Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Neil Kilkenny  (Lest 43827 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #210 på: Mai 27, 2011, 13:55:54 »
Det er bare å ønske Killa lykke til videre. Ingen tårer over dette heller.

Både Bradley og Kilkenny skal være greie å erstatte men spørsmålet er om det skjer. Man kan si mye godt om SG men signeringer er ikke på den lista. Og man kan si mye godt om geitebukken men ...forresten stryk det siste.  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #211 på: Mai 27, 2011, 14:12:48 »
Et godt poeng-helt enig!Jeg er ikke litt bekymret, men MEGET bekymret. Jeg har fryktet hele tiden at vi kun får rask >:( siden Gnomen ikke vil satse.
Skal denne klubben videre må vi inn i et annet rom...et rom med bedre spillere,som dessverre koster litt mer i innkjøp og lønn. Nå har vi vaset rundt i det samme rommet med middelmådigheter de siste årene,bortsett fra noen unntak. Vi kommer ALDRI til å rykke opp hvis det ikke forsterkes med 2-3 klassespillere. dessverre tror Bates at man sikkert har flaks og rykker opp med rask >:(
Skal unders på hvor mye av dette du har dekning for å påstå??
omtent like stor dekning som alle innlegg her inne.Hva som er middelmådigheter og kvalitet er jo et definisjonsspørsmål...

Tom S

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #212 på: Mai 27, 2011, 14:48:46 »
Glimrende!

Midtbana vår var rævva i forrige sesong, spesielt mtp det defansive arbeidet.
Brad og Killa var ein vesentleg del i denne "svake" lagdelen vår, endelig er de ute og vi kan bygge ei solid midtbane.

Ser ikkje mørkt på dette, enda........
COME ON LEEDS !!

Kontakinte

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #213 på: Mai 27, 2011, 14:50:58 »
Deilig!! Den spilleren som har irritert meg mest på banen, nest etter Paynter..

B_Ød

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #214 på: Mai 27, 2011, 14:54:55 »
omtent like stor dekning som alle innlegg her inne.Hva som er middelmådigheter og kvalitet er jo et definisjonsspørsmål...
je tviler, sa grisen, hæn såg slakter'n kom over tunet...  ;)
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #215 på: Mai 27, 2011, 15:08:59 »
Med forbehold om at klubben Leeds evner å hente inn mb-spillere som er bedre enn Kilkenny og Johnson, er jeg ikke lei meg over at Kilkenny og Johnson åker ut. Dessverre er det ikke bekreftet enda, men det er kanskje et par av de antatt svakere PL-lagene, som trenger squad-players. Ellers må de vel troppe opp på NAV da.

Jeg tror klubben har godt av rekomponere midtbaneleddet, men selvfølgelig, det vanskeligiste gjenstår: Ã… få tak i de riktige spillerne.

Per-Stian

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #216 på: Mai 27, 2011, 15:20:21 »
Midtbana vår var rævva i forrige sesong, spesielt mtp det defansive arbeidet.
Brad og Killa var ein vesentleg del i denne "svake" lagdelen vår, endelig er de ute og vi kan bygge ei solid midtbane.

Ser ikkje mørkt på dette, enda........

Denne underteiknast, Tom! Håpar Southern, Norris eller andre kan få oss til å gløyme dette raskt ;)

Kickthemdown

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #217 på: Mai 27, 2011, 15:20:36 »
Hvis vi verken har råd til Johnson eller Kilkennys kontraktsønsker, hvem skal vi da få inn? De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt. Håper vi får inn noen forsterkninger nå, og ikke noe middelmådig rask, som noen her inne på forumet med rette ville kalt noen av våre tidligere "forsterkninger".
Vi har råd, men hvorfor skal vi gi etter for middelmådighetenes krav ?  ::)

Farvel. Blir ikke savnet overhodet.

ollan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #218 på: Mai 27, 2011, 16:05:21 »
easy come and easy gone..... :D spent på hvem som signerer han og Johnson.
MRK !! vinduet åpner ikke før 01.07..... (ikke du ottar) :D
Ollan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #219 på: Mai 27, 2011, 17:08:11 »
Synes det ikke er noe tragedie at Killa forsvinner , synes heller tapet av Bradley er hardere!
Pontus ❤

Od

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #220 på: Mai 27, 2011, 17:11:00 »
Good riddance, kommer ikke til å savne Kilkenny.

Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #221 på: Mai 27, 2011, 17:46:00 »
De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt.
Kanskje det er akkurat det ledelsen ser og tilbyr deretter. Spørs om disse to ser seg selv i det lyset, hvis ikke..takkes det nei og bort bort bort.

