Skrevet av Emne: LEEDSFAN ENDELIG  (Lest 4545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ruffu

LEEDSFAN ENDELIG
« på: Desember 15, 2007, 14:11:47 »
Vet ikke hvordan jeg skulle få sagt dette, men en litt rar historie.

Jeg fikk i 1976 Leedskopp av min far. Jeg var da en liten gutt på 5 år som elsket Leeds og hatet alt annet. Fulgte med dem i ca 5 år.
ca rundt 1981-82 knuste min bror Leedskoppen min å jeg ble veldig lei meg. Da ble min mor veldig sint. Hun straffet min bror med å ta manchester United koppen hans og gi til meg. (Dette var jo like mye straff til meg..tenker jeg i dag.) Men jeg trodde da at jeg måtte begynne å like Man U. Jeg fikk press fra min bror som er 5 år eldre enn meg til å like å følge med Man U, siden jeg hadde tatt koppen hans. Noe som desverre skjedde etterhvert. Fotballintressen dabbet av men fulgte da med ManU i ca 10 år fra 85-95. Jeg elsker fotball å kunne liksom ikke la vær å ikke ha et favorittlag. Mens jeg fulgte ManU hadde jeg også Leeds i bakhue. Fulgte med resultater og holdt dem som et andre-lag i disse ti årene. Dette var rart fordi LEEDS å ManU var og er Store fiender. Men uansett så følte jeg at det var noe rart. Ville liksom aldri gi slipp på LEEDS. Fikk barn i 98 å da ble fokus tatt litt bort fra fotball og overtatt av bleieskift å den slags. I i 2002 hadde jeg produsert 2 barn og var ferdig med det. Da begynte fotballintressen å melde seg mye mere igjen. Jeg hadde selvfølgelig fulgt med Leeds i CL og var stolt av laget. Det jeg merket at jeg ikke hadde noe intresse for ManU mere. Jeg gikk inn i meg selv å fant ut at det har bestandig vært noe feil med det å like MANU. Det føltes ikke riktig. Da fant jeg ut at jeg hadde blitt "lurt" som barn og sa høyt og tydlig til meg selv " Du er LEEDS-fan og har egentlig altid vært det" Dette er noe som jeg har insett. Har fulgt med Leeds for fult de siste 5 årene. Det har desverre gått dårlig men jeg vil bare si det. JEG ELSKER DETTE LAGET.
Jeg føler meg dårlig når jeg må fortelle andre Leedsfan om denne historien og det at jeg trodde jeg var manU-fan i mange år. Håper dette kan tilgives og at jeg kan bli et verdig Leedsmedlem en gang.

Uansett så er det gått å få ut denne verkebyllen å få ut historien min.



MOT

;)

chief

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #1 på: Desember 15, 2007, 14:21:34 »
Vet ikke hvordan jeg skulle få sagt dette, men en litt rar historie.

Jeg fikk i 1976 Leedskopp av min far. Jeg var da en liten gutt på 5 år som elsket Leeds og hatet alt annet. Fulgte med dem i ca 5 år.
ca rundt 1981-82 knuste min bror Leedskoppen min å jeg ble veldig lei meg. Da ble min mor veldig sint. Hun straffet min bror med å ta manchester United koppen hans og gi til meg. (Dette var jo like mye straff til meg..tenker jeg i dag.) Men jeg trodde da at jeg måtte begynne å like Man U. Jeg fikk press fra min bror som er 5 år eldre enn meg til å like å følge med Man U, siden jeg hadde tatt koppen hans. Noe som desverre skjedde etterhvert. Fotballintressen dabbet av men fulgte da med ManU i ca 10 år fra 85-95. Jeg elsker fotball å kunne liksom ikke la vær å ikke ha et favorittlag. Mens jeg fulgte ManU hadde jeg også Leeds i bakhue. Fulgte med resultater og holdt dem som et andre-lag i disse ti årene. Dette var rart fordi LEEDS å ManU var og er Store fiender. Men uansett så følte jeg at det var noe rart. Ville liksom aldri gi slipp på LEEDS. Fikk barn i 98 å da ble fokus tatt litt bort fra fotball og overtatt av bleieskift å den slags. I i 2002 hadde jeg produsert 2 barn og var ferdig med det. Da begynte fotballintressen å melde seg mye mere igjen. Jeg hadde selvfølgelig fulgt med Leeds i CL og var stolt av laget. Det jeg merket at jeg ikke hadde noe intresse for ManU mere. Jeg gikk inn i meg selv å fant ut at det har bestandig vært noe feil med det å like MANU. Det føltes ikke riktig. Da fant jeg ut at jeg hadde blitt "lurt" som barn og sa høyt og tydlig til meg selv " Du er LEEDS-fan og har egentlig altid vært det" Dette er noe som jeg har insett. Har fulgt med Leeds for fult de siste 5 årene. Det har desverre gått dårlig men jeg vil bare si det. JEG ELSKER DETTE LAGET.
Jeg føler meg dårlig når jeg må fortelle andre Leedsfan om denne historien og det at jeg trodde jeg var manU-fan i mange år. Håper dette kan tilgives og at jeg kan bli et verdig Leedsmedlem en gang.

