Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 89252 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

B-m

EX-SPILLER: Bradley Johnson
« på: Januar 04, 2008, 15:29:00 »
Hadde så og si signet for leiester i championship men takket nei da de ikke kunne love han fast plass!

I samtaler med Leeds united nå.

Spennende talent.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1206586,00.html
« Siste redigering: Juli 19, 2015, 13:38:55 av Promotion 2010 »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #1 på: Januar 04, 2008, 15:41:16 »
Skeptisk. En spiller som forlanger" fast plass" er nok ikke rett mann for oss, med mindre han godtar "er du god nok får du fast plass".  ::)
Jon R.

B-m

Sv: Bradley Johnson
« Svar #2 på: Januar 04, 2008, 16:03:29 »
det var mine egne ord.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Oggy

Sv: Bradley Johnson
« Svar #3 på: Januar 04, 2008, 16:35:37 »
det var mine egne ord.

Enig her !

PS

Hvem er dama på bildet, B-m  ;D
Oggy

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bradley Johnson
« Svar #4 på: Januar 04, 2008, 19:09:20 »


Hvem er dama på bildet, B-m 
Dama??? Ubekreftede rykter vil ha det til at Bjønna har pumpet inn silikon  :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: Bradley Johnson
« Svar #5 på: Januar 04, 2008, 22:50:14 »


Hvem er dama på bildet, B-m 
Dama??? Ubekreftede rykter vil ha det til at Bjønna har pumpet inn silikon  :)



Pent var det uansett.  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Oggy

Sv: Bradley Johnson
« Svar #6 på: Januar 04, 2008, 23:39:42 »
B-m, nå må du svare !!!
Hvem er dama, er de ekte osv.
Kan du sende meg et bilde i helfigur  ;D
Med eller uten Leeds-drakt...
Oggy

baste

Sv: Bradley Johnson
« Svar #7 på: Januar 05, 2008, 12:42:29 »
Det er dama, og hun er sikkert like gammel som datteren deres  ;D  ;D  :P
De er ekte ja, tror jeg!
 MEN! gleder meg ikke til hun blir 40, ekstreme hengebryst, vondt i ryggen, og faktisk enda mer sur!  :'(

Tenkte jeg skulle selge bildene, har tatt en del bilder i en sexy gul bortedrakt ++ kanskje selge en serie på 10 bilder for 50 kroner, gi eg en PM så ordner vi en deal!  ;) skal seff ikke sladre til kjerringa el nen på forumet, er en seriøs forretningsmann.

Pengene går btw til lutv abbo og andre leeds eeffekter


Edit: jeg har svar på Pm din Enrqiue - takk for en hyggelig handel

Så lett faller man ut av topicen..Syns linken til B.Jhonson var vel så bra...men også jeg ble litt satt ut ......  ::)

clarke

Sv: Bradley Johnson
« Svar #8 på: Januar 05, 2008, 14:13:03 »
Vet det er off topic, men det har jo vært litt av hvert i denne korte tråden, da...

Når jeg klikker på linken som B-m la ut så vises IKKE artikkelen i min nettleser (IE7) Kun heading, meny og all reklamen...http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1206586,00.html

Tips?

Ser forøvrig fram til at flere av silikon(?)bilder dukker opp her ::)
SuperLeeds

Oggy

Sv: Bradley Johnson
« Svar #9 på: Januar 05, 2008, 16:37:19 »
Egentlig for galt å be noen i det hele tatt om å ta av
seg en Leeds-drakt, men B-m nå forventer jeg en bilde
uten pr. mail. (kun til meg - skal ikke sladre til noen)  8)
Oggy

Erik_

Sv: Bradley Johnson
« Svar #10 på: Januar 05, 2008, 18:36:25 »
Bradley kommer bare til klubben, om han virkelig vil selv.

Strålende taktisk innkjøpsgrep av Wise. Vil ikke gå inn i forhandlinger med pjokken, for å la agenten vite hvor lønna ligger. Wise lar han heller tenke seg om i et par dager, for å unngå at agenten farter til andre klubber med forslag.

Er Bradley Johnson mest sulten på suksess, eller pund. Svaret kommer om en dag eller to.

To be continued.  :)


Ps. Takk for enkel og grei handel, Bjønna.

Ps. Ps. Kopier av bildene er til salgs. Billig billig.

Peters

Sv: Bradley Johnson
« Svar #11 på: Januar 05, 2008, 18:47:10 »
Nesten for smart til å være Wise sin idè  :o Vil Bradley spille for det "biggest team in Championship" til høsten,
så bør ikke lønna og sign on fee være avgjørende  8)

Sølvreven

Sv: Bradley Johnson
« Svar #12 på: Januar 05, 2008, 18:50:51 »
b-M du skal bare føre meg også opp den mailinglista  ;D "SITRE" Eller bare skifte bilde på profilen din for noen dager........
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bradley Johnson
« Svar #13 på: Januar 05, 2008, 19:07:53 »

Ps. Takk for enkel og grei handel, Bjønna.