Det er jo helt klart slik. Spillerne er middelmådige, men ser seg selv mye mer verdt enn de er.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #222 på: Mai 27, 2011, 17:49:03 »
Glimrende!

Midtbana vår var rævva i forrige sesong, spesielt mtp det defansive arbeidet.
Brad og Killa var ein vesentleg del i denne "svake" lagdelen vår, endelig er de ute og vi kan bygge ei solid midtbane.

Ser ikkje mørkt på dette, enda........

Hear hear!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #223 på: Mai 27, 2011, 19:30:10 »
De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt.
Kanskje det er akkurat det ledelsen ser og tilbyr deretter. Spørs om disse to ser seg selv i det lyset, hvis ikke..takkes det nei og bort bort bort.

Det er jo helt klart slik. Spillerne er middelmådige, men ser seg selv mye mer verdt enn de er.
Er nok muligens sant dette. Håper bare vi klarer å få inn nye spillere som kan heve laget til neste sesong.

Nørgaard

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #224 på: Mai 27, 2011, 22:33:51 »
Glimrende!

Midtbana vår var rævva i forrige sesong, spesielt mtp det defansive arbeidet.
Brad og Killa var ein vesentleg del i denne "svake" lagdelen vår, endelig er de ute og vi kan bygge ei solid midtbane.

Ser ikkje mørkt på dette, enda........

Hear hear!

Ja lige præcis! Vi har brug for noget mere muskel på midten end Kilkenny

jarle

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #225 på: Mai 28, 2011, 11:11:31 »
Glimrende!

Midtbana vår var rævva i forrige sesong, spesielt mtp det defansive arbeidet.
Brad og Killa var ein vesentleg del i denne "svake" lagdelen vår, endelig er de ute og vi kan bygge ei solid midtbane.

Ser ikkje mørkt på dette, enda........

Hear hear!

Ja lige præcis! Vi har brug for noget mere muskel på midten end Kilkenny


Kilkenny har en meget god egenskap og det er ro med ballen i beina og passningene hans...
Problemet og særlig når Brad og han er på banen samtidig er at de ikke er i nærheten av å være raske nok og gode nok i press og possisjonspill defensivt...

Dette gjør at forsvaret vårt blir satt under press og ... ( vel les antall baklengs ) end of story.

Jeg bytter de gjerne ut begge to... og da helst med noen som kan være med opp i PL... moa QUALITY!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #226 på: Mai 28, 2011, 12:26:40 »
Kanskje ikke så dumt her, likte godt analysen over.
Men så spørs det da hva gnomefar har lyst til og bla opp.
Hva med Henning Hauger og Kara på midten.

Jon R

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #227 på: Mai 28, 2011, 12:27:49 »
De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt.
Kanskje det er akkurat det ledelsen ser og tilbyr deretter. Spørs om disse to ser seg selv i det lyset, hvis ikke..takkes det nei og bort bort bort.

Det er jo helt klart slik. Spillerne er middelmådige, men ser seg selv mye mer verdt enn de er.

Jeg vet ikke hvor klart dette egentlig er, eller hvor alvorlig dette er fra en supporters synspunkt. Ikke vet vi hva de er tilbudt, ikke vet vi hva gjennomsnittslønna i klubben eller divisjonen er, ei heller lønna til spillere det er naturlig å sammenligne dem med. B.J beste forhandlingskort må være at han har vært nesten ever-present denne sesongen, at han er ung og at Grayson gjennom hele fjorårsesongen forklarte oss hvor vanskelig det er å finne sentrale midtbanespiller som "passer" klubbens krav. Kilkenny spilte ikke så mange kamper men er fortsatt ung og vi tok beviselig flere poeng pr kamp med Kilkenny på banen enn uten. Han har også playmakeregenskaper og pasningsfot som ingen andre i klubben har.

Med tanke på hvor vanskelig eller "umulig" det viste seg å finne EN sentral midtbanespiller som styrket laget etter opprykket, blir jeg naturligvis bekymret når vi nå etter alle solemerker må finne minst tre.  :-\
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #228 på: Mai 28, 2011, 12:43:17 »
De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt.
Kanskje det er akkurat det ledelsen ser og tilbyr deretter. Spørs om disse to ser seg selv i det lyset, hvis ikke..takkes det nei og bort bort bort.

Det er jo helt klart slik. Spillerne er middelmådige, men ser seg selv mye mer verdt enn de er.