Uansett så er det gått å få ut denne verkebyllen å få ut historien min.



MOT

;)

Dette var jo litt av en historie. Du hadde jo aldri gitt opp håpet om engang å bli en ordentlig Leeds supporter,
det tok bare litt tid før endelig skjønte forskjellen på å være ORDENLIG supporter og liksom supporter.

Det finns sikkert mange av oss som har en god historie om hvorfor det ble akkurat Leeds United.  :)


1 4 all and all 4 1

Erik_

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #2 på: Desember 15, 2007, 14:27:05 »
Hjernevasket som barn. Av sitt eget kjøtt og blod. For en syk verden. >:(

Strålende at du kom deg ut av denne spiralen etter mange år som skapsupporter hos djevelens lag. Du har sikkert kjempet og grått, grublet og lurt på "what in the h***" du har vært med på som menneske. Ingen fortjener en slik opplevelse.

Det er aldri for sent å finne meningen med livet. Så nå kan du endelig leve som en ulykkelig og bitter Leeds supporter, som oss alle andre. Her er det bare motgang. Akkurat slik vi liker det.

Ok da, så er vi i medgang akkurat nå. Ikke så verst det heller... :)

GeirO

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #3 på: Desember 15, 2007, 14:27:42 »
Du er tilgitt. Du er kommet hjem. Til oss.
MOT

SveinArve

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #4 på: Desember 15, 2007, 14:33:41 »
Velkommen etter Ruffu. Du er tilgitt. Din bror og din mor derimot...... ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Tom S

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #5 på: Desember 15, 2007, 14:56:08 »
Gratulerer, du er endelig komt ut av fengselet!
Velkommen til oss hardhuda Leedsfans!

COME ON LEEDS !!

sveifors

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #6 på: Desember 15, 2007, 15:11:44 »
Velkommen hjem!
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #7 på: Desember 15, 2007, 15:18:13 »
Artig Ruffu   :)

...og velkommen på forumet.

Du virker skrivekyndig. SKRIV IVEG  :)

Forresten fikk jeg i sin tid (rundt '77) en Man U - bag i julegave.  Høflig som jeg var lot jeg være å  rive den i stykker. Jeg trøstet meg med at det var bilde av både McQueen og Jordan på bagen, og brukte den faktisk også noen år...


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #8 på: Desember 15, 2007, 15:29:13 »
Artig Ruffu   :)

...og velkommen på forumet.

Du virker skrivekyndig. SKRIV IVEG  :)

Forresten fikk jeg i sin tid (rundt '77) en Man U - bag i julegave.  Høflig som jeg var lot jeg være å  rive den i stykker. Jeg trøstet meg med at det var bilde av både McQueen og Jordan på bagen, og brukte den faktisk også noen år...


OK....!!! NÃ… GIR DU DEG.....!!! Vi kan ikke akkurat stå frem med hva-det-skulle-være her heller...!!!!!!!!!


