Samarbeid med ein topp Argentinsk klubb

Started by SveinArve, January 04, 2008, 07:43:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Quote from: Karl Hot Shot on January 04, 2008, 14:12:51
Nå er det mange her som ikke evner å lese ting i sin sammenheng her. I tredje og fjerde setning i mitt første innlegg i denne debatten skriver jeg følgende: "Jeg har heller ingen tro på at den argentinske klubben sender sine beste spillere til England, men de nest beste er gode nok. Og de som tror at League One i England blir for fysisk for disse argentinerne, har nok aldri sett en argentinsk match i sitt liv." Jeg tipper altså at San Lorenzo i første rekke sender reservelagsspillere og kanskje ett og annet ungt talent til Leeds United, og ikke de spillerne som det nå spekuleres i.

For øvrig står det dårlig til med leseferdighetene i Norge, og det tar jeg delvis ansvar for (ca. 0,001% ansvar for, jeg er lektor m.o. i en videregående skole, til opplysning for de som ikke allerede vet det).

Nå er det jo stort sett bekreftet at San Lorenzo sender både Bottinelli og Bianchi for å trene med Leeds. Er det da så rart at vi spekulerer i om de kanskje også blir signert på lån eller kjøpt?

Det er lett å mistolke innlegg og ikke ta en og annen spøk når vi kommuniserer via et forum som dette. Det forstår vel alle. Derfor er det unødvendig å fare opp og til stadighet komme med krass kritikk, Hot Shot. Må si nicket ditt passer godt ;)

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

Spennende dette..... Trodde de søramerikanske opsjonen forsvant med Gustavo til Spurs.

Innerst inne frykter jeg vel at vi skal signe et par spillere som først må bruke 2 mnd på å 'venne seg til' engelsk fotball, dernest blir utvist i debuten - og deretter blir lånt ut til Crystal Palace eller en annen drittklubb....  :)

Da Costa anyone?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

For øvrig står det dårlig til med leseferdighetene i Norge, og det tar jeg delvis ansvar for (ca. 0,001% ansvar for, jeg er lektor m.o. i en videregående skole, til opplysning for de som ikke allerede vet det).

"Du store alpakka, lektor, vi både leser og tolker bra synes jeg, det må nok være noe med innholdet tror du ikke 8)!
Yeboahs vitne

BERGH

At vi lager en deal med et Argentinsk topplag er meget positivt.  Dette burde være med i vår "positive tråd".   ;D

B-m

Må vi sende Beckford og Marques til san lorenzo da?  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :-[  :-[  :-[  :-[  :-[
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Quote from: B-m on January 04, 2008, 15:24:16
Må vi sende Beckford og Marques til san lorenzo da?  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :-[  :-[  :-[  :-[  :-[

Satser på at det blir Felipe Da Costa som drar  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Quote from: auren on January 04, 2008, 14:24:47
Quote from: Karl Hot Shot on January 04, 2008, 14:12:51
Nå er det mange her som ikke evner å lese ting i sin sammenheng her. I tredje og fjerde setning i mitt første innlegg i denne debatten skriver jeg følgende: "Jeg har heller ingen tro på at den argentinske klubben sender sine beste spillere til England, men de nest beste er gode nok. Og de som tror at League One i England blir for fysisk for disse argentinerne, har nok aldri sett en argentinsk match i sitt liv." Jeg tipper altså at San Lorenzo i første rekke sender reservelagsspillere og kanskje ett og annet ungt talent til Leeds United, og ikke de spillerne som det nå spekuleres i.

Nå er det jo stort sett bekreftet at San Lorenzo sender både Bottinelli og Bianchi for å trene med Leeds. Er det da så rart at vi spekulerer i om de kanskje også blir signert på lån eller kjøpt?

Det er lett å mistolke innlegg og ikke ta en og annen spøk når vi kommuniserer via et forum som dette. Det forstår vel alle. Derfor er det unødvendig å fare opp og til stadighet komme med krass kritikk, Hot Shot. Må si nicket ditt passer godt ;)

auren

Er det rart det er krig i verden?  ;D
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 04, 2008, 15:46:40
Er det rart det er krig i verden?  ;D

YOU STARTED IT!

;D Dette var en spøk......S - P - Ø - K ! ! !  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Nå kommenterer du vel på feil tråd, Knut ?  :)

;D

Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 04, 2008, 17:11:10
Nå kommenterer du vel på feil tråd, Knut ?  :)

;D

Men du er jo overalt, jo......n!

Du tror dette forumet er for folk med en egen mening du. Der tar du helt feil.... Men hallo'o...er det ingen som støtter meg i at dette samarbeidet er bare noe tull. Vi hørte vel noe av det samme under DOL-perioden, da var det Australia som sto på kartet eller var det også en Italiensk kluibb? Det var vel i høst!

...og hva fikk vi fra hele Australia: OKON....eller?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Quote from: Promotion 2010 on January 04, 2008, 17:51:30
Men hallo'o...er det ingen som støtter meg i at dette samarbeidet er bare noe tull.
Tull og tull. Men jo, jeg er litt skeptisk til hele greia. En ny Maradona hadde vært litt greit da.

Et samarbeid med Farsley Celtic og/eller York hadde vært mer etter min smak.

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on January 04, 2008, 17:51:30

Du tror dette forumet er for folk med en egen mening du. Der tar du helt feil.... Men hallo'o...er det ingen som støtter meg i at dette samarbeidet er bare noe tull. Vi hørte vel noe av det samme under DOL-perioden, da var det Australia som sto på kartet eller var det også en Italiensk kluibb? Det var vel i høst!

...og hva fikk vi fra hele Australia: OKON....eller?

Heh, først nå fikk jeg med meg detta...  :o
Rekker visst knapt nok å holde følge med hovedfeltet her inne for tiden...

Men jo, Knut, jeg tar ikke av...  Slikt samarbeid har vi hørt om før (spes. det såkalt australske, men det var vel et sørafrikansk et også i/rundt Lucas). Skal ikke si det er dømt til å mislykkes, men jeg vil sé det først da.

Men også jeg ser på argentinske spillere som langt mer krigerske på banen enn vanligvis er tilfellet over there... Så, vil jo gi det ens janse da  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

mari

Mannen bak prosjektet er Gwyn Williams.

Tanken er å sende over unge spillere - med europeisk/dobbelt pass - til Leeds for en periode på inntil 6 måneder. Som et ledd i deres utvikling. Leeds kan dra nytte av talentene i denne perioden - for spillerne blir det mulig å vise seg frem både til Leeds og til klubber høyere oppover i seriesystemet (vondt å skrive akkurat det).......

For egen del ser jeg på dette som intersant i den fasen klubben er i nå. Og kanskje enda mer interessant når vi er tilbake i Premier Lge om 2 år.

marve

Men dukker de ikke opp snart da ??Vært veldig stille ,har det ikke blitt noe eller ????

Askertiger

Quote from: marve on January 19, 2008, 12:53:32
Men dukker de ikke opp snart da ??Vært veldig stille ,har det ikke blitt noe eller ????

Lurte på det samme selv. Må vel forholde seg til overgangsvinduet i et sånt tilfelle, noe som da betyr at "the deal is off"?
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Dennis

Vi har vel muligheten til å eventuelt signe de en stund til, for det var vel prøvespill og så eventuelt lån det var snakk om i første gang?

Men det er merkelig stille i den saken om dagen...
Marching on together!