Ex-Spiller: Shaun Derry

Started by Tom S, December 08, 2007, 14:20:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bør Wisey satse på Derry når han er tilbake frå utlånet?

JA
25 (49%)
NEI, SELG HAN
20 (39.2%)
VEIT IKKJE
6 (11.8%)

Total Members Voted: 49

Voting closed: December 10, 2007, 14:20:25

Promotion 2010

Quote from: Sheridan on January 04, 2008, 12:51:13
Er tråden åpnet igjen?  ;D

Syntes du JonR blåser Bassetts utalelser opp til mye mer
enn det egentlig er. Men det visste du jeg ville skrive  ;)
Eller er jeg bare på repeat  ;D

I denne saken så er det nok IKKE Wise som har uttalt seg. Yorkshire Evening Post fikk fatt i nyheten først og punliserte den like før nyttår. Da uten kommentar fra klubben. Deretter ble den plukket opp av flere medier som la til at det de kalte en opphetet telefonsamtale mellom Derry og Wise. Bassett ble stilt et spørsmål om Derry i etterkant av kampen 1.nyttårsdag i Yorkshire Radio. Det var Bassett som stilte seg kritisk til Derry og sa at Wise hadde reagert.

Flere i denne tråden skyter vel "fyren med de utstikkende øynene" bare pga av 2. 3. eller 4.hånds opplysninger. Akkurat DET er jo veldig oppbyggende for klubben som vi "liksom" støtter.

Alle vet jo hva mediene er ute etter: Skandale og sensasjon! Alt blir vridd på av journalister. Det gjør nok vi her inne også, som SA antyder i sitt gode innlegg litt lengre opp på siden.

Men vi er vel enige da: SELG DERRY - ELLER IKKE SELG!!! UT MED BASSETT OG INN MED BASETEN....  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sheridan

Quote from: Promotion 2010 on January 04, 2008, 13:03:18
Quote from: Sheridan on January 04, 2008, 12:51:13
Er tråden åpnet igjen?  ;D

Syntes du JonR blåser Bassetts utalelser opp til mye mer
enn det egentlig er. Men det visste du jeg ville skrive  ;)
Eller er jeg bare på repeat  ;D

Alle vet jo hva mediene er ute etter: Skandale og sensasjon! Alt blir vridd på av journalister. Det gjør nok vi her inne også, som SA antyder i sitt gode innlegg litt lengre opp på siden.

Grave frem dritt om Leeds United har media alltid vært en mester til.
Flinke til å dikte/blåse opp historier er de også....
En tradisjon vi har lært å leve med....

::)

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on January 04, 2008, 13:03:18
alle vet jo hva mediene er ute etter: Skandale og sensasjon! Alt blir vridd på av journalister.

Det er mange måter å støtte en klubb på, promo. Unnfallenhet og ukritisk holdning til det som blir sagt og gjort fra klubbens side, er ikke nødvendigvis en av dem.  :)

Slik saken har utviklet seg, er det relativt uinterressant hvordan mediene fikk snusen i dette. Sakens kjerne er hva som har blir formidlet fra Leeds hold. Både Wise og Bassett har blitt sitert direkte i denne saken, og hvis de har blitt feilaktig sitert, får de heller gå ut med et dementi. Det virker ikke som det er problemet her.

Det er jo ellers en ganske kjent sak hvordan avisene opptrer og i England er tabloidene kanskje verre enn i noe annet land. Ikke minst bør Wise og Bassett vite dette. Når de så vet dette, bør dette få konsekvenser for hvordan de forholder seg til mediene. Det blir for enkelt å skyve ansvaret over på Shaun Derry, journalistene eller supportere som kommenterer saken.

Visst har Wise uttalt seg. Igår matte han til dels dementere og moderere det Bassett hadde uttalt til YEP dagen før. Saken var tydeligvis viktig nok,til at sjefen brukte tid på dette, uten at saken ble så mye bedre av den grunn. Wise er uansett ansvarlig for hva assistenten uttaler offentlig. Bare synd at  Wise gikk i samme fella som Bassett. Han skjøv ansvaret for problemet over på Derry, til tross for at Warnock har forsikret om at dette ikke var Derrys valg. Derry hadde ikke fått tillatelse til å kanselere kontrakten med Palace, selv om han hadde bedt om det.   Når Wise hevder det bare var for Derry å fylle ut noen skjemaer, er dette neppe riktig. Derry var bundet av en kontrakt som inngått mellom klubbene Leeds og Crystal P, noe Warnock understreket. Hvorfor så mange av dere tilsynelatende nekter å forholde dere til denne ganske vesentlige saksopplysningen, forstår jeg rett og slett ikke.

