Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Neil Kilkenny  (Lest 43819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #180 på: Januar 25, 2011, 11:42:36 »
Hvorfor lar klubben det gå så nær slutten på kontraktene før de forhandler.

Det legger makten over til spilleren som ikke er dummere en at han vet han får en sign on fee om han bytter klubb.

Ikke skyld på spilleren.
Dette er et spill hvor klubben ønsker lavest mulig kost og spilleren selvsagt ønsker høyere betaling...



Hva hjelper det å få en "sig on fee" hvis totalen blir mindre over flere år? Det er vanlig med en intern sign on fee når man signerer med den klubben man er i også.

Jeg er enig i politikken som bli ført innad i klubben da man ser hvor man ligger an før man signerer noen på langtidskontrakt. Leeds har i mange år sliti med dyre spillere på lange kontrakter noe som har medført at klubben nesten har gått under. Vi har ennå ikke helt lært, tenker da på Robinson og Mikkalick.

Kilkenny er ikke uerstattbar, det er heller ikke Bradley. Vi signet Becchio og Somma, og det var viktig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #181 på: Januar 25, 2011, 11:57:13 »
Hvorfor lar klubben det gå så nær slutten på kontraktene før de forhandler.

Det legger makten over til spilleren som ikke er dummere en at han vet han får en sign on fee om han bytter klubb.

Ikke skyld på spilleren.
Dette er et spill hvor klubben ønsker lavest mulig kost og spilleren selvsagt ønsker høyere betaling...



Hva hjelper det å få en "sig on fee" hvis totalen blir mindre over flere år? Det er vanlig med en intern sign on fee når man signerer med den klubben man er i også.

Jeg er enig i politikken som bli ført innad i klubben da man ser hvor man ligger an før man signerer noen på langtidskontrakt. Leeds har i mange år sliti med dyre spillere på lange kontrakter noe som har medført at klubben nesten har gått under. Vi har ennå ikke helt lært, tenker da på Robinson og Mikkalick.

Kilkenny er ikke uerstattbar, det er heller ikke Bradley. Vi signet Becchio og Somma, og det var viktig.


Det er forskjell på å fornye en kontrakt med en spiller som er i klubben og som du vet leverer, en å gi en langtidskontrakt til en nysignering... ala Robbo...

Der er risken stor om du ikke har gjort forarbeide...


Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #182 på: Januar 25, 2011, 12:02:57 »
Hvorfor lar klubben det gå så nær slutten på kontraktene før de forhandler.

Det legger makten over til spilleren som ikke er dummere en at han vet han får en sign on fee om han bytter klubb.

Ikke skyld på spilleren.
Dette er et spill hvor klubben ønsker lavest mulig kost og spilleren selvsagt ønsker høyere betaling...



Hva hjelper det å få en "sig on fee" hvis totalen blir mindre over flere år? Det er vanlig med en intern sign on fee når man signerer med den klubben man er i også.

Jeg er enig i politikken som bli ført innad i klubben da man ser hvor man ligger an før man signerer noen på langtidskontrakt. Leeds har i mange år sliti med dyre spillere på lange kontrakter noe som har medført at klubben nesten har gått under. Vi har ennå ikke helt lært, tenker da på Robinson og Mikkalick.

Kilkenny er ikke uerstattbar, det er heller ikke Bradley. Vi signet Becchio og Somma, og det var viktig.


Det er forskjell på å fornye en kontrakt med en spiller som er i klubben og som du vet leverer, en å gi en langtidskontrakt til en nysignering... ala Robbo...

Der er risken stor om du ikke har gjort forarbeide...



Hvis man hadde ventet med å tilby spillere som Howson og Snodgrass kontrakt så hadde jeg vært enig med deg, men siden det er Kilkenny og Bradley så er jeg uenig da disse er erstattbare. De kan koste mer enn de "smaker", ala Robinson og Mikkkalick!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #183 på: Januar 25, 2011, 15:14:31 »
må si meg mer enig med jarle enn deg her leedsfan.

det er greit å vente til man vet hvilken divisjon man er i før man signerer langtidskontrakt. men det visste vi for nesten 9 måneder siden!!
hvorfor ikke legge frem nytt kontraktsforslag i sommer som var? evt vente til vinduet var stengt i august?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #184 på: Januar 25, 2011, 15:38:07 »
må si meg mer enig med jarle enn deg her leedsfan.

det er greit å vente til man vet hvilken divisjon man er i før man signerer langtidskontrakt. men det visste vi for nesten 9 måneder siden!!
hvorfor ikke legge frem nytt kontraktsforslag i sommer som var? evt vente til vinduet var stengt i august?