Ps. Ps. Kopier av bildene er til salgs. Billig billig.

Hvis jeg får ca 1000kr av deg, Erik, kan du godt sende et par...     8)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Sv: Bradley Johnson
« Svar #14 på: Januar 07, 2008, 11:18:14 »
Skeptisk. En spiller som forlanger" fast plass" er nok ikke rett mann for oss, med mindre han godtar "er du god nok får du fast plass".  ::)

"But Wise admitted he had been unimpressed by the attitude of
Northampton's Bradley Johnson and the player's agent after holding initial talks with the young winger."

Det ser ut til at Wise er os på¨denne holdningen, bra
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #15 på: Januar 07, 2008, 11:24:54 »
Skeptisk. En spiller som forlanger" fast plass" er nok ikke rett mann for oss, med mindre han godtar "er du god nok får du fast plass".  ::)

"But Wise admitted he had been unimpressed by the attitude of
Northampton's Bradley Johnson and the player's agent after holding initial talks with the young winger."

Det ser ut til at Wise er os på¨denne holdningen, bra

Må si at denne Johnson enten har et litt stort selvbilde eller en agent som er destruktiv for han. Greit nok at han selvsagt ønsker å tjene penger, men når en storklubb som Leeds kommer, så burde du gripe sjansen med to hender. Vi er en klubb med stort potensiale og også et utstillingsvindu for videre spill. Skjerp deg, Bradley Johnson!

NB! Må bare få lagt til at jeg selvsagt innser at jeg skryter NED Johnson og OPP Leeds, men jeg mener ikke at Leeds er og har nettopp det jeg kalte oss.  ;)
Marching on together!

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #16 på: Januar 07, 2008, 12:03:37 »
Bradley kommer bare til klubben, om han virkelig vil selv.

Strålende taktisk innkjøpsgrep av Wise. Vil ikke gå inn i forhandlinger med pjokken, for å la agenten vite hvor lønna ligger. Wise lar han heller tenke seg om i et par dager, for å unngå at agenten farter til andre klubber med forslag.

Er Bradley Johnson mest sulten på suksess, eller pund. Svaret kommer om en dag eller to.


Med all respekt for Wise: Utfra min kjennskap til styre og stell i klubben vår, vil jeg tro at det er Bates som står bak denne taktikken. :)

At det blir fulgt opp med Wise sine kommentarer om hans inntrykk etter første møte med spilleren, er eksempel på godt teamarbeid. Selv om dette trolig fører til at vi mister denne Bradley Johsnon,  er det et godt og tydelig signal til alle typer lykkejegere, med og uten fotballsko! ( som vi har hatt nok av de siste åra)  ::)
« Siste redigering: Januar 07, 2008, 12:07:23 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #17 på: Januar 07, 2008, 12:23:15 »
Godt innlegg, Jon R! Teamarbeid er meget viktig og ingenting er bedre enn om Bates og Wise samarbeider om alt fra innkjøp til mediabehandlig, så lenge ikke Bates blander seg inn i det sportslige.
Marching on together!

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #18 på: Januar 07, 2008, 12:29:33 »
Det blir en helvet** konkurranse på midtbanen nå. Sorsa, Kilkenny, Sweeney, Morgan, Johnson er alle spillere som kan spille på midtbanen. Hvem skal vi spille med når folk kommer tilbake fra skade? Tenker da på Kish, Thommo, Westy (?) og Howson. Douglas er nok ute resten av sesongen. Og hvem skal vi satse på hvis vi rykker opp? En spiller som Robert Bayly synes milevis unna en plass i troppen, og blir sikkert solgt etter sesongen. Gavin Rothery lider nok kanskje også samme skjebne.

auren, som er redd for at det blir for mye kvantitet og for lite kvalitet på midtbanen...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #19 på: Januar 08, 2008, 11:22:05 »
da virker det klart at bradley signer en 3 1/2 års avtale med leeds  :)
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/United-preparing-to-confirm-winger39s.3648510.jp

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Bradley Johnson
« Svar #20 på: Januar 08, 2008, 12:17:31 »
Synes man skal rose D.W og gjengen litt.  :o

4 sign i januar, alle gode spillere som styrker stallen (skal man tru rapportene). Swansea og Nottingham med fl. kommer til å merke at det er en lang sesong, og i så måte trur jeg Leeds står bedre rusten til å klare seg bedre.

Vi har nå en solid stall, med flere match vinnere på banen og på benken. Ser veldig bra ut nå...CCC here we come...Satser på direkte opprykk.

mari

Sv: Bradley Johnson
« Svar #21 på: Januar 08, 2008, 19:41:08 »
Nå offisielt - på hjemmesiden - at han har signert for oss..