Det vries og vendes på ting sier du, hvis det var meg du siktet til, promo. Vis meg gjerne konkret hva det er du tenker på. Jeg prøver stort sett å forholde meg til hva jeg vet i denne saken, og når jeg tolker prøver jeg å være tydelig på det. Egentlig er det ganske uinteressant i en større sammenheng hva Jon R fra Norge skriver på nettforum. Verre er det nok når seasonticketsholders i England gjennom lokalavisen Yorkshire EP, slakter måten klubben har opptrådd på i denne saken.

Når det gjelder "ro og samhold": Fotballspillere lever ikke i en boble ( selv om det kan virke sånn noen ganger  ::) ). De har et sosialt liv, leser aviser, surfer på internett og diskuterer jobb med kolleger, venner og bekjente, akkurat som alle oss andre. De er helt sikkert minst like opptatt av denne saken som oss, fordi den berører en kollega og venn (?) direkte og deres arbeidsmiljø indirekte. De merker seg hvordan ledelsen håndterer denne saken, og de snakker om det seg i mellom. Selv om mange av dere velger å bagatellisere og avfeie saken som en filleting, skal dere ikke føle dere for trygge på at Leedsfolket i England gjør det samme. 
Jon R.

Karl Hot Shot

Det er i hvert fall meget rart å se Shaun Derry spille meget godt på midtbanen til Championship-laget Crystal Palace, og samtidig høre på Bassett og Wise som sier at han ikke er god nok for midtbanen til League One-laget Leeds United. Det er mange ting som ikke rimer i vurderingene til de to herrer i sjefssadelen for den falmende storheten.

baste

Quote from: Karl Hot Shot on January 04, 2008, 13:54:40
Det er i hvert fall meget rart å se Shaun Derry spille meget godt på midtbanen til Championship-laget Crystal Palace, og samtidig høre på Bassett og Wise som sier at han ikke er god nok for midtbanen til League One-laget Leeds United. Det er mange ting som ikke rimer i vurderingene til de to herrer i sjefssadelen for den falmende storheten.

Så enig så enig i det Karl H.S

HåvardK

Her er en fremstilling av korrespondansen mellom Palace og Leeds i saken:

http://www.newsnow.co.uk/cgi/NGoto/250539189?-11130

Minner vel ikke så mye om en tryglende Wise på telefonen til Derry...

Jon R

Dårlig gjort av journalistene å hele tiden legge frem nye "fakta" som stiller våre ledere i et dårlig lys, Håvard. Hva vondt har vi gjort dem?  >:(

* rister på hodet*
Jon R.

M

Selg Derry ! vi har jo fått Kilkenny ;D

LEEDS LEEDS LEEDS

HåvardK

Quote from: Jon R on January 05, 2008, 22:52:06
Dårlig gjort av journalistene å hele tiden legge frem nye "fakta" som stiller våre ledere i et dårlig lys, Håvard. Hva vondt har vi gjort dem?  >:(

* rister på hodet*
Vi er vel generelt litt skeptiske til journalister, er vi ikke, Jon? Om de kommer fra Yorkshire eller Østfold? *gliser kraftig i det tynne og etterhvert grånede skjegget*

McMidjo

Hadde ikke tenkt å blande meg inn i den traurige Derrydiskusjonen, men kan ikke la være å poste denne lille historien om lånespilleren Palace ikke blir kvitt:

Crystal Palace chief Neil Warnock has hit out at Liverpool for failing to take back on-loan misfit Besian Idrizaj.
Warnock has made it clear that Idrizaj, who is at Palace on a season-long loan, is surplus to requirements at Selhurst Park and wants to send him back to Anfield.

"The deal is until the end of the season - but it is pointless him being here because he isn't going to play for us," said Warnock.

"I have asked them to take him back so he can go elsewhere, "I am sure three or four clubs will have him, so it seems silly that he stays here.
"Nobody is returning our calls - it is ludicrous. They must really care about the player."We might send a pigeon up next."

Sympatisk fyr denne Warnock…..  :-\

Link til storyen: http://www.yourlocalguardian.co.uk/sport/crystalpalacefc/eaglesnews/display.var.1949628.0.warnocks_fury_at_kop_snub.php
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

B-m

Quote from: midjo on January 08, 2008, 23:04:41
Hadde ikke tenkt å blande meg inn i den traurige Derrydiskusjonen, men kan ikke la være å poste denne lille historien om lånespilleren Palace ikke blir kvitt:

Crystal Palace chief Neil Warnock has hit out at Liverpool for failing to take back on-loan misfit Besian Idrizaj.
Warnock has made it clear that Idrizaj, who is at Palace on a season-long loan, is surplus to requirements at Selhurst Park and wants to send him back to Anfield.

