Hvilken landsdel er dere fra?

Started by B-m, December 20, 2007, 14:18:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvor er du ifra?

Finmark og Troms
2 (2.6%)
Nordland
9 (11.5%)
Trøndelag
9 (11.5%)
Vestlandet
36 (46.2%)
Østlandet
15 (19.2%)
Sørlandet
5 (6.4%)
Jeg er ikke fra noen av disse plassene
2 (2.6%)
Bor i utlandet
0 (0%)

Total Members Voted: 78

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Tja, jeg bor i Trøndelag, men føler meg ikke akkurat trøndersk.
Hva stemmer jeg da? Jeg ER jo fra Sørvestlandet. Da må det bli det.
- Leif Olav

ToreLA

Syns oss sørvestlendinger burde fått et eget alternativ!  :)

Jon R

Hi-hi. Der dro min stemme Østlandet opp på en delt førsteplass. Snakker om makt og innflytelse.  ;D
Jon R.

Sleivind

Quote from: Jon R on December 20, 2007, 17:06:03
Hi-hi. Der dro min stemme Østlandet opp på en delt førsteplass. Snakker om makt og innflytelse.  ;D

Hi-hi. Der dro min stemme Vestlandet opp på en suveren førsteplass. Snakker om makt og innflytelse.  ;D

B-m

har lagt til eh.. sør-vestlandet nå, er mulig å forandre stemmen sin om man allerede har stemt

Asbjørn

Quote from: B-m on December 20, 2007, 20:52:49
har lagt til eh.. sør-vestlandet nå, er mulig å forandre stemmen sin om man allerede har stemt

Ehh. Da forlanger vi jo at Nordvestlandet også taes med som eget valg (Nordfjord, Sunnmøre, Romsdal & Nordmøre i velkjent broderlig samrøre...).  Du vil vel ikke ha med Ytre Midthordland (Askøy, Sotra og sikket Austevoll også...)som egen avkrysning vel???

...det jeg vil frem til at det var bedre som det var, med "de store regioner"...  (hvorfor skal Sørvestlandet heves ut og ikke Nordre østland, Østre sørland osv...)  (...du la merke til smilefjeset til Rød Surk... ehh Tore da han lanserte forslaget...)

Det var nå min mening...

(jeg forstår jo at poenget ditt er å unngå at Vestlandet drar iland en knuuuuusende seier, men...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert

Om man ikke er ifra noen av disse landsdelene da?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lojosang

Quote from: Asbjørn on December 20, 2007, 21:37:28

Ehh. Da forlanger vi jo at Nordvestlandet også taes med som eget valg (Nordfjord, Sunnmøre, Romsdal & Nordmøre i velkjent broderlig samrøre...).  Du vil vel ikke ha med Ytre Midthordland som egen avkrysning vel???

...det jeg vil frem til at det var bedre som det var, med "de store regioner"...  (hvorfor skal Sørvestlandet heves ut og ikke Nordre østland, Østre sørland osv...)  (...du la merke til smilefjeset til Rød Surk... ehh Tore da han lanserte forslaget...)

Det var nå min mening...

(jeg forstår jo at poenget ditt er å unngå at Vestlandet drar iland en knuuuuusende seier, men...)

Jeg er egentlig enig med du, Asbjørn.
- Leif Olav

B-m

Quote from: ZyberZone on December 20, 2007, 22:24:51
Om man ikke er ifra noen av disse landsdelene da?

Da er du svensk!

Faenes mas! hvilke område/by/plass/fylke/kommune mangler? Så skal jeg skrive det på som et alternativ

Per-Stian

Vestlandet på ein knusande overlegen førsteplass ;D

arneg

Quote from: Per-Stian on December 23, 2007, 12:10:59
Vestlandet på ein knusande overlegen førsteplass ;D

Noen av oss er fra nordvestlandet og det smerter å klassifiseres som vestlandet.  Mye bedre med midtnorge.

Robert

Quote from: B-m on December 20, 2007, 22:37:51
Da er du svensk!

Faenes mas! hvilke område/by/plass/fylke/kommune mangler? Så skal jeg skrive det på som et alternativ

Hehe, der har du faktisk ganske riktig ;)
Dog så bor jeg i Oslo. Er spm hvor man er fra, eller hvor man bor nå? :P
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-

isak

asLeeds

jaggu står LEEDS sterkt på vestlandet ;D
DALHEIM WHITES

berlin

Quote from: Asleeds on December 28, 2007, 19:33:15
jaggu står LEEDS sterkt på vestlandet ;D

jepp, så sterkt at nynorsk har fått en etterlengtet opptur og bokmålsfolket bare må akseptere at det er det vakreste skriftspråket i Norge.

Hva med å sende hele Forum-databasen til Noregs Mållag. Da blir LUSCOS tildelt ære og berømmelse langt utover "football maniacs",
kanskje t.o.m en slump penger. Wow!

gill

kommer fra Nordmøre... kan likevel ikke fordra nynoregs

berlin

Kankji si e passa inn i nokon tå dessa landsdelan, sjøl om e kan uppspore slekt tebake te 1600-talet.
Men det fåkji vera så fale, e æ no norsk nøkk.

MrK

Så fly
Quote from: lojosang on December 20, 2007, 22:33:10
Quote from: Asbjørn on December 20, 2007, 21:37:28

Ehh. Da forlanger vi jo at Nordvestlandet også taes med som eget valg (Nordfjord, Sunnmøre, Romsdal & Nordmøre i velkjent broderlig samrøre...).  Du vil vel ikke ha med Ytre Midthordland som egen avkrysning vel???

Det var nå min mening...

Jeg er egentlig enig med du, Asbjørn.
[/q

Så flytt da!
Ytre Nordfjord og Molde egen region!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

supervisor

Æ e norlænning fra Vestlandet men aller mest Norsk, heia Leeds

Lars E

Som alle andre; vestlandet her også.. :-*
Forever Leeds

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!