Tror Bates og Grayson tenker på neste sesong som kanskje tilbringes i Premier League!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #185 på: Januar 25, 2011, 21:00:41 »
Gratulerer til Killa som har nådd finalen i Asiamesterskapet. :)

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=229569

auren

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #186 på: Januar 31, 2011, 11:18:28 »
Fra den offisielle hjemmesiden:

Australian midfielder Neil Kilkenny returns to the club this week after picking up a runners-up medal at the Asia Cup.

"Killa was handed his fourth substitute appearance of the competition on Saturday when he replaced Tim Cahill for the final 11 minutes of the Socceroos clash with South Korea.

The game was settled in South Korea's favour by an extra time goal to ensure Australia emerged as runners-up in the competition.

United boss Simon Grayson said: "The Asia Cup will have been a good experience for Killa and he is due back in England on Monday afternoon.

"We'll have a look at him and assess things before making any decisions for our game at Hull on Tuesday."

Og jeg som trodde de spilte finale mot Japan...  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #187 på: Januar 31, 2011, 12:40:29 »
Vi kan jo håpe at Australias lagledelse har gjort Killa oppmerksom på hva som kreves for å bli en toppspiller. Blant annet vil jeg tro at kosthold og fysisk pleie har vært nevnt, mannen så stappmett ut før han dro.
Vi trenger en matchfit og sylskarp Kilkenny resten av denne sesongen, og forhåpentligvis kommer han tilbake med friske krefter. Mesterskapet har antalgelig vært fin avkobling, og han har ikke spilt mer enn at han bør være "raring to go" i NpC innspurten.
Men, det gjenstår vel noe rundt avtalen hans også, håper på avklaring ila dagen!

flynn

auren

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #188 på: Januar 31, 2011, 13:04:24 »
Vi kan jo håpe at Australias lagledelse har gjort Killa oppmerksom på hva som kreves for å bli en toppspiller. Blant annet vil jeg tro at kosthold og fysisk pleie har vært nevnt, mannen så stappmett ut før han dro.
Vi trenger en matchfit og sylskarp Kilkenny resten av denne sesongen, og forhåpentligvis kommer han tilbake med friske krefter. Mesterskapet har antalgelig vært fin avkobling, og han har ikke spilt mer enn at han bør være "raring to go" i NpC innspurten.
Men, det gjenstår vel noe rundt avtalen hans også, håper på avklaring ila dagen!

flynn

Jevnfør det du skriver om en unfit Killa, så er ikke akkurat en fin avkobling den siste måneden det beste for hans tilstand  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #189 på: Januar 31, 2011, 13:38:52 »
Vi kan jo håpe at Australias lagledelse har gjort Killa oppmerksom på hva som kreves for å bli en toppspiller. Blant annet vil jeg tro at kosthold og fysisk pleie har vært nevnt, mannen så stappmett ut før han dro.
Vi trenger en matchfit og sylskarp Kilkenny resten av denne sesongen, og forhåpentligvis kommer han tilbake med friske krefter. Mesterskapet har antalgelig vært fin avkobling, og han har ikke spilt mer enn at han bør være "raring to go" i NpC innspurten.
Men, det gjenstår vel noe rundt avtalen hans også, håper på avklaring ila dagen!

flynn

Jevnfør det du skriver om en unfit Killa, så er ikke akkurat en fin avkobling den siste måneden det beste for hans tilstand  ;)

auren

Joda, det tror jeg kan ha bidratt til å løse "problemet". Når har han nemlig bodd, spist og trent med landslaget i en måned, og har forhåpentligvis måttet forholde seg til en strengere diettkontroll enn den han selv ser ut til å benytte når han er hjemme...
Og kanskje har noen i støtteapparatet fortalt ham hva som kreves for å vinne fast plass på laget!

flynn

Promotion 2010

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #190 på: Mai 10, 2011, 15:16:41 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #191 på: Mai 11, 2011, 21:47:12 »
Kilkenny ønsker å bli i klubben.

Sitat Kilkenny: "I've seen all your messages of support and it means so much, of course I want to stay but depends on if the club want me."


I kommentarfeltet til denne artikkelen, så er det en liten traffspikerenpåhodetkommentar;

"You want to stay? You rejected the offer of a new contract last year mate! Wake up, smell the roses.. (white ones obviously) You clearly rejected the offer, like BJ on the thought of a possible promotion by the club.. or a possible better offer from another club, which didn't come.. the offer, as far as us fans are concerned still stands, for you and BJ.. YOUR CHOICE.. not a case of if the club wants you!"

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6927456/Kilkenny-I-want-Leeds-stay

Sydhagen

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #192 på: Mai 12, 2011, 08:00:58 »
Kilkenny ønsker å bli i klubben.

Sitat Kilkenny: "I've seen all your messages of support and it means so much, of course I want to stay but depends on if the club want me."


