Rykter: Fulham ønsker Dennis Wise !

Started by Sheridan, December 21, 2007, 22:33:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sheridan

Ifølge kilder i ChelseaTV skal Fulham ønske Dennis Wise som sin nye manager.
Tilbake til London, PL og alt dette......er båndene til Ken Bates slitesterke nok om tilbudet kommer?

Læshy

Jeg velger å håpe og tro at Wise sitt bånd til klubben har blitt så sterkt, at han ønsker å fullføre sitt påbegynte arbeid...
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

sportcarl1

han skall stanna kvar, det är här han hör hemma, fulham är ett nerbyte ;D

Kato

Jeg har ingenting mot å sende Wise til Fulham.

Kom og hent!

raggen

usikker på dette. hvem ville du hatt som erstatter da kato??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Gary Speed og/eller Gary Mc Allister.

En tredje Gary er Johnson i Bristol City. Lenge hatt sansen for han.

kjelvi

Jon R

Tull og tøys! Endelig har Wise fått sving på sakene og så ønsker dere han ut?  :)

Wise blir han. Jeg tror han er 100 % dedikert til Leeds United og han ønsker å bevise at fjoråret ikke var representativt for hans manager-skills.  :o
Jon R.

Milou

Ingen tvil om at Wise har imponert i aar, men eg blir ikkje altfor skuffe om han forsvinn. Eg trur uansett at det fort kan bli ein nedtur (baade for Fulham og Wise) om det skulle bli noko av dette. Eg er ikkje saa sikker paa at Wise er klar for aa ta steget til PL, og om han skulle mislukkast kan det ta lang tid foer han faar sjansen til aa leia eit lag av Leeds' kaliber...

Giske

Forsvinner Wise nå, så henter Bates inn en ny manager med Chelsea-bakgrunn. Har ikke tro på at han f.eks. skulle ansette Speeds/Macca, siden han ikke har noe forhold til desse fra før (tror jeg;)). I beste fall da kan vi håpe på Zola, Desailly, Di Matteo eller Graeme LeSaux(gud forby!!!).... Så jeg vil gjerne beholde Dennis Wise, er virkelig imponert over det han har fått til i år..

SirOlsen

Nei, for søren... nå som ting begynner å stabiliseres i rekkene, så må vi for pokkern holde litt av stabiliteten!...
Jeg har liten eller ingen tro på at et managerskifte vil være sunt for oss nå!
-SirOlsen-

Masinga

Ken Bates må bort før Wise. Kan ingen kjøpe Bates?
Masinga, medl.nr. 1250

Ferre

Vi har vært det beste laget i ligaen i år, hvorfor i all verden ønsker dere Wise bort nå? Er enig med SirOlsen, et managerskifte nå ville ikke vært sunt for oss.

Så får heller tiden vise om Wise har det som skal til for å lykke på et høyere nivå, når vi forhåpentligvis befinner oss i CCC neste sesong.

Tom S

Det er ikkje bra om Wisey forlet Leeds no. Ha har begynt jobben med å få oss opp til CCC, og det må han fullføre.
Dersom det kjem inn nye eigarar og dei har ein betre manager klar så JA, men ikkje no. Er redd opprykket kan ryke på den.

COME ON LEEDS !!

Stephenjazz

Hadde ikke hatt noe mot å få byttet Wise med Ranieri f.eks
Det blir aldri umoderne å vinne

OPM

Med det laget vi har nå behøver vi ingen super manager for å få oss opp. Til det er motstanden for dårlig. Hvis jeg tolker refaratene riktig så spiller vi ikke spesielt godt, men vi vinner fordi vi er bedre trent og har en super duo bak i Anker og Rui. Jeg tror ikke vi taper mye dersom Wise går, og jeg blir heller ikke særlig trist. Kanskje det fører til at vi får Zola? Tror nok helt sikkert at det uansett blir en med Chelea bakgrunn om Wise skulle finne på å gå, - noe som jeg ikke tror. Wise blir nok.

berlin

Good heavens!

Mr. Wise er ikke så dum. Nå når det går så bra, og han etter all sannsynlighet fører Leeds tilbake til CCC.
Selvfølgelig er det nedtur å dra til Fulham nå. hæhh! Rykke ned og møte Leeds neste sesong.

Dessuten er den gamle gubben Bates glad i den lille tassen, det er masse publikum på kampene, og fansen er i ferd
med å snu ift å støtte Wise, i tillegg til at de selvfølgelig støtter klubben sin.

Dette er et mer sannsynlig scenario:

- La oss si at Leeds gjør det brukbart i CCC neste sesing ( sånn mid-table cirka ),
og så tilbys han en stilling i en London-klubb eller deromkring ca midtveis i sesongen.
Såvidt jeg vet er han enda ikke bofast i Leeds ( dvs fam'en holder til lang sørover et sted ), vel da kan han kanskje fristes.

