Main Menu

Sverre

Started by berlin, December 10, 2007, 08:02:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Styret i LUSCOS ( og sikkert flere ) har sikkert tenkt tanken allerede, men jeg lanserer den likevel.

- Jeg synes at tråden "Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!" etterhvert bør overleveres som utskrift til hans kone,
dersom hun ikke allerede har tilgang til den.

- Det er mange som kjente Sverre personlig eller "indirekte", som ikke kan overbringe sine kondolanser annet enn gjennom dette forumet. Jeg vil tro at det ligger en fin oppmuntring i nevnte tråd for familien til minne om Sverre, men er usikker på riktig tidspunkt.

Vel, tanken er herved overlevert.

SirOlsen

Helt enig.. uff, dette er så ufattelig trist.. det er rett og slett utenkelig...
-SirOlsen-

Marius Høeg

Rutta og resten av Sverre sin familie har i helgen vært inne å lest hele tråden.

Men synes du kommer med et veldig godt forslag. Jeg skal snakke med Tor, slik at vi kan få tatt en utskrift og laget en fin og verdig minneprotokoll.

Oppfordrer også ALLE til å skrive noen ord til minne om vår alles kjære Sverre under tråden "Hvil i fred, Sverre! Jeg savner deg!"

Tom S

Har Styret vurdert og legge krans på båra?

COME ON LEEDS !!

roaldv

Quote from: peacock on December 10, 2007, 15:31:33
Og kanskje en av våre 100 moderatorer sletter denne tråden for evig og alltid?

Enig med Peacock! Dette er ikke Riksarkivet. Få den bort snarest!

morvar

QuoteHar Styret vurdert og legge krans på båra?

Ærlig talt! Det burde være en selvsagt ting å gjøre. Det bør gå av Luscos kassa. Om økonomien ikke tillater det så hev kontingenten med en 50 lapp ved årsskiftet! Bare få gjort det, og vis Sverre litt heder! Det er nå min mening.

auren

Hjemmesiden til Derbysupporterne nevner også Sverres tragiske bortgang.. :

http://www.dcscnb.no/

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

Jeg savner deg Sverre. Hvil i fred og følg med når laget i ditt hjerte spiller, der du sitter og passer på oss

Per-Stian

Quote from: Tom S on December 10, 2007, 18:53:02

Ein krans er eit "must" frå heile LUSCOS!

Lids

Quote from: Per-Stian on December 11, 2007, 19:40:02
Quote from: Tom S on December 10, 2007, 18:53:02

Ein krans er eit "must" frå heile LUSCOS!

Støttes 100%
Thomas

Jon R

Selvfølgelig skal LUSCOS ha en krans. Burde ikke være nødvendig med et "vedtak" om noe sånt.   
Jon R.

Asbjørn

Nå sitter ikke jeg i noe LUSCOS-styre, men jeg tar det egentlig for gitt at LUSCOS stiller med krans...  For øvrig forstår jeg godt at styret ikke debatterer seg imellom her "offentlig"  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan