Kjelvi's klipp/lim

Started by Tom S, December 31, 2007, 17:42:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skal Kjelvi fortsette med desse "klipp/lim" innleggene?

JA
27 (50%)
NEI
13 (24.1%)
BRYR MEG IKKJE
14 (25.9%)

Total Members Voted: 53

Voting closed: January 01, 2008, 17:42:18

Tom S

Tar oppfordringen frå Kjelvi; er det interessant med klipp og lim innlegg?
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

...og jeg sier som mange fler, orker man "de" ikke så styr unna.

Tenk på alle de som nå kan bruke forumet som "sitt newsnow"  :)

Keep'em coming  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Mye interessant og god info kjelvi limer inn, men det kan jo selvsagt bli for mye av det gode.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

samadhi

Synes det er bedre om man skriver ett innlegg om saken, og hva man måtte mene om den, for så å legge til en link.

Selv leser jeg i allefall aldri disse klipp/lim innleggene, men om noen har glede av de må de gjerne forsette å komme....
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Quote from: samadhi on December 31, 2007, 20:25:16
Synes det er bedre om man skriver ett innlegg om saken, og hva man måtte mene om den, for så å legge til en link.

Selv leser jeg i allefall aldri disse klipp/lim innleggene, men om noen har glede av de må de gjerne forsette å komme....
Det er vel derfor jeg er her. Får alt oppdatert på ett sted og litt til. Hvis jeg vil lese noe annet om hva som helst så velger jeg sjelden LUSCOS!!!

Disse klipp og lim innleggene er langt bedre enn synsing fra noen som overhode ikke har noe ståsted fra vår klubb, men som føler seg berettiget til å skrive "ett eller annet".

;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

HVABEHAGER? Forstår ikke problemstillingen? Selvfølgelig skal Kjelvi klippe og lime!  :)

Her er min lille avstemning: Skal Tom S slutte med denne type avstemninger?  >:(

STEM:

JA
JADA
JADAMASA
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 01, 2008, 02:00:52
HVABEHAGER? Forstår ikke problemstillingen? Selvfølgelig skal Kjelvi klippe og lime!  :)

Her er min lille avstemning: Skal Tom S slutte med denne type avstemninger?  >:(

STEM:

JA
JADA
JADAMASA

JADAMASA på meg!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsUnited

Ã... drive med klipp og lim uten å selv komme med synspunkt på hva en mener om en bestemt sak har vel egentlig ikke så mye å gjøre i et diskusjonsforum.  Greit nok å lime inn artikler i et innlegg man har skrevet.

Tom S

Avstemmingen er kun laget etter at hovedpersonen sjølv ba om tilbakemeldinger på emnet.
Ikkje skyt "budbringeren".....

Forøvrig har eg stemt....., nei forresten det er vel hemmelig valg?

Quote from: Jon R on January 01, 2008, 02:00:52

STEM:

JA
JADA
JADAMASA

Ny avstemning: Bør vi skyte budbringeren?

STEM:

SEFF
NEI, KORSFEST KORSFEST
HIV HAM TIL SJØS MED NOE TUNGT RUNDT BEINA

;D
COME ON LEEDS !!

ragnar

Quote"Ã... drive med klipp og lim uten å selv komme med synspunkt på hva en mener om en bestemt sak har vel egentlig ikke så mye å gjøre i et diskusjonsforum.  Greit nok å lime inn artikler i et innlegg man har skrevet."

Det er her snakk om diverse klipp i forbindelse med før en kamp, og diverse annet som iogfor seg ikke er en diskusjon i det hele tatt. Det er mye nyttig info i disse klippene enten det er historisk, før en kamp eller transfernyheter.

Om du ikke gidder lese de, scroll vekk fra siden eller til neste sak. Så enkelt...

*In El Loco we trust!*

Tom S

Etter denne høgtidelege avstemningen har Forumet talt;
50% av forumet liker Kjelvi sine klipp/lim innlegg og tar vi med de som ikkje bryr seg og leser det som passer passeres 75%.
Det vil si mindre enn 25% som absolutt ikkje set pris på Kjelvi sine klipp/lim innlegg og syns de er ei plage.

Konklusjon:
Ein knusande siger til Kjelvi og ein klar oppfordring til Kjelvi om å fortsette sin ypperlige innsats på Forumet vårt!

:)
COME ON LEEDS !!

Jon R

Lager du en avstemming om vi skal arrangere et hvordanscrollesegnedovertrådenmedmusen-kurs, for de som ble skuffet over resulatet av valget, Tom?  :)
Jon R.