...og for min del er det greitt nok, jeg har fortsatt problemer med å se at Mr. Wise blir en suksessrik PL-manager.

kjelvi

Alt tyder på at Hibs-manager John Collins er på vei tilbake til Fulham.

Per-Stian

Wise er ingen dum mann. Dersom han skulle motta eit tilbod frå denne bakgardsklubben i London, så forventar eg at han svarar 'nei' på direkten. Det må vere deilig og godt for renomeet å hjelpe ein storklubb tilbake til gamle høgder. Kan vanskeleg tenkje meg at det fins ein meir spennande jobb enn å trene Leeds United om dagen... :)

Tom S

Former Germany boss and Tottenham hero Jurgen Klinsmann is the man Fulham want to replace Lawrie Sanchez at Craven Cottage. (Sunday Express)

COME ON LEEDS !!

Tom S

Close friends of Graeme Souness have revealed he is keen on replacing Sanchez. (News of the World)

COME ON LEEDS !!

Tom S

Meanwhile, Croatia boss Slaven Bilic has ruled himself out of the running for the vacant managerial job at Fulham. (Observer)

COME ON LEEDS !!

Dennis

Quote from: Stephen on December 22, 2007, 22:34:51
Hadde ikke hatt noe mot å få byttet Wise med Ranieri f.eks

Ja, han sitter nok på flyet fra Juventus allerede  ::)'

Litt skremmende at såpass mange ønsker å gå bort fra en suksessoppskrift fordi de ikke liker manageren (eller hans fortid som Chelsea-spiller?)
Marching on together!

Per-Stian

Quote from: Tom S on December 23, 2007, 12:26:30
Close friends of Graeme Souness have revealed he is keen on replacing Sanchez. (News of the World)

Souness, eller agenten hans, skal ha kreditt for god PR-jobb ;D

Kato

Suksessoppskrift?

Drømmer jeg? Eller er det slik at vi for tiden er en divisjon LAVERE enn da Wise overtok.

Promotion 2010

QuoteJeg har ingenting mot å sende Wise til Fulham.

Kom og hent!

???

QuoteSuksessoppskrift?

Drømmer jeg? Eller er det slik at vi for tiden er en divisjon LAVERE enn da Wise overtok.

Lukk munnen unge mann!  >:(

Du var kritisk mot O'Leary - med rette
...og Venables - selvsagt
...og Reid - eller?
...men ikke Eddie Gray - som fikk oss NED fra PL
...og Blackwell - etterhvert i hvert fall
...men ikke Carver - det var liksom helten det.....egentlig en idiot i managerstolen
...og Wise - selvsagt.... IDIOTEN KAN JO IKKENOE...51 POENG PÃ... SKARVE 21 KAMPER

SPARK HAM........OG BASSETT!!!!!  ;)

Synes du skøyer litt for mye med oss jeg nå! VI vil HA WISE!!! OPPRYKK og bittelitt SUKSESS!!!!

Vær så snill!!!!  ;)  ;D  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Quote from: kato on December 23, 2007, 22:42:01
Suksessoppskrift?

Han har skyld for nedrykket, det er uten tvil og aldri har jeg påstått noe annet, men det er vel også uten tvil at tilstanden i hele klubben ikke var optimal for å unngå krise uansett? Eller er fotballen så forbanna svart-hvit?

For å ta et eksempel (uten noen som helst sammenlingning, forøvrig) så var selveste Sir Alex Ferguson nær ved å få sparken i Manure også tidlig i karrieren. Det var vel allikevel ikke noe feilgrep å beholde han, eller?
Marching on together!

h.b

Skal ikke her ta stilling til om Wise burde få sparken. Gi han sesongen ut.Tror det bare er demoralisaerende å sparke han nå.
Skal vi hente inn en ny manger, så bør det bli den dagen vi har rykket opp til CCC og at den nye mangeren får 20 mill pund til spillerkjøp.Tror League one er som skapt for Wise, men at divisjonen høyere ikke helt er hans stil.
Nei la oss gi Wise sesongen ut og heller bytte ham ut den dagen geitebukken selger seg ut

sportcarl1

Leeds har varit ett sjunkade skepp i typ 7 år, det vände vid första seriematchen i augusti, vems förtjänst det är, är väl upp till var och en att avgöra, själv tror jag på en kombination, där wise är en viktig del, vore fel att skylla nedturen på honom lika lite  som jag skyller på alla managerna vi hade innan honom med sedan OLearys dagar, det känns som vi äntligen har ett lag som fungerar som en enhet nu, det var det många år sedan

Jon R

Meningsløst å kvitte seg med en manager i en periode med sportslig fremgang. Kontinuitet er en viktig ingridiens i ethvert godt fotball lag og Wise har hatt en svært bratt læringskurve etter at han tok over managerjobben i Leeds United. Det var ingen selvfølge at vi skulle lykkes som vi har gjort denne sesongen. Wise har for tiden full kontroll og bør få fortsette i jobben inntil begrensningene tar han.  :)
Jon R.