desember 06, 2007, 15:50:12 »
Nei, de går ikke akkurat i dybden. Vi har vært høyt oppe på disse listene tidligere og da har vel argumentet fra Leeds sin side vært at grunnen nettopp er fordi vi tar dette på alvor.

Det er jo morsomt og ligge øverst på en tabell for en gangs skyld  ;D

Det er jo ikke lenge til vi troner øverst i L1 også!!!
Vegard

Stifler

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #3 på: Desember 06, 2007, 16:15:29 »
Topper en av de kuleste tabbelene som finnes :D ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #4 på: Desember 06, 2007, 16:21:01 »
Topper en av de kuleste tabbelene som finnes :D ;D

Vel...en tanke uenig der gitt. Det er forskjell på lidenskapelige fans og idioter!

Uansett, koser meg med driten som blir slengt vår vei for tiden. De kan ikke røre oss!  8)

Marching on together!

Sleivind

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #5 på: Desember 06, 2007, 16:47:40 »
Vet ikke helt hvordan det var, men Leeds hadde vel et tett samarbeid med politiet etter stormingen av banen i vår? Hvor mange var det egentlig som ble arrestert/utestengt etter den kampen?

Per-Stian

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #6 på: Desember 06, 2007, 19:33:28 »
Ikkje noko sjokkerande "resultat" dette. Vi veit at vi har slitt med bråkmakarar i mange (alle?) år, men eg syns dei siste turane mine viser ein positiv trend. Men under bortekampane syns eg det har vore mykje tullball. Sist eg var på bortekamp var mot Wednesday ifjor, og då var det mykje bråk under og etter kampen.

B-m

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #7 på: Desember 06, 2007, 23:38:14 »
Ganske mange bad motherf**kers her inne på oef ihvertfall  ;D

Jeg, hb, hotshot, jonr, enrique, promo2008, veteranen, etc (the list goes on)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #8 på: Desember 07, 2007, 12:18:56 »
Vi har världens bästa :D och sämsta fans :(
 

berlin

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #9 på: Desember 07, 2007, 13:05:51 »
Vet ikke helt hvordan det var, men Leeds hadde vel et tett samarbeid med politiet etter stormingen av banen i vår? Hvor mange var det egentlig som ble arrestert/utestengt etter den kampen?

Hvis den kampen er med i statistikken, så er det naturlig at vi topper, ellers ikke. Som de fleste andre ( storklubber, i alle fall ) har Leeds vært flinke til å slå hardt ned på enhver handling som har med bråk å gjøre, og utgjør et positivt argument fra klubbens side. Men jeg mener bestemt at Ipswich-kampen må ha trukket "kunstig" opp denne gang. Egentlig var det jo ikke bråk og slåssing da, det hele var egentlig ganske pussig. Tilskuerene bare løp ut i ren frustrasjon, uten å ty til vold, mer som forvirra høns. OK da, noen få var kanskje truende, men likevel: Hadde dette vært på en tyrkisk bane, hadde det vel vært en haug med skadde og jæ-velskap.

Sten

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #10 på: Desember 07, 2007, 15:20:02 »
Ganske mange bad motherf**kers her inne på oef ihvertfall  ;D

Jeg, hb, hotshot, jonr, enrique, promo2008, veteranen, etc (the list goes on)

Er det bare meg, eller har du bola deg opp i brystregionen en del, B.m?
Sten

Kickthemdown

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #11 på: Desember 07, 2007, 15:47:49 »
Ganske mange bad motherf**kers her inne på oef ihvertfall  ;D

Jeg, hb, hotshot, jonr, enrique, promo2008, veteranen, etc (the list goes on)

Er det bare meg, eller har du bola deg opp i brystregionen en del, B.m?
Det er ikke bare deg. Hirr-Hirr  :-*

Mvh

Alta-White

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #12 på: Desember 07, 2007, 16:35:29 »


Er det bare meg, eller har du bola deg opp i brystregionen en del, B.m?
Nå må du følge méd, kjære Stena-Line. Nærmest utdebattert...  ::)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9478.0


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sten

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #13 på: Desember 08, 2007, 10:43:22 »


Er det bare meg, eller har du bola deg opp i brystregionen en del, B.m?
Nå må du følge méd, kjære Stena-Line. Nærmest utdebattert...  ::)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9478.0
Ikke mobb vårs eldre.

