KAMP: vs. Bristol Rovers 22/12

Started by kjelvi, December 15, 2007, 21:59:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Læshy

Litt overraskende at Kishishev også blir benket. Dette betyr to nye midtbanespillere sentralt, noe som kan bety en del for oppbyggingen av spillet. Får håpe det går bra!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Kickthemdown

Hmm.. Joda sterkt lag men er som vanlig spent på løpskraften på midten. Viktig at Howson løper balla av seg, Thommo er vel ikke den mest løpsvillige......  :) Tror lett at vi trekker westlake litt lenger inn mot midten når Rovers angriper....

Alta-White som er spent...

B-m

Quote from: Læshy on December 22, 2007, 15:45:52
Litt overraskende at Kishishev også blir benket. Dette betyr to nye midtbanespillere sentralt, noe som kan bety en del for oppbyggingen av spillet. Får håpe det går bra!

Jepp, Dennis wise uttalte jo i intervjuet at kish var 'alot F***er' enn thompson..

edit HÆ!! f-i-t-t-e-r bør ikke sensureres, heller ikke F***e for den saks skyld
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

jarle

Noen som vet hva Da Costa driver med om dagen...

Dette laget er konge på nivå 3... men jeg er redd det ikke hadde vært særlig høyt oppe på Cola tabellen...

Spennende å se hva vi gjør på transfer markedet i januar... etter min mening bør det være spillere som Wise mener kan ta oss ut av Cola ligaen... spillere vi skal bygge et lag rundt for neste sessong...
Vi kan ikke bytte hele laget etter opprykk...

Så må det samme gjøres i Cola ligaen... noen spillere som kan være med opp i PL må handles inn underveis...
Så når vi endelig er tilbake der vi hører hjemme så må lommeboka frem... Da må vi ha 10 nye kanonspillere...

Er redd ingen av de vi har i stallen idag, unntatt Beckford og Howson, muligens Huntington (Parker?) vil være PL nivå...
Disse tre nevnte må for å høre hjemme på dette nivået ta store steg i utviklingen sin de neste 3 årene...

Hva tror dere?

Tom S

Prutton kan du føre opp på lista di også.

Quote from: jarle on December 22, 2007, 15:49:41

Dette laget er konge på nivå 3... men jeg er redd det ikke hadde vært særlig høyt oppe på Cola tabellen...

Spennende å se hva vi gjør på transfer markedet i januar... etter min mening bør det være spillere som Wise mener kan ta oss ut av Cola ligaen... spillere vi skal bygge et lag rundt for neste sessong...

Så må det samme gjøres i Cola ligaen... noen spillere som kan være med opp i PL må handles inn underveis...
Så når vi endelig er tilbake der vi hører hjemme så må lommeboka frem... Da må vi ha 10 nye kanonspillere...

Er redd ingen av de vi har i stallen idag, unntatt Beckford og Howson, muligens Huntington (Parker?) vil være PL nivå...
Disse tre nevnte må for å høre hjemme på dette nivået ta store steg i utviklingen sin de neste 3 årene...

Hva tror dere?
COME ON LEEDS !!

B-m

Quote from: Tom S on December 22, 2007, 15:53:24

Hva tror dere?

Marques og Ankergren !

Tom S

Da har vi snart eit PL-lag...
;)

Quote from: B-m on December 22, 2007, 15:54:39
Quote from: Tom S on December 22, 2007, 15:53:24

Hva tror dere?

Marques, Ankergren og frazer i form òg vil jeg si!
COME ON LEEDS !!

Roy

Nå nærmer det seg. Får bare med meg første 20 min i dag, MÃ... i førjulsbesøk  >:(  :'(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

B-m

Quote from: Roy on December 22, 2007, 15:56:36
Nå nærmer det seg. Får bare med meg første 20 min i dag, MÃ... i førjulsbesøk  >:(  :'(

Føler med deg!  :D

Sheridan

Tom S

COME ON LEEDS !!

Lids

Da var vi i gang. Sikker på seier i dag.  :)
Thomas

Roy

Da var vi i gang. Lykke til folkens.

chief

Er på jobb i Hammerfest og har ikke nettradio. >:(

Dere som hører på radio må oppdatere oss uten.

Er vi igang???
1 4 all and all 4 1

Tom S

I dag må vi berre vinne. Blir to tøffe bortekamper i jula.

COME ON LEEDS !!

CoachKarlstad

Kom igjen nå gutta! Tråkk skikkelig til fra start!!!

arne armoen

Bære sånn at d ikke bli nå misforståelser: Æ har aillerede dråkke av konjakken som e oppi glasset!
No e d bare seier som gjelder. 3-1 t Leeds United!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Prutton skada og må av bana og sy.
Faen, ikkje bra!

COME ON LEEDS !!

jarle

SÃ... VÃ...RT PL LAG

Anker
Frazer - Huntington - Marques ? (Parker)

? Prutton - Howson - ?

Beckford - ?

Det lukter nedrykk spørr du meg ; ))

Ferre

Tom S

COME ON LEEDS !!

HåvardK

Quote from: arne armoen on December 22, 2007, 16:03:20
Bære sånn at d ikke bli nå misforståelser: Æ har aillerede dråkke av konjakken som e oppi glasset!
No e d bare seier som gjelder. 3-1 t Leeds United!
Aha, Arne. Tipper omsetningen på dette produktet er rimelig høy på minipolet på Øra i disse dager.
Tror jeg starter litt pent med en juleøl i dag.

Lids

Thomas

Tom S

COME ON LEEDS !!

Ferre

Tom S

Svinger frå starten.
Kårner til Bristol....

COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

Heineken og Leeds på en lørdag før jul. Når vi vinner blir dette perfekt. Come on LEEDS
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Roy

Enda et par min før Prutton er tilbake, syr ennå

SirOlsen

Svingende start gitt.. Men det kan jo bli noe ut av dette for vår del da.. jeg har troen på seier idag..
-SirOlsen-

Tom S

Prutton på bana igjen!
Nysydd og bandasjert.

Come On Leeds!!!

COME ON LEEDS !!