"The deal is until the end of the season - but it is pointless him being here because he isn't going to play for us," said Warnock.

"I have asked them to take him back so he can go elsewhere, "I am sure three or four clubs will have him, so it seems silly that he stays here.
"Nobody is returning our calls - it is ludicrous. They must really care about the player."We might send a pigeon up next."

Sympatisk fyr denne Warnock…..  :-\

Link til storyen: http://www.yourlocalguardian.co.uk/sport/crystalpalacefc/eaglesnews/display.var.1949628.0.warnocks_fury_at_kop_snub.php

Det er ved slike anledninger man bør bruke Neil Warnock sitt anagram, nemlig Colin Wanker!! Tilfeldig? -Don't think so
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

kjelvi

Warnock keen on swoop for Derry

Crystal Palace manager Neil Warnock is ready to open talks with Leeds United to secure the permanent signing of Shaun Derry.
The 30-year-old midfielder has played a key role in Palace's 14-match unbeaten run which has seen them roar from second-bottom into the play-off places.
But Derry's loan spell comes to an end following Saturday's home game with Bristol City, when he will have to head back to Elland Road where he still has 18 months to run on his contract.
"We'll be talking to Leeds because his contribution has been good," Warnock told the South London Press.
"Shaun's on a good contract at Leeds so we've got to see if they are ready for him to go and also sort things out this end. I think things will be resolved in the next week to 10 days."

sportcarl1

här kan vi kanske få tillbaka pengarna vi la på Kilkenny

Jon R

Quote from: sportcarl1 on January 15, 2008, 22:11:20

I utgangspunktet burde det vært realistisk å cashe inn 350-500 000 £ for Shaun Derry. Dessverre pratet Dave Bassett denne summen ned til null for ca 15 dager siden, og det bare i løpet av 10 minutter. Good work, Dave!  ::)
Jon R.

sveifors

Quote from: Jon R on January 15, 2008, 22:20:44
Quote from: sportcarl1 on January 15, 2008, 22:11:20

I utgangspunktet burde det vært realistisk å cashe inn 350-500 000 £ for Shaun Derry. Dessverre pratet Dave Bassett denne summen ned til null for ca 15 dager siden, og det bare i løpet av 10 minutter. Good work, Dave!  ::)

Ja Basset er jo kjent for at ordene bare flyr ut uten at hjernen har kontroll over dem.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Bare å si "nei takk" til salg, med mindre de hoster opp £ 300 000 eller mere...Går ann det og...Forstår at Derry har rimelig god lønn i Leeds, så da spørs det om man ikke gjør som alltid...gir vekk spilleren..for £ 0 + at vi betaler det meste av lønnen...

Intet ville glede meg mer enn at Wise og co viser gode takter på salg også..Mye positivt i januar så langt.

Jon R

Quote from: baste on January 16, 2008, 13:58:26
Bare å si "nei takk" til salg, med mindre de hoster opp £ 300 000 eller mere...Går ann det og...Forstår at Derry har rimelig god lønn i Leeds, så da spørs det om man ikke gjør som alltid...gir vekk spilleren..for £ 0 + at vi betaler det meste av lønnen...

Intet ville glede meg mer enn at Wise og co viser gode takter på salg også..Mye positivt i januar så langt.

Bassett har jo nærmest advart Derry mot å komme tilbake til Leeds. Saken er at vi har kastet alle forhandlingskortene som vi i utgangspunktet hadde vs Palace, Derry og agenten hans.  Leeds kommer til å strekke seg langt for å bli kvitt Derry. Skulle ikke forundre meg om vi ender opp med å betale deler av lønna hans de neste 18 månedene.   ::)
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

Vekk med muldvarpen!!!

Derry is approaching the end of his two-month loan with Crystal Palace, but while he is officially due back at Thorp Arch for training on Monday morning, the south London club are expected to begin negotiations over a permanent transfer before the end of this week.