LeedsUnited

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp:(

Erik M

Avstemningen er stupid (sorry budbringer).  Diskusjonen kan vel være relevant.  Selv finner jeg Kjelvis foring med facts & statistics i forkant av kamper spesielt verdifull.  Innliming av artikler kunne kanskje vært erstattet med en intro og en link, men det kunne ikke ramle meg inn å be Kjelvi begrense denne aktiviteten.  Stå på Kjelvi!

lojosang

Det koster ærlig talt ikke en hel kalori en gang å ikke lese de tråder og innlegg man ikke er interessert i. Jeg forstår ikke spørsmålet. Selvfølgelig skal folk, Kjell inkludert, fortsette å gi oss interessant og nyttig informasjon.
- Leif Olav

berlin

Skjønner heller ikke problemstillingen. Hvis man først har manøvrert seg inn på verdensveven,
må man vel kunne manøvrere dit man vil, hvis ikke så får knuse pc'n og går tilbake til aviser.

Dette er en sak/spørsmålsstilling for dusteforbundet.

For meg personlig er det helt topp at jeg har en slave (d.v.s Kjelvi ) til å grovsile informasjon fra verdensveven for meg, det er det jo ellers bare ledere som har i næringslivet.  :)

Sølvreven

Peis på, Kjelvi. De fleste av oss klarer å hoppe over hvis vi ikke har tid til å lese det  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Per-Stian

Loves it, man! Keep 'em coming.

Klausen

Kjelvis klipp og lim er heilt ok, men forumet blir jævlig uoversiktlig...Det føles ut som at forumet står heilt stille når han resirkulerer trådene sine heile tida!

Hva med Kjelvis klipp og lim forum?

berlin

Quote from: Klausen on March 01, 2008, 19:22:29
Kjelvis klipp og lim er heilt ok, men forumet blir jævlig uoversiktlig...Det føles ut som at forumet står heilt stille når han resirkulerer trådene sine heile tida!

Hva med Kjelvis klipp og lim forum?

Hæ?  ???

Det er jo bare noen lett identifiserbare tråder Kjevi bruker, de er det jo bare å styre utenom hvis man ikke er interessert i å lese researchen. Unntaket er kamptrådene, men det er jo i begynnelsen. Bare å scrolle forbi om man ikke er interessert i pre-match stoff.

Klausen

Poenget mitt er at det blir uinteressant å kikke innom OEF hvis det er de samme trådene som er der til enhver tid!

Altså ikke misforstå... kudos til Kjelvi for innsatsen, keep up the good work, meen jeg syns det blir uoversiktlig...

Wannabe

Morsom tråd og en fin dag!

Morsom tråd dette, men klart jeg er positiv til klippingen og limingen til Kjelvi!! Linker er det ikke alltid man får opp, og det er ikke noen stor ulempe at innlegg kan bli lange.

MOT

flynn

Kjelvis tråder er avgjort en viktig del av forumet for min del i alle fall. Jeg ser ikke problemet i det hele tatt, alle vet jo hvor disse postes, så å styre unna bør være en smal sak for de som ønsker det

flynn

berlin

Quote from: flynn on March 01, 2008, 21:10:27
Kjelvis tråder er avgjort en viktig del av forumet for min del i alle fall. Jeg ser ikke problemet i det hele tatt, alle vet jo hvor disse postes, så å styre unna bør være en smal sak for de som ønsker det

flynn

flynn, er du like høy (lav) som Brian, eller er det rent nostaligisk?  :)

/berlin

Klausen

En tredjedel av trådene på første siden er resirkulerte poster, som Kjelvi har laget! Problemet er ikke innholdet i disse postene...

flynn

Quote from: berlin on March 01, 2008, 21:30:58

flynn

/berlin

Ren nostalgi Berlin, jeg er høy, mørk, kjekk og muskuløs...

flynn

Runar

Jeg er helt avhengig av denne tråden...Letteste måten for meg å holde meg oppdatert på alle ex-spillere, slipper jeg å tråle mange timer for dagen selv.

berlin

Quote from: flynn on March 01, 2008, 22:38:31

flynn

/berlin

flynn

hmm, jobber du på Basefarm?

De kjenner jeg godt, spesielt et par ex-basefarmere, som har flyttet på seg til et visst firma.

berlin

flynn

Quote from: berlin on March 01, 2008, 23:06:01

flynn

/berlin

flynn

De kjenner jeg godt, spesielt et par ex-basefarmere, som har flyttet på seg til et visst firma.

berlin

Uuups, du er nok veldig på sporet her berlin. Du får hilse til Bjørn og Jan Arve  ;D

flynn

berlin

Quote from: flynn on March 01, 2008, 23:12:12
Quote from: berlin on March 01, 2008, 23:06:01

flynn

/berlin

flynn

berlin

Uuups, du er nok veldig på sporet her berlin. Du får hilse til Bjørn og Jan Arve  ;D

flynn

i will, brian, take care!  ;D :)