Jeg vet ikke hvor klart dette egentlig er, eller hvor alvorlig dette er fra en supporters synspunkt. Ikke vet vi hva de er tilbudt, ikke vet vi hva gjennomsnittslønna i klubben eller divisjonen er, ei heller lønna til spillere det er naturlig å sammenligne dem med. B.J beste forhandlingskort må være at han har vært nesten ever-present denne sesongen, at han er ung og at Grayson gjennom hele fjorårsesongen forklarte oss hvor vanskelig det er å finne sentrale midtbanespiller som "passer" klubbens krav. Kilkenny spilte ikke så mange kamper men er fortsatt ung og vi tok beviselig flere poeng pr kamp med Kilkenny på banen enn uten. Han har også playmakeregenskaper og pasningsfot som ingen andre i klubben har.

Med tanke på hvor vanskelig eller "umulig" det viste seg å finne EN sentral midtbanespiller som styrket laget etter opprykket, blir jeg naturligvis bekymret når vi nå etter alle solemerker må finne minst tre.  :-\
hear hear, og dessuten skal jo også de 3 nye ikke koste noe,og få forholdsvis lav lønn iforhold til andre npc klubber(ihvertfall er det mange på diverse forum som påstår at Leeds ligger godt under enkelte andre klubber i NpC mht lønn)

Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #229 på: Mai 28, 2011, 13:14:24 »
De er mildt sagt middelmådige spillere hvis du spør meg, og når vi ikke har råd til disse, bekymrer det meg litt.
Kanskje det er akkurat det ledelsen ser og tilbyr deretter. Spørs om disse to ser seg selv i det lyset, hvis ikke..takkes det nei og bort bort bort.

Det er jo helt klart slik. Spillerne er middelmådige, men ser seg selv mye mer verdt enn de er.

Jeg vet ikke hvor klart dette egentlig er, eller hvor alvorlig dette er fra en supporters synspunkt. Ikke vet vi hva de er tilbudt, ikke vet vi hva gjennomsnittslønna i klubben eller divisjonen er, ei heller lønna til spillere det er naturlig å sammenligne dem med. B.J beste forhandlingskort må være at han har vært nesten ever-present denne sesongen, at han er ung og at Grayson gjennom hele fjorårsesongen forklarte oss hvor vanskelig det er å finne sentrale midtbanespiller som "passer" klubbens krav. Kilkenny spilte ikke så mange kamper men er fortsatt ung og vi tok beviselig flere poeng pr kamp med Kilkenny på banen enn uten. Han har også playmakeregenskaper og pasningsfot som ingen andre i klubben har.

Med tanke på hvor vanskelig eller "umulig" det viste seg å finne EN sentral midtbanespiller som styrket laget etter opprykket, blir jeg naturligvis bekymret når vi nå etter alle solemerker må finne minst tre.  :-\
hear hear, og dessuten skal jo også de 3 nye ikke koste noe,og få forholdsvis lav lønn iforhold til andre npc klubber(ihvertfall er det mange på diverse forum som påstår at Leeds ligger godt under enkelte andre klubber i NpC mht lønn)

Det er jo klart at vi ligger under noen PL-nedrykkede klubber i lønn + et par hardsatsende som feks Cardiff. Jeg ser ikke dette som en svakhetstegn, heller som et sunnhetstegn. Men som allerede nevnt så har jeg jo solbriller på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #230 på: Mai 28, 2011, 15:49:53 »
Det blir vanskelig å erstatte Kilkenny.

I utgangspunktet burde det være mulig å finne spillere som er bedre enn både Johnson og Kilkenny. Men Grayson har vel prøvd på dette i ett år nå, uten å lykkes. Hva er det som tilsier at han skal lykkes nå? Blir en spennende sommer gitt.

Kato

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #231 på: Mai 28, 2011, 16:16:52 »
Et innlegg på et forum jeg var innom mente vi har lønnskostnader på 27% av total omsetning. Forståsegpåerne mener det er levelig med en plass mellom 60-70%.

Hvis dette stemmer så er økonomien sannsynligvis sunn, for sunn.

Betyr vel også at vi deler ut knapper og glansbilder.

Når spillere som Kilkenny og Johnson sannsynligvis forsvinner, og selv sender signaler om at de ønsker å bli, så tolker jeg det dit at Bates er for kjip (og dermed ikke at kravene er alt for store).

Frykter at denne sommeren blir vi avhengig av å hente ukjente, talentfulle objekter (til en billig lønnskost), vi blir avhengige av skal slå til.