This comes as no surprise, as Derry has been out of favour at Elland Road ever since the mysterious ‘molegate’ affair when we played Palace last season, an occasion when Derry was known to have visited the Palace squad at their hotel the night before the game. He was then sent to Selhurst Park on loan, supposedly to build up his fitness, but in fact he went straight into the Palace side and has played the full 90 minutes of every game since.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Selvsagt trenger vi ikke få £0 for Shaun Derry. Om Crystal Palace virkelig ønsker han, så får de betale for det. Uansett har vi nå råd til å takke nei til altfor lave tilbud, men jeg må si meg enig med Jon R i at Bassetts utsagn ikke har vært til det beste - for å si det mildt.  >:(

Om vi skulle behold Derry og brukt han, blir en annen diskusjon, men stiller meg et nytt spørsmål.

Vil Shaun Derrys eventuelle transferpenger gå til et nytt innkjøp?

Tegnene jeg leser fra forhandlingene med Bradley Johnson og kollapsen med Dean Morgan, tyder på at Leeds (les: Bates) kjører en streng økonomisk linje. Det er veldig positivt og jeg tror ikke Bates har budsjettert med et salg av Derry for at vi skal få til salt i grøten.
Marching on together!

Jon R

Quote from: Mr Kaizer on January 16, 2008, 19:35:58
Selvsagt trenger vi ikke få £0 for Shaun Derry. Om Crystal Palace virkelig ønsker han, så får de betale for det. Uansett har vi nå råd til å takke nei til altfor lave tilbud, men jeg må si meg enig med Jon R i at Bassetts utsagn ikke har vært til det beste - for å si det mildt.  >:(

Her er ordrett hva Bassett sa: "If (Palace manager) Neil Warnock does not want to sign him then Shaun has a bit of a problem," Bassett added. "He will come back and have a problem with the manager."

Har vi råd til en negativ miljøfaktor i spillegruppen som en utfrossen Shaun Derry opplagt vil være, og endatil betale en stor en lønningspose hver måned? Naturligvis ikke.  :)

Sagt med andre ord: Det ville vært usedvanlig dumt å gjenforene Derry i spillergruppen etter alt som har blitt sagt og gjort, og både Wise og Warnock skjønner det. Dette er basic gruppepsykologi.  :)
Jon R.

Kickthemdown

Quote from: Leedsvik on January 16, 2008, 19:35:13
Vekk med muldvarpen!!!

Derry is approaching the end of his two-month loan with Crystal Palace, but while he is officially due back at Thorp Arch for training on Monday morning, the south London club are expected to begin negotiations over a permanent transfer before the end of this week.

This comes as no surprise, as Derry has been out of favour at Elland Road ever since the mysterious ‘molegate’ affair when we played Palace last season, an occasion when Derry was known to have visited the Palace squad at their hotel the night before the game. He was then sent to Selhurst Park on loan, supposedly to build up his fitness, but in fact he went straight into the Palace side and has played the full 90 minutes of every game since.
Muldvarpen spiller for klubben vi møter på lørdag ... m.a.o ikke Shaun Derry ..  :-\

Alta-White

Dennis

Vi kan låne han ut frem til sommeren, f.eks.

Han var i unåde hos manageren allerede før låneperioden, så tross dette behøver vi ikke klistre han full av frimerker for å sende han til Crystal Palace, med hilsner og porto betalt.
Marching on together!

Promotion 2010

D-Day looms for Leeds United's Derry

Phil Hay
Shaun Derry's future will be decided next week with Leeds United and Crystal Palace set to open talks over the midfielder's signature.
Derry is approaching the end of his two-month loan at Selhurst Park and is due back at Thorp Arch for training with Leeds on Monday morning, but Palace are expected to begin negotiations over a permanent transfer before the end of this week.

The 30-year-old is available to play in Palace's match against Bristol City on Saturday, but the London club do not have another game until January 28, and manager Neil Warnock is in no immediate rush to conclude a deal with United.

The two clubs have not discussed the matter officially but Leeds are unlikely to entertain a request from Palace for a second loan deal, and Warnock has hinted that he will pursue a permanent deal when he finally makes contact with Elland Road.

Derry is under contract with United for another 18 months â€" he signed a three-year deal at the beginning of the 2006-07 season â€" and Leeds are thought to value the midfielder at around £300,000.

But the Elland Road club are open to offers for Derry following the controversy surrounding their failure to recall him from Selhurst Park ahead of the New Year's Day clash with Oldham Athletic.

The midfielder's exit has seemed probable ever since his move to Palace in November, and United's unsuccessful attempt to secure his release earlier this month has left extreme doubts over his future at Elland Road.

United did not include a recall clause in the two-month loan agreed with Palace, which expires after Saturday's match, but Dennis Wise made a personal appeal to Derry to rejoin his squad before the clash with Oldham after Leeds were struck by a spate of injuries.

