SPILL: Beste spillere i nyere tid (høyreback)

Started by Dennis, December 16, 2007, 11:54:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken høyreback var best?

Frazer Richardson
1 (0.9%)
Gary Kelly
66 (62.3%)
Danny Mills
13 (12.3%)
Gunnar Halle
1 (0.9%)
Mel Sterland
25 (23.6%)

Total Members Voted: 102

Voting closed: December 18, 2007, 11:54:16

Dennis

Nigel Martyn dro i land en soleklar seier (90%) i keeperavstemningen og ettersom han har flest stemmer i prosent foreløpig, får han kapteinsbindet.

Dermed er burvokteren klar og nå skal uteplassene bekles. Vi starter med høyrebacken!

Laget:

Nigel Martyn
? - ? - ? - ?
? - ? - ? - ?
- - ? - ? - -
Marching on together!

Per-Stian

Gary Kelly! Men har også gode minner frå tida med Sterland.

Budda

Endre

Runar

Giske

Gary Kelly fikk min stemme, for lang og tro tjeneste. Likte også godt Sterland og Mills, men enkelt valg for meg: Kelly. Savner forøvrig David Kerslake som et alternativ ;)

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Tom S

Hjerte fekk bestemme denne gangen: Mel Sterland!
Han gir så mange gode minner.

COME ON LEEDS !!

mari

Sleivind

Jeg stemte på Kelly på grunn av lojaliteten hans, men det var rimelig dødt løp mellom han og Mills. Likte Mills når han var på sitt beste, men han tapte seg på slutten av tiden i Leeds, med noen forferdelig taklinger og ett par idiotiske røde kort. Men på sitt beste så var en herlig fotballspiller som alltid ga alt.

MacMurder

gill

Uten tvil Mel Sterland. Scoret også mange mål fra sin høyrebackposisjon.

Lids

Thomas

MooCow

Asbjørn

Mel to me  :)

Nestemann ville faktisk vært Mills. Kells var stort sett reserven hans mens han  var her/vi var "på gang"...

Men Mel hadde en sentral rolle da vi dro iland ligagullet i '92, og hadde flere steady sesonger deromkring.

Go Ster!  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fotballfantomet

jevnt, men Kelly trekker det lengste strået for lang og tru tjeneste.. :)
Leeds United since -69/70 and 4 ever

isak

Promotion 2010

Mel Sterland - by a mile!!!

"Zico" hadde noen fantastiske frisparkmål!!! Offernsiv, driblesterk og bananinnlegg! Han og Dorigo må ha vært Englands beste backpar på begynnelsen av 90-tallet. Dypt savnet da han ble skadet like etter ligagullet!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

var en intervjuv för några år sedan med anders Limpar i svensk tv, han fick frågan: vilken är den bästa försvararen i engelsa ligan? han svarade: Tont dorigo för honom kom jag aldrig förbi.
Synd han var så mycket skadad, instämmer med förra inlägget, de 2 ytterbackarna vi hade i början på 90-talet är nog de bästa vi haft sedan SuperLeeds dagar

lakris

Det må bli Sterland. Mange av Chappys goaler kom pga innlegg fra ham.

Kickthemdown

berlin

Sterland? Ikke tale om, for mange svakheter. Men innstilling og skuddfot hadde han.

Kelly har vært solid i 10 år og vel så det, men ikke glem de 2-3 årene Mills hadde plassen, og også plassen på England.

Mills var den beste av de som er ramset opp, men ikke over tid, men spm dreide seg om den beste og ikke den mest lojale, slik jeg oppfattet det.

Paul Reaney rangerer jeg som den beste, og ville fått plass på mitt all-time lag.

lowfields

Sterland: Gode minner, fantastisk karakter, men når ikke opp med bare 2.5 sesonger.
Mills: På sitt beste var han utrolig god. Men som Sterland synes jeg ikke han beviste nok over lengre tid.
       Idiotisk oppførsel etterhvert(?) ødelegger også en del.
Kelly får min stemme. Jevn og god i mange år selv om han kun hadde et par glitrende sesonger(93/94 og 05/06).
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

fmtj

Yeboahs vitne

flynn

GeirO

Dessverre ingen fantastiske høyrebacker å velge mellom. Men jeg tar Kelly da alle andre hadde endel svakheter. Kelly hadde veldig få.
MOT

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

martind

det må bli Kelly. Klubbspiller med hjertet utenpå drakta! Går for lojalitet på denne posisjonen.
MOT!! We are Leeds!

Dennis

Quote from: berlin on December 16, 2007, 23:07:53
Paul Reaney rangerer jeg som den beste, og ville fått plass på mitt all-time lag.

Mest sannsynlig hadde han nok tatt plassen, men avstemningen var fra 1990-dagens lag, slik at også vi yngre kan være subjektive. Mest sannsynlig hadde jeg selv stemt på spillere som Hunter, Bremner, Lorimer osv, tross at jeg bare har sett de på klipp og filmer.
Marching on together!

brenaldo

Kelly fikk min stemme, jevnt over god, og ikke minst lojal mot klubben vår! 8)

Medlem nr. 850