KAMP: vs. Oldham 1/1

Started by kjelvi, December 26, 2007, 20:17:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thomas

Der gikk Forrest opp i 2-1 - på overtid  >:(

Leeeeeeeeeeeeds

LØP OG KJØP KVALITET!!!!!!!!!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Ha en hyggelig kveld alle sammen
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

BERGH

faaaaaaan der scora forest på overtid

play off for leeds

Sleivind

Kamp slutt. Dette var ikke bra i det hele tatt  :(

Ferre

Tom S

Slutt, 1-3.  :'(

Vi kan skylde på ein dårleg førsteomgang som ødela kampen for oss. Men, vi fekk drømmestart på andre omgang med utligning etter kun sekunder, men vi klarer ikkje å dominere kampen lell.
Eg setter også litt spørsmål ved desse offensive byttene. 4 spisser på bana samtidig, trur det ødelegg flyten i laget og balansen, men Wisey prøver no....  ::)
Vi taper igjen fortent!
No må Wisey vise kva dette laget, og ikkje minst han sjølv, er laga av framover.
Det butter litt no om dagen...  :-\

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

DaGa

We all LOVE LEEDS!

CoachKarlstad

Quote from: Leedsvik on January 01, 2008, 17:49:29
Quote from: berlin on January 01, 2008, 17:46:20
blir vel tap da, antar at forslaget til forbedring vi gå ut på en ting: Ut å handle spillere, men det er vel ikke rabatt-priser på fotballspillere i januar, bare klær og sånt......

trist, glad jeg ikke er på Elland Road nå,
det var ille å se gutta tape 0-4 for Sheff U for noen år tilbake, dette er ganske flaut dette også-
Jeg skulle ønske JEG var der for å støtte gutta

Bra supporterånd du har... Liker den!  :)

Thomas

Dette var en særs skuffende start på året  :( Må vel ganske langt tilbake for å finne forrige hjemmetap i serien? Mars, april?

MooCow

Au au au  >:( Gaott neøvebakke heilt siao eg va øve å saog Huddersfield  :-\

morvar

Dette var rævva! Ille... Hvorfor i h*elvete kan vi ikke klare å forsvare oss på dødballer? Det som irriterer meg mest er i grunnen at Wise ser dette som "detaljer". Det er i alle fall viktige detaljer...

Når det er sagt så er jo det slik at flaks jevner seg ut i løpet av en sesong. Vi har hatt mye flaks hittil, men nå er det kanskje i ferd med å jevne seg ut..

Promotion 2010

Quote from: flynn on January 01, 2008, 17:48:07
Eneste lyspunkt i dag er de andre resultatene. Mange uavgjorte virker det som, og egentlig bare Carlisle av topplagene som ser ut til å vinne.

flynn

Forest vant med 10 mot 11 spillere!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Quote from: morvar on January 01, 2008, 17:57:42
Dette var rævva! Ille... Hvorfor i h*elvete kan vi ikke klare å forsvare oss på dødballer? Det som irriterer meg mest er i grunnen at Wise ser dette som "detaljer". Det er i alle fall viktige detaljer...

Når det er sagt så er jo det slik at flaks jevner seg ut i løpet av en sesong. Vi har hatt mye flaks hittil, men nå er det kanskje i ferd med å jevne seg ut..
Det er Bassett som er ansatt som forsvarstrener. Pussig at han har fått så mye dårligere spillere enn Poyet hadde!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:

Le Jardin

Quote from: Thomas on January 01, 2008, 17:55:38
Dette var en særs skuffende start på året  :( Må vel ganske langt tilbake for å finne forrige hjemmetap i serien? Mars, april?
var vel mot Wednesday i mars
"Victory is in our sights"

Leedsulf

Det er en ting jeg ikke forstår med den godeste Jermaine Beckford.
Hvis man ser på et par av målene hans denne sesongen, senest mot Swansea, så er det slik at du sitter og klør deg i hodet og lurer på hvordan i helsikke han fikk den over linja.
På den annen side, brenner han sjanser som folk med begge bena i gips hadde puttet.
Han hadde et par store sjanser idag også, som fort kunne endret resultatet.

Når det er sagt, gir jeg all honnør til vår toppscorer.

Promotion 2010

Det er jo mulig å snu et negativt resultat. York greidde det borte i dag med 3 mål fra det 87. minutt:

Droylsden vs York (2-0) 3-4

1-0 (28)BANIM
2-0 (40)FEARNS

2-1 PANTHER(70)
2-2 FARRELL(87)
3-2 (89)BANIM
3-3 BRODIE(90)
3-4 BRODIE(90)

Det er bare laget vårt som sliter når vi kommer bakpå...

Hvor er det blitt av troen og skuddfoten og seirene.