Palace claimed the decision to refuse Wise's request had been taken by Warnock, but United's manager was insistent that Derry had turned down his approach personally.

The former Sheffield United and Portsmouth player was in line to start the game against Oldham January 1, but Leeds have recruited four midfielders since the transfer window opened and Derry would again find himself down the order if he returned to Elland Road.

His impact at Palace, however, has been impressive and Warnock said: "We'll be talking to Leeds because his contribution has been good.

"Shaun's on a good contract at Leeds so we've got to see if they are ready for him to go, and also sort things out this end. I think things will be resolved in the next week to 10 days."

A deal for Derry might offer Wise additional funds for the final days of the transfer window, and Leeds are also expected to receive a financial windfall from Danny Pugh's transfer from Preston North End to Stoke City yesterday.

Stoke have paid around £500,000 for Pugh, and United stand to benefit from a sell-on clause inserted into the midfielder's deal after he left Leeds for Deepdale in 2006.

The full article contains 512 words and appears in n/a newspaper.Last Updated: 16 January 2008 9:36 AM
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Jeg har ingenting imot Shaun Derry, men la oss bli kvitt denne verkebyllen nå. Gi han gjerne bort gratis. Det viktigste blir å holde han langt unna spillergruppen, Wise & Bassett.   Shaun Derry + Leeds United = trøbbel. :) 
Jon R.

mari

Hadde jo vært morro om vi fikk 300.000 pund for han etter at Bassett snakket transferverdien ned i 0 ;D

Finansierer i så fall kjøpene av Kilkenny og Sweeney + litt til.

Tror det blir tøft, men Bates vil nok markere seg----

og Palace har hatt en eventyrlig rekke med resultater etter at Derry ankom.

Vi trenger noen pund til en spissmakker til Beckford - selv om Wise var usannsynlig fornøyd med Flos innsats mot Crewe på pressekonferansen idag.

300.000 pund er mye penger for oss nå.

kjelvi

United want fee for Derry if move is permanent

Leeds United want a fee if Shaun Derry joins Crystal Palace on a permanent transfer.
Derry's loan spell at Selhurst Park is due to end this weekend and the midfielder has said he has no wish to return to Leeds after a much- publicised fall-out with manager Dennis Wise.
Wise was furious with Derry when he refused to answer an SOS and cut his Palace loan short to help solve a shortage of midfield players at Leeds earlier this month.
Now the rift appears to be irreparable.
Palace could seek to take over Derry's contract without paying Leeds a transfer fee but Wise said: "I have spoken to Palace's manager Neil Warnock, and our chief executive Shaun Harvey will be talking to Simon Jordan to try to sort out a fee.
"I am not bothered whether Shaun Derry comes back or not, though I would like to sit down with him and discuss a few things. I am still disappointed in him."

thetelegraphandargus.co.uk

sportcarl1

självklart skall leds ha betalt för honom, lät ju som han var oumbärlig för crystal palace för en månad sedan, vill de inte betala för sig då är det bättre leeds tar tbx honom, vi skall inte bedriva välgörenhet

Promotion 2010

QuotePalace could seek to take over Derry's contract without paying Leeds a transfer fee but Wise said: "I have spoken to Palace's manager Neil Warnock, and our chief executive Shaun Harvey will be talking to Simon Jordan to try to sort out a fee.

Hvorfor i all verden skal Palace få Derry gratis. Vi har råd til å la ham svette litt. Palace ønsker spilleren, da burde vi holde ut litt i forhold til ordentlig betaling.
Min første Leeds-kamp:

kjelvi

Warnock eyes Derry deal
Eagles boss to thrash out deal for on-loan ace

Crystal Palace manager Neil Warnock is hoping thrash out a deal with Leeds United for Shaun Derry in the coming days.
The no-nonsense midfielder is currently on loan with The Eagles, but is due back at Elland Road shortly.
Warnock, whose arrival has coincided with an upturn in form at Selhurst Park, is keen to retain Derry's services permanently and is now looking to agree a fee.
"We're in dialogue with Leeds and will be over the next few days," he said following Palace's 2-0 win over Bristol City.
"We think Shaun would like to come and I think Dennis Wise would like him to come.
"There will be a few ins and outs over the next 10 days although I have had no enquiries for my players - they're obviously not good enough for anyone else so they'll have to stay here."

Sky

BERGH

Det diskuteres her som det er KUN en kjøper eller at leeds tar han tilbake for spill.

Det er mange CCC lag som vil kjøpe Derry hvis CP ikke blar opp 300 til 500.000 pund.

Is i magen og vi får markedsprisen hans. ;D