 >:(  ::)  ;)
« Siste redigering: Desember 15, 2007, 15:58:43 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #9 på: Desember 15, 2007, 15:39:25 »
dina synder är förlåtna :D
 

Geir Magne

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #10 på: Desember 15, 2007, 15:46:58 »
Velkommen HJEM !  Du er en av oss fra nå av, med fulle rettigheter. Vi kan ikke love deg et lett liv med storseire og trofeer hvert eneste år, men vi kan love deg et fellesskap med kjærlighet og håp i både medgang og motgang.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Roy

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #11 på: Desember 15, 2007, 15:48:06 »
Velkommen hjem  ;D Hvis du ikke har kjøpt julegave til din bror, vil jeg forslå et Leeds krus - eventuelt ingenting  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

mercruiser

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #12 på: Desember 15, 2007, 15:58:18 »
Du er tilgitt. Man skal følge sitt hjerte.  :)

baste

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #13 på: Desember 15, 2007, 16:02:02 »
It is only ONE United... velkommen tilbake fra de røde djevlene...

Alle vet at det er bare en klubb..LEEDS UNITED

 8) Fikk nesten tårer i øyene, tøft å komme ut av skapet...Sikkert mange flere skap supportere blant Manure supporterne..håper flere klarer å komme seg unna før det er for seint.........



Marching on together
« Siste redigering: Desember 15, 2007, 16:04:43 av baste »

Runar

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #14 på: Desember 15, 2007, 16:02:29 »
For en syk verden
 

Masinga

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #15 på: Desember 15, 2007, 16:30:03 »
En meget sterk historie! Du er tilgitt.
Masinga, medl.nr. 1250

asLeeds

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #16 på: Desember 15, 2007, 17:41:57 »
fantastisk lesing!!!! :)hjerteligt velkommen heim :) ;)
DALHEIM WHITES

Per-Stian

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #17 på: Desember 15, 2007, 18:37:35 »
Stort av deg å vere så openhjartig om det turbulente fotballivet ditt! Velkomen inn i stallen blant anti-medgangssupportarar. Vi marsjerer saman i tjukt og tynt, i gode og dårlege periodar og VI ELSKAR LEEDS.

sportcarl1

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #18 på: Desember 15, 2007, 18:39:58 »
man blir nästan religiös ;D, tänker på den förlorade sonen
 

brenaldo

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #19 på: Desember 15, 2007, 19:34:49 »
Velkommen hjem!!!!!!!

Kjøp Leedskopp til din bror ;D
Medlem nr. 850

75 SOLLI

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #20 på: Desember 15, 2007, 19:40:02 »
Jeg stemmer også for at din bror bør få en Leeds Utd kopp i julegave!!!!

Boxman

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #21 på: Desember 15, 2007, 22:57:52 »
KONGE!!!  :D
Proud to be Leeds!

Kickthemdown

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #22 på: Desember 16, 2007, 03:19:08 »
Engang Leeds, alltid Leeds.

Marching on together... Fortsett på forumet!!

mvh

Alta-White som håper du har brent alle scum ting for lenge siden...


roaldv

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #23 på: Desember 16, 2007, 12:42:47 »
Veldig sterkt innlegg dette, :o og jeg var faktisk på nippet til å komme ut av mitt eget skap med en historie fra ca 1982, men jeg føler ikke at jeg er helt klar ennå!

Kanskje om en 20-30 år  ;)

SuperLeeds!

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #24 på: Desember 16, 2007, 16:23:05 »
En rørende historie det der - og ingen, ingen kan beskylde deg for å være medgangssupporter! Velkommen til oss i Leeds United.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #25 på: Desember 17, 2007, 08:21:26 »
Vet ikke hvordan jeg skulle få sagt dette, men en litt rar historie.