Fra 12-2-0
Til 16-4-4

Nå: 4-2-4 på de siste 10 kampene. middle-of-the-table-form!!!  >:(
Min første Leeds-kamp:

berlin

Quote from: Leedsvik on January 01, 2008, 17:49:29
Quote from: berlin on January 01, 2008, 17:46:20
blir vel tap da, antar at forslaget til forbedring vi gå ut på en ting: Ut å handle spillere, men det er vel ikke rabatt-priser på fotballspillere i januar, bare klær og sånt......

trist, glad jeg ikke er på Elland Road nå,
det var ille å se gutta tape 0-4 for Sheff U for noen år tilbake, dette er ganske flaut dette også-
Jeg skulle ønske JEG var der for å støtte gutta

Jo, du kan godt si det sånn. ...og jeg både liker - og har den innstillingen selv....men selv the kop hvor jeg stod på Leeds-Sheff U 0-4 støttet DEFINITIVT IKKE sine egne i den kampen. Jeg husker unge Walton (17 år) gjorde noen stygge blemmer (direkte skyld i et av målene), og han fikk så mye kjeft og direkte stygge tilrop fra the kop at han ble tatt av banen etter kun 1/2 time. Leeds-fansen var så "pissed", de var rett og slett personlig indignert av å bli ydmyket på ELLAND ROAD av Sheff U. Det VAR en jævli opplevelse, det var ikke lett å støtte Leeds nå ikke resten av the kop gjør det. Jeg følte meg selv ydmyket, og i ettertid synes jeg fansens reaksjon var helt grei (bortsett fra stakkars Walton), vi er en stor klubb og spillerne skal vite at det stilles krav til de, spesielt hjemme på ER.

marve

Tar vi med de -15 så har vi tatt 52 poeng så langt i sesongen og leder vår div rimlig klart .
Men vår form har dalt kraftig idet siste (etter poyet dro ),så  at transfer vinduet åpner nå kommer som en gave fra himmelen .Må wise bruke den fornuftig ,vi trenger ::
  HØYRE BACK - GJERNE MILLS .
. C STOPPER
VENSTRE BACK
.2 KANT SPILLERE HØYRE OG VENSTRE KANT

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on January 01, 2008, 17:59:54
Quote from: morvar on January 01, 2008, 17:57:42

Det er Bassett som er ansatt som forsvarstrener. Pussig at han har fått så mye dårligere spillere enn Poyet hadde!!!  ::)

Mer urovekkende er det med rapportene underveis under kampene, om at spillerne ikke ser ut til å yte 100 % lenger, og at vi spiller middelmådig til dårlig fotball i 70-80 minutter av kampene. I følge Hunter var alle spillerne ( minus Prutton) "unbeliveble under par" i første omgang idag, og jeg synes dette har vært en gjennomgangstone i altfor mange kamper etter at Poyet forsvant.  4-2-4 på de 10 siste og det med en uttelling som nok har vært bedre enn hva vi  har fortjent (eks Wallsall, Bristol Rovers, H`pool) . Kun mot Cheltenham har vi vel hatt noe som har minnet om "uflaks". :-\
Jon R.

Masinga

Nå går det litt slik jeg fryktet tidligere i høst. Min "skjebne" er at jeg i snart en mannsalder har hatt to lag jeg har fulgt i tykt og tynt. Glimt og Leeds United. Det merkelige er at mange av disse lagenes ups and downs nesten har vært sammefallende i tid, i hvert fall hvis vi ser +/- 2 år. Nå er Leeds riktignok en divisjon lavere enn den Glimt spilte i denne sesongen her i Norge. Likevel er det nesten skremmende å se hvordan utviklingen på sesongen har vært for disse to lagene. Glimt åpnet forrykende på vårparten og ledet serien relativt klart og bøttet inn mål. Nedturen kom i sommer. Et lag kapabel til å slå de beste, gikk på dumme tap mot svakere lag. Utover høsten så det lenge ut som Glimt skulle bli tatt igjen og bli fravristet kvalikplassen. Siste seriekamp tapte Glimt 4-1 borte mot Sparta! Glimt beholdt heldigvis plassen, men gikk inn i kvalikkampene uten at noen hadde tro på at dette Adeccoligalaget skulle slå Odd. Resten av historien kjenner vi! Nå er Glimt i eliteserien. Odd i Adeccodassen.

På meg virker det som Leeds kanskje ikke er så gode som vi tror. Leeds fløt på en bølge i begynnelsen av sesongen. Alt gikk inn til tross for dårlig banespill. Ofte hadde motstanderlaget ballen langt mer enn Leeds. Og Ankergren holdt målet tett. Grunnen kan være et dårlig treningsgrunnlag før sesongstart. Når de møtte lag stinne av trening, hadde Leeds ikke så mye av dette i beina. Men uten grunntrening blir sesongen lang og hard.

Akkurat nå irriterer tapet hjemme mot Oldham, et antatt svakere lag. Fortsetter det slik må vi være fornøyd med playoff og håpe Leeds viser langt bedre takter her enn det de har vist tidligere.

Og kanskje kan Leeds ta en "Glimt"? Som nevnt er det mye likt disse lagene imellom, uten at folk i Leeds vet dette...