Kanskje han debuterer i tv kampen på mandag.
 

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #22 på: Januar 08, 2008, 19:58:51 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: Bradley Johnson
« Svar #23 på: Januar 08, 2008, 20:02:03 »
Da er alle spekulasjoner unnagjort. Brad er klar.
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1209958,00.html
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: Bradley Johnson
« Svar #24 på: Januar 08, 2008, 20:07:51 »
Hmmmm, er'n klar nu??????

COME ON LEEDS !!

pedro

Sv: Bradley Johnson
« Svar #25 på: Januar 08, 2008, 20:08:27 »
 :) :) :)Positivt at me nå får tilslag på dei spelerane me ønske, ros til Dennis for godt jobba. Stallen hedde behov for oppfrisking i form av nye fjes og friske bein.
Nå trur eg det går rake vegen mot toppen, CCC here we come MOT:)
Leedsomaniac

Sander

Sv: Bradley Johnson
« Svar #26 på: Januar 08, 2008, 20:14:08 »
Enig med hard konkurranse og det er bare bra.. Wise vil tvinge det beste ut av folk, og med såpass mye skader midtbanen vår har lidd av i det siste, er det bare bra med backup..

En ting.. Så du nevnte Morgan.. Handelen ble kansellert

Det blir en helvet** konkurranse på midtbanen nå. Sorsa, Kilkenny, Sweeney, Morgan, Johnson er alle spillere som kan spille på midtbanen. Hvem skal vi spille med når folk kommer tilbake fra skade? Tenker da på Kish, Thommo, Westy (?) og Howson. Douglas er nok ute resten av sesongen. Og hvem skal vi satse på hvis vi rykker opp? En spiller som Robert Bayly synes milevis unna en plass i troppen, og blir sikkert solgt etter sesongen. Gavin Rothery lider nok kanskje også samme skjebne.

auren, som er redd for at det blir for mye kvantitet og for lite kvalitet på midtbanen...
 

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #27 på: Januar 08, 2008, 20:54:28 »
Enig med hard konkurranse og det er bare bra.. Wise vil tvinge det beste ut av folk, og med såpass mye skader midtbanen vår har lidd av i det siste, er det bare bra med backup..

En ting.. Så du nevnte Morgan.. Handelen ble kansellert

Det blir en helvet** konkurranse på midtbanen nå. Sorsa, Kilkenny, Sweeney, Morgan, Johnson er alle spillere som kan spille på midtbanen. Hvem skal vi spille med når folk kommer tilbake fra skade? Tenker da på Kish, Thommo, Westy (?) og Howson. Douglas er nok ute resten av sesongen. Og hvem skal vi satse på hvis vi rykker opp? En spiller som Robert Bayly synes milevis unna en plass i troppen, og blir sikkert solgt etter sesongen. Gavin Rothery lider nok kanskje også samme skjebne.

auren, som er redd for at det blir for mye kvantitet og for lite kvalitet på midtbanen...

Ikke når auren skrev innlegget, bro'! Da var alt rosenrødt med tanke på overgangen. Forøvrig er jeg enig med både brorsan og auren. Vi trenger backup og bredde for å yte det beste og dekke opp for skader, men det må likevel være spillere som HEVER laget som ble hentet inn, ikke bare folk som øker lønnsutgiftene.
« Siste redigering: Januar 08, 2008, 20:56:29 av Mr Kaizer »
Marching on together!

B-m

Sv: Bradley Johnson
« Svar #28 på: Januar 08, 2008, 22:08:16 »
Vi har virkelig en ung, sulten og spennende midtbane nå, supplert med noen ringrever. Johnson får MYE skryt.
Ryktes forresten at Hughes er en riktig nutcase på banen og er gradvis begynt å bli fansens favoritt. Er bestandig den siste til å gå av banen etter kampslutt! Om noen finner statistikk så tror jeg vi har vunnet de fleste kamper med Hughes på midten - tilfeldig?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

AndyMathie

Sv: Bradley Johnson
« Svar #29 på: Januar 09, 2008, 12:08:56 »
Vi har virkelig en ung, sulten og spennende midtbane nå, supplert med noen ringrever. Johnson får MYE skryt.
Ryktes forresten at Hughes er en riktig nutcase på banen og er gradvis begynt å bli fansens favoritt. Er bestandig den siste til å gå av banen etter kampslutt! Om noen finner statistikk så tror jeg vi har vunnet de fleste kamper med Hughes på midten - tilfeldig?


Snakket i går med en Norwich supporter fra England. Han sa at Leeds bør spille med Hughes på midtbanen og at han bør være den første som blir skrevet opp på lagoppstillingen. Så fortalte han meg at Norwich supporterne betrakter Andrew Hughes som en legende..
We are Leeds and we are proud of it!