I kommentarfeltet til denne artikkelen, så er det en liten traffspikerenpåhodetkommentar;

"You want to stay? You rejected the offer of a new contract last year mate! Wake up, smell the roses.. (white ones obviously) You clearly rejected the offer, like BJ on the thought of a possible promotion by the club.. or a possible better offer from another club, which didn't come.. the offer, as far as us fans are concerned still stands, for you and BJ.. YOUR CHOICE.. not a case of if the club wants you!"

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6927456/Kilkenny-I-want-Leeds-stay

Lojalitet er et fremmedord i dagens fotball, dessverre...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #193 på: Mai 12, 2011, 08:21:29 »
Kilkenny ønsker å bli i klubben.

Sitat Kilkenny: "I've seen all your messages of support and it means so much, of course I want to stay but depends on if the club want me."


I kommentarfeltet til denne artikkelen, så er det en liten traffspikerenpåhodetkommentar;

"You want to stay? You rejected the offer of a new contract last year mate! Wake up, smell the roses.. (white ones obviously) You clearly rejected the offer, like BJ on the thought of a possible promotion by the club.. or a possible better offer from another club, which didn't come.. the offer, as far as us fans are concerned still stands, for you and BJ.. YOUR CHOICE.. not a case of if the club wants you!"

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6927456/Kilkenny-I-want-Leeds-stay

Tror det mangler et ord på slutten av twittermeldingen.
Skulle stått "I've seen all your messages of support and it means so much, of course I want to stay but depends on if the club want me enough".
Han er nok ikke fornøyd med økonomien i det tilbudet han har fått tidligere.  >:(
The future's so White I've got to wear shades 8)

Glenn K

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #194 på: Mai 27, 2011, 12:53:11 »
Da kan vi vel takke Kilkenny for innsatsen og ønske ham lykke til videre...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6954511,00.html

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #195 på: Mai 27, 2011, 12:57:01 »
Lykke til ja. Og nå ser et trist ut det med midtbanen til Leeds. Kanke friste med ferrari og forlange at bilen skal kjøre på vann vet du

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #196 på: Mai 27, 2011, 13:01:51 »
To dager og to viktige spillere borte...... :(
Yeboahs vitne

Superfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #197 på: Mai 27, 2011, 13:06:04 »
To dager og to viktige spillere borte...... :(

Hvem da?

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #198 på: Mai 27, 2011, 13:09:01 »
Teknisk sett er de i klubben enda. Men det skal mye til for at BJ og NK skriver kontakter. De er nok borte fra klubben den 1 juli

jarle

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #199 på: Mai 27, 2011, 13:12:59 »
skulle gjerne vist om de får redusert lønnstilbud i forhold til de t de har eller om de krever mer...

Uansett spesielt... De er i Leeds som er den desidert største klubben på nivå 2...
hvor evt skal de få bedre betalt enn det et lag med 28.000 i snitt kan klare å tilby.

De er jo ikke PL spillere hverken Killa eller Brad.


B_Ød

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #200 på: Mai 27, 2011, 13:13:55 »
vel, som jeg sa mht BJ, så er mitt standpunkt her også:
Takker for innsats, men jeg kommer ikke til å savne NK nevneverdig heller. Lykke til videre NK!
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #201 på: Mai 27, 2011, 13:14:26 »
Hvis vi verken har råd til Johnson eller Kilkennys kontraktsønsker, hvem skal vi da få inn? De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt. Håper vi får inn noen forsterkninger nå, og ikke noe middelmådig rask, som noen her inne på forumet med rette ville kalt noen av våre tidligere "forsterkninger".

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #202 på: Mai 27, 2011, 13:15:07 »
skulle gjerne vist om de får redusert lønnstilbud i forhold til de t de har eller om de krever mer...

Uansett spesielt... De er i Leeds som er den desidert største klubben på nivå 2...
hvor evt skal de få bedre betalt enn det et lag med 28.000 i snitt kan klare å tilby.

De er jo ikke PL spillere hverken Killa eller Brad.



Hadde det enda vært fordi Leeds trekker 28.000 tilskuere som spillerne blir lønnet. Bates betaler som om laget skulle trukket 10.000 tilskuere. Skal vi opp av denne sumpa. Ja da må vi være lønnsledende i divisjonen. Da vil Leeds være det mest interresante laget å spille for i CCC

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #203 på: Mai 27, 2011, 13:16:50 »
skulle gjerne vist om de får redusert lønnstilbud i forhold til de t de har eller om de krever mer...

Uansett spesielt... De er i Leeds som er den desidert største klubben på nivå 2...
hvor evt skal de få bedre betalt enn det et lag med 28.000 i snitt kan klare å tilby.

De er jo ikke PL spillere hverken Killa eller Brad.