Tror dessverre satsningsnivået økonomisk er utenfor topp 10 i NPC.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #232 på: Mai 28, 2011, 18:14:34 »
Et innlegg på et forum jeg var innom mente vi har lønnskostnader på 27% av total omsetning. Forståsegpåerne mener det er levelig med en plass mellom 60-70%.

Hvis dette stemmer så er økonomien sannsynligvis sunn, for sunn.

Betyr vel også at vi deler ut knapper og glansbilder.

Når spillere som Kilkenny og Johnson sannsynligvis forsvinner, og selv sender signaler om at de ønsker å bli, så tolker jeg det dit at Bates er for kjip (og dermed ikke at kravene er alt for store).

Frykter at denne sommeren blir vi avhengig av å hente ukjente, talentfulle objekter (til en billig lønnskost), vi blir avhengige av skal slå til.

Tror dessverre satsningsnivået økonomisk er utenfor topp 10 i NPC.


http://www.leedsunited.com/news/20110404/report-on-financial-statements_2247585_2326407

Hvis vi omsetter for 300 mill så bruker vi ca. 90 mill på lønninger. Det er levelig å bruke 180-210 mill på lønninger med samme omsetning sier du i samme innlegg. Spørsmålet er om du har rett Kato. Noen som vet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #233 på: Juni 06, 2011, 23:03:39 »
Racet for Kilkenny hardner til. Hull, Forest, Burnley, Ipswich og Bristol City er alle linket.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6968803,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Sleivind

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #234 på: Juni 06, 2011, 23:16:32 »
Racet for Kilkenny hardner til. Hull, Forest, Burnley, Ipswich og Bristol City er alle linket.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6968803,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Alle disse klubbene er jo et realt byks på karrierestigen for den godeste Kilkenny  ::)

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #235 på: Juni 06, 2011, 23:45:49 »
Racet for Kilkenny hardner til. Hull, Forest, Burnley, Ipswich og Bristol City er alle linket.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6968803,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Alle disse klubbene er jo et realt byks på karrierestigen for den godeste Kilkenny  ::)
ja slik gnomen satser med denne klubben, vil jeg si at det er et karrierebyks ;) slik det ser ut pr dags dato er det ingenting som tilsier at vi rykker opp-get real!

lojosang

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #236 på: Juni 07, 2011, 00:41:01 »
Racet for Kilkenny hardner til. Hull, Forest, Burnley, Ipswich og Bristol City er alle linket.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6968803,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Alle disse klubbene er jo et realt byks på karrierestigen for den godeste Kilkenny  ::)
ja slik gnomen satser med denne klubben, vil jeg si at det er et karrierebyks ;) slik det ser ut pr dags dato er det ingenting som tilsier at vi rykker opp-get real!

Hvor pokker er Trolljegern når vi trenger ham?  >:(
- Leif Olav

bwirum

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #237 på: Juni 07, 2011, 08:26:06 »
Jeg bytter de gjerne ut begge to... og da helst med noen som kan være med opp i PL... moa QUALITY!!!
Moa? Han er jo spiss :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sleivind

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #238 på: Juni 07, 2011, 14:01:37 »
Racet for Kilkenny hardner til. Hull, Forest, Burnley, Ipswich og Bristol City er alle linket.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6968803,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Alle disse klubbene er jo et realt byks på karrierestigen for den godeste Kilkenny  ::)
ja slik gnomen satser med denne klubben, vil jeg si at det er et karrierebyks ;) slik det ser ut pr dags dato er det ingenting som tilsier at vi rykker opp-get real!

Gudbevaremegvel! Det må vel gå an å skrive ett eneste innlegg uten å få det der slengt etter seg?  :o

Jada, du har helt rett og alt det der, men i hver eneste tråd?

Sydhagen

Sv: Spiller: Neil Kilkenny
« Svar #239 på: Juni 07, 2011, 14:07:03 »
Racet for Kilkenny hardner til. Hull, Forest, Burnley, Ipswich og Bristol City er alle linket.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6968803,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Alle disse klubbene er jo et realt byks på karrierestigen for den godeste Kilkenny  ::)
ja slik gnomen satser med denne klubben, vil jeg si at det er et karrierebyks ;) slik det ser ut pr dags dato er det ingenting som tilsier at vi rykker opp-get real!

Gudbevaremegvel! Det må vel gå an å skrive ett eneste innlegg uten å få det der slengt etter seg?  :o

Jada, du har helt rett og alt det der, men i hver eneste tråd?

Det blir litt sånn VG-forum over det....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."