Jeg fikk i 1976 Leedskopp av min far. Jeg var da en liten gutt på 5 år som elsket Leeds og hatet alt annet. Fulgte med dem i ca 5 år.
ca rundt 1981-82 knuste min bror Leedskoppen min å jeg ble veldig lei meg. Da ble min mor veldig sint. Hun straffet min bror med å ta manchester United koppen hans og gi til meg. (Dette var jo like mye straff til meg..tenker jeg i dag.) Men jeg trodde da at jeg måtte begynne å like Man U. Jeg fikk press fra min bror som er 5 år eldre enn meg til å like å følge med Man U, siden jeg hadde tatt koppen hans. Noe som desverre skjedde etterhvert. Fotballintressen dabbet av men fulgte da med ManU i ca 10 år fra 85-95. Jeg elsker fotball å kunne liksom ikke la vær å ikke ha et favorittlag. Mens jeg fulgte ManU hadde jeg også Leeds i bakhue. Fulgte med resultater og holdt dem som et andre-lag i disse ti årene. Dette var rart fordi LEEDS å ManU var og er Store fiender. Men uansett så følte jeg at det var noe rart. Ville liksom aldri gi slipp på LEEDS. Fikk barn i 98 å da ble fokus tatt litt bort fra fotball og overtatt av bleieskift å den slags. I i 2002 hadde jeg produsert 2 barn og var ferdig med det. Da begynte fotballintressen å melde seg mye mere igjen. Jeg hadde selvfølgelig fulgt med Leeds i CL og var stolt av laget. Det jeg merket at jeg ikke hadde noe intresse for ManU mere. Jeg gikk inn i meg selv å fant ut at det har bestandig vært noe feil med det å like MANU. Det føltes ikke riktig. Da fant jeg ut at jeg hadde blitt "lurt" som barn og sa høyt og tydlig til meg selv " Du er LEEDS-fan og har egentlig altid vært det" Dette er noe som jeg har insett. Har fulgt med Leeds for fult de siste 5 årene. Det har desverre gått dårlig men jeg vil bare si det. JEG ELSKER DETTE LAGET.
Jeg føler meg dårlig når jeg må fortelle andre Leedsfan om denne historien og det at jeg trodde jeg var manU-fan i mange år. Håper dette kan tilgives og at jeg kan bli et verdig Leedsmedlem en gang.

Uansett så er det gått å få ut denne verkebyllen å få ut historien min.



MOT

;)


KLART DU ER TILGITT!!! Dette minner om en form for tvangsekteskap >:(! Grusom behandling har du vært utsatt for, hjernevasking av barn er overgrep! Din bror har ingen høy stjerne hos meg, godt at du ikke oppgir noe navn! Wlecome home!
Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #26 på: Desember 17, 2007, 11:43:10 »
Husker selv at jeg som 12-13 åring omkring 1980 fikk en ManUre håndduk i julegave av mitt søskenbarn. Usedvanlig dårlig treff, kan man si, men jeg har til dags dato ikke brukt den, ikke engang til å tørke meg i r*va med.

Uansett; Det er godt å se at etter så mange år i det ytterste mørket fikk du se Lyset igjen. Velkommen  :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ruffu

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #27 på: Desember 17, 2007, 14:47:04 »
Takk for all støtte. Det har varmet og kommer godt med i en vanskelig tid. Jeg har selvfølgelig snakket ut om dette med min bror og familie og dem er veldig lei seg for dette og har lagt seg flate. Jeg har tillgitt dem. Ã… vi skal feire jul sammen. Så det er bare idyll i familein i dag. Men jeg takker for tipset om å kjøpe Leeds-kopp i julegave til min bror.  ;D


MOT



Øystein E

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #28 på: Desember 17, 2007, 15:00:59 »
Bedre sent enn aldri. Morsom historie.

Husker ikke helt presis når jeg ble Leeds supporter, men det var ca 1975 tror jeg.
Jeg var da en 10 år gammel guttunge som bare gikk å ventet på at noen skulle påvirke meg i riktig tros-retning.En 12 åring i nabolaget var en ihuga Leeds-fan, som så sitt snitt til å påvirke meg til å bli Leeds-supporter, ved å selge meg et bilde av Paul Reaney som han hadde revet ut av bladet shoot.
Bildet kostet meg den nette summen 5 kr, som da var verd sin vekt i gull. Fikk mange karameller for en femmer i 1975. Kan tenke meg at bladet shoot ikke kostet mer enn en femmer i sin helhet.
Men shitt au. Jeg hadde fått mitt første bilde av en Leeds spiller og han fikk en mengde karameller.
 

Dennis

Sv: LEEDSFAN ENDELIG
« Svar #29 på: Desember 17, 2007, 17:03:24 »
Velkommen utav "skapet!"

Endelig er du hjemme...
Marching on together!