Dette var årets nyttårstale fra Masinga.
Masinga, medl.nr. 1250

MrK

Quote from: Masinga on January 01, 2008, 18:45:08
Nå går det litt slik jeg fryktet tidligere i høst. Min "skjebne" er at jeg i snart en mannsalder har hatt to lag jeg har fulgt i tykt og tynt. Glimt og Leeds United. Det merkelige er at mange av disse lagenes ups and downs nesten har vært sammefallende i tid, i hvert fall hvis vi ser +/- 2 år. Nå er Leeds riktignok en divisjon lavere enn den Glimt spilte i denne sesongen her i Norge. Likevel er det nesten skremmende å se hvordan utviklingen på sesongen har vært for disse to lagene. Glimt åpnet forrykende på vårparten og ledet serien relativt klart og bøttet inn mål. Nedturen kom i sommer. Et lag kapabel til å slå de beste, gikk på dumme tap mot svakere lag. Utover høsten så det lenge ut som Glimt skulle bli tatt igjen og bli fravristet kvalikplassen. Siste seriekamp tapte Glimt 4-1 borte mot Sparta! Glimt beholdt heldigvis plassen, men gikk inn i kvalikkampene uten at noen hadde tro på at dette Adeccoligalaget skulle slå Odd. Resten av historien kjenner vi! Nå er Glimt i eliteserien. Odd i Adeccodassen.

På meg virker det som Leeds kanskje ikke er så gode som vi tror. Leeds fløt på en bølge i begynnelsen av sesongen. Alt gikk inn til tross for dårlig banespill. Ofte hadde motstanderlaget ballen langt mer enn Leeds. Og Ankergren holdt målet tett. Grunnen kan være et dårlig treningsgrunnlag før sesongstart. Når de møtte lag stinne av trening, hadde Leeds ikke så mye av dette i beina. Men uten grunntrening blir sesongen lang og hard.

Akkurat nå irriterer tapet hjemme mot Oldham, et antatt svakere lag. Fortsetter det slik må vi være fornøyd med playoff og håpe Leeds viser langt bedre takter her enn det de har vist tidligere.

Og kanskje kan Leeds ta en "Glimt"? Som nevnt er det mye likt disse lagene imellom, uten at folk i Leeds vet dette...

Dette var årets nyttårstale fra Masinga.

Det der er lavmål - hva faen er felles mellom Leeds og ett møkka Glimt som reddet seg med kvalik......det dummeste jeg har lest hittil iår!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Knut-

Quote from: MrK on January 01, 2008, 18:55:57

Det der er lavmål - hva faen er felles mellom Leeds og ett møkka Glimt som reddet seg med kvalik......det dummeste jeg har lest hittil iår!

I og med at dette er årets første dag venter vi spent på utviklingen i det dummeste du leser resten av året.
medlem 191

Masinga

"Molde TL 08 - Leeds CCC 08/09 - to opprykk på rad"

MrK, hva har Molde med Leeds United å gjøre? Hvorfor må du undertegne alle dine innlegg med dette bedritne laget fra Romsdalen?
Masinga, medl.nr. 1250

berlin

Quote from: tyfus on January 01, 2008, 19:00:35
Quote from: MrK on January 01, 2008, 18:55:57

I og med at dette er årets første dag venter vi spent på utviklingen i det dummeste du leser resten av året.

;D ;D ;D

Ã...rets HITTIL beste kommentar!  ;)

fmtj

Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Quote from: marve on January 01, 2008, 18:20:33
Tar vi med de -15 så har vi tatt 52 poeng så langt i sesongen og leder vår div rimlig klart .
Men vår form har dalt kraftig idet siste (etter poyet dro ),så  at ........

Statistikken viser at vi hadde 11 - 2 - 0 i ligaen før poyet dro.
Etter det har vi 5 - 2 - 4

Kanskje var det ikke det lureste vi har gjort denne sesongen å hente inn Harry som erstatter......
The future's so White I've got to wear shades 8)

sportcarl1

Visste inte att andretränaren betydde så mycket (ler)

Jon R

Quote from: sportcarl1 on January 01, 2008, 21:36:28
Visste inte att andretränaren betydde så mycket (ler)

Har du allerede glemt hva som skjedde etter at Eddie Gray ble erstattet av Brian Kidd? Betød ikke det noe heller?  ;)
Jon R.

baste

En bitter start på 2008. Måtte nu dra på smilebåndet over div kommentarer her inne..

Har selv lenge sammenlignet- sett likeheter mellom B/G og LUFC, når det gjelder formkurve, tabber etc...

Aldri følt for å utbrodere det her i forumet...Glad jeg ikke gjorde det først...For har Leeds tapt, så skal noens kommentarer/ innlegg hakkes på.

Til de som føler for å få ut litt frustrasjon, COME ON  ::)Godt nytt år til dere og. It only 1 United

Forøvrig så stinker dagens resulat...

Baste