KAMP: vs. Oldham 1/1

Started by kjelvi, December 26, 2007, 20:17:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tom S

Come On Leeds - give us a goal!!!

COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

Stor sjanse av Becks, mne nok en gang bommer han på mål
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

SirOlsen

Oisann... har ikke fått med meg at det var kamp idag jeg... og dette ser ikke bra ut... sukke
-SirOlsen-

Promotion 2010

Nesten Becks igjen!

...og så misser han foran mål IGJEN!!!

Kommentatorene sier at det er Becks som er den som kan snu denne kampen, men da trenger vi virkelig en angriper til! Det er jo bare å pakke ham inn....

Come on Leeds!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leeeeeeeeeeeeds

Tom S

Mykje "huffing and puffing" (ifølge N Hunter), men vi skaper for lite - spiller for lite fotball.
Er redd det ebber ut....

COME ON LEEDS !!

Ferre

Nei, dette ender nok med Leedstap...

Stifler

Har faen ingen tro på dette...
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

SveinArve

1 mål så er det spenning.....
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leeeeeeeeeeeeds

isak

Nei detta går ikkje vegjen............ helvete og >:( ( beklage sterk ordbruk, men tap heima mot Oldham fortene da)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sander

Tom S

COME ON LEEDS !!

Bye

Vel,vel..betimelig at dette tapet kom nå da, så Bates får se at Leeds trenger litt mer enn £1 mill for å signe forsterkninger i dette vinduet..!
Ser for meg at vi begynner signingen allerede i morgen, eller i alle fall den første uka nå..vi måå ikke bli hektet av! :-\
Trønder i Bergen!

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: Lexmark on January 01, 2008, 17:43:57
Vel,vel..betimelig at dette tapet kom nå da, så Bates får se at Leeds trenger litt mer enn £1 mill for å signe forsterkninger i dette vinduet..!
Ser for meg at vi begynner signingen allerede i morgen, eller i alle fall den første uka nå..vi måå ikke bli hektet av! :-\
ENIG

samadhi

var borte fra 16:15 til 17:15, og kommer tilbake til 1-3... dette er absolutt lavmål!
marching on together,
derudaf forever...

Leif Egil

Dette er bare trist - ikke en slik start jeg hadde håpet å starte det nye året med... >:(

berlin

blir vel tap da, antar at forslaget til forbedring vi gå ut på en ting: Ut å handle spillere, men det er vel ikke rabatt-priser på fotballspillere i januar, bare klær og sånt......

trist, glad jeg ikke er på Elland Road nå, det var ille å se gutta tape 0-4 for Sheff U for noen år tilbake, dette er ganske flaut dette også-

JonLeeds

Quote from: samadhi on January 01, 2008, 17:44:43
var borte fra 16:15 til 17:15, og kommer tilbake til 1-3... dette er absolutt lavmål!

---------

Var det så lavmål, at det tok ytterligere en halv time før du kunne kommentere det???

Shit Happens  :'(

SirOlsen

Der kom det en "twisting and turning"...
-SirOlsen-

flynn

Eneste lyspunkt i dag er de andre resultatene. Mange uavgjorte virker det som, og egentlig bare Carlisle av topplagene som ser ut til å vinne.

flynn

Leif Egil

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Fy F..............................

GeirO

Det er vel bare å konkludere med at vi ikke er så gode lengre. Så får vi håpe på at dette kan snus.
MOT

Bye

Nja,rabattpriser er nå en ting, men misfornøyde spillere som har sittet på gjerdet siden august, kontrakter som går ut ved årsskiftet og klubber som må selge for å kunne forsterke i vårsesongen er det som gjør at jeg tror Leeds kan hente reelle forsterkninger om det bare er penger til det.

Omdømmet har vi da vel ennå.. ???
Trønder i Bergen!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: berlin on January 01, 2008, 17:46:20
blir vel tap da, antar at forslaget til forbedring vi gå ut på en ting: Ut å handle spillere, men det er vel ikke rabatt-priser på fotballspillere i januar, bare klær og sånt......

trist, glad jeg ikke er på Elland Road nå,
det var ille å se gutta tape 0-4 for Sheff U for noen år tilbake, dette er ganske flaut dette også-
Jeg skulle ønske JEG var der for å støtte gutta