« Siste redigering: Desember 08, 2007, 11:40:30 av Sten »
Sten

RoarG

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #14 på: Desember 08, 2007, 17:17:52 »
Sukk :(. For et tendensiøst innslag. Ikke overraskende at vi har flere bortviste fans enn Cardiff og Millwall. Dette kommer selvsagt av at vi har flere fans og tilskuere. Det hadde vært mere interessant å se den promillevise oversikten. Har ikke statistikken i hodet for fjoråret, men gitt at Leeds hadde 20000 hjemmefans på kampene sine i 2006/07 betyr dette ca. 460000 fans. Dette gir en bortvisningspromille på 0.2. Uansett om mine tall er riktige eller ei er altså et mikroskopisk problem det her er snakk om. Men den sensjonhungige tabloidpressen med det ikke altfor seriøse VG i spissen bygger på gamle fordommer mot Leeds og hauser Leeds opp som verstinger >:(. Phøy! Kjøper aldri VG. Leser aldri møkka i den avisen. Boykott VG. Et annet moment å ta i betraktning er at de bortviste personene i hovedsak stammer fra episoden mot slutten av Ipswich-kampen, og utgjør således mildt sagt et syltynt statistisk grunnlag for å si noe om en generell trend. Men her forlanger jeg vel det umulige: at tabloidjournalister skjønner seg på statistikk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Roy

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #15 på: Desember 08, 2007, 17:25:17 »
Sukk :(. For et tendensiøst innslag. Ikke overraskende at vi har flere bortviste fans enn Cardiff og Millwall. Dette kommer selvsagt av at vi har flere fans og tilskuere. Det hadde vært mere interessant å se den promillevise oversikten. Har ikke statistikken i hodet for fjoråret, men gitt at Leeds hadde 20000 hjemmefans på kampene sine i 2006/07 betyr dette ca. 460000 fans. Dette gir en bortvisningspromille på 0.2. Uansett om mine tall er riktige eller ei er altså et mikroskopisk problem det her er snakk om. Men den sensjonhungige tabloidpressen med det ikke altfor seriøse VG i spissen bygger på gamle fordommer mot Leeds og hauser Leeds opp som verstinger >:(. Phøy! Kjøper aldri VG. Leser aldri møkka i den avisen. Boykott VG. Et annet moment å ta i betraktning er at de bortviste personene i hovedsak stammer fra episoden mot slutten av Ipswich-kampen, og utgjør således mildt sagt et syltynt statistisk grunnlag for å si noe om en generell trend. Men her forlanger jeg vel det umulige: at tabloidjournalister skjønner seg på statistikk.

Glem det. De skjønner seg bare på oppslagstall - troverdighet og andre bagateller kommer i siste rekke. Norges svar på The Sun.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

berlin

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #16 på: Desember 08, 2007, 17:41:13 »
Sukk :(. For et tendensiøst innslag. Ikke overraskende at vi har flere bortviste fans enn Cardiff og Millwall. Dette kommer selvsagt av at vi har flere fans og tilskuere. Det hadde vært mere interessant å se den promillevise oversikten. Har ikke statistikken i hodet for fjoråret, men gitt at Leeds hadde 20000 hjemmefans på kampene sine i 2006/07 betyr dette ca. 460000 fans. Dette gir en bortvisningspromille på 0.2. 

Det var vel ca 30 lag som trakk flere tilskuere enn Leeds i fjor, bl.a Scum. Disse lagene må jo iht ditt "promille-argument" ha fantastisk snille supportere.

Men innslaget er selvfølgelig syltynt.