Hadde det enda vært fordi Leeds trekker 28.000 tilskuere som spillerne blir lønnet. Bates betaler som om laget skulle trukket 10.000 tilskuere. Skal vi opp av denne sumpa. Ja da må vi være lønnsledende i divisjonen. Da vil Leeds være det mest interresante laget å spille for i CCC
Vi må ihvertfall kunne tilby spillere konkurransedyktige kontrakter. Står vi likt i forhold til lønn i et tilbud for en spiller med f.eks Cardiff, vil spilleren sikkert velge Leeds - som med O'Brien ?

B_Ød

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #204 på: Mai 27, 2011, 13:19:58 »
De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt.
Kanskje det er akkurat det ledelsen ser og tilbyr deretter. Spørs om disse to ser seg selv i det lyset, hvis ikke..takkes det nei og bort bort bort.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #205 på: Mai 27, 2011, 13:25:20 »
Hvis vi verken har råd til Johnson eller Kilkennys kontraktsønsker, hvem skal vi da få inn? De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt. Håper vi får inn noen forsterkninger nå, og ikke noe middelmådig rask, som noen her inne på forumet med rette ville kalt noen av våre tidligere "forsterkninger".
Et godt poeng-helt enig!Jeg er ikke litt bekymret, men MEGET bekymret. Jeg har fryktet hele tiden at vi kun får rask >:( siden Gnomen ikke vil satse.
Skal denne klubben videre må vi inn i et annet rom...et rom med bedre spillere,som dessverre koster litt mer i innkjøp og lønn. Nå har vi vaset rundt i det samme rommet med middelmådigheter de siste årene,bortsett fra noen unntak. Vi kommer ALDRI til å rykke opp hvis det ikke forsterkes med 2-3 klassespillere. dessverre tror Bates at man sikkert har flaks og rykker opp med rask >:(

Sydhagen

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #206 på: Mai 27, 2011, 13:31:26 »
Hvis vi verken har råd til Johnson eller Kilkennys kontraktsønsker, hvem skal vi da få inn? De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt. Håper vi får inn noen forsterkninger nå, og ikke noe middelmådig rask, som noen her inne på forumet med rette ville kalt noen av våre tidligere "forsterkninger".

Nå tror jeg heller saken er slik at de er blitt tilbudt kontrakter som Grayson og Bates mener de er verdt, hverken mer eller mindre.
Kan ikke beholde de for enhver pris. De er middelmådige spillere på dette nivået.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #207 på: Mai 27, 2011, 13:33:17 »
Et godt poeng-helt enig!Jeg er ikke litt bekymret, men MEGET bekymret. Jeg har fryktet hele tiden at vi kun får rask >:( siden Gnomen ikke vil satse.
Skal denne klubben videre må vi inn i et annet rom...et rom med bedre spillere,som dessverre koster litt mer i innkjøp og lønn. Nå har vi vaset rundt i det samme rommet med middelmådigheter de siste årene,bortsett fra noen unntak. Vi kommer ALDRI til å rykke opp hvis det ikke forsterkes med 2-3 klassespillere. dessverre tror Bates at man sikkert har flaks og rykker opp med rask >:(
Skal unders på hvor mye av dette du har dekning for å påstå??
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #208 på: Mai 27, 2011, 13:48:08 »
Hvis vi verken har råd til Johnson eller Kilkennys kontraktsønsker, hvem skal vi da få inn? De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt. Håper vi får inn noen forsterkninger nå, og ikke noe middelmådig rask, som noen her inne på forumet med rette ville kalt noen av våre tidligere "forsterkninger".
du sier det selv - de er middelmådige spillere.
Sannsynligvis er de middelmådige spillere med høyt selvbilde og høye lønnskrav. De tror at de skal få mye bedre betalt et annet sted, men jeg tviler på at det ligger noen veldig gode tilbud på bordet pr. i dag - da hadde de nok signert allerede og ledd hele veien til banken.

Nei, dersom vi først skal ha middelmådige spillere så er det jo ingen vits i å betale de skyhøy lønn.
Kommer det skikkelig gode spillere, så kan vi forhåpentligvis betale de god lønn, eller høyt sign-on-fee.

Jeg tror ikke engang jeg gidder å ønske våre to ex-spillere lykke til videre.
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #209 på: Mai 27, 2011, 13:52:00 »
Hvis vi verken har råd til Johnson eller Kilkennys kontraktsønsker, hvem skal vi da få inn? De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt. Håper vi får inn noen forsterkninger nå, og ikke noe middelmådig rask, som noen her inne på forumet med rette ville kalt noen av våre tidligere "forsterkninger".

Nå tror jeg heller saken er slik at de er blitt tilbudt kontrakter som Grayson og Bates mener de er verdt, hverken mer eller mindre.
Kan ikke beholde de for enhver pris. De er middelmådige spillere på dette nivået.
Det må vel være håpet dette da!