Jon R

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #17 på: Desember 08, 2007, 18:26:33 »
Sukk :(. For et tendensiøst innslag. Ikke overraskende at vi har flere bortviste fans enn Cardiff og Millwall. Dette kommer selvsagt av at vi har flere fans og tilskuere. Det hadde vært mere interessant å se den promillevise oversikten. Har ikke statistikken i hodet for fjoråret, men gitt at Leeds hadde 20000 hjemmefans på kampene sine i 2006/07 betyr dette ca. 460000 fans. Dette gir en bortvisningspromille på 0.2. 

Det var vel ca 30 lag som trakk flere tilskuere enn Leeds i fjor, bl.a Scum. Disse lagene må jo iht ditt "promille-argument" ha fantastisk snille supportere.

Men innslaget er selvfølgelig syltynt.

Nei, nei, berlin.  Vi snakker om 20 000  fans. Det er ikke naturlig å sammenligne disse med 75 000 wannabees`.  :)
Jon R.

berlin

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #18 på: Desember 08, 2007, 18:43:54 »
Sukk :(. For et tendensiøst innslag. Ikke overraskende at vi har flere bortviste fans enn Cardiff og Millwall. Dette kommer selvsagt av at vi har flere fans og tilskuere. Det hadde vært mere interessant å se den promillevise oversikten. Har ikke statistikken i hodet for fjoråret, men gitt at Leeds hadde 20000 hjemmefans på kampene sine i 2006/07 betyr dette ca. 460000 fans. Dette gir en bortvisningspromille på 0.2. 

Det var vel ca 30 lag som trakk flere tilskuere enn Leeds i fjor, bl.a Scum. Disse lagene må jo iht ditt "promille-argument" ha fantastisk snille supportere.

Men innslaget er selvfølgelig syltynt.

Nei, nei, berlin.  Vi snakker om 20 000  fans. Det er ikke naturlig å sammenligne disse med 75 000 wannabees`.  :)

 ;D

Per-Stian

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #19 på: Desember 08, 2007, 18:57:50 »
Leeds freser etter Flo-mål

Stryningens scoring kom i skyggen av hærverk på Elland Road.

Tore André Flo rundet av en fullendt Leeds-dag - på banen - da han banket inn kampens fjerde og siste mål etter 87 minutters spill lørdag. På banen var gjestende «The Terries» aldri på høyde med det gamle storlaget. Utenfor kompenserte tilreisende supportere med å tagge ned statuen av legenden Billy Bremner.

- Up yours
Leeds-helten gikk bort 7. desember for ti år siden, og ble hedret med ett minutts stillhet før kampstart. Da var imidlertid nyheten om vandalenes verk allerede kjent kost blant supporterne på Elland Road.

Etter kampen raste manager Dennis Wise mot bortefansens skandaløse oppførsel.

- Jeg har en beskjed til den som gjorde det. Jeg vil bare si: «Up yours». Du fortjente alt du fikk i dag. Jeg er sikker på at dette var en idiot som kun ville rakke ned på en ekte legende, refser Wise til Leeds' hjemmeside.

Mot opprykk
Alt er likevel ikke sorgtungt i Leeds om dagen. Etter tre poeng er laget oppe på tredjeplass i League one, tross straffen på 15 minuspong ilagt før sesongstart.

Det går mot opprykk til The Championship - nest øverste nivå - for Eirik Bakkes gamle klubb.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1484260.ece


berlin

Sv: Leeds fansen - Englands verste
« Svar #20 på: Desember 08, 2007, 19:23:28 »
Dette er vel ganske tydelig. Det er de mellomstore klubben som har mest trøblete/idiotiske tilskuere, Cardiff, Millwall og nå Huddersfield. Vel, antagelig er ikke de så dustete, dette var vel en handling gjort i nattens mulm og mørke, av en gira og berusa gjeng dustemikler.

Hoolganism er vel ikke noe reelt problem lenger i England, de håndterer det svært bra synes jeg, med sin "zero tolerance policy".

Forhåpentligvis lykkes man etterhvert med "Kick racism out of football", selv om det nok kan blusse opp igjen, i mangel på andre alternativer å ta ut aggresjon på.